The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - AJAX (2e plaats wedstrijd)
#61
Ik dacht dat de beker geen recht meer geeft op een plaats in een Europese competitie, maar dat is achteraf geloof ik wel zo. Ik heb ook helemaal geen zin meer om me in al die regeltjes voor plaatsing voor Europees voetbal te gaan verdiepen, vandaar.
May The Schwartz Be With You
Reply
#62
Het was wel een prijs toen ze met z'n allen de coolsingel weer gingen slopen.... Lekkere draaihoeren zijn die kakkies zeg Undecided Undecided

@ Har, wat een rukdag die zondag, had er wel al rekening mee gehouden, kon het alleen maar niet zo tegenvallen, en toch heb ik niets meer teruggezien, geen tv meer aangezet en alle 'vriendelijke' smsjes genegeerd.

En gister Jong Ajax... ](*,)
Reply
#63
Helemaal niets in Amsterdam. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Fabian Wrote:Het was wel een prijs toen ze met z'n allen de coolsingel weer gingen slopen.... Lekkere draaihoeren zijn die kakkies zeg Undecided Undecided

wie van de feyenoorders vindt het geen prijs dan, ontzettende megajambek?
Reply
#65
Dat 'helemaal niets in Amsterdam' dat ik nu al een aantal malen heb gelezen, begrijp ik niet zo goed, tweede plaats in de competitie, deelname aan de voorronde Champions League, met kans op plaatsing voor het hoofdtoernooi, KNVB-beker (of dat nu een prijs is of niet). En meer dan 100 doelpunten gescoord, minste aantal doelpunten tegen en topscorer (ik weet wel daar heb je verder allemaal niets aan, maar het is toch leuk). Als dat helemaal niets is, wat hebben de andere clubs behalve FC Twente dan?
May The Schwartz Be With You
Reply
#66
Denk dat ajax de laatste jaren bewezen heeft dat plaatsing voor de voorronde champions league absoluut geen garantie geeft voor deelname aan de champions league.
Make tea, not war
Reply
#67
Berend Botje Wrote:Dat 'helemaal niets in Amsterdam' dat ik nu al een aantal malen heb gelezen, begrijp ik niet zo goed, tweede plaats in de competitie, deelname aan de voorronde Champions League, met kans op plaatsing voor het hoofdtoernooi, KNVB-beker (of dat nu een prijs is of niet). En meer dan 100 doelpunten gescoord, minste aantal doelpunten tegen en topscorer (ik weet wel daar heb je verder allemaal niets aan, maar het is toch leuk). Als dat helemaal niets is, wat hebben de andere clubs behalve FC Twente dan?

ajakkes heeft de beker nog niet he... als ze die winnen hebben ze wel wat, maar tot op heden hebben ze helemaal niets.

az heeft de jc schaal gewonnen en ook de andere clubs hebben idd helemaal niets. maar die clubs zijn dat gewend. maar als je dat wilt mag je gerust met een volle aarsrena zingen dat ze helemaal niets hebben in almelo en/of venlo.

de andere zaken die je noemt zijn leuk voor john frederikstadt, maar daar koop je natuurlijk geen ene reet voor en het is iig geen prijs. het gaat om het aantal punten en niet om het aantal doelpunten. als dat zo was had twente er immers wel meer gemaakt.
Reply
#68
Berend Botje Wrote:Dat 'helemaal niets in Amsterdam' dat ik nu al een aantal malen heb gelezen, begrijp ik niet zo goed, tweede plaats in de competitie, deelname aan de voorronde Champions League, met kans op plaatsing voor het hoofdtoernooi, KNVB-beker (of dat nu een prijs is of niet). En meer dan 100 doelpunten gescoord, minste aantal doelpunten tegen en topscorer (ik weet wel daar heb je verder allemaal niets aan, maar het is toch leuk). Als dat helemaal niets is, wat hebben de andere clubs behalve FC Twente dan?

Daar heb ik al eerder op geantwoord in dit topic. Wat boeit het nou of het ergens op slaat? Het is alleen maar zout in wonden strooien. Het feit dat tig duizenden supporters/fans te moeite nemen om daar op te reageren dat het nergens op slaat, het feit dat jol en de zeeuw piep piep calimero gaan spelen voor een camera, het feit dat Dugarry hier al 2 weken voor de wedstrijd (na een zinnetje van 4 woorden) al een hele tirade neerzet over hoe fantastisch ze wel niet zijn, dat is de reden dat het gezongen wordt en dat het zout in de wonden strooien blijkbaar lukt.

Overigens vind ik de argumenten die je aanvoert ook maar kul. Voor Ajax is dat toch ook gewoon niks? Of is het na 10 van die kansloze jaren ineens zo beroerd gesteld dat zelfs de arrogantie begint af te brokkelen? Ik bedoel nóg steeds komt er vanuit Amsterdamse hoek elke keer het "wij zijn het grootste/beste etc" verhaal, nou gaat de rest van Nederland daar een keer in mee door te zingen dat ze niks hebben als ze 2e worden en dan ineens klopt dat niet?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#69
We zijn ook gewoon de beste, alleen geen kampioen :wink: !
Die beker is een prijs, punt. Alleen niet een om te vieren.
Reply
#70
Fabian Wrote:We zijn ook gewoon de beste, alleen geen kampioen :wink: !
Die beker is een prijs, punt. Alleen niet een om te vieren.

Blijft dat het niks is voor jullie :wink:

1 van de ludieke doeken die voor zondag gemaakt was Legio was een levensgrote stropdas met een 2 erop. Die zou omhoog getakeld worden op het moment dat duidelijk werd dat Twente kampioen zou worden/zijn. Eeuwig zonde dat dit niet door mocht gaan.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#71
:lol: :lol:

dat slaat inderdaad nergens op, dat dat niet mocht doorgaan, zeer ludiek en daar had ik ook echt om kunnen lachen...
The great old Ludwig von...
Reply
#72
En dan was dit nog de 3e en laatste keus. De 2e opties hiervoor waren nóg softer.. maar goed, volgend jaar moeten we waarschijnlijk verplicht elke wedstrijd een Fristi met popcorn halen. Triest, in en intriest zooitje dat de club alleen maar naar de klote helpt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#73
Als 'helemaal niets in Amsterdam' betekent geen kampioen zijn, dan klopt het.
May The Schwartz Be With You
Reply
#74
Kijk, als ze nou een sfeeractie als deze verboden hadden kon ik daar nog in komen :waf:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cRAHgHxKIbk&feature=related[/youtube]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#75
harry_bierdop Wrote:1 van de ludieke doeken die voor zondag gemaakt was Legio was een levensgrote stropdas met een 2 erop.

Undecided

jammer.
Reply
#76
harry_bierdop Wrote:Kijk, als ze nou een sfeeractie als deze verboden hadden kon ik daar nog in komen :waf:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cRAHgHxKIbk&feature=related[/youtube]

WTF :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: