The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai/Acapulco/Delray Beach
kut serra..

dit zal de ommekeer zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, zo kun je alles in je voordeel uitleggen.

Er is toch geen woord aan gelogen? Mijn sheetje met inschattingen heb ik thuis. Die inschattingen kunnen verkeerd zijn, de gevolgen staan vast.
Ik heb geloof ik Cilic 35% kans gegeven tegen Murray, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
Ik had het natuurlijk over reële cijfers en dus geen 0 voor Cilic als ondergrens en geen 300 voor Gil als bovengrens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er was toch wel 2% kans dat Cilic niet voorbij Clement zou komen :wink: .
Reply
stille week!

wat een mazzel weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
keurig serra... ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waarom is tennis toch zo voorspelbaar soms? Waarom kan die Serra het niet even een paar games langer volhouden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:stille week!

wat een mazzel weer.

nee wat een klasse van davy dat hij zich zo terug vecht in de wedstrijd, nu is ie los! :-({|=

en dan opeens weer bp serra
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
geweldige keus stille om davy te nemen :-({|=
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom is tennis toch zo voorspelbaar soms? Waarom kan die Serra het niet even een paar games langer volhouden...

Soms is het idd heel triest en hoef je na een eerste set niet eens meer te juichen als die gewonnen wordt door de underdog. Als een drol zoals Serra, Seppi, Fognini of iets in die trant als underdog een set pakt, weet je dat ze toch nog aan de klote krijgen.
Reply
Lekker Davy :yeah:
Reply
Llodra verliest de tiebreak en geeft op
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Malisse - Chardy gaat beginnen! Hup Jeremy!!!!! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mooi kort partijtje voor Jo, Ljubo is de volgende!

Kom op X-man!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Chardy makkelijk naar 1-0. Kijken of the X-men scherp begint!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Chardy 2-0! X-men niet scherp dus! Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Jim, volhouden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie-week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en een 0-30 omgezet na een 3-0 voorsprong! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nieminen gaat ook prima! Scholten/CC en Tampie hebben hem niet opgenomen in hun team!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Chardy, niks weggeven op service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benieuwd wanneer the X-men gaat opgeven, zwakke mentale drol!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben benieuwd wanneer Chardy een makkelijke game gaat hebben.

En wanneer jij CTM gaat bijwerken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Nieminen gaat ook prima! Scholten/CC en Tampie hebben hem niet opgenomen in hun team!

Dat leek me een hele duidelijke keuzes tussen Nieminen en Korolev. Ik heb de laatste, ik neem aan Scholten en Tampie ook. Niemand zal ze beide hebben en er zullen er ook niet veel zijn die ze beide niet hebben. Mooie 50/50 pot dus in de 2e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ben benieuwd wanneer Chardy een makkelijke game gaat hebben.

En wanneer jij CTM gaat bijwerken.

CTM vanavond ja, sorry! zo enorm druk op werk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geen indrukwekkend serveren tot dusver. Alweer 2 breaks in 5 games en nu weer 15-40
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
anders mis je ff een paar bp's jeremy :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deze ontwikkeling is natuurlijk drama voor mentaal wrak Chardy. Break voor, break weer inleveren, dan 2 bps missen. Sloop 'm X!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Deze ontwikkeling is natuurlijk drama voor mentaal wrak Chardy. Break voor, break weer inleveren, dan 2 bps missen. Sloop 'm X!

CC-week!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ai, malisse mist een bp voor de beslissing :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tipsa en Troicki winnen samen nog wel een potje in de dubbel. Kunnen ze iig nog wat spelen als ze in de volgende ronde in de enkel eruit liggen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: