The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
#91
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol:
Dat is het hele eieren eten... De haat van amsterdammers naar rotterdammers is een stuk minder dan andersom, vanwege die "way of life".

het lijkt alsof je er geen pepernoot van begrijpt. ik heb helemaal geen hekel aan amsterdammers. wel aan meelopers (en daar wonen er heel veel van in amsterdam).
Het is ook best lastig om jou te begrijpen af en toe.
Zelfs met deze "toevoeging" blijf ik bij mijn stelling. Echter vooral het stuk dat je niet hebt geqoute...
The great old Ludwig von...
Reply
#92
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol:
Dat is het hele eieren eten... De haat van amsterdammers naar rotterdammers is een stuk minder dan andersom, vanwege die "way of life".

het lijkt alsof je er geen pepernoot van begrijpt. ik heb helemaal geen hekel aan amsterdammers. wel aan meelopers (en daar wonen er heel veel van in amsterdam).

:-k Waarom noem je A'dam dan steeds amsterdom?
Reply
#93
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol:
Dat is het hele eieren eten... De haat van amsterdammers naar rotterdammers is een stuk minder dan andersom, vanwege die "way of life".

het lijkt alsof je er geen pepernoot van begrijpt. ik heb helemaal geen hekel aan amsterdammers. wel aan meelopers (en daar wonen er heel veel van in amsterdam).
Het is ook best lastig om jou te begrijpen af en toe.
Zelfs met deze toevoeging blijf ik bij mijn stelling. Echter vooral het suk dat je niet hebt geqoute...

in je niet gequote stuk zeg je hetzelfde. rotterdammers haten amsterdammers niet. zien adam al helemaal niet als een grote broer. gezonde rivaliteit. de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

flixieluvdeimportamsterdammer Wrote:Waarom noem je A'dam dan steeds amsterdom?

omdat daar het olompisch stadion staat. :razz:
Reply
#94
wafdeimportrotterdammerneejijmetjeboxershort Wrote:
flixieluvdeimportamsterdammer Wrote:Waarom noem je A'dam dan steeds amsterdom?

omdat daar het olompisch stadion staat. :razz:

Mmm... Niet omdat daar de Dom is? :razz:
Reply
#95
Ik zeg ook niet dat rotteradmmers, amsterdammers als hun grote broer zien, ik zeg dat amsterdammers, rotterdammers als hun kleine broertje zien.
haat waar ik t over had, had misschien tussen aanhalingstekens gemoeten.
Maar mijn ervaringen bij feyenoord-ajax in een (volgens mijn rotterdamse maatje "net" vak) waren dusdanig dat ik een diepgewortelde "haat" ervoer.
Opmerkingen van "volwassen mannen" als "trap die k.. jood een open vleeswond" schrok ik best van.
Uiteraard is dat niet de enige ervaring waar ik mijn mening op baseer. Eens per week ben ik bij onze vestiging in Rotterdam aanwezig, waar een soortgelijk gevoel heerst, wat niet alleen tegen import-amsteradommers gericht is, maar tegen alles wat uit "020" komt.
Dat jij dat persoonlijk niet zo ziet neem ik direct van je aan. Ik heb ook nergens jou van soortgelijke praktijken beticht.
The great old Ludwig von...
Reply
#96
waf Wrote:de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

en die komen vaak bovendrijven als Ajax eens een wedstrijd wint!
Reply
#97
Kezmania Wrote:
waf Wrote:de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

en die komen vaak bovendrijven als Ajax eens een wedstrijd wint!

Had Quatro hier niet eens een mooie avatar voor, voor dit kruipgedrag van Kez?
Reply
#98
Het enige wat je doet is Amsterdam en Ajax afkraken. Kennelijk heb je niets om je eigen stad en club op te hemelen (en dat begrijp ik ook wel) en nu opeens heb je niets tegen Amsterdam(mers). Ik heb gewoon het idee dat je een beetje gefrustreerd bent, omdat die club die jij steunt (waarschijnlijk puur omdat je in die regio bent geboren), jouw hele leven al niet presteert.
I'm gonna make him an offer he can't refuse...
Reply
#99
Kezmania Wrote:
waf Wrote:de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

en die komen vaak bovendrijven als Ajax eens een wedstrijd wint!

Net als die opmerkingen van jou.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Ik zeg ook niet dat rotteradmmers, amsterdammers als hun grote broer zien, ik zeg dat amsterdammers, rotterdammers als hun kleine broertje zien.
haat waar ik t over had, had misschien tussen aanhalingstekens gemoeten.
Maar mijn ervaringen bij feyenoord-ajax in een (volgens mijn rotterdamse maatje "net" vak) waren dusdanig dat ik een diepgewortelde "haat" ervoer.
Opmerkingen van "volwassen mannen" als "trap die k.. jood een open vleeswond" schrok ik best van.
Uiteraard is dat niet de enige ervaring waar ik mijn mening op baseer. Eens per week ben ik bij onze vestiging in Rotterdam aanwezig, waar een soortgelijk gevoel heerst, wat niet alleen tegen import-amsteradommers gericht is, maar tegen alles wat uit "020" komt.
Dat jij dat persoonlijk niet zo ziet neem ik direct van je aan. Ik heb ook nergens jou van soortgelijke praktijken beticht.

klopt ja. zelf ook regelmatig ervaringen mee als ik in de buurt van r'dam toernooien moest spelen. Alle amsterdammers die 'toevallig' tegen de hoogst geplaatsten moesten of in de 1e ronde allemaal tegen elkaar. Leuke opmerkingjes aan de wedstrijdtafel etc te zielig voor woorden allemaal. Maar goed het was hun wel gelukt na een paar jaar besloten om nooit meer in de buurt van r'dam een toernooi te spelen.
Reply
gittermaster Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

en die komen vaak bovendrijven als Ajax eens een wedstrijd wint!

Net als die opmerkingen van jou.

Je ziet het verkeerd. Het is prachtig om die zogenaamde import-amsterdammers eens op hun plaats te zetten als het wat minder gaat met 'hun' club. Je hoort ze nooit, je ziet ze nooit, maar als het Ajax voor de wind gaat dan zie en hoor je ze ineens.

Die gasten denken dat de wereld van hun is. Dan heb ik het niet over de mensen die in Amsterdam geboren en getogen zijn. Maar over de mensen die er bij willen horen. Vorig seizoen heb ik ze niet gehoord. Maar winnen ze de Cruijff schaal tegen PSV, dan komen ze ineens naar je toe.. over dat soort mensen heb ik het!
Reply
Amsterdamned Wrote:Het enige wat je doet is Amsterdam en Ajax afkraken. Kennelijk heb je niets om je eigen stad en club op te hemelen (en dat begrijp ik ook wel) en nu opeens heb je niets tegen Amsterdam(mers). Ik heb gewoon het idee dat je een beetje gefrustreerd bent, omdat die club die jij steunt (waarschijnlijk puur omdat je in die regio bent geboren), jouw hele leven al niet presteert.

je vertrouwt denk ik te veel op je veronderstellingen. maar dat is je goed recht, als jij iemand wilt bekritiseren op je eigen foutieve en overigens ook slecht onderbouwde interpretatie, dan moet je dat vooral doen.

overigens heb ik geen idee of je altijd zoveel misinterpreteert, ik zie voor het eerst dat je hier post, maar ik vind het leuk om te zien dat jij weet wat het enige is dat ik doe.
Reply
Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

en die komen vaak bovendrijven als Ajax eens een wedstrijd wint!

Had Quatro hier niet eens een mooie avatar voor, voor dit kruipgedrag van Kez?

speaking of the devill! even met de strontkar rammelen en de oppergloryhunter is erbij!
Reply
Mac Wrote:
gittermaster Wrote:Ik zeg ook niet dat rotteradmmers, amsterdammers als hun grote broer zien, ik zeg dat amsterdammers, rotterdammers als hun kleine broertje zien.
haat waar ik t over had, had misschien tussen aanhalingstekens gemoeten.
Maar mijn ervaringen bij feyenoord-ajax in een (volgens mijn rotterdamse maatje "net" vak) waren dusdanig dat ik een diepgewortelde "haat" ervoer.
Opmerkingen van "volwassen mannen" als "trap die k.. jood een open vleeswond" schrok ik best van.
Uiteraard is dat niet de enige ervaring waar ik mijn mening op baseer. Eens per week ben ik bij onze vestiging in Rotterdam aanwezig, waar een soortgelijk gevoel heerst, wat niet alleen tegen import-amsteradommers gericht is, maar tegen alles wat uit "020" komt.
Dat jij dat persoonlijk niet zo ziet neem ik direct van je aan. Ik heb ook nergens jou van soortgelijke praktijken beticht.

klopt ja. zelf ook regelmatig ervaringen mee als ik in de buurt van r'dam toernooien moest spelen. Alle amsterdammers die 'toevallig' tegen de hoogst geplaatsten moesten of in de 1e ronde allemaal tegen elkaar. Calimero Leuke opmerkingjes aan de wedstrijdtafel etc te zielig voor woorden allemaal. Maar goed het was hun wel gelukt na een paar jaar besloten om nooit meer in de buurt van r'dam een toernooi te spelen.

Kan dit niet op het tennisforum?! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
was een voetbaltoernooi Wink
Reply
Nou en?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Dan heb ik het niet over de mensen die in Amsterdam geboren en getogen zijn.

Gelukkig niet, want die wonen allemaal in de Flevopolder
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:ik heb helemaal geen hekel aan amsterdammers. wel aan meelopers (en daar wonen er heel veel van in amsterdam).

Een op niets gebaseerde stelling... heb je een steekproef gehouden op het Leidseplein of heb je het nu alleen maar over Ajax aanhang? Vreemd genoeg is een zeer groot persentaazje op de Ajax tribunes afkomstig uut de provincie -- ik hoor tijdens een wedstrijd meer accenten as op de Huishoudbeurs... Confused
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:de haat is gericht tegen import-amsterdommers met een grote muil.

Deze schoen trek ik grijnzend aan :razz:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik woon al lang genoeg in Amsterdam om vaak genoeg de Calimero mentaliteit uit de provincie te mogen ervaren. Amsterdammers zijn zogenaamd zelfvoldaan, arrogant en gespeend van zelfkritiek. Allemaal kenmerken die volledig op mijzelf van toepassing zijn overigens, maar het heeft natuurlijk niks met Ajax te maken. Dat is namelijk een club die deze kenmerken uitstraalt zonder enige valide reden :waf:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:toch leuk om te zien dat alleen ajakkessieden hier bij hoog en laag willen verdedigen dat het geen laffe actie was en ook dat het begrijpelijk was. :roll:

Ga jij es lekker ergens anders lopen generaliseren, pipo... :|

Maar hij heb wel gelijk. :wink:

Het zijn de Fabians op dit forum die de actie eerst lachwekkend toejuichen aan de hand van legio appels-met-peren-vergelijkingen en ongefundeerde veronderstellingen en het later opeens toch wel ongepast (=zeer laf) vinden.

Verder wil ik waf danken voor zijn bijdragen op de afgelopen 4 pagina's (en wat nog komen gaat). Zijn beargumentering is als vanouds waterdicht en stoelt op feiten en vooral een eigen mening, welke in dit geval erg in het verlengde van de mijne ligt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:toch leuk om te zien dat alleen ajakkessieden hier bij hoog en laag willen verdedigen dat het geen laffe actie was en ook dat het begrijpelijk was. :roll:

Ga jij es lekker ergens anders lopen generaliseren, pipo... :|

Maar hij heb wel gelijk. :wink:

Het zijn de Fabians op dit forum die de actie eerst lachwekkend toejuichen aan de hand van legio appels-met-peren-vergelijkingen en ongefundeerde veronderstellingen en het later opeens toch wel ongepast (=zeer laf) vinden.

Verder wil ik waf danken voor zijn bijdragen op de afgelopen 4 pagina's (en wat nog komen gaat). Zijn beargumentering is als vanouds waterdicht en stoelt op feiten en vooral een eigen mening, welke in dit geval erg in het verlengde van de mijne ligt.

Pas jij nou eerst maar even de topictitel aan :!:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
EJR Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:toch leuk om te zien dat alleen ajakkessieden hier bij hoog en laag willen verdedigen dat het geen laffe actie was en ook dat het begrijpelijk was. :roll:

Ga jij es lekker ergens anders lopen generaliseren, pipo... :|

Maar hij heb wel gelijk. :wink:

Het zijn de Fabians op dit forum die de actie eerst lachwekkend toejuichen aan de hand van legio appels-met-peren-vergelijkingen en ongefundeerde veronderstellingen en het later opeens toch wel ongepast (=zeer laf) vinden.

Verder wil ik waf danken voor zijn bijdragen op de afgelopen 4 pagina's (en wat nog komen gaat). Zijn beargumentering is als vanouds waterdicht en stoelt op feiten en vooral een eigen mening, welke in dit geval erg in het verlengde van de mijne ligt.

Pas jij nou eerst maar even de topictitel aan :!:

Neehee, ik heb beloofd geen voorvoegsels te gebruiken. :Big Grin
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Pas jij nou eerst maar even de topictitel aan :!:

Neehee, ik heb beloofd geen voorvoegsels te gebruiken. :Big Grin[/quote]

Als je nu even het woord 'joden' verandert in 'doorgesnoven Ajaxmongolen' mag je misschien over een maand weer in huize Treesong op de koffie komen :wink:

(O ja, en haal dat 'kaartende' ook maar weg, want we zouden es gaan denken dat daar 8 Haagse koorknapen zaten :wafSmile
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
EJR Wrote:Pas jij nou eerst maar even de topictitel aan :!:

Neehee, ik heb beloofd geen voorvoegsels te gebruiken. :Big Grin

Als je nu even het woord 'joden' verandert in 'doorgesnoven Ajaxmongolen' mag je misschien over een maand weer in huize Treesong op de koffie komen :wink:

(O ja, en haal dat 'kaartende' ook maar weg, want we zouden es gaan denken dat daar 8 Haagse koorknapen zaten :wafSmile[/quote]

Als ik bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax een israelische vlag zie hangen met daarop de tekst: "Super doorgesnoven Ajaxmongolen" dan pas ik mijn topictitel aan. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Als ik bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax een israelische vlag zie hangen met daarop de tekst: "Super doorgesnoven Ajaxmongolen" dan pas ik mijn topictitel aan. :waf:

cry
Reply
EJR Wrote:Als ik bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van Ajax een israelische vlag zie hangen met daarop de tekst: "Super doorgesnoven Ajaxmongolen" dan pas ik mijn topictitel aan. :waf:

Dat wordt een beetje lastig met twee dichtgetimmerde ogies... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik heb helemaal geen hekel aan amsterdammers. wel aan meelopers (en daar wonen er heel veel van in amsterdam).

Een op niets gebaseerde stelling... heb je een steekproef gehouden op het Leidseplein of heb je het nu alleen maar over Ajax aanhang? Vreemd genoeg is een zeer groot persentaazje op de Ajax tribunes afkomstig uut de provincie -- ik hoor tijdens een wedstrijd meer accenten as op de Huishoudbeurs... Confused

ik heb het zeer zeker over de ajakkes-bezoekers, en ook over de mensen die ajakkes niet of nauwelijks bezoeken maar wel een grote muil hebben, maar ook over al die lui die zo graag in amsterdam willen wonen met als argument dat het daar allemaal gebeurt (en omdat ze dat heel vaak tegen elkaar vertellen geloven ze dat ook nog -dat is niet arrogant, dat is prutspotteritis). er zitten daar gewoon heel veel provincialen en die zitten er voornamelijk om er bij te horen.

de aarsrena is slechts amsterdom in een notendop.
Reply
waf Wrote:lui die zo graag in amsterdam willen wonen met als argument dat het daar allemaal gebeurt

Er gebeurt hier natuurlijk geen ene moer en iedereen die beweert van wel ontmaskert zichzelf ogenblikkelijk als keuterboer.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
waf Wrote:lui die zo graag in amsterdam willen wonen met als argument dat het daar allemaal gebeurt

Er gebeurt hier natuurlijk geen ene moer en iedereen die beweert van wel ontmaskert zichzelf ogenblikkelijk als keuterboer.

Nouuu, 40 moslimapen die de Nieuwendijk bestormen vinnik wel tamelijk spectaculair Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: