The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




'Topper' : AZ - Ajax
#31
Heerlijke 3-punter!
Eerste helft was AZ beter en gevaarlijker maar tweede helft was Ajax echt heer en meester.
Schitterende goal van Urby die ik de hele wedstrijd erg goed vond.

AZ publiek was veel te veel met andere dingen bezig dan met het aanmoedigen van de eigen club, er kwam zowaar een hamas-hamas vanuit het publiek. Denk dat ze daar nu voorgoed vergeten zijn dat ze 5 jaar geleden allemaal Ajax-supporter waren.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#32
Bumme Wrote:Eerste helft was AZ beter en gevaarlijker maar tweede helft was Ajax echt heer en meester.

ja, duhuh, door vanaf de 1-2. lekker voetballen dan.

voor de goal van oebrij was ajakkes helegaar geen heer en meester.
Reply
#33
Vond ik wel, al direct na rust waren ze veel sterker. Vond het vreemd van Jol om Suarez op links te zetten, daar was hij nooit gevaarlijk. Toen Gabri er op het middenveld bijkwam en Luis vrij voorin mocht spelen was Ajax heer en meester. Dit uitte zich in enkele goede kansen en een veldoverwicht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Bumme Wrote:Vond ik wel, al direct na rust waren ze veel sterker. Vond het vreemd van Jol om Suarez op links te zetten, daar was hij nooit gevaarlijk. Toen Gabri er op het middenveld bijkwam en Luis vrij voorin mocht spelen was Ajax heer en meester. Dit uitte zich in enkele goede kansen en een veldoverwicht.

nou, dan hebben we wss een verschillende wedstrijd gezien.
Reply
#35
Dat zal dan wel het geval zijn. Bij mijn wedstrijd is het 2-4 voor Ajax geworden met 4 doelpunten in de tweede helft. Het eerste doelpunt van deze 4 viel in de 57e minuut, precies 12 minuten na het begin van de tweede helft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#36
De sponsor van AZ, van AZ, van AZ. De sponsor van AZ, die moet nu rondgaan met de pet. Geen euro, geen euro, geen euro meer op zak. Maar Dirkie, maar Dirkie, je hoort ook in de bak! =D> =D> =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#37
voor die 1-1 van Urby had Ajax toch ook al 2 aardige kansen?
Wil niet zeggen dat ze direct heer en meester waren, maar ze waren in de tweede helft zeker vanaf de meet de betere
The great old Ludwig von...
Reply
#38
Bumme Wrote:Het eerste doelpunt van deze 4 viel in de 57e minuut, precies 12 minuten na het begin van de tweede helft.

en die goal kwam uit de lucht vallen. daarvoor was er voor az weinig aan de hand. vnl na de goal van sneuarez was het het bekende kaartenhuis dat in elkaar lazerde.
Reply
#39
Bumme Wrote:Dat zal dan wel het geval zijn. Bij mijn wedstrijd is het 2-4 voor Ajax geworden met 4 doelpunten in de tweede helft. Het eerste doelpunt van deze 4 viel in de 57e minuut, precies 12 minuten na het begin van de tweede helft.

En hoe. 2x knap Suarez (wie anders) maar die andere waren gewoon giga-blunders van AZ-kant en daarmee in de schoot geworpen.

Ajax was idd veel beter dan AZ de 2e helft, maar Ajax was de 2e helft niet beter dan het Ajax van voor rust (dat lijken jij en gitter te willen suggereren). Het was juist AZ dat 2 gezichten had. 1e helft speelde AZ als vorig seizoen en dan is het een klasse beter dan Ajax, 2e helft stapelde het persoonlijke fout op fout (natuurlijk dwing je dat als tegenstander ook deels af, maar zo' n blunders als van Romero en Moreno bij de 1-1 en 1-3 hebben niks met afdwingen te maken) en walste Ajax er overheen. Maar van het AZ van de 2e helft wonnen ook Heracles, ADO, NEC enzo dus zo bijzonder is dat niet.

Ajax heeft me nog niet overtuigd. Heb gisteren weer het grote verschil tussen PSV en Ajax gezien: bij PSV kan iedereen scoren, Ajax alleen via Suarez of fouten van de tegenstander. PSV is een team, Ajax blijft FC Suarez. Dit seizoen echter zeker eens geen kampioen van de armoede. Beide teams zouden de afgelopen 3 jaar fluitend kampioen zijn geworden, nu staan ze zelfs geen van beiden bovenaan.

Ook mooi spreekkoor met zelfspot trouwens "liever failliet dan ajacied". :lol:
Reply
#40
Peter Wrote:En hoe. 2x knap Suarez (wie anders) maar die andere waren gewoon giga-blunders van AZ-kant en daarmee in de schoot geworpen.

ja, die eerste van sneuarez was ook een blunder van swerts, die laatste bal mag nooit bij sneuarez komen omdat die poulsen zich enorm dom laat dollen. zo kun je bezig blijven.

Quote:Ajax was idd veel beter dan AZ de 2e helft, maar Ajax was de 2e helft niet beter dan het Ajax van voor rust (dat lijken jij en gitter te willen suggereren). Het was juist AZ dat 2 gezichten had.

dit is een discussie waar je nooit uitkomt, maar telkens weer denk jij de wijsheid in pacht te hebben. bij feyenoord psvee was het niet de zwakte van feyenoord maar de sterkte van psvee, nu is het opeens wel de zwakte van az. hou toch eens op met dat lucht fietse.

feit is dat ajakkes de strijd op het middenveld in de eerste helft verloor. feit is dat jol een (zeer begrijpelijke) omzetting deed. daarna was az niet meer overheersend. dat kan liggen aan de omzetting en dat kan liggen aan het feit dat de speelwijze uit de eerste helft te veel kracht kostte.

Quote:1e helft speelde AZ als vorig seizoen en dan is het een klasse beter dan Ajax, 2e helft stapelde het persoonlijke fout op fout

je duhuh, en in de eerste helft stapelde ajakkes fout op fout.

Quote:(natuurlijk dwing je dat als tegenstander ook deels af, maar zo' n blunders als van Romero en Moreno bij de 1-1 en 1-3 hebben niks met afdwingen te maken) en walste Ajax er overheen. Maar van het AZ van de 2e helft wonnen ook Heracles, ADO, NEC enzo dus zo bijzonder is dat niet.

ik weiger het een blunder van romero te noemen. hij schijnt vaker op deze manier bewust positie te kiezen om de hoge bal weg te plukken. oerbij wist dat, carlo lami zou dat tegen hem gezegd hebben. hij heeft prima geprofiteerd.

Quote:Ajax heeft me nog niet overtuigd. Heb gisteren weer het grote verschil tussen PSV en Ajax gezien: bij PSV kan iedereen scoren, Ajax alleen via Suarez of fouten van de tegenstander. PSV is een team, Ajax blijft FC Suarez. Dit seizoen echter zeker eens geen kampioen van de armoede. Beide teams zouden de afgelopen 3 jaar fluitend kampioen zijn geworden, nu staan ze zelfs geen van beiden bovenaan.

cruciaal imo, zoals de laatste jaren steeds het geval is, is het middenveld. als ajakkes het middenveld pakt winnen ze elke pot. als het middenveld verzaakt zijn ze kwetsbaar.

Quote:Ook mooi spreekkoor met zelfspot trouwens "liever failliet dan ajacied". :lol:

maar dat is een waarheid als een koe.
Reply
#41
AZ had Ajax bij de strot zoals PSV Feyenoord bij de strot had. Er was in beide duels maar 1 ploeg die bepaalde wat er gebeurde op het veld. PSV stortte niet in en won makkelijk, AZ stortte wel in en gaf het helemaal weg. In jou mening kwam dat door Ajax, in mijn mening door belachelijke persoonlijke fouten die Ajax niet afdwong en ook niks te maken hadden met de aanwezigheid van Gabri ipv Pantelic of andere tactische omzettingen. De 1e goal van Suarez vond ik wel pure klasse van hem.
Reply
#42
Peter Wrote:AZ stortte wel in en gaf het helemaal weg. In jou mening kwam dat door Ajax, in mijn mening door belachelijke persoonlijke fouten die Ajax niet afdwong


ik heb direct al gezegd dat ik vond dat az instortte na het weggeven van de 1-2.

het was nergens voor nodig, maar ajakkes had door de omzetting een einde gemaakt aan de overheersing van az.

Quote:en ook niks te maken hadden met de aanwezigheid van Gabri ipv Pantelic of andere tactische omzettingen.


tuurlijk had het daar mee te maken. de eerste helft heeft ajakkes 1,5 kans gehad, de tweede helft had sneuarez binnen 5 minuten anderhalve kans.

dan is er nog niks aan de hand, want dan moet je gewoon doorgaan waarmee je in de eerste helft bezig was.

Quote:De 1e goal van Suarez vond ik wel pure klasse van hem.

het was een ongelooflijk grote fout van swerts.
Reply
#43
waf Wrote:
Peter Wrote:AZ stortte wel in en gaf het helemaal weg. In jou mening kwam dat door Ajax, in mijn mening door belachelijke persoonlijke fouten die Ajax niet afdwong


ik heb direct al gezegd dat ik vond dat az instortte na het weggeven van de 1-2.

het was nergens voor nodig, maar ajakkes had door de omzetting een einde gemaakt aan de overheersing van az.

Quote:en ook niks te maken hadden met de aanwezigheid van Gabri ipv Pantelic of andere tactische omzettingen.


tuurlijk had het daar mee te maken. de eerste helft heeft ajakkes 1,5 kans gehad, de tweede helft had sneuarez binnen 5 minuten anderhalve kans.

dan is er nog niks aan de hand, want dan moet je gewoon doorgaan waarmee je in de eerste helft bezig was.

Quote:De 1e goal van Suarez vond ik wel pure klasse van hem.

het was een ongelooflijk grote fout van swerts.

Een foutje ja, maar het was ook een ongelooflijk knappe aanname. Ik ken maar weinig spelers in de eredivisie die van dit slippertje van Swerts een goal hadden kunnen maken. Dat AZ van slag raakte heeft mi te maken met al het gedoe rond DSB en de slechte reeks hiervoor. De omzetting van Jol was mss ok, maar niet doorslaggevend. Het AZ van vorig jaar had ook na die omzettingen niet in de problemen gekomen.
Reply
#44
Peter Wrote:Ajax heeft me nog niet overtuigd. Heb gisteren weer het grote verschil tussen PSV en Ajax gezien: bij PSV kan iedereen scoren, Ajax alleen via Suarez of fouten van de tegenstander. PSV is een team, Ajax blijft FC Suarez. Dit seizoen echter zeker eens geen kampioen van de armoede. Beide teams zouden de afgelopen 3 jaar fluitend kampioen zijn geworden, nu staan ze zelfs geen van beiden bovenaan.

Ik vind dat je overdrijft. Suarez is belangrijk en bepalend, maar Ajax heeft echt wel stappen gemaakt. Bij PSV kan iedereen scoren, omdat de weerstand nog niet groot is geweest.

Ik vind Ajax sterk overkomen, stralen weer iets uit. Alleen de linksbackpositie is slecht bezet. Anita werd gisteren keer op keer overlopen door Dembele.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#45
bumme heeft me ooit gevraagd waarom ik zo'n hekel had gekregen aan koeman.

gisteren weer zo'n voorbeeld, wouterbossiaans bijna:

lag het aan de tactische omwisseling van jol, ronald? nee natuurlijk niet! (zichzelf vrij pleitend), het waren persoonlijke fouten (geeft de spelers de schuld).

even los van de vraag of hij gelijk heeft, zo houd je het echt niet lang vol hoor...
Reply
#46
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Ajax heeft me nog niet overtuigd. Heb gisteren weer het grote verschil tussen PSV en Ajax gezien: bij PSV kan iedereen scoren, Ajax alleen via Suarez of fouten van de tegenstander. PSV is een team, Ajax blijft FC Suarez. Dit seizoen echter zeker eens geen kampioen van de armoede. Beide teams zouden de afgelopen 3 jaar fluitend kampioen zijn geworden, nu staan ze zelfs geen van beiden bovenaan.

Ik vind dat je overdrijft. Suarez is belangrijk en bepalend, maar Ajax heeft echt wel stappen gemaakt. Bij PSV kan iedereen scoren, omdat de weerstand nog niet groot is geweest.

Ik vind Ajax sterk overkomen, stralen weer iets uit. Alleen de linksbackpositie is slecht bezet. Anita werd gisteren keer op keer overlopen door Dembele.

Zie andere topic. Wink Juist PSV heeft de toppers al gehad, die komen voor Ajax deze weken. Zij hebben nog weinig weerstand gehad.

Dat Ajax wat uitstraalt ben ik wel met je eens, maar overtuigd hebben ze me door de gebrekkige tegenstand nog niet. Wink
Reply
#47
:roll: Jezus, het maakt niet uit wat Ajax doet, altijd zal peter wel een verhaaltje klaar hebben waaruit blijkt dat het bij psv toch echt beter draait... Even los van de vraag wie er dit seizoen een "beter team" heeft, psv of Ajax, wat is dit nou weer voor debiele opmerking:

Heb gisteren weer het grote verschil tussen PSV en Ajax gezien: bij PSV kan iedereen scoren, Ajax alleen via Suarez of fouten van de tegenstander. PSV is een team, Ajax blijft FC Suarez.

Wat bedoel je hier nu precies mee, dat de goals van Suarez nooit het gevolg zijn van fouten van de tegenstander, dat psv nooit scoort via fouten van de tegenstander, dat het "feit" dat "iedereen" in een ploeg kan scoren betekent dat de ploeg een "team" is? Je lult maar weer eens wat, en dat is nogal irritant. Ik weet dus niet eens precies wat je nou eigenlijk bedoelt, maar ik doe er een gooi naar: "omdat bij Ajax bijna alleen Suarez scoort en/of assists geeft en bij psv iedereen kan scoren is psv cruciaal verder/beter dan ajax".

Het doelsaldo van Ajax (in de erdivisie): 35-9, het saldo van psv: 27-10. Suarez heeft 15 keer gescoord (stats van de assists heb ik nu niet, ik dacht 7, maar daar zal doedelzak ook wel aan komen). Als je de productie van Suarez aftrekt van het totaal hou je over: 20 goals, bijna hetzelfde als wanneer je de goals van topscorer van psv vuilnisbakkal aftrekt van het totaal van psv (dan wordt dat 21). Voor de productie van psv zijn voorts slechts 9 spelers verantwoordelijk, voor die van Ajax: maar liefst 14... Naast Suarez lopen verder Pantleic en Cvitanich omstreeks 1 op 2 of beter. Bij psv ook (in totaal) 3 spelers.

Conclusie: petertje, waar de neuk heb je het over?! Bazelaar...
Reply
#48
Flixieluv Wrote::roll: Jezus, het maakt niet uit wat Ajax doet, altijd zal peter wel een verhaaltje klaar hebben waaruit blijkt dat het bij psv toch echt beter draait... Even los van de vraag wie er dit seizoen een "beter team" heeft, psv of Ajax, wat is dit nou weer voor debiele opmerking:

Heb gisteren weer het grote verschil tussen PSV en Ajax gezien: bij PSV kan iedereen scoren, Ajax alleen via Suarez of fouten van de tegenstander. PSV is een team, Ajax blijft FC Suarez.

Wat bedoel je hier nu precies mee, dat de goals van Suarez nooit het gevolg zijn van fouten van de tegenstander, dat psv nooit scoort via fouten van de tegenstander, dat het "feit" dat "iedereen" in een ploeg kan scoren betekent dat de ploeg een "team" is? Je lult maar weer eens wat, en dat is nogal irritant. Ik weet dus niet eens precies wat je nou eigenlijk bedoelt, maar ik doe er een gooi naar: "omdat bij Ajax bijna alleen Suarez scoort en/of assists geeft en bij psv iedereen kan scoren is psv cruciaal verder/beter dan ajax".

Het doelsaldo van Ajax (in de erdivisie): 35-9, het saldo van psv: 27-10. Suarez heeft 15 keer gescoord (stats van de assists heb ik nu niet, ik dacht 7, maar daar zal doedelzak ook wel aan komen). Als je de productie van Suarez aftrekt van het totaal hou je over: 20 goals, bijna hetzelfde als wanneer je de goals van topscorer van psv vuilnisbakkal aftrekt van het totaal van psv (dan wordt dat 21). Voor de productie van psv zijn voorts slechts 9 spelers verantwoordelijk, voor die van Ajax: maar liefst 14... Naast Suarez lopen verder Pantleic en Cvitanich omstreeks 1 op 2 of beter. Bij psv ook (in totaal) 3 spelers.

Conclusie: petertje, waar de neuk heb je het over?! Bazelaar...

Als Ajax goed speelt zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ze kampioen gaan worden hoor. Mij hebben ze echter nog niet overtuigd. Over 2 weken in Twente kan Ajax me overtuigen met een zelf afgedwongen zege.

Het verschil tussen PSV en Ajax is mi idd dat PSV een collectief is waar Ajax afhankelijk is van 1 man. Suarez is zoals je zelf aangeeft met 15 goals en 7 assist betrokken bij 22 van de 35 Ajax-goals. Bij 63% dus maar liefst.

Bakkal heeft 6 van de 27 goals gemaakt. 22%. Met 1 assist komt ie op een directe betrokkenheid bij de goals van 25%. Tov 63% bij Suarez. Zie je het verschil? Je aftelsommetje 27-6=21 en 35-15=20 dus even belangrijk raakt kant noch wal en is dus belachelijk.

Dat bij Ajax 14 spelers scoren zegt me niks. Het gaat erom hoe vaak ze dat doen. Furby, Rommedahl, Aissati, De Zeeuw, Gabri, Enoh enz.enz. mogen allemaal blij zijn als ze er 5 maken in een jaar.

Bij PSV kunnen Dzsudzsak, Bakkal, Afellay, Koevermans, Toivonen, Reis, Lazovic er zomaar allemaal 10+ maken dit jaar. Bij Ajax hooguit je genoemde Suarez, Pantelic en Cvitanich. En dat is nou precies het verschil tussen Ajax en PSV. Als Suarez een been breekt ben je 63% van je goals kwijt. Als Bakkal, Koevermans of Dzsudzsak een been breekt is PSV 25% van zn goals kwijt. Daar komt dan nog bij dat Suarez vervangen zal moeten worden door iemand die veel minder scoort, terwijl PSV spelers op de bank heeft met een even hoge productie als de basisspelers. Koef blessé? Reis of Toivonen erin die ze ook maken.

Verder getuigt je woordgebruik met vuilisbakkal niet van veel klasse. Voegt ook weinig toe aan de discussie. Denk je dat je door denigrerend te doen sterker staat in de discussie ofzo? Dead
Reply
#49
Undecided (denigrerende smilie jaja) Je zegt toch dat "iedereen kan scoren", ouwe draaitol? Nu kom je plotseling met een verhaaltje over assists en "betrokkenheid" om je eigen getuinslang recht te trekken (waarom reageer ik hier nog op...?)... En een percentage! Zo lust ik ernog wel een paar, ik heb het verschil tussen rkc en Ajax gezien, ze zijn veel verder bij rkc want topscorer benschop is met 2 van de 7 doelpunten maar bij 30 % oid van de productie betrokken. Zijn ze echt niet afhankelijk van! =D>

En dan aankomen met xyz "kunnen er zomaar x maken dit jaar", aggossie, hebben ze die al gemaakt dan, en spelen ze alle zeven elke wedstrijd gezamenlijk mee?

Sorry dat ik je gekwetst heb met vuilnisbakkal, ik zal nooit meer een "draai" geven aan namen van voetballers (doet nooit iemand hier).

Huilebalk.
Reply
#50
Flixieluv Wrote:Undecided (denigrerende smilie jaja) Je zegt toch dat "iedereen kan scoren", ouwe draaitol? Nu kom je plotseling met een verhaaltje over assists en "betrokkenheid" om je eigen getuinslang recht te trekken (waarom reageer ik hier nog op...?)... En een percentage! Zo lust ik ernog wel een paar, ik heb het verschil tussen rkc en Ajax gezien, ze zijn veel verder bij rkc want topscorer benschop is met 2 van de 7 doelpunten maar bij 30 % oid van de productie betrokken. Zijn ze echt niet afhankelijk van! =D>

En dan aankomen met xyz "kunnen er zomaar x maken dit jaar", aggossie, hebben ze die al gemaakt dan, en spelen ze alle zeven elke wedstrijd gezamenlijk mee?

Sorry dat ik je gekwetst heb met vuilnisbakkal, ik zal nooit meer een "draai" geven aan namen van voetballers (doet nooit iemand hier).

Huilebalk.

zeg, likdiefluv, het is peuter.

en het is huilebakkal of atman boklul.

Undecided

ajakkes moet dood trouwens!
Reply
#51
waf Wrote:en het is huilebakkal of atman boklul.

Het was toch: Cassio Ramos met Reis en Sambakkal? Aisaté is helaas van de PSV-kaart verdwenen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Flixieluv Wrote:Undecided (denigrerende smilie jaja) Je zegt toch dat "iedereen kan scoren", ouwe draaitol? Nu kom je plotseling met een verhaaltje over assists en "betrokkenheid" om je eigen getuinslang recht te trekken (waarom reageer ik hier nog op...?)... En een percentage! Zo lust ik ernog wel een paar, ik heb het verschil tussen rkc en Ajax gezien, ze zijn veel verder bij rkc want topscorer benschop is met 2 van de 7 doelpunten maar bij 30 % oid van de productie betrokken. Zijn ze echt niet afhankelijk van! =D>

En dan aankomen met xyz "kunnen er zomaar x maken dit jaar", aggossie, hebben ze die al gemaakt dan, en spelen ze alle zeven elke wedstrijd gezamenlijk mee?

Sorry dat ik je gekwetst heb met vuilnisbakkal, ik zal nooit meer een "draai" geven aan namen van voetballers (doet nooit iemand hier).

Huilebalk.

En wederom gescheld zonder argumenten. =D>

Bij RKC praat je pas over 7 goals. Dan kun je nog niet over afhankelijkheid praten als iemand er 2 maakt. Als RKC straks 28x heeft gescoord waarvan 8x Benschop kun je van enige afhankelijkheid spreken. Als hij net als Suarez dan bij 63% van de goals betrokken blijkt draait heel RKC idd om Benschop zoals Ajax om Suarez draait.

En tuurlijk hebben ze nog niet alle 7 10x gescoord. Er zijn pas 11 duels gespeeld. En dat ze niet alle 7 spelen is juist de kracht van PSV. Koef is blessé maar gemist wordt hij niet. Suarez wordt straks gemist als hij blessé is. Ajax mag zn handjes dichtknijpen dat die gast nooit blessé is want als je een maand zonder hem speelt zoals PSV nu zonder Koef dan ben je afgehaakt voor de titel als Ajax zijnde.
Reply
#53
Ik ga me verder niet in de discussie mengen, want ik zal t echt nooit met Peter eens worden hierover, maar waarom val je over Vuilnisbakkal en post je zelf Furby als ik vragen mag?
The great old Ludwig von...
Reply
#54
gittermaster Wrote:Ik ga me verder niet in de discussie mengen, want ik zal t echt nooit met Peter eens worden hierover, maar waarom val je over Vuilnisbakkal en post je zelf Furby als ik vragen mag?

Omdat furby zijn lievelingsspeelgoed is!
Reply
#55
gittermaster Wrote:Ik ga me verder niet in de discussie mengen, want ik zal t echt nooit met Peter eens worden hierover, maar waarom val je over Vuilnisbakkal en post je zelf Furby als ik vragen mag?

Ach op dit forum hoor je af en toe zoiets te posten geloof ik. Ik doe t echter niet alleen/juist op momenten dat ik een discussie niet met argumenten kan voeren. Daar heeft Flixie een handje van. Terwijl hij voorheen juist altijd fel reageerde op verbasteringen en stigmatiserende smiley's. :-k
Reply
#56
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Ik ga me verder niet in de discussie mengen, want ik zal t echt nooit met Peter eens worden hierover, maar waarom val je over Vuilnisbakkal en post je zelf Furby als ik vragen mag?

Ach op dit forum hoor je af en toe zoiets te posten geloof ik. Ik doe t echter niet alleen/juist op momenten dat ik een discussie niet met argumenten kan voeren. Daar heeft Flixie een handje van. Terwijl hij voorheen juist altijd fel reageerde op verbasteringen en stigmatiserende smiley's. :-k

Jochie, als jij begrijpend zou kunnen lezen zou je m'n verhaal ook begrijpen Idea , en als je achter die plaat voor je hoofd wegkruipt ](*,) zie je ook je eigen gedraaitol en getuinslang, en hoe storend dat op anderen kan overkomen...
Reply
#57
Flixieluv Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Ik ga me verder niet in de discussie mengen, want ik zal t echt nooit met Peter eens worden hierover, maar waarom val je over Vuilnisbakkal en post je zelf Furby als ik vragen mag?

Ach op dit forum hoor je af en toe zoiets te posten geloof ik. Ik doe t echter niet alleen/juist op momenten dat ik een discussie niet met argumenten kan voeren. Daar heeft Flixie een handje van. Terwijl hij voorheen juist altijd fel reageerde op verbasteringen en stigmatiserende smiley's. :-k

Jochie, als jij begrijpend zou kunnen lezen zou je m'n verhaal ook begrijpen Idea , en als je achter die plaat voor je hoofd wegkruipt ](*,) zie je ook je eigen gedraaitol en getuinslang, en hoe storend dat op anderen kan overkomen...

Ajax = Suarez, PSV = collectief. Jij gaf dat met je statistieken ook nog even haarfijn aan. Ik roep het al maanden en wat het beste is zien we over een half jaar. Schluss. Waar zie je de draaitol?
Reply
#58
Nijhuis: 'Ik had AZ-Ajax moeten staken'27 oktober '09 09:22 door Michiel Bouwman


Scheidsrechter Bas Nijhuis steekt de hand in eigen boezem. De oefenmeester vindt achteraf dat het duel tussen AZ en Ajax gestaakt had moeten worden vanwege de kwetsende spreekkoren richting Ajacied Demy de Zeeuw.
AZ-supporters noemden de naam van De Zeeuw in combinatie met een ziekte waaraan de moeder van de voetballer lijdt. De Zeeuw zei later dat de AZ-aanhang daarvan wist, maar dat hij zelf liever wilde doorvoetballen dan dat het duel werd stilgelegd.

"Er had moeten worden ingegrepen", stelt Nijhuis. "Zeker als dit in de nabije omgeving van een voetballer speelt, moet je als scheidsrechter het spel stilleggen. Dat had ik achteraf moeten doen. Ook al ligt de eerste verantwoordelijkheid bij de veiligheidsmensen van de thuisclub", zegt de leidsman in De Telegraaf.

"Ik was vooral met de wedstrijd bezig. Er zijn momenten dat je iets meekrijgt en dicht bij bepaalde vakken zijn de teksten duidelijker. Op televisie hoorde ik echter pas echt hoe massaal en langdurig de spreekkoren waren."

Het voorval krijgt misschien nog een vervolg, al laat Nijhuis zich daar niet over uit: "Bij dit soort wedstrijden is altijd iemand van de KNVB aanwezig, die zich bezighoudt met spreekkoren. Ik kan alleen aangeven wat ik heb gehoord en dat heb ik gedaan."

De aanklager betaald voetbal beslist dinsdag of er een vooronderzoek wordt gestart.

hmmm, interessante discussie. Even los vh feit dat het nu de zeeuw en Ajax betreft. Ik lees door de regels heen dat de scheids wilde spelen, maar de zeeuw zelf door wilde gaan. Rare motivatie vd scheids om dan door te spelen. Die beslissing moet hij natuurlijk gewoon zelf nemen. Ik zie t al voor me. Sta je 3-2 achter met nog 5 minuten te gaan, dan bepaalt de speler om m maar te staken, sta je 3-2 voor dan vind de speler het beter om door te gaan...
The great old Ludwig von...
Reply
#59
gittermaster Wrote:hmmm, interessante discussie. Even los vh feit dat het nu de zeeuw en Ajax betreft. Ik lees door de regels heen dat de scheids wilde spelen, maar de zeeuw zelf door wilde gaan. Rare motivatie vd scheids om dan door te spelen. Die beslissing moet hij natuurlijk gewoon zelf nemen. Ik zie t al voor me. Sta je 3-2 achter met nog 5 minuten te gaan, dan bepaalt de speler om m maar te staken, sta je 3-2 voor dan vind de speler het beter om door te gaan...

nijjhuis wordt een beetje overmoedig. hij is zo blij met de goede kritieken dat hij de professor van de ethiek gaat zitten uithangen. overcorrecte kuttwent.

ik kan me niet voorstellen dat mensen je voor kk de zeeuw uitmaken als ze weten dat je moeder aan die ziekte lijdt. als ze zijn moeder toezingen moet je ogeblikkelijk staken.

als er kk met de naam erachter geroepen wordt moet je ofwel altijd ingrijpen, ofwel nooit. of moeten scheidsrechters even naar de speler lopen: zeg, heb jij iemand in de familie die kanker heeft? je neef? ok, dan leg ik het spel even stil.... :roll:
Reply
#60
gittermaster Wrote:"Ik was vooral met de wedstrijd bezig. Er zijn momenten dat je iets meekrijgt en dicht bij bepaalde vakken zijn de teksten duidelijker. Op televisie hoorde ik echter pas echt hoe massaal en langdurig de spreekkoren waren."

Ik verbaas me vooral hierover. Spreekkoren en andere indirecte zaken (onweer bijvoorbeeld) 'horen' bij een wedstrijd, en dus moet een scheidsrechter dat beoordelen. Lijkt mij sterk, dat ie dat zo duidelijk op tv hoort, dat dat hem tijdens de wedstrijd niet duidelijker is opgevallen.

Wat dat betreft is het geen goede scheidsrechter....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: