The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai/Acapulco/Delray Beach
#31
ik neem koubek niet, want hij verliest vast in de volgende ronde.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Dit zijn de weken waarin het zekere managen nog beloond wordt. In IW en Miami is dat hopelijk anders.

Dan doel je toch niet op Baak neem ik aan?
Reply
#33
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit zijn de weken waarin het zekere managen nog beloond wordt. In IW en Miami is dat hopelijk anders.

Dan doel je toch niet op Baak neem ik aan?
Dat was niet mijn intentie nee, maar zoals buurs al zegt, (sommige) bakenezen geven zich ook steeds meer over aan het zekere managen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Baak gaat ook alleen nog maar voor veilig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
vooral bij de TMS en GS zullen hierdoor pas echte verschillen gemaakt worden in de top 10.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
Deze week is er ook nog wel wat verschil mogelijk. Je moet toch kiezen, laat je een aantal outsiders in Acapulco liggen, een aantal R2 gasten in Dubai, of investeer je nauwelijks in Delray Beach, hoewel daar toch ook alle SF spots zeer rendabel zullen zijn.
Reply
#37
buurs Wrote:Baak gaat ook alleen nog maar voor veilig.

De laatste weken speel ik zo veel mogelijk op safe, maar kies altijd wel een paar verrassende namen. Geef me eens ongelijk, heb in de afgelopen jaren meer risico genomen dan alle managers bij mekaar :wink: hoop mijn top 5-positie nog wel een lange tijd te consolideren. Als de zomer komt, zal het waarschijnlijk toch al wel afgelopen zijn, aangezien ik elk jaar wel een week vergeet. Mooie uitdaging om met Baak nog een tijdje te domineren in de top.
Reply
#38
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:Baak gaat ook alleen nog maar voor veilig.

De laatste weken speel ik zo veel mogelijk op safe, maar kies altijd wel een paar verrassende namen. Geef me eens ongelijk, heb in de afgelopen jaren meer risico genomen dan alle managers bij mekaar :wink: hoop mijn top 5-positie nog wel een lange tijd te consolideren. Als de zomer komt, zal het waarschijnlijk toch al wel afgelopen zijn, aangezien ik elk jaar wel een week vergeet. Mooie uitdaging om met Baak nog een tijdje te domineren in de top.

alleen maar mooi, scholten!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Ik vind het prachtig om te zien dat Baak op dit moment domineert. (met Baak laat ik me zelf nog even buiten beschouwing). Ik krijg het spel steeds beter door, en er komen vast wel weken waarin ik bovenin mee draai. Dit eerste jaar is voor mij is vooral de kat uit de boom kijken, een training voor de komende jaren.

Deze week is wederom een pittige. Toppers lijken me te duur voor deze toernooien, dus het word weer gokken op kleine rukkers die dan punten moeten gaan pakken. Moet nog even flink puzzelen.
Blue White Army!
Reply
#40
Met de toppers kun je het verschil maken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Ad Wim Wrote:Dit zijn de weken waarin het zekere managen nog beloond wordt. In IW en Miami is dat hopelijk anders.

In deze weken wordt het zekere managen beloond, met de AO werden de juiste keuzes beloond. Inderdaad te hopen dat er in IW en Miami weer een beroep wordt gedaan op het ''echte'' kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Kunitsyn en Murray zijn na een half uur nog steeds bezig met de tweede game. Murray 7 bp's onbenut gelaten.
Reply
#43
haha nu zie ik 't. Na ruim een half uur inmiddels nog steeds 1-0 voor Murray en Ad-40 voor Kunitsyn. Undecided
Murray deze game al 8 bps gemist, Kuni 2 in de eerste game.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Deuce 14 :eeeek:
Reply
#45
25 minuten... Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Murray wint de game, in een tijdsbestek van 24 en een halve minuut.
Reply
#47
Murray wint gewoon, is al gespeeld. Ook Odesnik is al met één been in de volgende ronde..
Blue White Army!
Reply
#48
Zou Fish weer eens fit zijn? En Haas? Gulbis eindelijk echt in vorm?
Reply
#49
Haas wórdt niet meer fit denk ik, die hoop heb ik opgegeven. Als Gulbis echt is gegroeid, wint hij deze week weer een paar potjes..
Reply
#50
Ik heb Haas de laatste weken 2x gehad en 2x verloor ie in de 1e ronde. Als ie nu meer dan 2 potjes wint ga ik kapot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Harrison kwalificeert zich wederom, knap hoor. Hij wilde bewust geen WC voor het hoofdtoernooi, omdat hij het zelf wilde verdienen. Zo hoort het.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ik ga geen Verdasco en Ferrer nemen. We moeten toch een beetje blijven gokken he :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Ik heb zowat de hele top 10-15 meest gekozen spelers. Wordt een saaie week zo. Kan iemand de qualifiers op IN zetten?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Stille Wrote:Ik heb zowat de hele top 10-15 meest gekozen spelers. Wordt een saaie week zo. Kan iemand de qualifiers op IN zetten?

Ik ook. Verdasco niet in de halve finale en Korolev die Nieminen verslaat, dan ben ik al een heel eind. Verder mag Andreev er zsm uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Klasse Richard. even op gang komen en nu lekker in het toernooi groeien. maar 10x gekozen, dus je bent een fijne troef! Nu tegen Nico 'niet in vorm' Almagro wss.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Haggie Wrote:Klasse Richard. even op gang komen en nu lekker in het toernooi groeien. maar 10x gekozen, dus je bent een fijne troef! Nu tegen Nico 'niet in vorm' Almagro wss.

Idd, Gasquet moet die 90 punten wel kunnen pakken. JCF kan niet 3 toernooien achter elkaar ver komen lijkt me, dus een mooie kans voor 180 punten voor Gasquet :Big Grin
En wat is die Haas ook een knooier zeg Undecided
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#57
Stille Wrote:Ik heb zowat de hele top 10-15 meest gekozen spelers. Wordt een saaie week zo. Kan iemand de qualifiers op IN zetten?

ik kon alleen kunitsyn op out vinden als q...die heb ik op in gezet.
Reply
#58
Waarom heeft niemand verdomme Gasquet en Schwank nog aangepast? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#59
Mac Wrote:
Stille Wrote:Ik heb zowat de hele top 10-15 meest gekozen spelers. Wordt een saaie week zo. Kan iemand de qualifiers op IN zetten?

ik kon alleen kunitsyn op out vinden als q...die heb ik op in gezet.

en kunitsyn is juist al out :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
oeeps :oops: t is ook nog veels te vroeg
Reply


Forum Jump: