The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
#91
Dat Luis weer eens veel en veel te overdreven naar de grond gaat kan ik alleen maar beamen. Als hij dat toch eens zou afleren zou iedereen zijn spel veel meer waarderen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#92
Jansoe Wrote:Ja maar Mukkus, dat is geen Ajacied en dus vinden waf en Bredanaar het niet nodig om het daarover te hebben.

Duidelijk, dan doe ik er nog eentje van Suarez:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=oQxSckCuXDs">http://www.youtube.com/watch?v=oQxSckCuXDs</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#93
Bumme Wrote:Dat Luis weer eens veel en veel te overdreven naar de grond gaat kan ik alleen maar beamen. Als hij dat toch eens zou afleren zou iedereen zijn spel veel meer waarderen.


waarom afleren?
Gaat toch om efficiëntie tegenwoordig?
Zoveel belangen op het spel en al dat soort baggerteksten?

Hij probeert een pingel te krijgen, ene keer lukt het, lukt het niet krijgt ie geel.
Robben en van Bommel doen het op een andere manier,ook prima.
Mathäus baalde ik vroeger ook van, ten 1e omdat het een Duitser is, ten 2e vanwege die misselijk streken.
Maar dat vond ik vroeger, nu snap ik het.

Het gaat gewoon om het winnen, ten koste van veel.
Elke keer dat huilen over Suarez, dat vind ik een beetje zielig worden.
En nee, ik reageer niet omdat hij voor Ajax speelt en ik daar een voorkeur voor heb.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#94
Jansoe Wrote:Ja maar Mukkus, dat is geen Ajacied en dus vinden waf en Bredanaar het niet nodig om het daarover te hebben.

speciaal voor jou dan: ik vind c. ronaldo eveneens een gruwelijk teringventje. heb ik overigens altijd al gezegd.

dus loop niet zo te huilebalken (voor de 3 miljoenste keer). :roll:
Reply
#95
Adder Wrote:Het gaat gewoon om het winnen, ten koste van veel.

dat is ook zo, maar dan kan het nog wel een misselijk teringventje zijn. kijk, een pingel uitlokken, ok, maar hij doet het niet alleen in het strafschop gebied he.. hij loopt bij elke beslissing van de scheids te mauwen, met wilde armgebaren. dat is hetgeen het beeld bepaalt. ik vind het gewoon een fout van de scheids dat hij een pingel en een rode kaart geeft.

als je dan messi vandaag ziet. doet ook alles om te winnen, godogod, wat is dat een prachtvoetballer. ook teves was meer dan in orde de eerste helft.

zou louis van gaal ook vanuit portugal hard roepen dat de michelis zo goed presteert door hem? Undecided
Reply
#96
Adder Wrote:Het gaat gewoon om het winnen, ten koste van veel.

Heb je helemaal gelijk in, en ik vind het ook niet erg dat hij het probeert. Maar juist omdat hij de voet opzoekt en dan bij een, zeer lichte, touche (vanuit het camerabeeld wat ik zag) zo theatraal neergaan vond ik het geen penalty.

Als de scheids die vervolgens geeft moet hij niet ook nog eens rood geven, puur gekeken naar de regels is het een doorgebroken speler en dus rood maar ik dacht dat scheidsrechters ook in de geest van de wedstrijd moeten fluiten? Het was geen harde wedstrijd en in mijn ogen had hij dus ook kunnen volstaan met geel.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#97
die pingel van Blanco vind ik nou echt een voorbeeld van een goed genomen strafschop. Gewoon perfect, hard, strak in t hoekje imo onhoudbaar
The great old Ludwig von...
Reply
#98
Au revoir Frankrijk =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Dat mag je toch aannemen van wel. Mexico en Uruquay zullen allebei niet het risico willen lopen dat ze eruit gekegeld worden op doelsaldo als Fra ineens gaat draaien en uit de slof schiet tegen Zuid/Afrika. Dus Mex-Uru wordt gewoon een bloedeloze 0-0 of 1-1 (toevallige goaltjes). Dat is nummer 1 van de top10 eruit. Kroatie was er al niet bij dus dat wordt top8...
Nummer 16 en 17 van de wereld kegelen nummer 9 eruit, hoppa! Nu de portugezen nog! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een kleine nederlaag voor Mexico of Uruguay zou ook nog kunnen volstaan. Zie Frankrijk nou niet direct met 3 of 4-0 van Zuid Afrika winnen. De klap is bij Frankrijk waarschijnlijk harder aangekomen dan bij het thuisland.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
duitsland Undecided
Reply
hoe zat t nou ook weer op een wk bij gelijke stand? Onderling resultaat of doelsaldo?
The great old Ludwig von...
Reply
Mac Wrote:duitsland Undecided

:beerbros: Skit-te-rend! Dom van die Klose uiteraard en dan ook nog een penalty missen. Dan vraag je om een sneu verliespotje.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:hoe zat t nou ook weer op een wk bij gelijke stand? Onderling resultaat of doelsaldo?

dat ga ik natuurlijk alleen maar opzoeken als het holland betreft.....

ik had in verschillende pools servie als verrassing genomen. in sommige zelfs halve finale (je moet wat he, er is altijd een land dat stunt). gelukkig hebben ze deze pot gepakt.

maar ja, ik heb ook duitsland brasil als finale.....

ik ben dus nu voor australie en ik hoop dat duitsland ghana ook pakt. :razz:
Reply
mijn finale nederland-duitsland wordt ook wat lastiger nu. Wat zou t mooi zijn als Ghana gewoon gaat winnen van die duitsers
The great old Ludwig von...
Reply
(1) Goal difference in all the group matches.
(2) Greater number of goals scored in all the group matches.
(3) Greater number of points obtained in the matches between the teams in question.
(4) Goal difference resulting from the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal after applying above criteria).
(5) Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal after applying above criteria).
(6) A drawing of lots by the Organising Committee.
Reply
centre court Wrote:Een kleine nederlaag voor Mexico of Uruguay zou ook nog kunnen volstaan. Zie Frankrijk nou niet direct met 3 of 4-0 van Zuid Afrika winnen. De klap is bij Frankrijk waarschijnlijk harder aangekomen dan bij het thuisland.

Daarentegen heeft Frankrijk nog een kans en zal er wellicht volop voor gaan spelen terwijl Zuid Afrika alleen met alle goede bedoelingen een leuke pot wil spelen en zichzelf echt niet meer als kanshebber ziet. Dus Frankrijk zie ik wel degelijk met 3-0 of 4-0 winnen.

@ Waf, ik heb zelfs Servie en Chili laten stunten. Kansen zijn nog volop aanwezig. Servie pakt Engeland in de 1/8e finales met penalty's. Dat zie ik ook waarheid worden met dat keepersprobleem van Engelenland :-"
Morgen winst van Ghana op de aussie's en dan Verbeek op z'n oranjegevoel aanspreken en Servie met 6-0 laten winnen van Australie Hakkuh

@ Gitter, volgens mij gewoon doelsaldo
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:in sommige zelfs halve finale (je moet wat he, er is altijd een land dat stunt). gelukkig hebben ze deze pot gepakt.

Tsja.. lijkt uit de duels 1A-2B en 1C-2D komt een halve finalist. 1A en 1C lijken 'stunts' te worden. Duitsland wint door het doelsaldo gewoon de poule als ze Ghana verslaan, Argentinië is al bijna poulewinnaar. Krijgen we dus sowieso een 'zwak' land in de halve finale. Niet omdat ze dan stunten, maar gewoon een makkelijke loting.
Reply
denemarken-kameroen vind ik gewoon de mooiste wedstrijd dit wk tot nu toe...
The great old Ludwig von...
Reply
Leuke pot, gebeurde veel. Spijtig voor Kameroen. Dat uitgerekend die hazewindhond de winnende goal maakt Undecided
Reply
Scholten! Wrote:Leuke pot, gebeurde veel. Spijtig voor Kameroen. Dat uitgerekend die hazewindhond de winnende goal maakt Undecided

Hij was tegen Nederland ook al een van de weinige Denen met een doelkans, dus het verbaast me eigenlijk niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
gittermaster Wrote:denemarken-kameroen vind ik gewoon de mooiste wedstrijd dit wk tot nu toe...

was leuk, maar natuurlijk wel een zeer matig niveau.

tomasson had er trouwens wel eentje mogen maken. ik snap denemarken ook niet echt hoor. ze hadden vol voor nog een goal moeten gaan, nu moeten ze winnen van japan, bij nog 1 goal hadden ze gelijk mogen spelen. bij een gelijkspel hadden ze ook moeten winnen van japan, dus ik begrijp niet dat ze er niet wat geconcentreerder voor gingen.

net zoals heel hilversum riep dat we bij een gelijkspel tussen die twee naar de volgende ronde zouden gaan, terwijl niemand er op kwam dat dat ook bij een overwinning van denemarken zo zou zijn. kan ik me lekker druk om maken.

nederland was weer prima trouwens. zo doe je dat, doelpuntje maken en gaan. goed gekeept van stekelvarken (gewoon de ballen zo pakken dat je de tgenstander niet de indruk geeft dat schieten ergens toe leidt) en uitstekend gevoetbald door van bommel.

vd vaart maakte gewoon dezelfde fout. het is dat hij belangrijk is bij vrije trappen en corners, maar anders had ik hem er al lang uitgetrapt.
Reply
:eeeek: Krijg ik nu ineens te horen dat gele kaarten pas na de kwartfinales worden kwijtgescholden. Om te voorkomen dat goede spelers hierdoor de (halve) finale kunnen missen. :o
Nou de halve finales kunnen ze dan volgens mij toch alsnog missen, als een speler in de kwartfinale (de 5e wedstrijd) zijn 2e geel krijgt. Ik vind het een waardeloze beslissing om de regel dat gele kaarten na de poulefase worden kwijtgescholden te veranderen.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109685">http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109685</a><!-- m -->

edit: nu ik dit goed lees is het pas echt ingewikkeld: gele kaarten worden na de kwartfinale kwijtgescholden, maar een 2e gele kaart IN de kwartfinale heeft geen schorsing tot gevolg. Dan is de kwartfinale op het gebied van gele kaarten dus een 'gratis' ronde? Wat een krom gedoe. :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
ze worden in de achtste finale kwijtgescholden
Reply
Mac Wrote:ze worden in de achtste finale kwijtgescholden
[-(
Quote:“Tijdens dit WK worden enkele gele kaarten pas na de kwartfinales kwijtgescholden”, meldt de FIFA in een officieel statement.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
het staat nergens echt duidelijk maar ik denk dat er een verkeerde vertaling is gemaakt

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.moneycontrol.com/news/sports/yellow-card-rule-changed-to-keep-big-namesfinal_465077.html">http://www.moneycontrol.com/news/sports ... 65077.html</a><!-- m -->

Quote:That means players would only miss the final if they receive two yellow cards -- or of course a straight red -- in a semi-final game, rather than in the past when they may have carried one yellow card going into a semi.

maar er staat idd ook

Quote:So for this tournament, world soccer's governing body has shifted its usual amnesty for yellow cards from the end of the first round until after the quarter-finals instead.

oftewel alle nieuwsberichten spreken zichzelf tegen. achtste finale lijkt mij logischer
Reply
centre court Wrote:Een kleine nederlaag voor Mexico of Uruguay zou ook nog kunnen volstaan. Zie Frankrijk nou niet direct met 3 of 4-0 van Zuid Afrika winnen. De klap is bij Frankrijk waarschijnlijk harder aangekomen dan bij het thuisland.

Kan mij niet voorstellen dat Mexico niet vol voor de overwinning gaat tegen Uruguay, ontlopen ze Argentinië (ga er vanuit dat die 1e worden in poule B) in de 1/8e fin. Frankrijk gaat echt niet 4 keer oid scoren tegen Z-Afrika, dus plaatsing is zo goed als zeker. Zuid-Korea/Griekenland is toch echt stukken prettiger om tegen te komen in de 1/8e! Vorig WK nog hebben de Mexicanen ondervonden wat het is om Argentinië zo vroeg tegen te komen...
Reply
wat een geweldige 1ste goal van fabiano. maar die tweede?

in de herhaling van het gebeuren na het doelpunt zie je die scheids met fabiano praten..
'volgens mij maakte je hands'? wat ik? nietwaar!

of zou hij gezegd hebben: ik dacht even dat je hands maakte? neeeeeeeeeee joh..

ik vond het iig een raarrrrrrrr dus verdacht moment. potentieel complot!
Reply
waf Wrote:wat een geweldige 1ste goal van fabiano. maar die tweede?

in de herhaling van het gebeuren na het doelpunt zie je die scheids met fabiano praten..
'volgens mij maakte je hands'? wat ik? nietwaar!

of zou hij gezegd hebben: ik dacht even dat je hands maakte? neeeeeeeeeee joh..

ik vond het iig een raarrrrrrrr dus verdacht moment. potentieel complot!

De eerste keer krijgt hij de bal tegen zijn bovenarm aan de schouderkant en de tweede keer neem hij hem, half met zijn arm en half met zijn borst mee. Vooral dat laatste zie je tientallen keren tijdens een wedstrijd en wordt er niet voor gefloten, alleen komt er hier een doelpunt van en dat is nogal lullig voor de scheidsrechter en voor de tegenpartij. Overigens was die scheidsrechter een blinde aap. Tot nu toe viel het arbitraire niveau me niet tegen, maar deze sjaak mag NIET mee naar de volgende ronde, net het als Franse elftal.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:half met zijn arm en half met zijn borst mee. Vooral dat laatste zie je tientallen keren tijdens een wedstrijd en wordt er niet voor gefloten

dit is echt ongelooflijk gelul. dit zie je niet 10tallen keren per wedstrijd en dit is gewoon strafbaar hands, waar het ook gebeurt op het veld.
Reply


Forum Jump: