The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Prijzenpot MV-game
#31
Ik lig qua budget wel heel veel achter, maar ik wil geen spelbreker zijn -> 5 euro
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Genomico Wrote:1 Genomico
2 Haggie
3 Elikian
4 Dodge
5 centre court
6 kuiper
7 buurs
8 Tafeltennis
9 merijn s aalbers
10 cruijff

Dat is al 50 euro'tjes in de pot!! Voorlopig lijkt de verdeling 25-15-10 euro (wel of niet in de vorm van een prijs) voor de top 3 het beste. Als er meerdere bijkomen, kunnen we naar een top 5 gaan die in de prijzen gaat vallen...

Heeft iedere MV-game deelnemer recht op een prijs bij een top klassering of alleen degene die geld heeft gestort??

De meeste deelnemers komen niet op het forum, dus misschien dat Michiel een ieder een mailtje kan sturen met de mededeling.
Dan moeten ze zelf maar kijken wat ze ermee doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Ik zou graag meedoen maar ik kan waarschijnlijk maar heeel sporadisch op dinsdag echt tot de deadline achter de computer... ik moet meestal al het team maken om 7 uur ofzo! Dat vind ik toch zonde... al en ik wel een gokker :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#34
Laten we het gewoon binnen het forum houden, daarbinnen een subleagueje instellen en daaronder de prijzen verdelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ik stel voor dat we het geld storten in het MV-Early Retirement Fund, gezien de dagen die hij aan het maken is.. :lol:
Reply
#36
Dat wilde ik nou net zeggen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ik doe ook mee voor de 5 euro!
(Ben helaas de laatste tijd weinig op het forum...)

Ik hoor wel als ik actie moet ondernemen... :8:
Reply
#38
Overdune Wrote:Ik stel voor dat we het geld storten in het MV-Early Retirement Fund, gezien de dagen die hij aan het maken is.. :lol:
Afgelopen weken waren geen grappen.. geen avond voor 4 uur snachts in bed gelegen. Maar alleen dinsdag lag dat echt aan het spel eigenlijk Smile
Reply
#39
Het zal me wel geen reet aangaan, maar wat was je dan in Godes vrees aan het doen?

Een prijsje is leuk natuurlijk, maar ik ben op de een of andere manier niet zo een voorstander van geld. Het spel had zo'n ongedwongen karakter. Ik sta nun aan de leiding van het budgetklassement, maar ga ongetwijfeld een aantal keer vergeten in te sturen. Zeker omdat ik de meeste dinsdagen om 20:00 naar training ga. Nou ja we zien wel, eerst maar eens een kopje koffie halen...
Reply
#40
Met een uitermate bescheiden inleg van 5 euro per seizoen gaat wat mij betreft het ongedwongen karakter van MV niet echt verloren hoor. :wink:
Roofmagic
Reply
#41
Hoppa, even naar boven gehaald. De tussenstand:

1 kuiper 6069
2 buurs 5891
3 Tafeltennis 5739
4 Genomico 5687
5 Elikian 5481
6 Ad Wim 5297
7 centre court 5095
8 Dodge 5006
9 Haggie 4158
10 cruijff 3340
11 Erwin 2905
?? merijn s aalbers ?? Onder welke naam??
?? Triplexxx ?? Onder welke naam??

En daar moeten de scores van Januari nog vanaf worden gehaald. Dus daar hebben we Michiel nog voor nodig. Die zal dat vast nog wel hebben.

Prijzenpot van 60 euro (Michiel gratis inschrijving voor alle moeite :wink: ), maakt 30 euro voor de winnaar, 18 euro voor de nr. 2 en 12 euro voor de nr. 3.
Reply
#42
Ik speel onder Roofmagic
Roofmagic
Reply
#43
Als we januari eraf halen, stijg ik volgens mij nog wel. Wat een drama AO had ik toen :oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ik denk dat je van de meesten niet hoeft te verwachten dat ze daadwerkelijk ook betalen eerlijk gezegd Sad
Reply
#45
Kun je alsnog even de score van januari geven, zodat we weten wat de eigenlijke tussenstand is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/PeriodeScoreJan.html">http://www.competitieteam.nl/elikian/NL ... reJan.html</a><!-- m -->
Reply
#47
Thanks. Verwerk jij het even Geno, daar ben je zo goed in Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
luie aap ben je ook :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Zelfs na 11110 berichten :p
Reply
#50
Elikian Wrote:Ik denk dat je van de meesten niet hoeft te verwachten dat ze daadwerkelijk ook betalen eerlijk gezegd Sad

Ja dat is gemakkelijk. Kan ik ook niet doen bij de bakker en de slager.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#51
merijn s aalbers Wrote:Ik speel onder Roofmagic

Damn, dan heb ik geen kans meer op de 3e plek :wink: Maar ehh... Eigenlijk geloof ik er niets van. Je staat gewoon ergens op plek 20-30 en hebt deze naam uit de lijst opgezocht/uitgekozen :razz:
Reply
#52
als er betaalt moeten worden dan doen we dat toch gewoon... eerlijk is eerlijk.

daarnaast gun ik 't Kuiper wel. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
1 kuiper 5456 (6069 - 613)
2 buurs 5306 (5891 - 585)
3 merijn s aalbers 5253 (5954 - 701)
4 Genomico 5136 (5687 - 551)
5 Tafeltennis 5082 (5739 - 657)
6 Elikian 4871 (5481 - 610)
7 Ad Wim 4782 (5297 - 515)
8 centre court 4524 (5095 - 571)
9 Dodge 4367 (5006 - 639)
10 Haggie 3604 (4158 - 554)
11 cruijff 2731 (3340 - 609)
12 Erwin 2333 (2905 - 572)
?? Triplexxx ?? Onder welke naam??
Reply
#54
centre court Wrote:als er betaalt moeten worden dan doen we dat toch gewoon... eerlijk is eerlijk.

daarnaast gun ik 't Kuiper wel. :8:
Ik heb het niet over mensen als CC, Geno of Merijn (ja, helaas Tom, echt Roofmagic :p)) ... maar meer over TripleXXX, Cruijff en Erwin. die al maanden niet meer spelen.
Reply
#55
daarom ben ik ook een voorstander van vooruit betalen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Elikian Wrote:
centre court Wrote:als er betaalt moeten worden dan doen we dat toch gewoon... eerlijk is eerlijk.

daarnaast gun ik 't Kuiper wel. :8:
Ik heb het niet over mensen als CC, Geno of Merijn (ja, helaas Tom, echt Roofmagic :p)) ... maar meer over TripleXXX, Cruijff en Erwin. die al maanden niet meer spelen.

Hey Elikian, ik betaal gewoon hoor, gokschuld is ereschuld Wink . Ik merk alleen dat ik (door mijn voetbaltrainingen) op dinsdagavond heel vaak vergeet een team te maken........En als de achterstand al dan behoorlijk is opgelopen merk ik dat ik steeds vaker een team vergeet te maken. mijn excuses daarvoor Sad
Reply
#57
buurs Wrote:Wie weet nog waar dat lijstje staat met degene die 5 euro inleggen voor de prijzen van de MV-game??

Was wel ff benieuwd :8:

A.u.b.
Reply
#58
Genomico Wrote:
buurs Wrote:Wie weet nog waar dat lijstje staat met degene die 5 euro inleggen voor de prijzen van de MV-game??

Was wel ff benieuwd :8:

A.u.b.

dank u :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Dat wordt 30 euro voor Buurs :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Wie beheert de pot en wat is diens rek.nummer?
Roofmagic
Reply


Forum Jump: