The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
In mijn WFO staan trouwens al mijn basisspelers. Misschien dat jullie daar eens naar kunnen kijken en jullie bevindingen erover kunnen doen. De linksback is als enige niet meer basisspeler, daar staat nu een ander.
Reply
Heel aardig team, Matador. Niet te oud. Het enige wat er echt aan schort is (en dat heb ik hetzelfde) , dat je een chronisch tekort aan stamina hebt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ja en daar kom ik ook geregeld achter, met doelpunten tegen aan het eind van de wedstrijd...
Reply
De snelheid van een aantal spelers vind ik ook niet erg hoog. Zelf heb ik al 7 spelers met minimaal 5 ballen in snelheid en 9 spelers met minimaal 4 ballen in conditie.
Reply
Heb net geoefend met mijn nieuwe taktiek tegen Soerendonk HC thuis en FC Adder uit. Uitslagen waren resp. 0-0 en 0-1. Hierdoor vertrouw ik mijn nieuwe taktiek en begin daarmee tegen Wings On Ice in competitieverband.
Reply
Ik heb gister Adder uitgedaagd en 6-0 verloren, waarin ik in het begin een penalty miste. Het chronisch gebrek aan stamina werd weer flink duidelijk. Wie wil er oefenen volgende week?
Reply
Morgen ligt mijn taak om Wings On Ice te verslaan om zodoende de 2e SD-er naar de eredivisie te brengen, dus tips voor morgen zijn hartstikke welkom. Mijn spelers zijn te vinden op <!-- m --><a class="postlink" href="http://mzbenelux.sautour.com/spelerdb.php">http://mzbenelux.sautour.com/spelerdb.php</a><!-- m --> (die van Wings On Ice trouwens ook).
Reply
Te laat, heb al met 0-2 verloren en dus geen 2e SD-er in de eredivisie.
Reply
Schandalig wat er in de eredivisie is gebeurd. Kijk maar, ik ben witheet
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik begrijp het, pure competitievervalsing door de 20-0(!) van Meister SV tegen SV Milsbeek. In het ergste geval wordt Meister SV volgende week weer geholpen door zijn tegenstander.
Reply
Dieptriest dat er op deze manier spelletjes gespeeld worden.
Ik zit zelf ook continue in strijd verwikkeld, maar dat gaat wel fair.

Als mensen zo triest blijven doen om MZ dan denk ik er hard over om er mee te kappen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Hij deed het gewoon om te treiteren, gezien zijn reactie in mijn guestbook bij Hattrick. Ik had nl. gepost dat ik het een schijtemmerstreek vond.
Volgende week tegen Soerendonk gaat hij het waarschijnlijk weer doen.
Maar Ronnie, door zulke mensen zal ik NOOIT stoppen.
Hij heeft er alleen maar voor gezorgd dat ik nu bij Hattrick ook wil slagen, zodat ik 'm met zijn geliefde spelletje kan en ga terugpakken.
Adders kunnen nl. lelijk bijten :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
sorry dat ik t zeg adder maar je kunt m beter bij MZ proberen terug te pakken. Bij hattrick mag je al blij zijn als je ooit in de III komt laat staan in de eredivisie
Reply
Adder Wrote:Hij deed het gewoon om te treiteren, gezien zijn reactie in mijn guestbook bij Hattrick. Ik had nl. gepost dat ik het een schijtemmerstreek vond.
Volgende week tegen Soerendonk gaat hij het waarschijnlijk weer doen.
Maar Ronnie, door zulke mensen zal ik NOOIT stoppen.
Hij heeft er alleen maar voor gezorgd dat ik nu bij Hattrick ook wil slagen, zodat ik 'm met zijn geliefde spelletje kan en ga terugpakken.
Adders kunnen nl. lelijk bijten :wink:


LOL :Big Grin

Ik ga ook nog niet stoppen hoor.
Maar er zijn wel een stel gasten die er alles aan doen om het voor anderen te verzieken.

En dan heb ik het niet over de OUK mensen.
Ik was het namelijk ook niet helemaal eens met hoe daar de gang van zaken is gegaan ivm het bannen van Bart.
Heb Anton ook wat aanvullingen op de regels gegeven om aan crew voor te leggen.
Vind namelijk niet dat je iemand een ban moet geven voordat de zaak is behandeld.
Reply
Ik heb het wel gelezen (open discussie)1 keer gereageerd. Maar vond het wel altijd frappant dat Bart vaak hoge prijzen kreeg voor zijn verkopen. Anton heeft de antwoorden goed onderbouwd in het topic, had het alleen lastig met de Spenkelinks (volgend seizoen helemaal, als er 3 in de eredivisie spelen). Ik snap alleen niet waarom ze allemaal bij elkaar inloggen. Maar ja, nu gaan wij verder praten waar het topic gesloten is, da's vast niet de bedoeling
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ben het helemaal eens met je post adder.
Is trouwens niet mijn bedoeling hier een discussie voort te zetten die ik daar zelf heb gesloten :razz:

Mijn team is trouwens dramatisch de laatste tijd.
Verlies zelfs in cups van waardeloze teams.....
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Bericht van Anton gehad, CREW heeft geen bewijzen dus doen ze er niets aan. Ga maar ff in Gentle z'n guestbook wat schrijven.......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Bericht van Anton gehad, CREW heeft geen bewijzen dus doen ze er niets aan. Ga maar ff in Gentle z'n guestbook wat schrijven.......

Tja als hij hetzelfde voor jou doet, dan wordt jij wel gepakt omdat ze wel bewijzen hebben. Je kunt beter alles op alles zetten en hopen dat het genoeg is. Ik zal iig voor je duimen en ik denk 99,99% van de andere managers in Nederland. Ik plaats ter zijner tijd wel een bericht voor je op het forum...
Reply
ik speel niet tegen Gentle. Gentle moet tegen Meister. Ik moet tegen Hotello. Kan tegen jullie mijn tactiek wel verklappen. Ik ga met 1 spits spelen en voor de rest de boel dicht spijkeren en dan maar hopen dat het genoeg is. Is dat niet het geval, jammer dan. In een eerdere post al aangegeven dat ik dan in alle luwte aan een topteam ga werken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vandaag opmerkelijke dingen gebeurd in de eredivisie: FC Adder wint van FC Gelsenkirchen 04 met 1-0, zal dit een nobel actie zijn van de laatstgenoemde? Soerendonk won zelf met 0-14 van SV Milsbeek en berooft hiermee Hotello van zijn kampioenschap, weer een brutale zet van SV Milsbeek dus.
Reply
Sneu voor Hotello, maar het is niet anders. Die tactiek was best aardig, erg Italiaans. Amper balbezit, maar wel winnen :lol:
Volgend seizoen gaat heel lastig worden, want mijn spelers zijn nog steeds niet goed genoeg. Over het hele seizoen heel weinig balletjes er bij, dus volgend seizoen moet er snel wat bij komen, zodat ik wat kan verkopen om zeker 2 toppers te kunnen halen. Wat ook niet meewerkt is dat er 3 Spenkelinks in de eredivisie komen. Die zullen mekaar zeker helpen, aangezien ze elke week in een andere opstelling spelen, dus kunnen ze vrijwel ongemerkt mekaar helpen met bepaalde tactieken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
EB Sports Wrote:Vandaag opmerkelijke dingen gebeurd in de eredivisie: FC Adder wint van FC Gelsenkirchen 04 met 1-0, zal dit een nobel actie zijn van de laatstgenoemde? Soerendonk won zelf met 0-14 van SV Milsbeek en berooft hiermee Hotello van zijn kampioenschap, weer een brutale zet van SV Milsbeek dus.

Ik neem aan dat Hotello geen nobele actie heeft gedaan, aangezien hij zelf kampioen kon worden.

Erg grappig dat Hotello nu zelf gepakt wordt door SV Milsbeek, en nu wil ik nog wel eens zien of hij net zo reageert als vorige week!

Iig feli Adder, ik heb alle 14 potjes gewonnen en hoop volgend seizoen in div.3 te blijven!
Reply
Volgend seizoen zal ik ruim 1,2 miljoen beschikbaar krijgen om mijn team te versterken in alle linies door de 13 jeugdspelers die zeer binnenkort volwassen worden.
Reply
Heel knap Matador om alle 14 te winnen. Dat is mij nog nooit gelukt. In div 3 zal je ook wel meedoen voor promotie, tenzij je 1 van die Utrechters er bij loot. Die groep is volgens mij erg groot en erg goed. Van de week heb ik voor de Amstel cup nog verloren van Bhutan, dat is dus 1 van de Utrechters. Die is ook kampioen geworden in div.4.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Heel knap Matador om alle 14 te winnen. Dat is mij nog nooit gelukt. In div 3 zal je ook wel meedoen voor promotie, tenzij je 1 van die Utrechters er bij loot. Die groep is volgens mij erg groot en erg goed. Van de week heb ik voor de Amstel cup nog verloren van Bhutan, dat is dus 1 van de Utrechters. Die is ook kampioen geworden in div.4.

Dank je, ik moet zeggen dat de tegenstand het me ook niet echt lastig heeft gemaakt. Ik hoop idd op een redelijke loting, maar je weet maar nooit. Ben nu wat aan het sparen om er een goede verdediger te halen. Dat zal zo ongeveer gebeuren na de 2e thuiswedstrijd, dan heb ik ongeveer 9 ton a 1 miljoen..
Reply
EB Sports Wrote:Volgend seizoen zal ik ruim 1,2 miljoen beschikbaar krijgen om mijn team te versterken in alle linies door de 13 jeugdspelers die zeer binnenkort volwassen worden.

Volgens mij is het vrij onwaarschijnlijk dat 13 jeugdspelers in de eerste divisie een aanwinst cq. versterking zullen zijn.
Heb dit seizoen 1 ex jeugd noodgedwongen door laten stromen en 1 al oudere ex jeugd in de opstelling.
Maar zijn beiden nog de zwakke schakels in mijn team.

Iemand nog een goeie verdediger voor onder het miljoen :8:
Reply
Ronnie D. Wrote:
EB Sports Wrote:Volgend seizoen zal ik ruim 1,2 miljoen beschikbaar krijgen om mijn team te versterken in alle linies door de 13 jeugdspelers die zeer binnenkort volwassen worden.

Volgens mij is het vrij onwaarschijnlijk dat 13 jeugdspelers in de eerste divisie een aanwinst cq. versterking zullen zijn.
Heb dit seizoen 1 ex jeugd noodgedwongen door laten stromen en 1 al oudere ex jeugd in de opstelling.
Maar zijn beiden nog de zwakke schakels in mijn team.

Iemand nog een goeie verdediger voor onder het miljoen :8:

Ik heb er net 1'tje op de lijst gezet, Birger Alström (12405324). Wil 'm eigenlijk niet kwijt, maar als er iemand dit bedrag (onder de miljoen :wink: ) biedt, dan zeg ik geen nee...
Reply
Toppertje gekocht voor 980087


Speed 5
Stamina 6
Play intelligence 3
Passing 5
Shooting 1
Header 3
Keeping 0
Ball control 5
Tackling 6
Cross balls 6
Set plays 4
Experience 6
Form 3
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Voorspelling voor de nieuwe indeling van mijn divisie:

1. AJAX
2. DFC Ajax
3. FC Blue Boys
4. FC UTREG
5. Leverooi HC
6. SS Napoli
7. Varsel
8. VV Mildam

Hierin zullen de ploegen Leverooi HC, VV Mildam en DFC Ajax degradatiekandidaten worden. Nu nog mijn voorspellingen voor de nieuwe indeling van divisies 1.1 en 1.3:

Divisie 1.1:

1. Dutch Daemon Squad
2. feyenoord1
3. Genius TT
4. Meister SV
5. Nieuwkerk
6. So What
7. The Generals
8. v.v. De Held

Divisie 1.3:

1. Cheetah Strikeforce
2. FC Schobbejakken
3. HVC Mirundi
4. lbh fc
5. RFC Oberon
6. SV Milsbeek
7. Vorstenbosch FC
8. Wieckerhoes United
Reply
Ronnie D. Wrote:
EB Sports Wrote:Volgend seizoen zal ik ruim 1,2 miljoen beschikbaar krijgen om mijn team te versterken in alle linies door de 13 jeugdspelers die zeer binnenkort volwassen worden.

Volgens mij is het vrij onwaarschijnlijk dat 13 jeugdspelers in de eerste divisie een aanwinst cq. versterking zullen zijn.
Heb dit seizoen 1 ex jeugd noodgedwongen door laten stromen en 1 al oudere ex jeugd in de opstelling.
Maar zijn beiden nog de zwakke schakels in mijn team.

Iemand nog een goeie verdediger voor onder het miljoen :8:
Ik bedoel dat de 13 wordende ex-jeugdspelers allemaal verkocht gaan worden.
Reply


Forum Jump: