The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
Heb mijn divisiegenoten nader bestudeerd en kom tot de voorspelling van de top 8:

1. FC Blue Boys
2. The Generals
3. FC UTREG
4. Meister SV
5. AJAX
6. lbh fc
7. Leverooi HC
8. VV MILDAM
Reply
Ik denk dat Utreg bij jouw in de poule kampioen word. In de eredivisie wordt het voor mij nog moelijker. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik ga degraderen, tenzij mijn 2e en 3e garnituur aan spelers snel balletjes er bij krijgen door training. Zodat ik ze snel kan verkopen en een paar echte bikkels kan halen. Favoriet zijn voor mij Gelsenkirchen, Soerendonk en Gentle.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Nou ik denk dat je echt geen nummer 1 wordt in deze poule Eppie, je moet zelfs heel erg oppassen dat je niet gewoon degradeert en volgend seizoen bij mij inkomt... :wink:
Reply
Ik weet heus wel wat ik ga doen, maak je maar geen zorgen. Smile
Reply
Denk dat je je tegenstanders schromelijk onderschat EB. :razz:
De Generals en FC Utreg hebben buitengewoon sterke teams.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Sterk? Ik had vorig seizoen van Wings On Ice gewonnen en mijn team was niet zo sterk toen.
Reply
Vandaag voor het eerst dat ik in een cup een strafschoppenserie heb gehad, wel helaas verloren met 3-4.
Reply
Heb een nieuwe speler gekocht, hij is 23 jaar en Roemeens. Heb er een kleine 8 ton voor betaald. Meningen?

Snelheid 5
Uithoudingsvermogen 5
Spelintelligentie 1
Passen 5
Schieten 4
Koppen 2
Keepen 0
Balcontrole 5
Tackelen 5
Hoge passen 4
Spelhervattingen 1
Ervaring 4
Vorm 9
Reply
Geweldig, Matador.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Geweldig, Matador.

Jansoe, dankjewel!!

Alleen wil ik graag ook meningen van mensen die een hoger iq hebben dan 90.
Reply
Dan heb je die zojuist gehad, Matador.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Goede speler, mooie prijs.
Als ik jouw was zou ik 'm gaan trainen op schieten, speed en stamina. Als het een beetje doorloopt eb je een wereldspeler en misschien wel een nationaal elftalspeler
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Wat een prachtige typefout heb ik gemaakt :lol:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Goede speler, mooie prijs.
Als ik jouw was zou ik 'm gaan trainen op schieten, speed en stamina. Als het een beetje doorloopt eb je een wereldspeler en misschien wel een nationaal elftalspeler

Ik heb 'm eigenlijk gekocht als verdediger. Wil hem eerst 2 a 3 balletjes tackelen bijtrainen en daarna speed en stamina.
Reply
Matador! Wrote:Heb een nieuwe speler gekocht, hij is 23 jaar en Roemeens. Heb er een kleine 8 ton voor betaald. Meningen?

Snelheid 5
Uithoudingsvermogen 5
Spelintelligentie 1
Passen 5
Schieten 4
Koppen 2
Keepen 0
Balcontrole 5
Tackelen 5
Hoge passen 4
Spelhervattingen 1
Ervaring 4
Vorm 9
Vind zelf 8 ton een beetje aan de dure kant. Je kon misschien nog een soortgelijke speler krijgen voor minder geld, maar wel eentje die ouder is.
Reply
Ik vind 'm zeker niet te duur. Eerder goedkoop. Je kan 'm uiteraard ook doortrainen als verdediger, maar als aanvaller die heel goed kan verdedigen heb je veel voordeel met de huidige sim
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Had vannacht gedroomd dat Uebels, de jeugdspeler die gisteren nog 17 jaar was, vandaag naar 18 jaar is gegaan en dus alsnog senior is geworden. Die droom is uitgekomen. Big Grin
Reply
Adder Wrote:Ik vind 'm zeker niet te duur. Eerder goedkoop. Je kan 'm uiteraard ook doortrainen als verdediger, maar als aanvaller die heel goed kan verdedigen heb je veel voordeel met de huidige sim
Heb zelf 2 verdedigers die ook aardig wat ballen in schieten hebben en beiden 5 ballen in snelheid en conditie.
Reply
Quote:Had vannacht gedroomd dat Uebels, de jeugdspeler die gisteren nog 17 jaar was, vandaag naar 18 jaar is gegaan en dus alsnog senior is geworden. Die droom is uitgekomen

Undecided
Reply
EB Sports Wrote:Had vannacht gedroomd dat Uebels, de jeugdspeler die gisteren nog 17 jaar was, vandaag naar 18 jaar is gegaan en dus alsnog senior is geworden. Die droom is uitgekomen. Big Grin

Haha, een klassieker!! =D>

Ga zo denk ik ff 1 of 2 wedstrijdjes tegen topteams oefenen om te kijken hoe ik het beste kan spelen.

Adder heb je trouwens zin om te oefenen deze week? Of EB,doorzon (komt hier niet meer zo vaak) of een andere SD'er die het tegen mij durft op te nemen?
Reply
EB Sports Wrote:Had vannacht gedroomd dat Uebels, de jeugdspeler die gisteren nog 17 jaar was, vandaag naar 18 jaar is gegaan en dus alsnog senior is geworden. Die droom is uitgekomen. Big Grin

Dit is inderdaad een klassieker :Big Grin

Voor uitdagingen sta ik altijd open matador.
Ben enkel jou teamnaam ff kwijt.

Beperk me hier trouwens voornamelijk tot lezen van de uitspraken van ons orakel
Reply
Ik wel, dan speel jij met je beste team in je thuiswedstrijd en ik dus uiteraard met mijn beste team in mijn uitwedstrijd.
Reply
Goed, ik daag jullie beiden uit voor deze week, heb zelf nog niks staan deze week. Mijn teamnaam is Seitaart. Van de WFO klopt trouwens bijna niks meer, de helft van de selectie is vervangen.
Reply
Keej, ik zal je wel ff toevoegen in mijn lijstje.
Zie de uitdaging wel tegemoet.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ik heb met mijn gappie afgesproken dat ik altijd tegen hem (the Indians) oefen.
Bij de Forum awards (als ze weer georganiseerd worden), moet de uitspraak van EB zeker 1e worden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Had vannacht gedroomd dat Uebels, de jeugdspeler die gisteren nog 17 jaar was, vandaag naar 18 jaar is gegaan en dus alsnog senior is geworden. Die droom is uitgekomen. Big Grin

Haha, een klassieker!! =D>

Ga zo denk ik ff 1 of 2 wedstrijdjes tegen topteams oefenen om te kijken hoe ik het beste kan spelen.

Adder heb je trouwens zin om te oefenen deze week? Of EB,doorzon (komt hier niet meer zo vaak) of een andere SD'er die het tegen mij durft op te nemen?

Ja hoor, dat durf ik wel. M'n team heet The ButtKickers
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vandaag mijn wedstrijd verloren met 1-2 van VV Mildam, Ajax (eerder Ajax Rules) verliest met 1-4 van lbh fc. Aangezien ik mijn team kan verbeteren met minstens 1,2 miljoen euro en Ajax met veel minder reken ik Ajax nu al tot de ongelukkige degradant.
Reply
5-0 gewonnen. Dit dreigt nu al een makkelijk seizoen te gaan worden
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Heb nu 15 spelers op de transferlijst staan, neem een kijkje zou ik zeggen.
Reply
Ik dacht wel een aardige opstelling te hebben gemaakt tegen Soerendonk.
5-0 verloren Icon_evil . + ook nog eens 0 scoringskansen. Dit wordt erg lastig dit seizoen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: