The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
#91
Flixieluv Wrote:
T00L Wrote:
Davydoff Wrote:Toen bijvoorbeeld het gerucht van de interesse van Ajax in de Argentijn Andres d'Alessandro werd besproken bij VI, wist alleen Willem wie hij was.

Hij moet alleen niet meer bij VI zitten.

Dat zegt dan meer over de rest dan over Van Hanegem... 't is 'gewoon' een argentijns international

:eeeek: Inderdaad, wat een enorm brevet van de voetbalkennis van vh! (not)

Bedankt voor het voorbeeld, davydoff... :roll:

Dat was een brevet van het feit dat hij veel buitenlands voetbal volgde. Wel alles quoten hé

Maar jij wist natuurlijk dat deze middelmatige Argentijnse voetballer voor Wolfsburg en Portsmouth was uitgekomen.
:wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#92
Willem geeft Genee zelfs aandacht in zijn AD column.

Quote:..................................

Over televisie gesproken, er wordt veel gereageerd op mijn samenwerking met presentator Wilfred Genee bij Voetbal Insite. Mensen denken dat onze discussies gespeeld zijn. Nou, wat mij betreft niet, ik speel nooit iets op tv. Ik ken Wilfred al sinds zijn periode bij Sport7. Het is een ambitieus iemand. Prima. En hij wil altijd prikkelen. Ook goed. Maar soms ben ik hem helemaal zat en dan laat ik dat merken.


Iedere keer begint hij over deze column. Maar wat hij verkeerd doet, is dat hij twee zinnen eruit haalt en me daar dan op wil laten reageren. Dat slaat nergens op. Die twee zinnen houden altijd verband met andere zinnen en vormen samen een genuanceerd geheel. Als je daar dan zomaar wat uitknipt, dan krijg je voor je het weet gekke teksten. Hij kan beter mijn hele column voordragen als hij er dan toch per se mee aan de slag wil.


Verder bevalt het me daar bij RTL wel. Het programma moet nog groeien op de zondagavond en het hoeft ook niet steeds zo scherp te zijn, denk ik, maar het is heel leuk om te doen. Of we het goed doen, maakt de kijker uit. In de studio word ik daarover nooit veel wijzer. Iedereen vindt het daar prachtig, maar dat is geen objectief oordeel. De kijker is de baas net zoals op deze plaats de lezer uiteindelijk de baas is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
Iemand gisteren Holland Sport gezien? Normaal een geweldig programma en ik had me er vooraf op verheugd met Perez als hoofdgast maar wat viel het tegen zeg. Van Nieuwkerk heeft zeker 5x gezegd dat Amsterdam huilt omdat Perez zo goed bij PSV speelt en verder alleen maar 10 minuten lang drammen over dat hij niet op de bank wil zitten, alsof dat niet al meer dan een jaar bekend is. Wel mooi dat Perez gewoon toegaf dat hij als club in Nederland bij Ajax de meest warme gevoelens heeft doordat daar een legion Denen speelde toen hij net begon met voetballen. Helaas vond van Nieuwkerk het blijkbaar erg schokkend dat eindelijk eens een speler eerlijk aangeeft bij welke club hij de meeste gevoelens heeft (al deden Hofland en Lucius dat zondag ook). Eindelijk eens een speler die gewoon eerlijk is en niet schijnheilig genoeg zijn huidige club zijn absolute droomclub vind is t weer niet goed en wordt er 5 minuten over doorgedramd. Zwaar tegenvallende show. Sad
Reply
#94
Peter Wrote:Iemand gisteren Holland Sport gezien? Normaal een geweldig programma en ik had me er vooraf op verheugd met Perez als hoofdgast maar wat viel het tegen zeg. Van Nieuwkerk heeft zeker 5x gezegd dat Amsterdam huilt omdat Perez zo goed bij PSV speelt en verder alleen maar 10 minuten lang drammen over dat hij niet op de bank wil zitten, alsof dat niet al meer dan een jaar bekend is. Wel mooi dat Perez gewoon toegaf dat hij als club in Nederland bij Ajax de meest warme gevoelens heeft doordat daar een legion Denen speelde toen hij net begon met voetballen. Helaas vond van Nieuwkerk het blijkbaar erg schokkend dat eindelijk eens een speler eerlijk aangeeft bij welke club hij de meeste gevoelens heeft (al deden Hofland en Lucius dat zondag ook). Eindelijk eens een speler die gewoon eerlijk is en niet schijnheilig genoeg zijn huidige club zijn absolute droomclub vind is t weer niet goed en wordt er 5 minuten over doorgedramd. Zwaar tegenvallende show. Sad

Het is legio of legioen, jij bastaard. Kan je verder ook wat leestekens gebruiken?
Waar hadden ze het overigens met Perez over moeten hebben dan? Over de mooie kleedkamers bij de herdgang? Confused
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#95
Perez heeft dat ook al in de VI aangegeven, Ajax blijft zijn 'droom'club...
Jammer dat HtC zo kortzichtig is.
Reply
#96
Peter Wrote:Iemand gisteren Holland Sport gezien? Normaal een geweldig programma en ik had me er vooraf op verheugd met Perez als hoofdgast maar wat viel het tegen zeg. Van Nieuwkerk heeft zeker 5x gezegd dat Amsterdam huilt omdat Perez zo goed bij PSV speelt en verder alleen maar 10 minuten lang drammen over dat hij niet op de bank wil zitten, alsof dat niet al meer dan een jaar bekend is. Wel mooi dat Perez gewoon toegaf dat hij als club in Nederland bij Ajax de meest warme gevoelens heeft doordat daar een legion Denen speelde toen hij net begon met voetballen. Helaas vond van Nieuwkerk het blijkbaar erg schokkend dat eindelijk eens een speler eerlijk aangeeft bij welke club hij de meeste gevoelens heeft (al deden Hofland en Lucius dat zondag ook). Eindelijk eens een speler die gewoon eerlijk is en niet schijnheilig genoeg zijn huidige club zijn absolute droomclub vind is t weer niet goed en wordt er 5 minuten over doorgedramd. Zwaar tegenvallende show. Sad

ik heb ze wel eens beter zien interviewen, maar dat het onderwerp 5 minuten duurde kwam toch echt doordat perze zolang nodig had om aan te geven dat het antwoord ajakkes was.

ik vind het stomme vragen. je brengt iemand in een positie die lastig is en waar je totaal niets aan hebt. bij psvee vinden ze dit niet erg, die waren nergens geweest zonder oud ajakkessieden. maar bv lucius heeft het vrij lastig bij feyenoord. ebn niet presteren, en erwin koeman de hand boven het hoofd blijven houden en blijven lullen over psvee. Puke
Reply
#97
Legion Wrote:Waar hadden ze het overigens met Perez over moeten hebben dan? Over de mooie kleedkamers bij de herdgang? Confused

Nou een vraag over of hij PSV ook een warmere club vind dan Ajax had niet misstaan idd als je daarop doelt qua herdgang. Of over hoe de overgang van Ajax naar PSV hem is bevallen? Over zijn spel de afgelopen weken en zijn verwachtingen voor het verdere seizoen van PSV? Over of de overgang van AZ naar Ajax qua niveau een stap omhoog was? Of als hij dan toch schokkende uitspraken wil over hoe het nou werkelijk tussen hem en ten Cate zat? Of gewoon over voetbal in het algemeen, wat hij vind van de actuele zaken zoals dat gedoe rond Alves (ook een moeilijke jongen) of de tegenvallende start van AZ. Kan legio onderwerpen verzinnen eigenlijk.
Reply
#98
Morgenavond zit ten Cate bij de Snor, van Hanegem en Genee aan tafel. De snor voorspelde zojuist dat ten Cate al voor het 1e reclameblok op de kast zal zitten. :lol:
Reply
#99
Ben benieuwd of Ten Cate nog wat modder over heeft Hakkuh . Hopelijk wordt het een knallende uitzending!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ben benieuwd of Ten Cate nog wat modder over heeft Hakkuh . Hopelijk wordt het een knallende uitzending!

Dat viel tegen...
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Zoals gewoonlijk zat de snor flink te slijmen bij zijn gast. En Willem was ook veel te aardig voor die gozert. Helaas was het gezwam van vader en zoon Mulder en die basketballert niet veel beter.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Was idd redelijk boring voor zover ik het gezien/gehoord heb. Borst maakte er ook nog een opmerking over. Studio voetbal had btw ook weer interessante gasten Xtragaap4de
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kan iemand mij vertellen waarom Heracles-Vitesse voor PSV-VVV Venlo kwam? Ik las van de week in de VI ook al dat men bij RTL ontevreden was over de kijkcijfers van het voetbal omdat die veel lager zijn dan bij Tien, toen de topclubs op het eind kwamen en de kijkers daarvoor bleven hangen. Laten we hopen dat het eerder uitzenden van Heracles-Vitesse geen voorbode is voor smerige wijzigingen. Icon_evil
Reply
We gaan het avond ook over PSV, Fey en het Nederlands elftal hebben, maar we beginnen met Ajax, want.......... blabla blabla.

Werkelijk waar schandalig. Het is godverdomme 90% vd uitzending over die club uit Amsterdam gegaan. Het is inmiddels bekend dat er een Ajax sausje over de uitzending zit, maar ik vond het gister echt schandalig.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dat is toch niet zo heel gek, gezien de gasten en de hommeles bij Ajax?
Wat valt er nou over PSV en Feyenoord te zeggen, behalve dat ze goed bezig zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat valt er nou over PSV te zeggen

Exact. Maar er zal heus wel weer een keer een of ander walgelijk schandaal boven komen drijven. Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is toch niet zo heel gek, gezien de gasten en de hommeles bij Ajax?
Wat valt er nou over PSV en Feyenoord te zeggen, behalve dat ze goed bezig zijn?

nou, als ajakkes weer een keer goed bezig is, vullen ze de uitzendingen weer met mensen die komen vertellen hoe goed ajakkes bezig is.

het programma nu lijkt eerder een therapie voor van gelder. als hij erover praat kan hij het beter verwerken...
Reply
Ekslem Wrote:We gaan het avond ook over PSV, Fey en het Nederlands elftal hebben, maar we beginnen met Ajax, want.......... blabla blabla.

Werkelijk waar schandalig. Het is godverdomme 90% vd uitzending over die club uit Amsterdam gegaan. Het is inmiddels bekend dat er een Ajax sausje over de uitzending zit, maar ik vond het gister echt schandalig.

Het lijkt wel een afspiegeling van het forum........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:nou, als ajakkes weer een keer goed bezig is, vullen ze de uitzendingen weer met mensen die komen vertellen hoe goed ajakkes bezig is.

het programma nu lijkt eerder een therapie voor van gelder. als hij erover praat kan hij het beter verwerken...

Ajax heeft iig gelukkig niet zoiets als Feyenoord TV cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Jullie vinden het dus wel normaal?

Het NL elftal heeft net gespeeld, europacup wedstrijden komen er aan en ik kan nog wel wat meer verzinnen om over te hebben. Gezien de situatie bij Ajax is het idd normaal dat er over gesproken wordt, maar dat hoeft toch niet de gehele uitzending? En waf heeft gelijk, als Ajax als een tiet zou draaien nu, zou het wrs weer een groot gedeelte daarover gaan. Het valt gewoon op, that's all. v Gelder hefet dat ook wel door gezien zijn inleiding van de uitzending. Maar toch weet ie het weer te presteren. Jammer van het programma!

@Tree: dat hebben ze dus wel.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:nou, als ajakkes weer een keer goed bezig is, vullen ze de uitzendingen weer met mensen die komen vertellen hoe goed ajakkes bezig is.

het programma nu lijkt eerder een therapie voor van gelder. als hij erover praat kan hij het beter verwerken...

Ajax heeft iig gelukkig niet zoiets als Feyenoord TV cry

ah, toch weer eenn verkapt jij-bakje. :razz:

ajakkes heeft toch at5 als therapeutisch medium?
Reply
Treesong Wrote:Ajax heeft iig gelukkig niet zoiets als Feyenoord TV cry
Icon_question
Dan zou ik nog eens goed in je tv-gids kijken (RTL7, zaterdag en zondag).
Reply
K heb het afgelopen weekend ook voorbij zien komen idd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Mist Wrote:
Treesong Wrote:Ajax heeft iig gelukkig niet zoiets als Feyenoord TV cry
Icon_question
Dan zou ik nog eens goed in je tv-gids kijken (RTL7, zaterdag en zondag).

?????

Zondag 21 oktober 2007
Ochtend
Tijdstip: Programma: Zender:
07:15 - 07:45
RTL GP: Red Bull X - Fighters
RTL 7
07:45 - 10:30
RTL GP: MotoGP - Maleisië
RTL 7
10:30 - 11:00
Nuon Solar Challenge
RTL 7
Middag
Tijdstip: Programma: Zender:
12:15 - 12:45
Dutch Supercar Challenge
RTL 7
12:45 - 15:30
RTL GP: MotoGP - Maleisië
RTL 7
15:30 - 16:00
RTL GP: Red Bull X - Fighters
RTL 7
16:00 - 16:45
RTL GP: WTCC - Italië
RTL 7
16:45 - 20:30
RTL GP: Formule 1 - Brazilië
RTL 7
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
21:30 - 22:45
RTL Voetbal Insite
RTL 7
22:45 - 23:15
RTL Voetbal: Buitenlands voetbal
RTL 7
23:15 - 23:50
World Solar Challenge
RTL 7
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:ah, toch weer eenn verkapt jij-bakje. :razz:

ajakkes heeft toch at5 als therapeutisch medium?

We hebben FC Godenzonen, een goed doortimmerd, informatief, neutraal, journalistiek verantwoord discussieprogramma. Geen sneue zelfbevlekking zoals Feyenoord TV Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:ah, toch weer eenn verkapt jij-bakje. :razz:

ajakkes heeft toch at5 als therapeutisch medium?

We hebben FC Godenzonen, een goed doortimmerd, informatief, neutraal, journalistiek verantwoord discussieprogramma. Geen sneue zelfbevlekking zoals Feyenoord TV Xtragaap4de

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rtl.nl/sport/ajaxpsvfeyenoordtv/">http://www.rtl.nl/sport/ajaxpsvfeyenoordtv/</a><!-- m -->

Ajax TV, PSV TV en Feyenoord TV Drie clubs in Nederland hebben een landelijke aanhang: Ajax, Feyenoord en PSV. En elk van deze topclub krijgt vanaf zondag 16 september bij RTL 7 een eigen magazine: Ajax TV, Feyenoord TV en PSV TV. Elk programma schenkt aandacht aan de sterspelers, de oudgedienden, de persoonlijkheden, de actualiteiten, de laatste prestaties, de historie en de achtergronden van de betreffende club. Het clubgevoel wordt bij de fans verder aangewakkerd met een kijkje achter de schermen en uiteraard een vooruitblik op de aankomende wedstrijden. Kortom, tv recht vanuit het hart van de club zelf.


Uitzending Uitzending: RTL 7, elk weekend: Zondag:
09.00 uur Ajax TV
09.20 uur Feyenoord TV
09.40 uur PSV TV

Daarna ook op zaterdag, vanaf 22 september:
16.00 uur PSV TV
16.20 uur Feyenoord TV
16.40 uur Ajax TV
:razz:
Reply
:eeeek:

Waarom in vredesnaam!? :|

Ajax TV op Internet tot daaraan toe... daar val je nietsvermoedende kijkers niet lastig, zoals tot voor kort het geval was met Feyenoord TV Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote::eeeek:

Waarom in vredesnaam!? :|

Ajax TV op Internet tot daaraan toe... daar val je nietsvermoedende kijkers niet lastig, zoals tot voor kort het geval was met Feyenoord TV Xtragaap4de

ik kijk nooit naar feyenoord tv en ik zie het ook nooit langskomen, maar je moet wel een erg interessant leven hebben als je op zondagmorgen 9.0 uur door de tv kan worden lastiggevallen. :razz:
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote::eeeek:

Waarom in vredesnaam!? :|

Ajax TV op Internet tot daaraan toe... daar val je nietsvermoedende kijkers niet lastig, zoals tot voor kort het geval was met Feyenoord TV Xtragaap4de

ik kijk nooit naar feyenoord tv en ik zie het ook nooit langskomen, maar je moet wel een erg interessant leven hebben als je op zondagmorgen 9.0 uur door de tv kan worden lastiggevallen. :razz:

Treesong haalt hem altijd lang door zaterdagnacht :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik zit zondagochtend altijd stipt 9:00 voor de buis voor the Hour of Power. :wink:

[Image: Frontimage0603.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: