The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Utrecht - Ajax
#31
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Moker! Wrote:maar ben het met je eens dat ze dure punten hebben laten liggen in Utrecht

gvd, ben jij dat echt met hem eens ja?

:lol: Moker, nu niet al te dom gaan doen, straks trek ik mijn excuses alsnog in! Icon_twisted

Ik heb geen zin om in te gaan op de posts van waf...we eindigen toch weer altijd op dezelfde manier...als hij niets meer kan inbrengen gaat ie mijn allochtoon 'zijn' erbij halen...wat dat betreft is duidelijk te zien dat jullie vrienden zijn...
Reply
#32
Moker! Wrote:
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Moker! Wrote:maar ben het met je eens dat ze dure punten hebben laten liggen in Utrecht

gvd, ben jij dat echt met hem eens ja?

:lol: Moker, nu niet al te dom gaan doen, straks trek ik mijn excuses alsnog in! Icon_twisted

Ik heb geen zin om in te gaan op de posts van waf...we eindigen toch weer altijd op dezelfde manier...als hij niets meer kan inbrengen gaat ie mijn allochtoon 'zijn' erbij halen...wat dat betreft is duidelijk te zien dat jullie vrienden zijn...

He he nou niet gaan lopen janken, ik heb sorry gezegd, en dan lijkt het me over, ouwe huilebalk! Beetje Marokkaans Frits Barendgedrag, dit. Verder was het nou ook weer niet een enorm "zware" opmerking, dat medelander, was ook (naar bleek niet al te duidelijk) als kwinkslag bedoeld.

Dus: kappen met mekkeren.
Reply
#33
Flixieluv Wrote:Dus: kappen met mekkeren.

Zeg dat nou niet, nu krijgt ie zin in geit. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#34
Sjah, na een aantal zeer sterke optredens van Ajax was dit een mindere. En als SUarez wordt verkocht in de winterstop zie ik alleen PSV en FCT nog strijden om de titel. Misschien komt Feyenoord nog wel dichtbij, die weten ook wel mindere wedstrijden te winnen.
Reply
#35
Mukkus Wrote:
Flixieluv Wrote:Dus: kappen met mekkeren.

Zeg dat nou niet, nu krijgt ie zin in geit. :wink:

:lol: :lol:

Sorry Moker, maar deze uitsmijter is toch echt erg leuk!
Reply
#36
Vret Mien Gras Wrote:Sjah, na een aantal zeer sterke optredens van Ajax was dit een mindere. En als SUarez wordt verkocht in de winterstop zie ik alleen PSV en FCT nog strijden om de titel. Misschien komt Feyenoord nog wel dichtbij, die weten ook wel mindere wedstrijden te winnen.

Hup Twente!
Reply
#37
Moker! Wrote:..als hij niets meer kan inbrengen gaat ie mijn allochtoon 'zijn' erbij halen.....

ik noem jou idd regelmatig een vuile turk :| , maar het is nog nooit zo geweest dat ik niks meer kan inbrengen tegen jouw hilarische gezwets. \Big Grin/
Reply
#38
waf Wrote:een vuile turk

Daar weet de ontwikkelafdeling van Lego in Denemarken wel raad mee!
[Image: lego-turk.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#39
Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Domineren? Vind je? Meer balbezit en aardig tot de 16, maar domineren is overdreven. 1e helft was gezapig. Geen kansen gezien.
ik vond wel degelijk dat ze domineerde en 66% balbezit is erg veel in een uitwedstrijd.

Kom op nou Gitter, als de samenvatting ook maar een beetje klopte had Ajax gewoon geen reet te vertellen in Utreg, ook niet de 1e helft. Als Wolfmans z'n vizier een beetje op scherp had gehad was het zo 4-1 geweest... Gewoon klote dit, zie niet hoe we dit nu nog inhalen op Twente en psv... Sad

ik weet niet. Heb de samenvatting niet gezien, maar wel de hele wedstrijd en Ajax was de eerste helft ecvht wel beter dan Utrecht imo
The great old Ludwig von...
Reply
#40
gittermaster Wrote:Ajax was de eerste helft echt wel beter dan Utrecht mmabo

:8:
Reply
#41
Ajax was de eerste helft gewoon beter, Isi moet gewoon die 1-0 maken.
Moet wel zeggen dat het heel erg controlerend was, weinig echt vuurwerk voorin, en wat ik echt niet snap is dat die 2 spitsen steeds maar de bal mochten aannemen tegen 4 verdedigers.
Het meest stuitende ( UTRECHT SPEELT THUIS ) was een vrije trap op de helft van Ajax, die pompt Utrecht in de 16 , waar alleen wolfs en Mulenga staan... Hoezo we gaan voor de 0 ?

In de rust zal die kale wel geschreeuwd hebben dat dit Ajax vrij lamlendig was, had ie gelijk in en ze knallen er volledig overheen. ( al moet Pantelic die 1-1 natuurlijk maken! ).
Uiteindelijk was Utrecht de 2e helft zoveel beter dat het gewoon een terechte, hele zure en dure , nederlaag is.

Achteraf toch blij dat die kaarten niet goed gegaan waren, toch Bum ? :wink:
Reply
#42
Fabian Wrote:Achteraf toch blij dat die kaarten niet goed gegaan waren, toch Bum ? :wink:

Juist niet! Ik geloof er in dat dingen anders gaan als omstandigheden en situaties veranderen. Met ons op de tribune was het gewoon 1-3 geworden, had PSV gelijkgespeeld en FC Twente verloren.
Ik baal er nu dus juist nog meer van.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Juist, het had alleen maar beter kunnen gaan met Bumme op de tribune!
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: