The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
Je had enorm geluk dat mijn beste aanvaller in de 15e minuut al rood kreeg.
Reply
EB Sports Wrote:Je had enorm geluk dat mijn beste aanvaller in de 15e minuut al rood kreeg.

:lol: Misschien moet je de agressie van je team iets lager zetten dan?
Reply
Agressie stond al op normaal.
Reply
EB Sports Wrote:Je had enorm geluk dat mijn beste aanvaller in de 15e minuut al rood kreeg.

Dan nog hoor je er met minimaal 6-0 over heen te walsen, gezien alle tijd die jij er in steekt. Zelf doe ik vrijwel niets meer aan het spel, wegens tijdgebrek en ik overweeg binnenkort definitief te stoppen en alle spelers op de TL te gooien...
Reply
Hoe kan mijn club scoren als mijn beste aanvaller rood krijgt?
Reply
Ik heb mijn draai weer gevonden door de betere clubs te verslaan, zelfs Idserdaburen HC moet eraan geloven. Daarom bied ik me aan om jullie te helpen om ook beter te worden.
Reply
EB Sports Wrote:Ik heb mijn draai weer gevonden door de betere clubs te verslaan, zelfs Idserdaburen FC moet eraan geloven. Daarom bied ik me aan om jullie te helpen om ook beter te worden.

haha, blijft leuk die EB...maar vooruit dan maar...heb je nog tips voor mij...ben zoals je weet pas sinds eind September bezig met MZ en hard op weg naar het kampioenschap in divisie 5...maar pas op met je tips hè, dadelijk wordt ik nog beter dan jou...dat is natuurlijk niet de bedoeling
Reply
EB Sports Wrote:Ik heb mijn draai weer gevonden door de betere clubs te verslaan, zelfs Idserdaburen FC moet eraan geloven. Daarom bied ik me aan om jullie te helpen om ook beter te worden.

Iets teveel alcohol in de eggnog, EB?

[Image: eggnog.jpg]
Reply
Devlin Wrote:
EB Sports Wrote:Ik heb mijn draai weer gevonden door de betere clubs te verslaan, zelfs Idserdaburen FC moet eraan geloven. Daarom bied ik me aan om jullie te helpen om ook beter te worden.

haha, blijft leuk die EB...maar vooruit dan maar...heb je nog tips voor mij...ben zoals je weet pas sinds eind September bezig met MZ en hard op weg naar het kampioenschap in divisie 5...maar pas op met je tips hè, dadelijk wordt ik nog beter dan jou...dat is natuurlijk niet de bedoeling
Het begin is om naar mijn opstelling te kijken waarmee ik de betere clubs heb verslagen. Je kan anders ook de stats van mijn spelers naar mij toesturen zodat ik voor jou de beste opstelling kan maken.
Reply
EB Sports Wrote:
Devlin Wrote:
EB Sports Wrote:Ik heb mijn draai weer gevonden door de betere clubs te verslaan, zelfs Idserdaburen FC moet eraan geloven. Daarom bied ik me aan om jullie te helpen om ook beter te worden.

haha, blijft leuk die EB...maar vooruit dan maar...heb je nog tips voor mij...ben zoals je weet pas sinds eind September bezig met MZ en hard op weg naar het kampioenschap in divisie 5...maar pas op met je tips hè, dadelijk wordt ik nog beter dan jou...dat is natuurlijk niet de bedoeling
Het begin is om naar mijn opstelling te kijken waarmee ik de betere clubs heb verslagen. Je kan anders ook de stats van mijn spelers naar mij toesturen zodat ik voor jou de beste opstelling kan maken.

link van mijn spelers staan in mijn WFO...link is denk 2 weken oud ofzo, zullen dus mss paar balletjes bijgekomen zijn intussen...ben benieuwd waar jij mee aankomt
Reply
Ik zal mijn best doen. Morgen krijg je een prima opstelling.
Reply
kijk je uit devlin anders wordt je ook hier gefluked Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Devlin, ik heb gegevens nodig over Brunt, de speler die je kort geleden hebt gekocht, of maak een geüpgrade versie van je spelers.
Reply
EB Sports Wrote:Devlin, ik heb gegevens nodig over Brunt, de speler die je kort geleden hebt gekocht, of maak een geüpgrade versie van je spelers.

je hebt gelijk, bij deze:

http://oxi.se/player/?id=145883
Reply
vandaag de eerste wedstrijden met jouw opstelling gespeeld EB...won vorige keer met 4-1 van Rigtersbeek2, nu 2-0 verlies...andere wedstrijd ook verloren maar daarvan heb ik geen vergelijkingsmateriaal...Litmanen FC was ook wel een hele zware tegenstander voor mijn team
Reply
Had je wel de taktieken op normaal, normaal en gebruik vleugels gezet? Ten 2e staan de 2 buitenste verdedigers ietsje te laag en de voorste aanvaller ietsje van de doel van de tegenstander verwijderd.
Reply
'k Ben gisteren op de laatste speeldag toch nog kampioen geworden in mijn divisie, doordat FC Ilma, die koploper was, gelijk speelde en omdat ik heb gewonnen. Volgend seizoen zit ik in divisie 1.1. Er bestaat een kleine kans dat FC Adder daar ook komt, maar ga er vanuit dat hij in de eredivisie blijft.
Reply
FC Blue Boys en FC Adder bezetten de top 3 in 2 verschillende divisies na 3 speeldagen. Het begin is er.
Reply
EB Sports Wrote:Had je wel de taktieken op normaal, normaal en gebruik vleugels gezet? Ten 2e staan de 2 buitenste verdedigers ietsje te laag en de voorste aanvaller ietsje van de doel van de tegenstander verwijderd.

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Jij snapt het spel niet, dat is duidelijk.
Reply
EB Sports Wrote:FC Blue Boys en FC Adder bezetten de top 3 in 2 verschillende divisies na 3 speeldagen. Het begin is er.

1 tip: de oude meatwall niet gebruiken, want die werkt niet. Ik heb het Woensdag geprobeerd, maar verloren.
Als je snelle verdedigers hebt, kan je ze wel iets boven de 16 zetten, maar niet te hoog.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
De meatwall ben ik allang vergeten, laat staan gebruiken.
Reply
Mijn volgende wedstrijd moet ik tegen een kandidaat voor het bondscoachschap.
Reply
EB Sports Wrote:FC Blue Boys en FC Adder bezetten de top 3 in 2 verschillende divisies na 3 speeldagen. Het begin is er.

Jij in de 5e divisie en Adder in de eredivisie?
Reply
is het de bedoeling dat we nu moeten lachen? wacht ff...

.... ik doe m'n best...

1,2,3..
hahaha

zo, da's er ook weer uit...
Reply
Tsja Matador word overal afgezeken dus nu gaat hij het maar tegen Eppie proberen...
Hij faalt alleen jammerlijk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Zo ook al geen activiteit meer hier ?????
Reply
jawel hoor.
ik pendel nog steeds heen en weer tussen div 1. en de eredivisie. Bij hockey steevast bij de 1e 4 van de superliga.
Ik speel alleen niet retactief, dwz tl afgaan en zo.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Yep ik zit eindelijk weer eens in div. 1 Hopelijk overleef ik het seizoen. Tot nu toe ben ik niet ontevree.
Insane life.
Reply
Sta op dit moment wonderbaarlijk genoeg bij hockey bovenaan in div. 1 na 5 overwinningen maar gezien de kwaliteit van mijn team zal ik dat wel niet volhouden. Bij voetbal voor het eerst sinds lange tijd in div. 3, daar is het verschil wel erg groot en ik hopp me te kunnen handhaven.
Reply


Forum Jump: