The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
#31
Weet iemand toevallig wie er keept bij Uruguay?
En weet iemand toevallig of Pique bij SPanje een basisplaats heeft?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#32
Muslera op doel bij Uruguay, Pique weet ik niet.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#33
Dan zoek dat van Pique nog maar ff op :razz:

Heb je bron van Muslera? :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
:razz:

Quote:A trois jours du match contre la France, le sélectionneur de l'Uruguay Oscar Tabarez a affirmé que sa composition d'équipe était déjà clairement «définie», ajoutant que la tactique à adopter devait encore être mise en place. «En ce qui concerne le système de jeu, tout dépendra de la façon dont le jeu commence à se développer, parce que la seule chose que nous saurons avant le match, c'est la composition de l'équipe de France», a-t-il dit. Tabarez a ajouté qu'il avait préparé son équipe à faire face à toutes les éventualités. «Nous y ferons face avec les onze joueurs que nous avons désignés.»

L'Uruguay devrait débuter la compétition dans un système en 3-5-2, avec Muslera dans les buts, Scotti, Lugano et Godin en défense, Maximiliano Pereira et Alvaro Pereira dans les couloirs, Perez et Gargano en milieux défensifs, Gonzalez en meneur de jeu et avec le duo prolifique Forlan-Suarez en attaque. Le capitaine de la «Celeste», Diego Lugano, s'est déclaré «serein» avant d'entamer cette rencontre. (Avec AFP)

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.lequipe.fr/Football/breves2010/20100608_164926_tabarez-a-ses-11-joueurs.html">http://www.lequipe.fr/Football/breves20 ... ueurs.html</a><!-- m -->

Gebruik zelf Google maar voor de vertaling :puh:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#35
Je peut lire le francais un petit peu (of zoiets haha). Begrijp hem. Thx!

Nu Pique nog
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ik keek gisteren het WK-journaal en zag daar een korte samenvatting (doelpunten) van Spanje - Polen maar poeh wat zat daar een mooie aanval bij die echt over heel veel schijven ging, de 2e of 3e volgens mij. Spanje is voor mij wel een van de favorieten.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#37
Tsja, jammer dat ze er in 16e finale al uit zijn gevlogen tegen Brazilië. Was een mooie pot!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#38
Box Brother Wrote:Ik keek gisteren het WK-journaal en zag daar een korte samenvatting (doelpunten) van Spanje - Polen maar poeh wat zat daar een mooie aanval bij die echt over heel veel schijven ging, de 2e of 3e volgens mij. Spanje is voor mij wel een van de favorieten.

Ja, en met jou voor ongeveer 6 miljard andere mensen ](*,)
Reply
#39
Weet iemand een site die minute-by-minute play in text aangeeft? Streams kan ik niet ontvangen op mijn werk en ook sites als vi.nl etc. zijn geblokkeerd.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#40
ook als je via <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.proxy.org">www.proxy.org</a><!-- w --> een proxy kiest? is meestal wel wat langzamer maar werkt bijna altijd
Reply
#41
Quote:Geen Bafana Bafana! Echte blanke steunt Oranje
Gepubliceerd: vandaag 07:51
Update: vandaag 07:54

Blanke Zuid-Afrikanen moeten het Nederlands elftal steunen, vindt de rechts-conservatieve Zuid-Afrikaanse activist Dan Roodt. De controversiële activist en schrijver gaat zijn blanke landgenoten in de Zuid-Afrikaanse media vragen Oranje te steunen. Roodt, en zijn actiegroep Praag (ProAfrikaner Aktie Groep), komen op voor de belangen van de Afrikaans sprekende Zuid-Afrikanen. De oproep om het Nederlands elftal te steunen heeft meer te maken met antipathie tegen het Zuid-Afrikaanse team dan met liefde voor het Nederlands team. Het is een politiek statement. Roodt: ‘Het ANC verwacht dat we allemaal achter het nationale voetbalteam van Zuid-Afrika staan. Daar moeten de blanken niet aan mee doen. Het ANC behandelt ons al jaren als tweederangsburgers. Waarom zouden we dan hun team gaan steunen?’ Hij vindt dat het ANC de blanke Zuid-Afrikanen discrimineert en aanzet tot het vermoorden van blanken. Roodt wordt op zijn beurt beschuldigd van racisme.

Nou ja zeg, wat een rare beschuldiging! En met zo'n achternaam zou je eerder verwachten dat het een indiaan is :negerwaf:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#42
Lol. stelt die kutcoach van mexico routine op. Dag Ochao en Hernandez #-o :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Ik ben nu al schijtziek van die achterlijke toeters. :-({|= Ik heb niks tegen schreeuwen, zingen en juichen, maar dat eentonige, permanente gezoem getuigt van weinig intelligentie.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
Gisteren al bedacht dat het een stuk leuker zou zijn als er verschillende tonen per land zouden zijn. Dus hetzelfde instrument en per land een ander geluid. Dan heeft het nog iets van 'aanmoedigen' weg. Dit is alleen maar lawaai schoppen. Verbaal hooligantje spelen... FU
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#45
Marshall Wrote:Gisteren al bedacht dat het een stuk leuker zou zijn als er verschillende tonen per land zouden zijn. Dus hetzelfde instrument en per land een ander geluid. Dan heeft het nog iets van 'aanmoedigen' weg. Dit is alleen maar lawaai schoppen. Verbaal hooligantje spelen... FU

Gewoon drie of vier gaatjes van een centimeter er in boren en dan kan je er trompet op spelen.

Ik was zonet bij de Gamma er daar zag ik nog een gadget van de EK in Zwi-Oos liggen die ik destijds had gemist: de Nederhosen. Undecided
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#46
Het offiesjele commentaar van de KNVB over de klachten over de blaaspijp: dat is een kwestie van wennen. :-({|=
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
Voetbal kijken met het geluid uit is ook even wennen, maar het is eigenlijk best aangenaam: je hoort het geleuter van de commentator ook niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
#48
Berend Botje Wrote:Voetbal kijken met het geluid uit is ook even wennen, maar het is eigenlijk best aangenaam: je hoort het geleuter van de commentator ook niet.

Tsja, die zat er vanavond inderdaad ook weer een keer of 10 gigantisch naast, maar je wilt ook weten hoe al die onbekenden heten en wie wie aanspeelt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#49
Scheidsrechterniveau vind ik( tot nu toe) erg goed.
Wel opvallend dat Arg. en Eng. de 2e helft enorm inkakten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#50
Gerben Zonderland Wrote:Ik ben nu al schijtziek van die achterlijke toeters. :-({|= Ik heb niks tegen schreeuwen, zingen en juichen, maar dat eentonige, permanente gezoem getuigt van weinig intelligentie.

Als het WK2018 in Nederland gespeeld wordt, hoop ik echt dat Zuid-Afrika in Heerenveen speelt. Dan ga ik 90 minuten met 28 gastoeters achter een Zuidafrikaan zitten. Als ie er problemen mee heeft......het hoort bij onze cultuur, moet ie maar aan wennen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik ben nu al schijtziek van die achterlijke toeters. :-({|= Ik heb niks tegen schreeuwen, zingen en juichen, maar dat eentonige, permanente gezoem getuigt van weinig intelligentie.

Als het WK2018 in Nederland gespeeld wordt, hoop ik echt dat Zuid-Afrika in Heerenveen speelt. Dan ga ik 90 minuten met 28 gastoeters achter een Zuidafrikaan zitten. Als ie er problemen mee heeft......het hoort bij onze cultuur, moet ie maar aan wennen.

Misschien kan je met de Blauhúster Dakkapel achter hem gaan zitten en die kerel met de grote trom direct naast hem. Eens zien of zíjn trommelvliezen het wel volhouden dan. Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#52
Ik kwam een paar dagen geleden per ongeluk een voetbalwedstrijd tegen op tv tussen Zuid-Afrika en ? (Mexico geloof ik).
Ik dacht even dat een bromvliegenplaag het commentaarhokje teisterde, maar het bleken die toeters te zijn. Gelukkig ben ik geen voetballiefhebber(behalve Hattrick dan) ...je zou er gek van worden.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#53
Van andere cultuurkenmerken is Zuid-Afrika enkele jaren geleden ook afgestapt onder druk van het westen, dus bij deze het dringende verzoek om ook van deze cultuurinslag af te zien in het vervolg.

Zelfs als er geen hond in het stadion zit (Z-Korea-Gri en Servië-Ghana) blazen ze me de pestpokken met die tering fluiten.

In 2018 zullen we die mafkezen eens laten zien wat irritante pokkeherrie is.

:eten:
Reply
#54
Dit gaat echt nergens over, wat een klote WK is het nu al.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.zie.nl/video/algemeen/Politie-Durban-grijpt-in-bij-protest-stewards/m1bz0lff517s">http://www.zie.nl/video/algemeen/Politi ... bz0lff517s</a><!-- m -->
Reply
#55
Aanpakken die hooligans! :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Nee, dan dit:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/490598/2010/06/15/FIFA-laat-Bavaria-babes-arresteren.dhtml">http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/arti ... eren.dhtml</a><!-- m -->
Reply
#57
Daarom, klote wk in een of ander corrupt sloeberland #-o

In de normale westerse wereld was dit never nooit niet gebeurd. Kan het me haast niet voorstellen in ieder geval :crazy:

4 jaar geleden was het gezeik er ook, 2 jaar geleden ook, maar iedereen moest toen gewoon de merknamen verwijderen van de artikelen, no problem at all for the rest. Dit moest al bij de ingang van het stadion, om dit onder de wedstrijd in het stadion te doen, na rust ook pas, is te banaal voor woorden.

Ze mogen een keer een WK organiseren en daar bakken ze tot nog toe helemala niets van. Voorlopig dus geen zomerspelen naar dat continent. De winterspelen mogen ze nog wel organisren, een grotere flop dan Vancouver zonder sneeuw zal het wel nooit meer worden.


En ja hoor, het volgende half lege stadion is een feit. Geluid maar ff uitgezet, pleuris toeters.
Reply
#58
tja aan de ene kant belachelijk aan de andere kant wisten ze gewoon dat dit niet mocht. Ze hadden zich zelfs verkleed als deense supporters om zo binnen te komen. Sterker nog ze hadden zichzelf opgesplits waarbij de ene helft in het oranje was en de andere helft verkleed dus als deense supporter. Dan moet je niet gaan huilen als je er dan halverwege alsnog uitgezet wordt.
Reply
#59
En de tassen oid werden niet onderzocht....?

Erg vreemd, maar als ik jou goed begrijp mag iedereen met nike artikelen, bavaria artikelen, pepsi artikelen en degene die met een BMW komt niet in de buurt van het stadion komen en mag er niets betaald worden emt Mastercard. Dat mag dus in deze vrije wereld verboden worden door de FIFA, na overleg met Heineken/Budweiser, Coca Cola, Ford en VISA.

Wat een vreemde belevingswereld moet iemand als jij, die dit normaal vindt, toch hebben.
Reply
#60
Mac Wrote:tja aan de ene kant belachelijk aan de andere kant wisten ze gewoon dat dit niet mocht. Ze hadden zich zelfs verkleed als deense supporters om zo binnen te komen. Sterker nog ze hadden zichzelf opgesplits waarbij de ene helft in het oranje was en de andere helft verkleed dus als deense supporter. Dan moet je niet gaan huilen als je er dan halverwege alsnog uitgezet wordt.

Wat ik niet snap is de onwijze ophef over een jurkje waar GEEN zichtbare merknaam op staat. Bavaria staat enkel in het label. Het lijkt mij dat als je dit wil verbieden je ook alle mensen die op nike-gympies komen hun schoenen uit moeten trekken, het logo daarvan is veel prominenter aanwezig. Het is toch van de zotte dat je als supporter niet meer je eigen kleding mag uitzoeken en als je dat doet je ook nog eens 2 uur verhoord wordt.

Nog zo'n voorbeeld, wat als alle nederlanders in het Nederlands elftal shirt komen? Die hebben allemaal een nike-logo op de borst staan? Beschermen van je sponsors ok, maar dit gaat echt te ver. De bescherming ziet er meer op dat Budweiser het alleenrecht heeft om bier in en om het stadion te schenken, de WK-merknaam op zijn producten mag gebruiken en eventuele andere zaken maar toch niet op het verbieden van kleding die los gedragen wordt waar geen uiting op ziet?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: