The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




wie moeten er nog afvallen?
#61
Dugarry Wrote:Dan ben ik blij dat ik er he-le-maal geen minuut van gezien heb!

ik heb de 2de helft gezien en dat was ok. mooie goals, hadden er nog 3 kunnen vallen.
Reply
#62
Robben kan nog afvallen Sad
Ongelooflijk domme actie met die stand. Echt zonde.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#63
Lens of Nistelrooij erbij? Bertje kennende neemt ie Lens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Lamme Lennie Wrote:Robben kan nog afvallen Sad
Ongelooflijk domme actie met die stand. Echt zonde.

Als hij die actie niet maakt gebeurd het 2 minuten later wel in een sprintduel. Als het helemaal goed zit blesseer je je niet zo snel, er moet al spanning op die hamstring hebben gestaan.

2 weken eruit zou geen ramp zijn. Poule is zonder hem makkelijk te doen en dan heb je hem er daarna nog bij. Beter nu blessé raken dan tijdens een pouleduel. Even naar die wonderdokter, doen alsof het niks meer wordt met Robben en in de kwartfinale opeens gewoon met Robben als secret weppen vlammer tegen de Brazilianen. :-k
Reply
#65
centre court Wrote:Lens of Nistelrooij erbij? Bertje kennende neemt ie Lens.

Waarom zou je een centrumspits oproepen als er vleugelspeler wegvalt? Dan kan hij ook Engelaar of Anita er weer bij halen. Confused Tuurlijk wordt dat Lens indien nodig.
Reply
#66
Omdat HUntelaar misschien zwaar tegenvalt als spits?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#67
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Robben kan nog afvallen Sad
Ongelooflijk domme actie met die stand. Echt zonde.

Als hij die actie niet maakt gebeurd het 2 minuten later wel in een sprintduel. Als het helemaal goed zit blesseer je je niet zo snel, er moet al spanning op die hamstring hebben gestaan.

2 weken eruit zou geen ramp zijn. Poule is zonder hem makkelijk te doen en dan heb je hem er daarna nog bij. Beter nu blessé raken dan tijdens een pouleduel. Even naar die wonderdokter, doen alsof het niks meer wordt met Robben en in de kwartfinale opeens gewoon met Robben als secret weppen vlammer tegen de Brazilianen. :-k

normaal staat 6 wkn voor zo'n blessure hoor.

youri mulder wijt het zo wat aan de trainingsstaf van oranje. vind ik gelul. als hij het nu aankan gebeurt het idd wss later. het seizoen is wat te lang geweest voor de man van glas.
Reply
#68
waf Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Robben kan nog afvallen Sad
Ongelooflijk domme actie met die stand. Echt zonde.

Als hij die actie niet maakt gebeurd het 2 minuten later wel in een sprintduel. Als het helemaal goed zit blesseer je je niet zo snel, er moet al spanning op die hamstring hebben gestaan.

2 weken eruit zou geen ramp zijn. Poule is zonder hem makkelijk te doen en dan heb je hem er daarna nog bij. Beter nu blessé raken dan tijdens een pouleduel. Even naar die wonderdokter, doen alsof het niks meer wordt met Robben en in de kwartfinale opeens gewoon met Robben als secret weppen vlammer tegen de Brazilianen. :-k

normaal staat 6 wkn voor zo'n blessure hoor.

Ik het tijdperk voor die placenta-vrouw wel ja. Lazovic speelde na 2 weken weer toen in zn hamstring een klein scheurtje zat en zelfs Ooijer (toch een jaartje ouder) is door die Servische dame in no-time opgelapt. Ik heb goede hoop dat Robben in de kwartfinale (2 juli, precies 4 weken na gisteren) weer kan spelen als het hooguit om een klein scheurtje blijkt te gaan. En in die kwartfinale moeten we gezien de loting ook zonder hem kunnen komen. En dan ist dus eigenlijk alleen maar goed dat ie nu blessé is, kan ie in de pouleduels niet meer blessé raken waardoor hij de potten waar het echt om gaat moet missen. :8:
Reply
#69
En so hep het nadeel weer se voordeel...
May The Schwartz Be With You
Reply
#70
Hamstringblessure Robben valt volgens KNVB mee
Zondag, 6 juni 2010 om 21:14 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

Nederland kan opgelucht ademhalen. De blessure van Arjen Robben lijkt mee te vallen. Vooralsnog lijkt het erop dat de aanvaller het WK niet aan zich voorbij hoeft te laten gaan. De kans dat hij echter de start van het toernooi in Zuid-Afrika zal halen lijkt klein.
/

De KNVB meldt zondagavond dat de linkeraanvaller een scheurtje heeft opgelopen in zijn hamstring. Robben zal de komende dagen intensief worden behandeld. “Ik heb besloten voorlopig geen vervanger voor Arjen op te roepen en hem zodoende alle kans te geven nog tijdens het toernooi aan te sluiten”, aldus bondscoach Bert van Marwijk.

Robben raakte zaterdagmiddag in de uitzwaaiwedstrijd tegen Hongarije geblesseerd aan zijn hamstring en vloog daardoor niet mee met de selectie naar Zuid-Afrika. Zondagmiddag werd hij onderzocht in Nederland en per sms hield hij Giovanni van Bronckhorst op de hoogte. De KNVB heeft echter als eerste duidelijkheid verschaft.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#71
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Robben kan nog afvallen Sad
Ongelooflijk domme actie met die stand. Echt zonde.

Als hij die actie niet maakt gebeurd het 2 minuten later wel in een sprintduel. Als het helemaal goed zit blesseer je je niet zo snel, er moet al spanning op die hamstring hebben gestaan.

2 weken eruit zou geen ramp zijn. Poule is zonder hem makkelijk te doen en dan heb je hem er daarna nog bij. Beter nu blessé raken dan tijdens een pouleduel. Even naar die wonderdokter, doen alsof het niks meer wordt met Robben en in de kwartfinale opeens gewoon met Robben als secret weppen vlammer tegen de Brazilianen. :-k

normaal staat 6 wkn voor zo'n blessure hoor.

Ik het tijdperk voor die placenta-vrouw wel ja.

joh, rot toch op met die placenta vrouw. dat is je reinste hekserij en lulkoek.
Reply
#72
Placenta is moederkoek.
May The Schwartz Be With You
Reply
#73
Ooijer en Lazofiets, pffffffffff en nadien schoten ze geen deuk in een pakje boter.
Reply
#74
Lazovic en Ooijer zijn lang niet de enige voorbeelden. Het is gewoon lulkoek dat er tegenwoordig nog 6 weken moet staan voor een hamstringgetje.
Reply
#75
Peter Wrote:Lazovic en Ooijer zijn lang niet de enige voorbeelden. Het is gewoon lulkoek dat er tegenwoordig nog 6 weken moet staan voor een hamstringgetje.

er zullen heus betere methode zijn waardoor je sneller terug kan komen, maar hoe eerder je terugkomt hoe groter de kans op weer een hamstringblessure.

het ging mij alleen om je placenta-gezwam. dat is gewoon jomanda achtige niet bewezen lulkoek.
Reply
#76
Berend Botje Wrote:Placenta is moederkoek.

[Image: placenta.jpg]

Koekje d'rbij? Dead
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
Een glazen man in een doosje
Uitgegeven: 8 juni 2010 07:59
Laatst gewijzigd: 8 juni 2010 07:59

Hiep hiep hoera, de man van glas is gebroken. Lijm de stukken, stop 'm in een doosje en haal 'm eruit op het enige moment dat we hem nodig hebben.
Arjen Robben schreeuwde en het stadion was stil. Door de hoofden van 15.999.998 bondscoaches galmde een woordenloze vloek.

De enige echte bondscoach langs de zijlijn verborg zijn gezicht in zijn handen, Robin van Persie trok wit weg en Dirk Kuyt staarde naar de kale pingelaar op het gras. Naar de scherven van een man van glas.

Nationale ramp
En ik? Ik stond met mijn armen in de lucht in de huiskamer en schreeuwde 'Yesssssssss!!!!' Daarna trok ik mijn T-shirt over mijn hoofd, maakte een radslag en deed in de hoek van de kamer een dansje bij de staande lamp.

Terwijl de Man van Glas van het veld strompelde, rende ik over straat, klom ik op auto's en schreeuwde ik - ondersteboven hangend in de lantaarnpaal - dat we Kampioenen! Kampioenen! Kampioenen! waren.

De blessure van Arjen Robben was geen Nationale Ramp. Integendeel. Het is het beste wat ons had kunnen overkomen. Laten we wel wezen: we wisten dat dit ging gebeuren. Vroeg of laat zou Robben een spiertje knappen, een peesje scheuren of een oorlelletje kneuzen. Het draait om timing.


Voodoopriesters

Stel. Robben was wonder boven wonder heelhuids aangekomen in Zuid-Afrika. Hij had dat oefenpotje tegen Hongarije overleefd, hij was niet van de roltrap gevallen op Schiphol en hij had geen koffer op zijn tenen gekregen bij de bagageband in Johannesburg.

Stel. Dan had hij na een week op eieren lopen tijdens de training misschien (50 procent kans) de eerste wedstrijd tegen Denemarken gehaald. Daarin zou hij twee keer hebben gescoord. Als hij na Denemarken nog steeds niet kapot zou zijn (25 procent), dan zou hij tegen Japan heel misschien ook nog wel meespelen (10 procent) en een hattrick maken.

In het meest gunstige geval (5 procent) zou hij ook nog tegen Kameroen een paar minuten kunnen maken. Maar de kans dat hij ook de confrontatie met een beul van een linksback, voodoopriesters en zijn eigen karma zou overleven, is gelijk aan nul.


Vuurpijl

Arjen Robben zou de beste voetballer van het toernooi zijn als de wedstrijden werden uitgesmeerd over een jaar. Lekker om de maand een wedstrijdje, tussendoor batterijen opladen, placenta's smeren en op de massagetafel van onze eigen voodoopriester Dickie van Toorn liggen.

Maar het WK wordt niet uitgesmeerd over drie jaar. Om de paar dagen moet Robben aan de bak. Dat gaat niet, kijk maar naar de vorige toernooien. Robben is een vuurpijl met een glazen steel.

Je steekt 'm aan, je ziet 'm naar de hemel klimmen, je staart met open mond hoe hij ontploft - pief paf poef - en dan klettert het glas vanuit de hemel tegen de grond.


Vuurwerk

Het was precies wat hij deed tegen Hongarije. Hij spetterde pief paf poef en kletterde uit elkaar. Hij is een paar weken zoet met zijn hamstringblessure. Een paar weken: dat is perfect.

We bewaren Arjen Robben zoals je een Glazen Vuurpijl hoort te bewaren: in een gelakt houten doosje dat is bekleed met schuimrubber en bubbeltjesplastic.

Op de deksel stickers met FRAGILE en NIET AANRAKEN erop. Dat doosje blijft een paar weken dicht. Pas op 11 juli, op de dag van de finale, gaat het doosje open. We steken 'm aan, staren naar zijn vuurwerk.

En daarna hangen we met z'n allen ondersteboven in de lantaarnpalen.

---
Hier ben ik het nou bijna helemaal mee eens, alleen moeten we m in de kwartfinale inzetten en niet pas in de finale.
Reply
#78
Quote:Van Bommel: 'Desnoods moet Oranje op de manier van Inter spelen'
Woensdag, 9 juni 2010 om 08:03

Nog nooit is een team na zeven geweldige wedstrijden wereldkampioen geworden. Daarom vindt Mark van Bommel dat het Nederlands elftal, indien noodzakelijk, op resultaat moet gaan spelen. Als geen ander weet de middenvelder dat er meer nodig is dan mooi voetbal spelen om de finale van het WK te bereiken. "Je moet die één of twee duels, dat je het moeilijk hebt, overleven." "Desnoods op de manier van Internazionale of eventueel genoegen nemen met strafschoppen en dan hopen op Maarten Stekelenburg", vertelt de international woensdag aan De Telegraaf. "En op een beetje geluk. Het geluk dat iedere kampioen onderweg treft. Bij Bayern München hebben we ook twee of drie van die momenten gekend dit seizoen."

Van Bommel ziet het Nederlands elftal als outsider voor de wereldtitel. "We zijn bijna zover dat we niet alleen de wedstrijden controleren, maar tevens domineren. Ik denk dat dit Nederlands elftal in iedere grote competitie om het kampioenschap speelt. Desondanks blijven wij een outsider voor de wereldtitel. En dat moeten we maar even zo houden."

:eeeek: :nono:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#79
?? Volgens mij kan Stekelenburg toch aardig pingels keepen of vergis ik me nu?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#80
Ekslem Wrote:?? Volgens mij kan Stekelenburg toch aardig pingels keepen of vergis ik me nu?

Ook al zou hij dat kunnen, dan is het nog steeds niet verstandig om te zeggen dat je het aan moet laten komen op pingels en dan hopen op de keeper. Of de bal er in gaat is namelijk in eerste instantie afhankelijk van degene die de penalty neemt.
En daarbij herinner ik me zo 1-2-3 geen gestopte penalties van Stekelenburg op internationaal niveau. Hij zal best wel eens eentje gestopt hebben tegen NAC of Willem II, maar das andere koek dan tegen, pak em beet, Robinho of Gerrard.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#81
hij heeft er inderdaad best wat uitgehouden...
The great old Ludwig von...
Reply
#82
gittermaster Wrote:hij heeft er inderdaad best wat uitgehouden...

Noem er eens een paar op internationaal niveau.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#83
die pingels op internationaal niveau zullen nou niet echt beduidend veel beter zijn dan op nationaal niveau
The great old Ludwig von...
Reply
#84
gittermaster Wrote:die pingels op internationaal niveau zullen nou niet echt beduidend veel beter zijn dan op nationaal niveau


??????? Hitself Hitself Hitself Hitself Hitself Hitself
Gitter, ik had je redelijk op niveau zitten maar dit vind ik echt een opmerking op het niveau van Gonzalez...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#85
gittermaster Wrote:die pingels op internationaal niveau zullen nou niet echt beduidend veel beter zijn dan op nationaal niveau

Maar hoeveel en welke heeft hij er dit seizoen tegengehouden? Ajax krijgt, volgens mij, zelden tot nooit een penalty tegen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#86
Marsh, dat doet pijn, mag ik ajb weer terug op redelijk niveau, a toe, a toe.... :razz:
Ik had niet gedacht hier verdere uitleg aan te hoeven geven, maar vooruit...
Als je zegt; een speler heeft op internationaal niveau weinig ervaring, kan ik erin mee komen dat het doorslaggevend kan zijn voor zijn presteren, daar er verschillen zijn die aanzienlijk zijn.

Als je het over penalties hebt; ben ik sterk van mening dat een keeper die geen ervaring heeft met "strafschoppen stoppen op internationaal niveau" maar op nationaal niveau een "behoorlijk penalty stopper" is, dat dit een tamelijk goeie graadmeter is.

Kom op Marsh, dat er verschil is wat groot is op internationaal niveau tov nationaal niveau, qua spelers en ervaring en wedstrijden vind ik ook.
Maar het penalties nemen... Ik zie Frankrijk nog een reeks strafschoppen missen in de finale tegen Italie.
Check voor de grap eens naar de wk wedstrijden die op penalties beslist zijn en zie dan hoeveel penalties er op INTERNATIONAAL NIVEAU gemist zijn...

Wat is het volgende? Zorgen maken over de ervaring op internationaal niveau van zijn doeltrappen vanaf de linkerkant.... Heeft vd Wiel wel genoeg internationale ervaring met zijn inworpen? 8-[
The great old Ludwig von...
Reply
#87
Gerben Zonderland Wrote:
gittermaster Wrote:die pingels op internationaal niveau zullen nou niet echt beduidend veel beter zijn dan op nationaal niveau

Maar hoeveel en welke heeft hij er dit seizoen tegengehouden? Ajax krijgt, volgens mij, zelden tot nooit een penalty tegen.

Ik weet dat niet uit mijn hoofd, maar ik weet dat hij het seizoen ervoor 3 strafschoppen op rij had gestopt (of in ieder geval 3 vlak achter elkaar).
Dit seizoen heeft hij er ook nog 1 gekeerd, maar kan echt niet zeggen tegen wie...
The great old Ludwig von...
Reply
#88
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Van Bommel: 'Desnoods moet Oranje op de manier van Inter spelen'
Woensdag, 9 juni 2010 om 08:03

Nog nooit is een team na zeven geweldige wedstrijden wereldkampioen geworden. Daarom vindt Mark van Bommel dat het Nederlands elftal, indien noodzakelijk, op resultaat moet gaan spelen. Als geen ander weet de middenvelder dat er meer nodig is dan mooi voetbal spelen om de finale van het WK te bereiken. "Je moet die één of twee duels, dat je het moeilijk hebt, overleven." "Desnoods op de manier van Internazionale of eventueel genoegen nemen met strafschoppen en dan hopen op Maarten Stekelenburg",vertelt de international woensdag aan De Telegraaf. "En op een beetje geluk. Het geluk dat iedere kampioen onderweg treft. Bij Bayern München hebben we ook twee of drie van die momenten gekend dit seizoen."

Van Bommel ziet het Nederlands elftal als outsider voor de wereldtitel. "We zijn bijna zover dat we niet alleen de wedstrijden controleren, maar tevens domineren. Ik denk dat dit Nederlands elftal in iedere grote competitie om het kampioenschap speelt. Desondanks blijven wij een outsider voor de wereldtitel. En dat moeten we maar even zo houden."

:eeeek: :nono:


Argentinië 86, dat waren allemaal redelijke potten.
Reply
#89
gittermaster Wrote:Als je het over penalties hebt; ben ik sterk van mening dat een keeper die geen ervaring heeft met "strafschoppen stoppen op internationaal niveau" maar op nationaal niveau een "behoorlijk penalty stopper" is, dat dit een tamelijk goeie graadmeter is.

Dus in jouw ogen is penalty's een loterij en heeft het niks met de kwaliteit van een keeper te maken? En penalty's worden door een speler van VVV net zo goed ingeschoten als een speler als Totti, Lampard, etc?
Kom op zeg, dan is penalty's nemen geen kwaliteit en kun je dus als speler beter gewoon de ogen dicht doen en een aanloop nemen terwijl je de vingers achter je rug kruist.... :roll:
Overigens, uiteraard niks met kwaliteit van doen, maar geweldig staaltje van Totti:

http://www.youtube.com/watch?v=mLrxVPlZLMg
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#90
Quote:redelijke poten.
[gay]
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: