The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
#61
@dugarry: ze hadden de jurkjes aan onder hun kleding dus niet in een tas.

Waar staat trouwens dat ik dit normaal vind? ik zeg alleen dat die wijven niet zo moeten piepen. Ze wisten vantevoren dat dit kon (en waarschijnlijk zou) gebeuren, ze krijgen er waarschijnlijk goed voor betaald, krijgen een gratis reis naar zuid-afrika, mogen de wedstrijd bijwonen etc. Dan moet je niet gaan piepen als het fout blijkt te gaan.

@box: Er schijnt ergens het bavaria logo op te hebben gestaan...ik kan dat echter zelf niet echt ontdekken op de foto's.

Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen, budweiser heeft goed geld betaald om te mogen adverteren en dan komt bavaria met een paar blonde dozen die meer aandacht trekken dan alle budweiser reclames bij elkaar. Slim natuurlijk, maar het is niet goed voor de inkomsten aangezien sponsoren dan voortaan een stuk minder gaan lappen.

Maar goed wat mij betreft mag die hele commercie ook een stuk minder hoor, heb je ook een stuk minder gezeik. Dan krijgen die voetballers maar eens wat minder betaald.
Reply
#62
Wel skitterend dat deze bavaria-babe Castelein heet. Undecided :beerbros:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#63
Aan de ene kant ook wel te begrijpen? :crazy:

Adidas betaald toch ook veel, wat als mensen met prachtige nike schoenen binnenkomen, of met een raar shirt van Nike wat de aandacht trekt, of met een NIke bikini?

Pfffffffff, wat een verstand.
Reply
#64
als 36 mensen dat groepsgewijs in opdracht van nike/adidas/reebok whatever doen en aandacht gaan lopen trekken door kledingstukken uit te trekken zal daar ook echt wel tegen opgetreden worden. Dit is echt wel wat anders dan iemand die met prachtige nike schoenen binnenkomt.

begrijp me niet verkeerd ik vind het een fantastische innovatieve actie maar ik begrijp ook wel dat er tegen wordt opgetreden.
Reply
#65
Bavaria heeft doordat er tegen wordt opgetreden helemaal het doel bereikt; nog meer aandacht! Ik denk dat iemand van de Bavaria marketing afdeling heeft gebeld naar Blatter: "Sepp, Budweiser here! I can see a whole bunch of babes on the stands that are wearing the Bavaria dress! Can you remove these gals asap!"
Reply
#66
wat een doelpunt van Maicon..... =D> =D>
The great old Ludwig von...
Reply
#67
gittermaster Wrote:wat een doelpunt van Maicon..... =D> =D>

als het bewust was wel ja... anders dan de commentator, die het zeker wist ( :roll: ) twijfel ik daarover..

ik vond die andere goal iig prachtig, wat een schitterende passv an robinho. ook de goal van noordkorea mocht er wezen!
Reply
#68
waf Wrote:
gittermaster Wrote:wat een doelpunt van Maicon..... =D> =D>

als het bewust was wel ja... anders dan de commentator, die het zeker wist ( :roll: ) twijfel ik daarover..

ik vond die andere goal iig prachtig, wat een schitterende passv an robinho. ook de goal van noordkorea mocht er wezen!

De pass van Robinho was idd prachtig. Maicon speelde een goede wedstrijd en het lijkt wel alsof hij bewus op goal schiet, voor een pass is deze te ongecontroleerd en eigenlijk veel te hard.

Noord-Korea heeft mij verbaasd met het getoonde spel, zeeer gedisciplineerd en tegen Brazilie is 2-1 gewoon een goed resultaat.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#69
Dugarry Wrote:Daarom, klote wk in een of ander corrupt sloeberland #-o
In de normale westerse wereld was dit never nooit niet gebeurd. Kan het me haast niet voorstellen in ieder geval :crazy:

Ehrm, Dugarry? Dit gebeurde in OPDRACHT van de FIFA. Denk je nou echt dat dit in Nederland, USA, Sweden ofzo niet gebeurd was? Tuurlijk wel!
De FIFA beschermt gewoon de eigen sponsoren. Te belachelijk voor woorden aangezien ik ook van mening ben dat iedere ludieke actie geoorloofd moet zijn mits het niet de sponsoren van het WK aantast. Dat Budweiser zich door deze actie benadeeld voelt is de grootste onzin die er maar bestaat. Zoals er al gezegd wordt: was er geen aandacht aan geschonken dan was er amper geweten dat de dames van Bavaria waren. Nu heeft de actie juist pas echt effect. Als Budweiser zich goed genoeg voelt om sponsor van het WK te zijn moeten ze dat ook aantonen door zelf met dit soort ludieke acties te komen. Voor mij is een sponsor van een evenement hetzelfde als een speler die op een WK acteert: je moet wel laten zien dat je het waard bent om je naam aan het WK te verbinden. Als sponsor zijnde krijg je enkele rechten die andere merken niet hebben. Daar moet je dan ook optimaal gebruik van maken en niet achterover leunen en denken: "We hebben een zak geld gegeven en nu zetten we wat logo's op een paar bierglazen, leveren wat fustjes en klaar...".
Nee, dan pas begint het echte werk! Ik kan er niet bij dat een marketing en communicatie afdeling van Budweiser zo heeft zitten slapen dat ze dit soort dingen laten gebeuren... Te belachelijk!

Wat mij betreft: vrijgeven die mogelijkheid tot ludieke acties en laat de sponsor zich maar bewijzen!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#70
Box Brother Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:wat een doelpunt van Maicon..... =D> =D>

als het bewust was wel ja... anders dan de commentator, die het zeker wist ( :roll: ) twijfel ik daarover..

ik vond die andere goal iig prachtig, wat een schitterende passv an robinho. ook de goal van noordkorea mocht er wezen!

De pass van Robinho was idd prachtig. Maicon speelde een goede wedstrijd en het lijkt wel alsof hij bewus op goal schiet, voor een pass is deze te ongecontroleerd en eigenlijk veel te hard.

Noord-Korea heeft mij verbaasd met het getoonde spel, zeeer gedisciplineerd en tegen Brazilie is 2-1 gewoon een goed resultaat.

ja, maar je ziet ook vaak dat spelers hard voorgeven als ze de bal bijna niet meer kunnen halen. daar leek het imo meer op. maar als het bewust is, dan is het natuurlijk mooi. kun je alleen niet met zekerheid zeggen.

ik vraag me af of ivoorkust en portugal deze noordkoreaanse muggenmuur weten te slechten. ik ben blij dat nederland daar niet tegen hoeft hoor...
Reply
#71
Als ik Ivoorkust gisteren zag spelen kwam daar amper een normale aanval voor. Een typisch kansje waar Drogba links het strafschopgebied inkruist, hard voorgeeft en er vervolgens niemand meegelopen is. Vond ik erg veelzeggend... Maar Portugal kwam amper beter uit de verf.
Ik gok op een gelijkspel van IVO tegen NKO en eveneens voor POR. IVO speelt wel eerst tegen BRA en pakt daar ook een 1-1 of 0-0 en POR gaat daarna hard onderuit bij BRA.
IVO door met 3 gelijke spelletjes :yeah:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#72
je kunt dat inderdaad niet met zekerheid zeggen, maar ik vermoed wel heel sterk dat het opzettelijk was. Inderdaad geven ze ook weleens gewoon heel strak voor in de hoop dat iemand er tegenaan loopt (eigen doelpunt of klungel goal), maar toen ik de herhaling bekeek, leek het er echt wel heel sterk op, anyway, alleen hij zelf zal t weten... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#73
Als hij hem voor wil geven dan neemt hij hem niet met z'n buitenkant lijkt me. Of dat moet per ongeluk zijn, maar dat lijkt me ook sterk. Ook zie je geen verbazing dat hij hem binnenknalt. Ik denk op basis hiervan dat hij het zo bedoelde.
Reply
#74
Overigens vind ik tot nu toe de mooiste goal nog steeds die van Zuid-Afrika, zal lastig worden om deze te verbeteren.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#75
_Tampie Wrote:Als hij hem voor wil geven dan neemt hij hem niet met z'n buitenkant lijkt me. Of dat moet per ongeluk zijn, maar dat lijkt me ook sterk. Ook zie je geen verbazing dat hij hem binnenknalt. Ik denk op basis hiervan dat hij het zo bedoelde.

ja, maar als je hard wilt voorgeven schiet je met de wreef. omdat de bal snelheid heeft komt hij dan op de buitenkant van je voet. dat vind ik dus niet raar. het is moeilijker om die bal binnenkant wreef voor te lepelen, daar hattie te veel snelhied voor.

en zijn reactie zegt me helemaal niks. hij hield zijn handen voor zijn ogen trouwens.

bryan roy kon ook altijd net doen alsof hij het bedoelde dat zijn voorzetten er in enen ingingen. elke voetballer weet hoe hij moet kijken na een doelpunt. je moet in ieder geval net na het doelpunt net doen alsof het je bedoeling was. :razz:
Reply
#76
Box Brother Wrote:Overigens vind ik tot nu toe de mooiste goal nog steeds die van Zuid-Afrika, zal lastig worden om deze te verbeteren.

Ik vond de goal van Zuid-Afrika mooier. Ook nog eens de eerste goal van het toernooi en ook nog eens van het thuisland. Maakt 'm nog specialer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
centre court Wrote:
Box Brother Wrote:Overigens vind ik tot nu toe de mooiste goal nog steeds die van Zuid-Afrika, zal lastig worden om deze te verbeteren.

Ik vond de goal van Zuid-Afrika mooier. Ook nog eens de eerste goal van het toernooi en ook nog eens van het thuisland. Maakt 'm nog specialer.

Zegt box niet precies hetzelfde?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#78
Jansoe Wrote:
centre court Wrote:
Box Brother Wrote:Overigens vind ik tot nu toe de mooiste goal nog steeds die van Zuid-Afrika, zal lastig worden om deze te verbeteren.

Ik vond de goal van Zuid-Afrika mooier. Ook nog eens de eerste goal van het toernooi en ook nog eens van het thuisland. Maakt 'm nog specialer.

Zegt box niet precies hetzelfde?

Yep, overigens kan ik mij voorstellen dat de zinsnede "tot nu toe" aan zou kunnen geven dat ik de goal van Maicon mooier vind. Dit is overigens niet het geval. Er wordt trouwens wel weinig gescoord, of heb alleen ik dat helemaal mis?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#79
Zwitserland Hakkuh
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#80
Jammer dat die goal van Forlan nog werd aangeraakt, anders was hij de mooiste tot nu toe.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Haggie Wrote:Jammer dat die goal van Forlan nog werd aangeraakt, anders was hij de mooiste tot nu toe.

als hij niet was aangeraakt had hij vast niet gezeten.

het wk is twee wedstrijden oud en sneuarez heeft zich al 6 keer laten vallen met een verongelijkte tering smoelwerk en daarmee heeft hij een pingel versierd en de keerp van zaf een rooie kaart aangenaaid.

en die ajakkessieden hiero altijd maar schelden op robben, van bommel en andersoortige lothar matheussen. Undecided
Reply
#82
Wat was die Busacca schrikbarend slecht zeg. Ten eerste een pingel geven die m.i. geen pingel is, als Suarez even doorstuikeld heeft hij nog een open goal om in te schieten. En als je al de pingel geeft is rood helemaal bizar zwaar gestraft, geef dan geel.

3-0 was overigens wel een terechte uitslag. Zaf had eigenlijk niks in te brengen, vond Uruguay sterk spelen. Nu Mexico winnen van Frankrijk en dan een bloedeloze 0-0 tussen Uruguay en Mexico en Frankrijk mag naar huis [-o<
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#83
Box Brother Wrote:3-0 was overigens wel een terechte uitslag. Zaf had eigenlijk niks in te brengen, vond Uruguay sterk spelen. Nu Mexico winnen van Frankrijk en dan een bloedeloze 0-0 tussen Uruguay en Mexico en Frankrijk mag naar huis [-o<


dat was en is ook mijn hoop idd.

frankrijk pootje lichten, wat lijkt me dat prachtig.
Reply
#84
Naast de Bavaria-Babes is er nog een commercieel akkefietje:
Hoofdsponsor Hyundai wil graag dat een japanse speler onder de naam Keisuke Hyundai het toernooi afmaakt. De naam Honda is strijd met de regels van de Fifa, aldus een woordvoerder van de japanse autofabrikant.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#85
Box Brother Wrote:Wat was die Busacca schrikbarend slecht zeg. Ten eerste een pingel geven die m.i. geen pingel is, als Suarez even doorstuikeld heeft hij nog een open goal om in te schieten. En als je al de pingel geeft is rood helemaal bizar zwaar gestraft, geef dan geel.

3-0 was overigens wel een terechte uitslag. Zaf had eigenlijk niks in te brengen, vond Uruguay sterk spelen. Nu Mexico winnen van Frankrijk en dan een bloedeloze 0-0 tussen Uruguay en Mexico en Frankrijk mag naar huis [-o<

Dus als je wordt aangeraakt en uit balans wordt gebracht in de 16 is dat geen pingel ? Was geen twijfel over mogelijk, hij valt wel weer bizar, maar 100% pingel. Rood was echt overtrokken, geel is afdoende.
Reply
#86
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Wat was die Busacca schrikbarend slecht zeg. Ten eerste een pingel geven die m.i. geen pingel is, als Suarez even doorstuikeld heeft hij nog een open goal om in te schieten. En als je al de pingel geeft is rood helemaal bizar zwaar gestraft, geef dan geel.

3-0 was overigens wel een terechte uitslag. Zaf had eigenlijk niks in te brengen, vond Uruguay sterk spelen. Nu Mexico winnen van Frankrijk en dan een bloedeloze 0-0 tussen Uruguay en Mexico en Frankrijk mag naar huis [-o<

Dus als je wordt aangeraakt en uit balans wordt gebracht in de 16 is dat geen pingel ? Was geen twijfel over mogelijk, hij valt wel weer bizar, maar 100% pingel. Rood was echt overtrokken, geel is afdoende.

Doorgebroken speler in scoringspositie neerhalen is altijd rood, in dit geval heeft de scheids dus geen andere keuze. Geel geven was een fout geweest.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#87
Bumme Wrote:Doorgebroken speler in scoringspositie neerhalen is altijd rood, in dit geval heeft de scheids dus geen andere keuze. Geel geven was een fout geweest.

dit is waar, maar de discussie is of hij neergehaald werd. dat vind ik dus onzin en dat heeft uiteraard mede te maken met de reputatie van deze valsspeler.

hij werd licht geraakt, de keeper kwam dom uit, maar voetbal blijft wel een contactsport. iemand licht raken waardoor hij valt kan ook nog een pingel opleveren, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van neerhalen waardoor je ook rood moet geven.

sterker nog, ook als hij een pinel geeft kan hij snuearez nog geel geven voor overdreven vallen. en hij had dus eigenlijk al 6 gele kaarten moeten hebben.
Reply
#88
die suarez loopt expres met zijn voet tegen de voet van die keepert, zodat het lijkt dat die de overtreding maakt. Deze wedstrijd ben ik weer eens kotsmisselijk van dat ventje geworden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#89
Geen twijfel over mogelijk: Suarez wordt geraakt en maakt daar dus gewoon gebruik van. Niet veel mis mee. Moet die keeper maar niet zo achterlijk uitkomen.....

Wat te denken van onze portugeze vriend Cristiano R. tegen Elfenbeinküste:
1) <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=1F4hrnWb5IA">http://www.youtube.com/watch?v=1F4hrnWb5IA</a><!-- m -->
Wordt niet geraakt en gaat neer alsof ie wordt neergeschoten. Gele kaart aangenaaid.

2) <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=vEyIYPk-30Y">http://www.youtube.com/watch?v=vEyIYPk-30Y</a><!-- m -->
Okay, hij wordt geraakt, maar je ziet hem al door de knieën gaan voordat hij geraakt wordt. Mooi commentaar: "Soft legs..."
Gele kaart aangenaaid, maar door het opstootje wat ontstaat ontvangt hij zelf ook geel. Portugeze bond wil dat kwijtgescholden zien. :crazy:

3) <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=upw-g5rHFoY">http://www.youtube.com/watch?v=upw-g5rHFoY</a><!-- m -->
Tsja...

4) <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Ocl7rcS0U2I">http://www.youtube.com/watch?v=Ocl7rcS0U2I</a><!-- m -->
En de mooiste van de 4. On-be-grij-pe-lijk dat die grens daarvoor vlagt. Hij struikelt over een zuidafrikaanse worm volgens mij.....of duwt die Efenbeinküster zo hard op zijn schouder?

Dit zijn pas echt misselijke streken..... :nono:

Smerige heaumeau:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=-JiDJS0AQ98">http://www.youtube.com/watch?v=-JiDJS0AQ98</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
Ja maar Mukkus, dat is geen Ajacied en dus vinden waf en Bredanaar het niet nodig om het daarover te hebben.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: