The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
#31
meestal maakt hij dit soort geluiden;

Mwahhh pohhhhh mwaahhhhhh..
Bangkok resident.
Reply
#32
de nieuwe Wrote:Volgende week Ronald Waterreus.

Zou lachen zijn als Ronald Koeman er ineens zit ipv Waterreus! :lol: :wink: :lol:
Reply
#33
ik hoor net dat wouter bos komt.... :roll:

gaatie zeker weer stoer zitten verkondigen dat hij fainoidder is. het zou me niks verbazen als hij ook opeens voor ajakkes is sinds hij in amsterdom woont. eens een draaikont....
Reply
#34
ze hebben allebei rood in her shirtje ja
hij is ook voor Pusvee en Twente en nec, en en en en en
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
waf Wrote:ik hoor net dat wouter bos komt.... :roll:

gaatie zeker weer stoer zitten verkondigen dat hij fainoidder is. het zou me niks verbazen als hij ook opeens voor ajakkes is sinds hij in amsterdom woont. eens een draaikont....

Bos is gewoon een feyenoord-gloryhunter: "Ik ben door mijn drukke werkzaamheden al een jaar of tien niet in de Kuip gewwest. Behalve in 1999 en 2002."
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#36
oh, de trainers van twente kunnen niet. laten we eens wat anders verzinnen......

jawel, de technisch directeur van ajakkes. :roll: lekker meedeinen op de huilverhalen van ten cate over mooi voetbal (nee hoor, voor psvee moeten we zeker respect hebben), ontzettend saaie aflevering en op het eind zegt jack de neus: wat is het toch weer snel voorbij gegaan. ja, als je ajakkesnerd bent misschien...
Reply
#37
waf Wrote:oh, de trainers van twente kunnen niet. laten we eens wat anders verzinnen......

jawel, de technisch directeur van ajakkes. :roll: lekker meedeinen op de huilverhalen van ten cate over mooi voetbal (nee hoor, voor psvee moeten we zeker respect hebben), ontzettend saaie aflevering en op het eind zegt jack de neus: wat is het toch weer snel voorbij gegaan. ja, als je ajakkesnerd bent misschien...

Mooi niks gemist dus :8:
Reply
#38
Ik zit meestal te zappen tussen Studio Voetbal en alle Buitenlandse toelie op Talpa. Niet echt ideaal, maar goed. Gister was idd pretty boring!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Ik kan me de tijd niet heugen dat ze een ajacied te gast hadden...
Geen koffie gehad vanmorgen Waf?
The great old Ludwig von...
Reply
#40
gittermaster Wrote:Ik kan me de tijd niet heugen dat ze een ajacied te gast hadden...
Geen koffie gehad vanmorgen Waf?

van gelder zit er elke week! :razz: en als er geen ajakkessied zit hebben ze het wel over een ajakkessied. :wink:
Reply
#41
:lol:
Ik had mijn post geplaatst en bedacht me al dat dit een voorzet was waar de Mul en Mitea jaloers op zouden zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#42
gittermaster Wrote::lol:
Ik had mijn post geplaatst en bedacht me al dat dit een voorzet was waar de Mul en Mitea jaloers op zouden zijn...

De Mul en Mitea zijn jaloers op elke voorzet die ook maar enigszins in de buurt van het doel komt dus da's nie lastig Git!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#43
Smile ook die voorzet was op maat, goh moet toch eens bij Henk aankloppen...
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Andy :cry: :cry:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#45
Bocaloca Wrote:Andy :cry: :cry:

:roll: Die heeft op basis van 1 doelpunt een transfer naar Italie gekregen.
Tegenwoordig is hij alleen nog negatief in het nieuws. Mandy is zeker niet beter dan De Mul, Rosales, of Mitea.
Reply
#46
Andy komt naar Twente.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#47
Vret Mien Gras Wrote:Andy komt naar Twente.

Jullie hebben Zijler al.... :wink:
Reply
#48
Zijler dit weekend maar eens opstellen?
Bangkok resident.
Reply
#49
gittermaster Wrote:Smile ook die voorzet was op maat, goh moet toch eens bij Henk aankloppen...

Ja, zou toch eens bij Tool aankloppen of je niet wat meer mag spelen op de flanken Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#50
Kezmania Wrote:
Bocaloca Wrote:Andy :cry: :cry:

:roll: Die heeft op basis van 1 doelpunt een transfer naar Italie gekregen.
Tegenwoordig is hij alleen nog negatief in het nieuws. Mandy is zeker niet beter dan De Mul, Rosales, of Mitea.

andy kreeg tenminste vanuit alle standen de bal nog voor de goal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
Bocaloca Wrote:Andy :cry: :cry:

:roll: Die heeft op basis van 1 doelpunt een transfer naar Italie gekregen.
Tegenwoordig is hij alleen nog negatief in het nieuws. Mandy is zeker niet beter dan De Mul, Rosales, of Mitea.

andy kreeg tenminste vanuit alle standen de bal nog voor de goal

Vroeg was alles beter... :roll:
Mandy was/is een middelmatige voetballer die normaal gesproken nooit in het 1e van Ajax hoort te staan. Zelfs Rommedahl had bij PSV meer assists :lol: :lol:
Reply
#52
Ekslem Wrote:Ik zit meestal te zappen tussen Studio Voetbal en alle Buitenlandse toelie op Talpa. Niet echt ideaal, maar goed. Gister was idd pretty boring!
Studio voetbal wordt op maandagmiddag om 13.15 uur herhaald. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#53
Quote:PSV leuker dan Ajax

Gepubliceerd op maandag 20 november 2006

- COLUMN -
Sinds jaar en dag krijgt PSV te weinig waardering. De media zetelen grotendeels in de Randstad en altijd was er wel wat te mekkeren over die ‘boeren’. Maar de realiteit is dat PSV reeds jarenlang het beste speelt van alle clubs. Van een top-3 is al tijden geen sprake meer, omdat Feyenoord een wandelend patiënt is met af een toe een opleving. En van een top-2 kun je feitelijk ook niet meer spreken. PSV doet het jaar in jaar uit met minder mogelijkheden beter dan Ajax.

Als de provincieclub de prestaties van de afgelopen jaren had neergezet in de hoofdstad was men in de media loftrompetten tekort gekomen. Die werden nu alleen omdat het moest en dan nog mondjesmaat gestoken over dat niet geliefde PSV. De Vrije Man erkent al lang de suprematie van ‘beneden de rivieren.’

Pas de laatste tijd wordt her en der PSV positief bejegend. Ajax-trainer Henk ten Cate toonde zich daarover verbaasd, want er zou nog steeds niet aantrekkelijk gespeeld worden. Zondagavond bezigde Martin van Geel, technisch directeur bij Ajax, woorden van die strekking. Altijd en te eeuwig hetzelfde valse liedje.

Aanvallend voetbal kansloos
De Vrije Man is het zat en neemt het maar weer eens op voor PSV. De clubfilosofie is beter (diep ik een andere keer uit), in prestaties ontstijgt men Ajax ruim en, let op, ook de manier van voetballen is attractiever dan die van de voorspelbaar spelende concurrent. AZ laat ik hier nog even buiten beschouwing. Die club heeft nog niets gepresteerd en zou dat wel zo zijn, ook in Alkmaar lijdt men aan die vervelende aanvalsziekte.

Al sinds 1974 wordt in ons land op instigatie van Johan Cruijff het aanvallende voetbal gepredikt. Die visie heeft meer gekost dan het heeft opgeleverd. Alleen Louis van Gaal is er midden jaren negentig succesvol mee geweest. En dat was direct voor het laatst.

Dergelijk voetbal, het spel dat Ajax en dus Oranje nastreven, is geanalyseerd, gefileerd, weerlegd door de concurrentie. Barcelona? Ook dat kon vorig jaar tegen Chelsea en AC Milan alleen triomferen omdat er behoudend werd gespeeld, zelfs in Camp Nou.

Aanvallend voetbal irriteert
De Vrije Man gaat nog een stap verder. Niet alleen omdat dat zogenaamde aanvallen de winstkansen verkleint, doet het zeer aan de ogen, ook het spel op zich geeft geen kick meer. In topsport geldt maar één ding: winnen. Voor vermaak ga je naar circus Elleboog. En het is niet eens vermakelijk, dat spelen via geijkte patronen op de helft van de tegenstander. Gek wordt een mens ervan. Altijd dat via tig schijven naar voren schuiven. Nooit diepte, te zelden snelheid.

De tegenstander, in deze column PSV, maar je kunt er ook elke andere buitenlandse topclub voor invullen, lacht zich een slag in de rondte. Heerlijk, zo’n naïeve opponent die volgens vaste combinaties op jouw helft zijn kop in de strop komt steken.

‘Vanavond om elf uur ga ik inbreken via het zolderraam’, zo lang van tevoren kondigt Ajax een aanval aan. Nogal wiedes dat dit raam simpel te verdedigen is. De Amsterdammers hadden vorige week een overwicht in de eerste helft tegen PSV. En in hoeveel kansen resulteerde dat? In hoeveel kansen werden er in een identieke tweede helft gisteren tegen FC Twente gecreëerd?

Lust voor het oog
In het moderne topvoetbal worden andere dingen gevraagd. Om te beginnen tactisch inzicht, weten hoe je moet zakken, geen ruimte achterin weggeven, zorgen dat alles goed staat, een blok neerzetten, de individuele actie bij de tegenstander via rugdekking eruit halen, een overtreding maken waar dat moet, er via twee, drie passes razendsnel uitkomen, of een spits direct wegsturen met een dieptepass, een overtreding uitlokken op een gunstige plek, nooit zo ten aanval trekken dat het achterin open ligt, eerst ruimte weggeven om die middels een dodelijke dolkstoot te benutten.

Een goede ploeg kan dit, traint hierop. En dan ook nog eens fysiek je mannetje staan, je niet weg laten zetten, uitdelen waar uitgedeeld moet worden. Lees de vorige alinea opnieuw en ga nu eens door die bril kijken naar PSV. Op zijn minst probeert men in Eindhoven zo te spelen!

Dat zogenaamde aanvallende voetbal van Ajax en Oranje is eigenlijk defensief en niet leuk om naar te kijken. Omdat aanvallen op die manier langzaam, voorspelbaar en kansloos is (alles overdreven gesteld uiteraard). Nog harder: PSV speelt aanvallend, attractief, snel, verrassend, dodelijk, volgens de wetten van het moderne voetbal, waar Ajax en Oranje ouderwets spelen. Duidelijk genoeg zo? Deze lof wilde ik PSV toezwaaien.

NB: Uw Vrije Man gaat de komende weken buitengaats om zich te verdiepen in nieuwe voetbalconcepten!
Reply
#54
Tsja, maar of dat nou nieuws is? Is al lang bekend... Daarom is Engels voetbal ook zoveel leuker dan Nederlands voetbal
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
PSV scoort 35 keer, Ajax 30 keer......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#56
Kezmania Wrote:[Image: sign23.gif]


En ondertussen allemaal klagen dat het Nederlands elftal aanvallend en dominant moet spelen [Image: thumb.gif]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:[Image: sign23.gif]


En ondertussen allemaal klagen dat het Nederlands elftal aanvallend en dominant moet spelen [Image: thumb.gif]

Aanvallend? Ja!
Dominant? Neuh... Ik heb een hekel aan de Duitse of Italiaanse wijze maar daar is ook een middenweg in te vinden (zoals PSV het dus grotendeels doet)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#58
:^o [-X Allemaal? [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#59
Lamme Lennie Wrote:
Kezmania Wrote:[Image: sign23.gif]


En ondertussen allemaal klagen dat het Nederlands elftal aanvallend en dominant moet spelen [Image: thumb.gif]

Spreek voor jezelf. :^o
Reply
#60
Ik denk niet dat ze vanavond een gast nodig hebben. v. Gelder VS Borst wordt natuurlijk heerlijke TV. =D>
Reply


Forum Jump: