The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
Berend Botje Wrote:Edit: ik zal me wel vergissen, ik kan het niet vinden. Misschien is hetl een keer bij een andere club voorgekomen.

tuurlijk. je ziet spoken.

ajakkes wordt nooit benadeeld, dat weet je toch.
Reply
Bumme Wrote:Je zal in de war zijn geweest met TOGR-Capelle http://www.voetbalrotterdam.nl/index.php...Itemid=424.

Ik weet het niet, in mijn herinnering was het veel langer geleden, en ging het om een uitwedstrijd van Ajax in een of andere Europacup, vandaar dat ik aaan Carl Zeiss Jena dacht, maar dat was dus een ander incident.
May The Schwartz Be With You
Reply
iemand nog meer grote blunders?

Poll trok drie keer geel.
Schumacher trapt Battiston bewusteloos. Onze eigen Charles Corver geeft de Duitsers een vrije trap.
Maradona mag met de hand scoren
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:iemand nog meer grote blunders?

Poll trok drie keer geel.
Schumacher trapt Battiston in bewusteloos. Onze eigen Charles Corver geeft de Duitsers een vrije trap.
Maradona mag met de hand scoren

Wamberto staat 60 meter buitenspel en mag toch scoren.
WK-finale 1966, bal van Geoff Hurst niet over de doellijn.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:WK-finale 1966, bal van Geoff Hurst niet over de doellijn.

Die had ik al \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik vind een scheidsrechter die juicht als een ploeg scoort als hij de voordeelregel heeft toegepast ook heel erg. Wie was dat ook alweer?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik vind een scheidsrechter die juicht als een ploeg scoort als hij de voordeelregel heeft toegepast ook heel erg. Wie was dat ook alweer?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h_WUQf5NtiU[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Juig (!)
May The Schwartz Be With You
Reply
Borst riep gisteren tegen die Nijland dat Groningen nu toch wel af kon stappen van de doellstelling "een plek bij de eerste 5". Blijkt de doelstelling van FC Groningen de eerste 8 te zijn. Undecided. Zo haal ik mijn targets ook wel pfffffff
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Euhm Grunn speelde niet zo lang geleden eerste divisie voetbal of om de onderste plekken in de eredivisie. Als je dan nu als doelstelling hebt structureel eerste 8 eredivisie en dat haalt dan is dat toch gewoon prima?

Zullen aan t einde van de rit wel onder PSV, Ajax, Feyenoord, AZ, Twente en Heerenveen staan want bij wat blessures ist maar een mager elftal.
Reply
Tripplexxx Wrote:Ik vind dit programma met de week minder worden. Het eeuwige gezeik over misdwalingen van scheidsrechters en onterechte of niet-gegeven strafschoppen, je wordt er doodziek van.
Het kon nog erger, bleek gisteren. Ze begonnen er zelfs weer allemaal zaken van weken geleden bij te halen, zeer vermoeiend.
Reply
vorige week zei hugo borst dat feyenoord ook anderson wilde, maar die 6 ton niet op tafel kon leggen omdat er eerst spelers verkocht moesten worden.

nu zei hij dat hij bewust gekozen had voor grun en dat grun dus verder was dan feyenoord. het is ook maar naar welke conclusie je toe wilt lullen.

wat een opportunistisch gezever.

borst vindt het als spartaan prachtig als feyenoord slecht draait en moet er altijd een opmerking over maken. net zoals alle media overigens telkens maar moet blijven roepen over een gevallen topclub bladibla.

wat is er nou allemaal beslist? het vorig jaar hadden we dezelfde resultaten in deze wedstrijden en werden we op 3 punten na geen derde? had heerenveen vorig jaar geen kutstart? ook az had een kutstart en krabbelt op. ook die ploeg was door borst afgeserveerd. en niemand die hen voorhoudt dat ze veel te vroeg conclusies trekken.

ik zie az dit jaar nog kampioen worden ook. met schaars en martens en de zeeuw hebben ze een best middenveld. de verdediging is niet top, maar dat is nergens.

dat gezeik over scheidsrechterlijke dwalingen word ik idd ook moe van. vorige week ging heel de uitzending erover en nu godver weer of fey - aj. laat het even zien, plaats er een opmerking over en sluit daarmee af. de wedstrijd wordt toch niet overgespeeld.
Reply
AZ wordt geen kampioen, nog minder scorend vermogen dan PSV.
Reply
v/d Gijp:
"Bij Sno heb ik altijd het idee dat ie op een roltrap loopt: hij beweegt wel maar hij komt niet vooruit." Undecided


Die Lensky was trouwens zo'n groot Canadees talent net als De Guzman? Is gestopt met voetballen. Confused
Reply
Volgens mij kan Derksen toegevoegd worden aan het topic "De dood to". Een gemiddelde zombie op Horror Zone ziet er nog beter uit.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
en wat een gelul allemaal werkelijk. allemaal onwaarheden.

ekramy is nimmer cynisch bejegend, dat was echt wel een cultfiguur. ook doet hij net alsof hij een niewtje heeft dat feyenoord voor 200 mio te koop is. dat was al lang bekend, al bij aanvang van de talentpools.

en over die talentpools: daar heeft derksen van gezegd dat feyenoord al dat geld geleend heeft. onze financiele onno heeft vandaag in het feyenoordblaadje klip en klaar geantwoord: het is een investering. als de spelers dus niets opbrengen, zijn ze hun investering kwijt.

allemaal aantoonbare onzin. en als je derksen dan schrijft dat dit soort journalistiek op basis van aannames echt zeer bedenkelijk is krijg je doodleuk als antwoord: iedereen heeft recht op een mening, ik respecteer ook de jouwe. die gast die lult net zo dom als hij er uitziet.
Reply
Peter Wrote:AZ wordt geen kampioen, nog minder scorend vermogen dan PSV.
t is te zien
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:en over die talentpools: daar heeft derksen van gezegd dat feyenoord al dat geld geleend heeft. onze financiele onno heeft vandaag in het feyenoordblaadje klip en klaar geantwoord: het is een investering. als de spelers dus niets opbrengen, zijn ze hun investering kwijt.

Dus de ene media lul je niet na, en de ander wel ? Waarom zou je zo'n 'objectief' blad wel geloven ?
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:en over die talentpools: daar heeft derksen van gezegd dat feyenoord al dat geld geleend heeft. onze financiele onno heeft vandaag in het feyenoordblaadje klip en klaar geantwoord: het is een investering. als de spelers dus niets opbrengen, zijn ze hun investering kwijt.

Dus de ene media lul je niet na, en de ander wel ? Waarom zou je zo'n 'objectief' blad wel geloven ?

dat staat er toch? jij snapt er echt weinig van. het is niet de mening van dat blad. hij wordt geciteerd. hij reageert op vragen supporters.
Reply
Maar je gelooft dus wel wat hij zegt, in een propaganda blaadje van feyenoord....
Reply
Fabian Wrote:Maar je gelooft dus wel wat hij zegt, in een propaganda blaadje van feyenoord....

als je het niet begrijpt, houd dan gewoon je bek. :roll:
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Maar je gelooft dus wel wat hij zegt, in een propaganda blaadje van feyenoord....

als je het niet begrijpt, houd dan gewoon je bek. :roll:

ach guttegat, het baasje wordt weer boos.... zielepietje toch!
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Maar je gelooft dus wel wat hij zegt, in een propaganda blaadje van feyenoord....

als je het niet begrijpt, houd dan gewoon je bek. :roll:

ach guttegat, het baasje wordt weer boos.... zielepietje toch!
oh, ben ik boos? Undecided
Reply
Wat een droplul zeg, die vd Wiel.
Die is kapot gemediatraint.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Wat een droplul zeg, die vd Wiel.
Die is kapot gemediatraint.

Hij durft echt geen mening te geven over San Marco.
Bang voor de hierarchie.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Adder Wrote:Wat een droplul zeg, die vd Wiel.
Die is kapot gemediatraint.

joh, het is het aloude verhaal. wat heeft het nou voor zin om zo'n gassie uit te nodigen? die heeft toch nog helemaal niets te melden?

en dan ook nog vna die zaadvragen als: wat is er verandert sinds dat van basten er is. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Reply
Dat hele programma begint behoorlijk saai te worden. Ze verliezen ook behoorlijk op Studio Voetbal als ik de kijkcijfers moet geloven. 400.000 tegen 800.000
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ik vind die Jol al verschrikkelijk irritant, vooral omdat hij bijna alleen maar aan het afgeven is op de KNVB/Uilenberg. Zielig gejank en Studio Voetbal laat zich daar mooi voor gebruiken. Treurig!

Gister sloeg echter weer alles. Jol zijn nieuwe boek, blablablabla. Ik wil een revolutie initieren, blablabla.... Maar ik ga geen namen noemen. Om alle kritische vragen als een klein kind heen draaien. Niks werd gestaafd. Echt te triest voor woorden, vond ik het!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik vind die Jol al verschrikkelijk irritant, vooral omdat hij bijna alleen maar aan het afgeven is op de KNVB/Uilenberg. Zielig gejank en Studio Voetbal laat zich daar mooi voor gebruiken. Treurig!

Gister sloeg echter weer alles. Jol zijn nieuwe boek, blablablabla. Ik wil een revolutie initieren, blablabla.... Maar ik ga geen namen noemen. Om alle kritische vragen als een klein kind heen draaien. Niks werd gestaafd. Echt te triest voor woorden, vond ik het!

daarnaast was het treurig dat hugo borst elke miniscule elleboog laat zien en als sneuarez weer iets onbehoorlijks doet 'ziet hij het niet' (omdat hij het zo leuk vindt dat er altijd wat gebeurt bij sneuarez....) :roll:
Reply
Leuke aflevering! Fijn om die keurige sliding van Hofland op Van de Gun weer eens terug te zien.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: