The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nice (&Arag)
#1
De DB voor het 250-toernooi van Nice is geopend. Succes met het maken van een team. In een week waarin Lukasz Kubot geplaatst is weet je dat er gekke dingen kunnen gebeuren Wink
Reply
#2
Je bedoelt Berrer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Gaat Verdasco hier nou spelen? Weekje rust had me beter geleken na afgelopen week.
Reply
#4
Dat snap ik van Soderling en een aantal gasten in de WTC ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Je bedoelt Berrer?

Uhh nee, dan had ik wel Berrer neergezet. Ik bedoel Kubot.
Reply
#6
Dan lijkt me de opmerking onzinnig, op z'n minst overbodig, of ik snap hem gewoon niet, zoals zovaak de laatste tijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Kohl is trouwens wel heel erg uit vorm, als hij zelfs in straight van Chardy verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:Dan lijkt me de opmerking onzinnig, op z'n minst overbodig, of ik snap hem gewoon niet, zoals zovaak de laatste tijd...

Hij is de laagst geplaatste, vandaar. Bepaal nu maar in welke categorie je hem plaatst.
Reply
#9
In de categorie van spelers tussen 50 en 60 op de ranglijst. Dus die opmerking is op z'n minst overbodig en opmerkelijk, want er zijn een stuk meer toernooien geweest dit jaar waarbij de nummer 8 geplaatst veel lager geklasseerd stond.
Bovendien heeft Kubot afgelopen jaar al 2x een finale gehaald van zo'n toernooitje op gravel, dus om hem nou specifiek te noemen. Dan zou ik dus Berrer logischer vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
1x finale toch? En het ging mij om ranking icm plaatsing, niet om prestaties.
Maargoed, point taken, jij vindt het overbodig, ik houd het de volgende keer voor me. Opgelost.
Reply
#11
Dus je houdt het voor je omdat ik het overbodig vind? Sinds wanneer is dat?

En ik doelde op Belgrado en Costa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Ik heb geen zin meer in commentaar op posts van mij, sinds nu dus.

En ja, ook Johannesburg en Chennai hadden een drama line-up, dus zo speciaal is het niet. Toen werden er echter ook genoeg opmerkingen over gemaakt, die destijds niet als overbodig bestempeld werden.
Reply
#13
Dan moet je niet op een forum gaan zitten, als je daar geen zin in hebt, dan moet je een blog gaan schrijven.

En ik vind het gewoon opmerkelijk dat je juist Kubot nu noemt, terwijl die heeft laten zien dat ie wat kan op gravel (itt bijv Berrer) en dit wel gewoon een zeer sterk bezet toernooi is met, ondanks afzeggingen van bijna de helft van de oorspronkelijke entry list, toch nog een cut van 74. Dat kunnen maar weinig 250-toernooien zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Goed ook om te zien dat Ginepri 'weer helemaal terug' is: 6-3 5-3 voor en nog verliezen van Guez...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ja goed hè. Blij dat hij wel verstandig genoeg is rust te nemen voor RG, terwijl hij toch zijn tegenstander het grootste deel van de wedstrijd de baas was.
Reply
#16
Even serieus. dit zou ook te maken kunnen hebben met lucky losers, als hij weet dat er al 1 of 2 afmeldingen zijn zie je dit soort "vreemde" verliezen wel vaker.
Reply
#17
Dan neemt ie wel een gok, aangezien Anderson en wellicht Marchenko hem nog voor zijn. En vreemd vind ik het niet echt, gezien zijn pot tegen Bogdanovic vorige week en uberhaupt zijn hele jaar tot nu toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Dat snap ik van Soderling en een aantal gasten in de WTC ook niet.
Maar zo'n WTC is toch meer een paar oefenpotjes. Met de druk eraf is het meer een veredelde training.
Reply
#19
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat snap ik van Soderling en een aantal gasten in de WTC ook niet.
Maar zo'n WTC is toch meer een paar oefenpotjes. Met de druk eraf is het meer een veredelde training.

Ja en wie wil er nou niet een paar knaken ontvangen om te komen trainen?
Reply
#20
Je krijgt er ook redelijk wat punten voor, dus niet louter een training en niet louter voor het geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Grappig. Als je Soderling en Verdasco niet kiest, hebben de te kiezen spelers allemaal een waarde van rond 700, 2 x 700 (Montanes, Baghdatis en Bellucci) of 3 x 700 (Monfils). Hierdoor is er een grote kans dat je zo'n 300 overhoudt, tenzij je steeds de spelers van rond de 800 aanvinkt.
Reply
#22
Interessante en toch wel gewaagde keuze André, Monfils. Ik geef hem wel de grootste kans de halve finale te halen, maar dan is het ook weer grote kans op een exit. Dan heb je in datzelfde stukje ook nog Kubot en Starace. Waarom niet iets meer geinvesteerd in kwart drie?
Reply
#23
Puntje of 100 verschil in deze week verwacht ik. Ik ben zelf voor Baghdatis gegaan. Veel andere managers hebben voor dat geld 2 spelers uit het rijtje Mayer, Starace, Stakhovsky, Greul gekocht. Als Kubot maar wint van Starace en Baghdatis van Greul dan komt 't wel goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Geen Starace vind ik opvallend CC. H2H is 2-0 voor Starace (een partij is wel heel lang geleden, maar andere was dit jaar 6-1 6-0), leek me toch een zekerheidje.
Reply
#25
Overdune Wrote:Interessante en toch wel gewaagde keuze André, Monfils. Ik geef hem wel de grootste kans de halve finale te halen, maar dan is het ook weer grote kans op een exit. Dan heb je in datzelfde stukje ook nog Kubot en Starace. Waarom niet iets meer geinvesteerd in kwart drie?
Ik had eerst L. Mayer i.p.v. Kubot, maar ik geef L. Mayer weinig kans tegen Bellucci (net als al die andere 700 tennissers die ik niet heb). Ik heb nog wel overwogen om Baghdatis of Bellucci te nemen i.p.v. Greul en Kubot, maar tussen die 2 kon ik geen keuze maken, lijkt me vrij gelijkwaardig. Daarom maar (laf) voor de zekere 40 punten gegaan.
Reply
#26
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat snap ik van Soderling en een aantal gasten in de WTC ook niet.
Maar zo'n WTC is toch meer een paar oefenpotjes. Met de druk eraf is het meer een veredelde training.
Het demonstratietoermooi dat een aantal gasten spelen, dat is een veredelde training.
Wel mooi dat Ferrer captain is van het team met Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Anders geeft Stakhovsky even een 5-2 voorsprong uit handen in de 1e set Sad
Reply
#28
En pakt 'm dan toch nog met 7-5 =D>
Reply
#29
Monaco heeft zich blijkbaar terug getrokken uit de WTC, want Zeballos speelt daar nu de 1e single.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Seppi cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: