The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai/Acapulco/Delray Beach
pff ben wel blij dat ferrer deze wint hoor. was toch erg belangrijk en die 5-2 deed me wel even schrikken. nu 500 punten halen david.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haase verliest de set, klote, zeker na die break voorsprong.

Ik ben er vandoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monaco-Verdasco 7-5! Nu ook winnen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:pff ben wel blij dat ferrer deze wint hoor. was toch erg belangrijk en die 5-2 deed me wel even schrikken. nu 500 punten halen david.

Ferrer mag idd blij zijn dat hij deze overleeft. Een 3 setter (wat het wss wordt tegen Gonzo) kan hij niet meer aan. Monaco is prima natuurlijk, weg met Verdasco! Gonzo-Monaco finale, dan haal ik ook nog eens wat punten voor LTM.

Dat odesnik zich terugtrekt is natuurlijk treurig. Dat Chardy en Aceman winnen is heerlijk.
Karlovic - Bleek nu, ben benieuwd. Jammer dat Haase niets kon uitrichten.

Melzer moet vandaag nog een potje winnen tegen fucking Youzhny, zal lastig worden tegen die rare Rus.

Al met al zullen de verschillen beperkt blijven! :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Youzhny's abonnement op finaleplaatsen in 500-toernooien (dit zou zijn 4e op rij worden!) nog niet verlopen is, is Melzer helaas kansloos.
Reply
Was die sms van jou, Hag met: Cuevas! :8:

Ik schrok er van morgen van en toen ik zag dat Verdasco ook nog verloren had...

Gelukkig had Ferrer nog niet verloren en heeft hij het recht getrokken =D>

Blake overtuigend itt Karlo en aangezien Blake meestal van karlo wint, heb ik er wel vertrouwen in :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker hoor Monaco. Nu hopen dat Becker van Nieminen wint, Blake van Karlovic en Melzer van Youzhny. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Was die sms van jou, Hag met: Cuevas! :8:

Ik schrok er van morgen van en toen ik zag dat Verdasco ook nog verloren had...

Gelukkig had Ferrer nog niet verloren en heeft hij het recht getrokken =D>

Blake overtuigend itt Karlo en aangezien Blake meestal van karlo wint, heb ik er wel vertrouwen in :eten:
4-3 voor karlo in h2h Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weggegooide week zo met veel die alle halve finalisten in Acapulco hebben. Verdasco had dat toernooi moeten winnen.
Er zijn niet meer zo veel kandidaten voor de weekwinst. De partijtjes in Delray Beach beslissen daarover.
Reply
Ik heb natuurlijk alleen van de afgelopen 2 jaar en op HC geteld Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Diepe buiging trouwens voor ferrero, die is ook gewoon al 30! Itt tot verdasco, wat een lul is dat. Las dat ie ook weer dramatisch speelde. Schande voor de top tien die gast. En hij had het verschil moeten maken deze week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad, geweldig van Ferrero.
Reply
Die Gonzo overtuigt ook niet echt zeg, die is het ook een beetje kwijt. Ben bang dat ie van Ferrer gaat verliezen, hij heeft al zo lang op de baan gestaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo idd allemaal lange 3 setters. Puur op mentaliteit dat hij die wedstrijden nog binnentikt. Ik hoop ook dat ie vanavond verliest van Ferrer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een drol die Korolev.
Monaco prima gedaan, weg met Verdasco. Ferrer is hier zowaar een troef, die moet Gonzalez er maar uittikken dan. Verder is Fish lekker bezig, zoals verwacht.

Melzer moet er wel uit tegen Youzhny, anders wordt het gewoon nog een kutweek. Nieminen ook zsm eruit, dan kan het alleen nog maar een goede week worden eigenlijk. NIet top, maar wel goed.
Reply
Youzhny-Melzer begonnen, erg belangrijk potje. 1-1.
Reply
Fin. D. Brands 6 6

I. Karlovic 7 7


Wat blijft het toch een koning Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
26 aces ook weer, ongelooflijk. Daar krijgt Blake nog een zware aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deuce bij Youzhny, nog 2 Jurgen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog 1!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poeh, wat een kans op die slappe 2e service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man, wat een dramatische punten van Melzer op het eind...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu klapt ie helemaal in elkaar, zo typisch. Het blijft een drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogal ja, zonde want hij is nog een paar keer niet gekozen.
Reply
ai, youzhny mist enorme kans om te breaken bij 4-4 in de 2e set #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omg, wat een lucky shot van melzer ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
0-30 en dan twee van zulke fouten maken, lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tiebreak.... Ik zeg maar eens niets.
Reply
Anders maak je even geen enkele return, man man man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai, grote kans voor 6-2, maar nu 5*-4
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: