The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




wie moeten er nog afvallen?
#31
Box Brother Wrote:Tsja... daar ben ik ook bang voor terwijl hij op basis van potentie voor de toekomst en het spel van afgelopen seizoen toch echt beter dan Ooijer is.

die simon zwartkruis, reporter bij vi, is in oostenrijk aanwezig en hij zegt gezien te hebben dat maar 1 iemand moeite heeft het niveau bij te benen: vlaar.

ik ken deze vogel niet, maar ik kan het werkelijk niet geloven. als hij het niveau al niet kan bijbenen, is hij imo op zeker niet de enige.

dan moet ik maar weer vermoeden dat die zwartkruis een reden heeft de belangen van een andere verdediger te behartigen...
Reply
#32
Ik hoorde hetzelfde via een collega inderdaad. Lens en Schaars schijnen niveau zonder problemen aan te kunnen, Vlaar niet.
Ondanks dat Vlaar weinig tot geen ervaring heeft op het topniveau vind ik dit ook vreemd. Aan de andere kant, waarom zou Zwartkruis dit in de wereld brengen als het onzin is?
(en dan nu eens een realistische inschatting Waf, niet weer een of andere complottheorie Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
Marshall Wrote:Ik hoorde hetzelfde via een collega inderdaad. Lens en Schaars schijnen niveau zonder problemen aan te kunnen, Vlaar niet.
Ondanks dat Vlaar weinig tot geen ervaring heeft op het topniveau vind ik dit ook vreemd. Aan de andere kant, waarom zou Zwartkruis dit in de wereld brengen als het onzin is?
(en dan nu eens een realistische inschatting Waf, niet weer een of andere complottheorie Wink)

het kan toch een vriendje zijn van ooijer of boula?

het viel me wel op dat ook derksen vaak negatief sprak over vlaar. zoals bij die laatste oefenwedstrijd tegen amerika: het is duidelijk dat vlaar dit niveau niet aankan. je reinste kolder wat mij betreft, het was amerika maar hoor. misschien een beetje zenuwachtige start, maar als je daar niet doorheen kunt kijken.

kijk, als je de prestaties van vlaar bagatelliseert levert hij voor feyenoord minder op. dat is dus imo altijd zo he, spelers van ajakkes worden ten onrechte opgehemeld en leveren veel op (van de meyde 8 mio, bijbal 18 mio) en spelers van feyenoord worden lekker extra afgekraakt waardoor je ze aan de straatstenen niet kwijtkunt. nou zal je die mening wel moeten relativeren, maar een kern van waarheid zit er wel in. hoe je het ook wendt of keert, voor feyenoord is het ongunstig als vlaar niet meegaat 'omdat als feit wordt gepresenteerd dat hij het niveau niet zou aankunnen'.

maar goed, misschien speelde vlaar wel voorzichtig ivm zijn blessure. die had hij immers al langer. ik vind dat hij een van de beste verdedigers in de eredivisie is geweest en iig beter dan ooijer, dus dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat je zulke uitspraken zonder belang doet. deze mening is onlogisch en daarom voor mij verdacht.
Reply
#34
Zoals al aangegeven speelde Vlaar er met de rem op (door zenuwen?) echter dat mag geen excuus zijn, als je weet dat je bij de 'twijfelgevallen' zit en je gaat terughoudend trainen zal de buitenwereld dat oppaken als 'het niveau niet aankunnen'.

Ben met je eens dat Vlaar een betere verdediger is dan Ooijer maar als hij het hele toernooi er met de rem op traint/speelt en Ooijer de wedstrijden wel volle bak gaat heb ik ook liever Ooijer mee. Echter een fitte en vol gemotiveerde Vlaar lijkt mij beter dan Ooijer.

Verder zal je toch liever hebben dat Vlaar geen weergaloos WK speelt zodat hij nog minstens een seizoen in de Kuip blijft spelen? Of mag ook Vlaar weg als er een mooie zak geld tegenover staat? Kan mij voorstellen dat je een sterke (relatief ervaren) nederlandstalige verdediger achterin wil hebben als je verdediging bestaat uit Schenkeveld, de Vrij en keeper Mulder?

Iemand enig idee of Anita mee kan komen? Ik vind hem een zeer hoog 'Kuyt'-gehalte hebben... hard werken maar bij elke ploeg waar hij komt vraag ik mij af of hij goed genoeg is en dan blijkt hij mee te kunnen. Dat had ik ook bij Kuyt toen hij naar Feyenoord ging, vervolgens naar Liverpool en helemaal bij het Nederlands Elftal maar kennelijk houdt hij zich telkens staande, heb het idee dat Anita ook zo blijkt te spelen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
edit: dubbelpost
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#36
Box Brother Wrote:Zoals al aangegeven speelde Vlaar er met de rem op (door zenuwen?) echter dat mag geen excuus zijn, als je weet dat je bij de 'twijfelgevallen' zit en je gaat terughoudend trainen zal de buitenwereld dat oppaken als 'het niveau niet aankunnen'.

dat ben ik uiteraard in principe met je eens, maar dat kan vlaar ook besproken hebben met marwijk. misschien heeft marwijk hem zelfs gevraagd rustig aan te doen.

Quote:Ben met je eens dat Vlaar een betere verdediger is dan Ooijer maar als hij het hele toernooi er met de rem op traint/speelt en Ooijer de wedstrijden wel volle bak gaat heb ik ook liever Ooijer mee. Echter een fitte en vol gemotiveerde Vlaar lijkt mij beter dan Ooijer.

ook eensch, maar ik reageerde op een opmerking die werd gemaakt voordat hij geblesseerd was.

Quote:Verder zal je toch liever hebben dat Vlaar geen weergaloos WK speelt zodat hij nog minstens een seizoen in de Kuip blijft spelen? Of mag ook Vlaar weg als er een mooie zak geld tegenover staat? Kan mij voorstellen dat je een sterke (relatief ervaren) nederlandstalige verdediger achterin wil hebben als je verdediging bestaat uit Schenkeveld, de Vrij en keeper Mulder?

ik heb het liefst dat hij een weergaloos wk speelt en bij feyenoord blijft. maar te gelegener tijd hoop ik wel op een zak met geld omdat wij nu eenmaal schulden weg moeten werken. dat gaat niet lukken met de verkoop van broodjes kaas.

Quote:Iemand enig idee of Anita mee kan komen? Ik vind hem een zeer hoog 'Kuyt'-gehalte hebben... hard werken maar bij elke ploeg waar hij komt vraag ik mij af of hij goed genoeg is en dan blijkt hij mee te kunnen. Dat had ik ook bij Kuyt toen hij naar Feyenoord ging, vervolgens naar Liverpool en helemaal bij het Nederlands Elftal maar kennelijk houdt hij zich telkens staande, heb het idee dat Anita ook zo blijkt te spelen.

anita is volgens mij heel zijn leven al jeugdinternational, maar dat kan komen omdat hij zo klein is dat hij telkens in een lager elftal is gestopt. kuijt zat volgens mij niet standaard bij vertegenwoordigende elftallen.

linksback positie is een lastige. voordeel van braafheid is dat hij clv kan spelen. voordeel van anita is dat hij dit seizoen wel gespeeld heeft en dat hij ook op de positie van bommel of schaars kan spelen.

dan lijkt een keuze op anita logisch.

aan de andere kant: marwijk wijkt niet zo gauw af van een lijn. sterker nog, hij is heel rigide in het handhaven van keuzes. ik zie hem in die gedachtegang eerder kiezen voor braafheid en anita.
Reply
#37
Box Brother Wrote:Mijn gok:
Vlaar
Babel
Anita
Engelaar

I.p.v. Babel zou Lens ook kunnen, maar die andere drie ben ik het na vanavond mee eensch.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Waarom heeft Lens niet gespeeld vanavond? Is die ook geblesseerd?

Ik vond Engelaar erg zwak spelen. Anita ook niet sterk. Daarentegen was de 1e helft een stuk beter van NL en dus makkelijker voor Braafheid en Schaars. Huntelaar laat ook zien waarom hij bij Milan op de bank zit, wat een zoutzak voorin zeg.

Vond Affelay erg sterk, die heeft zeker zijn kans gegrepen en is een goeie reserve voor v/d Vaart/Sneijder/Robben.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#39
afellay was idd de man van de wedstrijd. erg goed, kans gepakt, zo hoort dat.

braafheid vond ik niet meevallen. ik vond anita sterk beginnen, maar hij had de pech dat het allemaal erg rommelig werd.

ik vind anita al met al toch beter uit de verf komen.
Reply
#40
Braafheid, Engelaar, Vlaar en Lens mogen denk ik naar huis. Vooral Braafheid vond ik erg slecht.

ps. Huntelaar is in een paar maanden opeens 2x zo breed geworden :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#41
Lamme Lennie Wrote:Braafheid, Engelaar, Vlaar en Lens mogen denk ik naar huis. Vooral Braafheid vond ik erg slecht.

ps. Huntelaar is in een paar maanden opeens 2x zo breed geworden :eeeek:

Spagetti :eten:

Hoop op Braafheid, Engelaar, Vlaar en Babel. Laatste twwe zijn niet topfit, geen risico als je gedegen vervangers hebt (Boula en Lens).

Lens is minder bekend bij veel landen en kan bijvoorbeeld als invaller onderschat worden. Babel niet, die wordt al jaren overschat.
Reply
#42
Dugarry Wrote:Spaghetti :eten:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
Zn vriendin heet Hetty meneer Zonderland.

U snapt de woordgrap weer eens niet.
Reply
#44
Anita, Vlaar, Engelaar en Lens....bye bye.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#45
Au revoir, Ronnetje Vlaar :eten:
Reply
#46
Prima selectie. De 4 jongens die niet of nauwelijks meededen tijdens de kwalificatie vallen terecht af.
Reply
#47
Jammer van Vlaar daar ik deze echt beter vindt dan Ooijer, maar ik kan mij de keuze van Van Marwijk ook wel begrijpen. Vond Anita beter dan Braafheid maar goed, dan maar na het WK aansluiten bij de groep.

Verder blijft het kennelijk in NL lastig om goede verdedigers op te leiden. Aanval en middenveld hebben toppers in overvloed, maar een verdediging waarbij het meerendeel op de bank zit of bij een nederlandse club speelt is eigenlijk niet echt WK-waardig. Leuk voor de groepswedstrijden maar tegen topspitsen als Torres, Fabiano of Rooney ben ik toch echt bang dat we het gaan afleggen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#48
Box Brother Wrote:Jammer van Vlaar daar ik deze echt beter vindt dan Ooijer, maar ik kan mij de keuze van Van Marwijk ook wel begrijpen. Vond Anita beter dan Braafheid maar goed, dan maar na het WK aansluiten bij de groep.

Verder blijft het kennelijk in NL lastig om goede verdedigers op te leiden. Aanval en middenveld hebben toppers in overvloed, maar een verdediging waarbij het meerendeel op de bank zit of bij een nederlandse club speelt is eigenlijk niet echt WK-waardig. Leuk voor de groepswedstrijden maar tegen topspitsen als Torres, Fabiano of Rooney ben ik toch echt bang dat we het gaan afleggen.

nou ja, de helft van de verdediging speelt in het buitenland, vd wiel is volgens mij gewoon een prima rechtsback en zal naar het buitenland gaan en gio heeft toch bij aardige clubs gespeeld.

boula en braafheid spelen (hoewel weinig) in het buitenland en zouden in nl sowieso een basisplaats hebben.

maar voor de rest is het idd duidelijk de achilleshiel, vooral omdat er geen klasse keeper achter staat.

met de jong en van bommel wordt het lek enigszins gedicht, en voor de rest geldt dat je bij voetbal meer doelpunten moet maken dan de ander.

normaal gesproken wordt je met zo'n verdediging geen wk, maar ja, ook met betere verdedigingen is dat ons nog nooit gelukt. :razz:
Reply
#49
Tsja, dat blijft altijd speculeren. Griekenland had ook een drama verdediging maar werd wel Europees Kampioen.
Italie heeft een geweldige verdediging en wordt WK. As ju dur maar een meer skoort dan dander wor je kampjoen! :beerbros:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#50
Exact. Naar voren verdedigen, druk op de bal zetten, op de helft van de tegenstander voetballen en geen onnodig balverlies op het middenveld met breedtepasses. Het is allemaal zo simpel. :-"
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#51
:crazy: ja en dan Anita naar huis sturen :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#52
Bocaloca Wrote::crazy: ja en dan Anita naar huis sturen :crazy:

Die verzoop gisteren letterlijk en figuurlijk, al kwam dat ook deels door zijn medespelers in de 2e helft.
Hij speelt pas 1 jaar in de basis bij Ajax. Als Gio straks stopt, Anita een seizoen CL in de benen heeft en hij door blijft groeien wordt hij ongetwijfeld een vaste Oranjeklant.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#53
Erg typerend vond ik het doelpunt van Mexico. Engelaar en Anita lopen allebei ongeveer naar de eerste paal en erachter kan een menneke zomaar inkoppen. Verdedig je zo tegen Brazilie, Italie, Engeland, Duitsland, Spanje, Portugal, etc etc dan sta je voor rust al met 3-0 achter.
Anita naar huis vind ik een juiste keuze, Engelaar naar huis ook (ondanks dat Stijn ook drama speelde), Vlaar snap ik door blessure, alleen Lens had ik een kans gegeven gezien het, i.m.o., gebrek aan spitsen die op de diepe positie (9) kunnen spelen. Hunt natuurlijk maar die zie ik er geen 9 inschoppen en van Persie is feitelijk een "gemaakte" diepe spits. Dus Lens had ik meegenomen ipv Babel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#54
Lens is ook geen '9'. Lens rendeert in een 4-4-2 systeem, en dat speelt Nederland niet.
Daarnaast is hij niet kopsterk genoeg voor een 9.
Kuijt kan trouwens ook op 9 spelen, iets wat hij vroeger altijd deed.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#55
LL, dat snap ik. Echter ga kijken wie er nu in de selectie zitten:
Babel: Vleugel
Robben: Vleugel
Elia: Vleugel
Van Persie: Van origine vleugel, 'gemaakte centrale aanvaller'
Kuijt: '10'
Huntelaar: '9'

We hebben 1 diepe spits met 'killerinstinct' die echter al een jaar lang geen deuk in een pakje boter schiet en ook in Oranje nog niks heeft laten zien.
We hebben 4 vleugels waarvan Babel en Elia allebei een niet heel denderend jaar meemaakten.
En we hebben een speler die veelal in dienst van kan spelen... (bij liverpool in dienst van Torres).
Ons middenveld is ijzersterk maar we hebben (i.m.o.) geen levensgevaarlijke centrale spits die de verdedigers continu de stuipen op het lijf jaagt. Ik begrijp steeds minder waarom Ruud niet meegenomen is.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#56
wat zit die Kieft toch slap te ouwehoeren...
2 keer al heeft ie t verkeerd.
Overtreding op vd Wiel; Kieft "hij is een meester in dit soort overtredingen meekrijgen die van Bommel".

Ik heb misschien niet de beste ogen, maar zie toch wel verschil tussen Bommel en Wiel
The great old Ludwig von...
Reply
#57
Kieft die ouwe cokesnuiver had zn haar voor zn ogen hangen zeker?
Reply
#58
die ryan bijbal heeft gisteren werkelijk he-le-maal niets goed gedaan.

wat een drama.
Reply
#59
Dan ben ik blij dat ik er he-le-maal geen minuut van gezien heb!

Oefenwedstrijden kijk ik al sinds jaar en dag niet meer, waar-de-loos!

Heb wel zin ana het WK zelf, dan zit ik de meeste potten wel voor de buis. Daarna de praatprogramma's eind van de avond, gevolgd door de Tour met de avondettappe.

Was het altijd maar zomerSad
Reply
#60
Vanochtend alleen de 5 goals gezien en de schwalbe van Vaart. Confusedig:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: