The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente-Feyenoord
#31
We zullen zondag wel zien hoe gehecht de jongens aan hun winstpremie zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Ik zie Ajax punten verspelen tegen Heracles. NEC uit winnen ze makkelijk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
centre court Wrote:We zullen zondag wel zien hoe gehecht de jongens aan hun winstpremie zijn.

Die compenseert Joop M. wel.... Achteraf belonen voor een (wan)prestatie is niet strafbaar, toch? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:We zullen zondag wel zien hoe gehecht de jongens aan hun winstpremie zijn.

Die compenseert Joop M. wel.... Achteraf belonen voor een (wan)prestatie is niet strafbaar, toch? :8:

nee, als ajakkes feyenoord een winstpremie in het vooruitzicht stelt, dat is niet strafbaar.
Reply
#35
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:We zullen zondag wel zien hoe gehecht de jongens aan hun winstpremie zijn.

Die compenseert Joop M. wel.... Achteraf belonen voor een (wan)prestatie is niet strafbaar, toch? :8:

nee, als ajakkes feyenoord een winstpremie in het vooruitzicht stelt, dat is niet strafbaar.

Dat vraag ik niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Peter Wrote:Poll op de Feyenoord-fansite fr-fans:

Feyenoord moet zondag in Enschede.....

Gewoon gaan voor de winst (263 / 20 %)
Verliezen, ajax kampioen, dat nooit (1043 / 79 %)
Weet niet/ Geen mening (7 / 1 %)

Undecided

Supporters tegen spelers: Jullie moeten verliezen!

Een deel van de harde kern van Feyenoord heeft vanmiddag bij de laatste training van de Rotterdamse club voor het competitieduel met FC Twente op niet mis te verstane wijze laten blijken dat ,,de spelers morgen móeten verliezen''. De 150 tot 200 supporters willen ,,absoluut niet'' dat Ajax in de race om de landstitel profiteert van een eventuele zege van Feyenoord.

Heerste er donderdagavond bij een protestmars een grimmige sfeer, vanmiddag op Varkenoord - het trainingscomplex van Feyenoord nabij de Kuip - bleven bedreigingen achterwege. Niettemin maakten de fans luidkeels duidelijk dat Feyenoord van FC Twente moet verliezen. Ze willen niet dat Ajax volgende week profiteert van puntenverlies van de koploper uit Enschede. Bovendien zit het de supporters van Feyenoord niet lekker dat de finale van de strijd om de KNVB-beker over twee wedstrijden wordt uitgevochten.

Kort na de training op Varkenoord vertrok de selectie van Mario Been al naar het oosten des lands. Feyenoord overnacht in de buurt van Enschede. Alle eredivisieduels beginnen morgen om 14.30 uur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Mening Feyenoord-fans: 'We zijn toch geen Ajax-haters?'
Gezocht: voetbal managers - jij denkt dat je verstand van voetbal hebt?

De training van Feyenoord werd afgelopen zaterdag door een groep van zo’n honderdvijftig supporters stilgelegd. De fans willen dat hun favorieten deze zondag van FC Twente verliezen zodat de kans op een kampioensschap voor aartsrivaal Ajax weer iets kleiner wordt. De mening van de veldbestormers wordt echter niet gedeeld door iedere Feyenoord-fan.

“Die 150 ‘fans’ zetten ons allen weer te kijk voor heel Nederland. En bedankt. Wat een idioten! Gewoon winnen van Twente”, was één van de meningen op een grote supporterssite van de Rotterdammers na het beleg van zaterdagmiddag. FC Twente heeft met nog twee wedstrijden voor de boeg één punt voorsprong op Ajax.


Foto: Orange Pictures

Een andere persoon noemde het ‘calimerogedrag’ dat Feyenoord tentoonspreidt tegenover de aartsrivaal uit Amsterdam verschrikkelijk vervelend. Daar staat tegenover dat meerdere supporters de mening zijn toegedaan dat het financiële gat met Ajax niet te groot mag worden: “Zonder Champions League-voetbal zal Ajax alleen maar meer spelers moeten verkopen, dat is gunstig.”

In ieder geval zal na zondagmiddag een stuk meer duidelijk zijn over de titelkansen van Ajax, de uitslag van FC Twente – Feyenoord en de strijd om de vierde plaats voor de Rotterdammers. Alle competitieduels staan voor zondagmiddag 14.30uur op de planning. Hieronder is in ieder geval nog te zien hoe honderdvijftig aanhangers van Feyenoord de training stilleggen.
The great old Ludwig von...
Reply
#38
centre court Wrote:2-0. Inpakken en wegwezen. :Big Grin

:-"
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Tsja, ik weet niet of je er trots op moet zijn dat je kansloos bent tegen Twente. Vreemd is het echter niet dat je daar geen punt pakt. Gelukkig heeft Twente gewonnen, scheelt weer een hoop ME-kosten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#40
Lamme Lennie Wrote:Tsja, ik weet niet of je er trots op moet zijn dat je kansloos bent tegen Twente. Vreemd is het echter niet dat je daar geen punt pakt. Gelukkig heeft Twente gewonnen, scheelt weer een hoop ME-kosten.

oh ja, als feyenoord had gewonnen had de me in actie moeten komen. Undecided

wij de halve finale voor de beker, zij deze pot. dat was al lang beklonken joh. wat heeft dat nou met trots te maken.
Reply
#41
De ME moest al in actie komen om die achterlijke randdebielen in toom te houden bij de training, of heb je dat gemist? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat wanneer Feijenoord zou hebben gewonnen dat wederom zou gebeuren.

CC is blij dat zijn club heeft verloren. Kan me niet voorstellen dat je blij/trots bent als je club verliest. Ik zou willen winnen van een provincieclub die nog nooit kampioen is geworden, zelf als Feijenoord kampioen zou kunnen worden. Aan de andere kant ben ik geen Feijenoord-hater, en CC wel een Ajax-hater dus dat maakt vast het verschil.

En we kunnen nu wel doen alsof Feijenoord de overwinning heeft weggegeven, maar dat is uiteraard niet het geval. De Grolsch Veste is dit seizoen een onneembare vesting en de kans dat Feijenoord een punt zou pakken was natuurlijk al niet groot. Wat er ook gebeurt volgende week, er komt in ieder geval een terechte kampioen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#42
Lamme Lennie Wrote:De ME moest al in actie komen om die achterlijke randdebielen in toom te houden bij de training, of heb je dat gemist? Kan me niet aan de indruk onttrekken dat wanneer Feijenoord zou hebben gewonnen dat wederom zou gebeuren.

de me had ook in actie moeten komen bij de internet hoolies van ajakkes met hun bommen op rdam of bij de stenengooiers naar de bus van twente (oh nee, dat waren vermoedelijk az supporters.... 8-[ )

was dat nodig ja, die me bij de training? denk je nou echt dat die hoolies de spelers wat aan zouden doen? dat is tot op heden alleen in amsterdom gebeurd hoor.

Quote:CC is blij dat zijn club heeft verloren. Kan me niet voorstellen dat je blij/trots bent als je club verliest. Ik zou willen winnen van een provincieclub die nog nooit kampioen is geworden, zelf als Feijenoord kampioen zou kunnen worden. Aan de andere kant ben ik geen Feijenoord-hater, en CC wel een Ajax-hater dus dat maakt vast het verschil.

ik ben niet blij dat we hebben verloren. ik ben wel blij dat twente heeft gewonnen. en dat is alleen maar versterkt doordat de knjb de ajakkeswens voor de bekerfinale heeft ingewilligd nadat ajakkessieden of moet ik dat ook maar randdebielen noemen?) hadden gedreigd met acties.

Quote:En we kunnen nu wel doen alsof Feijenoord de overwinning heeft weggegeven, maar dat is uiteraard niet het geval. De Grolsch Veste is dit seizoen een onneembare vesting en de kans dat Feijenoord een punt zou pakken was natuurlijk al niet groot. Wat er ook gebeurt volgende week, er komt in ieder geval een terechte kampioen.
feyenoord had niets aan een punt en is de eertste helft niet bij het doel van twente geweest. terwijl we in de kuip 90 van de 180 minuten de betere ploeg zijn geweest. en dan nog de bedenken dat de kuip bepaald geen onneembare horde is geweest. ik denk dat geen enkele feyenoord speler op zijn geweten had willen hebben dat hij een doelpunt zou maken.

als ajakkes het al heeft laten liggen, is dat uiteraard niet door feyenoord gebeurd maar door zichzelf. bijv hadden ze gewoon maar van sparta thuis moeten winnen. of volgende week gewoon winnen en hopen op een gretig nac ivm met europees voetbal. maar dan heeft het iig niet aan ons gelegen. sportief is het voor ons beter dat twente kampioen wordt. ik denk dat zij minder verdienen in de cl dan ajakkes.
Reply
#43
Lamme Lennie Wrote:Kan me niet voorstellen dat je blij/trots bent als je club verliest.

Enerzijds mee eens, maar anderzijds kan ik nou ook niet zeggen dat t me nog veel boeit wat PSV bij AZ gaat doen, toch zeker 3e. Als een zege voor AZ zou voorkomen dat Ajax kampioen wordt zou ik echter hopen op een zege van AZ. Geen gevolgen voor PSV, een club kampioen die ik dat meer gun.

Maar voor F'noord was t natuurlijk niet helemaal om het even ivm die 4e plek. Al levert een extra voorronde weer wat geld voor ze op.
Reply
#44
Meer geld?

Dan liggen die klunzen er gewoon eind juli alweer uit hoor.
Reply
#45
Peter Wrote:Maar voor F'noord was t natuurlijk niet helemaal om het even ivm die 4e plek. Al levert een extra voorronde weer wat geld voor ze op.

hoe hoger op de ranglijst hoe meer geld toch?

ik ken die verdeling niet precies.

maar psvee speelt gewoon gelijk bij az, en wij pakken heerenveen in als revanche op het eerste verlies in de aarsrena (uiteraard door de scheids die bij alle drie de doelpunten van ajakkes juichend naar de middenstip loopt en 50k identiteitsloze meelopende gloryhunters vinden dat de normaalste zaak van de wereld).
Reply
#46
Quote:Naar nu bekend is geworden, hebben zo’n 150 leden van de supportersclub BiancoNero van Heracles zaterdag de training van hun team verstoord. Niet uit onvrede over de prestaties van het elftal, daar de supporters wel kunnen leven met de zesde plek die de ploeg op de ranglijst inneemt.
Nee, de supporters kwamen een boodschap overbrengen op de spelers. Dat er zondag geen overwinning verwacht werd. Een stunt in de ArenA zou namelijk koren op de molen van aartsrivaal FC Twente zijn.
De spelers waren duidelijk onder de indruk, zo bleek een dag later. Ajax werd geen strobreed in de weg gelegd op weg naar een makkelijke 4-0 overwinning. De ploeg uit Almelo liep ook tegen geen enkele gele kaart aan om aan te tonen dat er nauwelijks strijd is geleverd.

heeft ajakkes ze voor niks omgekocht!
Reply
#47
SLOTJE
Reply


Forum Jump: