The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
Gerben Zonderland Wrote:@waf: Waarom en waarmee zou ik in hemelsnaam een speler feliciteren tijdens de wedstrijd? Met zijn verjaardag? Dan moet hij eerst maar trakteren op bier en/of taart. Dat getuigt tenminste van hoffelijkheid en respect.

dat was een vergissing, inmiddels gewijzigd.

Quote:En als je serieus meent dat het niet uitmaakt hoe iemand een voetbalwedstrijd wint kunnen we net zo goed de spelregels en ook de wedstrijdleiding afschaffen. 11 tegen 11 op het veld en na exact 2 keer 45 minuten gaat de bel en is het afgelopen. Wel helder, niet hoffelijk, respectvol en beleefd.

je snapt er geen reet van wat ik bedoel en je interpretatie heeft een hoog jostigehalte. ik zeg dat helemaal niet en dat kun je ook nergens uit concluderen. eigenlijk denk ik dat je wel weet wat mac en ik bedoelen, maar durf je niet meer terug omdat dan duidelijk wordt dat je de ruggengraat van een tuinslang hebt.

de scheids bepaalt wat toelaatbaar is en wat niet. het is niet toelaatbaar om een bal met je handen tegen te houden, maar dat maakt het niet onsportief. er staat gewoon een sanctie op en als die sanctie wordt gegeven verloopt het spel volgens de regels. dat is exact hetgeen is gebeurd.

als de bal buiten gaat via mijn been, en de scheids ziet het niet en geeft mij de ingooi, en ik neem de ingooi, dan is dat imo overigens wel onsportief. maat het is niet ontoelaatbaar. als ik als coach wissel in de laatste minuut met een 1-0 voorsprong is dat om tijd te rekken. niet ontoelaatbaar en ook niet onsportief. er wordt immer gewoon tijd voor bijgetrokken.
Reply
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:@waf: Waarom en waarmee zou ik in hemelsnaam een speler feliciteren tijdens de wedstrijd? Met zijn verjaardag? Dan moet hij eerst maar trakteren op bier en/of taart. Dat getuigt tenminste van hoffelijkheid en respect.

dat was een vergissing, inmiddels gewijzigd.

Quote:En als je serieus meent dat het niet uitmaakt hoe iemand een voetbalwedstrijd wint kunnen we net zo goed de spelregels en ook de wedstrijdleiding afschaffen. 11 tegen 11 op het veld en na exact 2 keer 45 minuten gaat de bel en is het afgelopen. Wel helder, niet hoffelijk, respectvol en beleefd.

je snapt er geen reet van wat ik bedoel en je interpretatie heeft een hoog jostigehalte. ik zeg dat helemaal niet en dat kun je ook nergens uit concluderen. eigenlijk denk ik dat je wel weet wat mac en ik bedoelen, maar durf je niet meer terug omdat dan duidelijk wordt dat je de ruggengraat van een tuinslang hebt.

de scheids bepaalt wat toelaatbaar is en wat niet. het is niet toelaatbaar om een bal met je handen tegen te houden, maar dat maakt het niet onsportief. er staat gewoon een sanctie op en als die sanctie wordt gegeven verloopt het spel volgens de regels. dat is exact hetgeen is gebeurt.

als de bal buiten gaat via mijn been, en de scheids ziet het niet en geeft mij de ingooi, en ik neem de ingooi, dan is dat imo overigens wel onsportief. maat het is niet ontoelaatbaar. als ik als coach wissel in de laatste minuut met een 1-0 voorsprong is dat om tijd te rekken. niet ontoelaatbaar en ook niet onsportief. er wordt immer gewoon tijd voor bijgetrokken.

Het is WEL onsportief om een doelpunt te voorkomen met je handen want het is A) tegen de geschreven regels, want het is het opzettelijk beroeren van de bal met de handen en B) tegen de onduidelijk omschreven regels, want het is spelbederf. Hij voorkwam er een doelpunt mee wat ongetwijfeld de beslissing in de wedstrijd was geweest. Als jij vindt dat het NIET onsportief is ben je het dus ook niet (helemaal) eens met Mac, want die zegt hierboven dat hij het eens is met de omschrijving dat sportiviteit zowel de geschreven als ongeschreven regels betreft.

HAHAHAHA, dus als jij een doelpunt voorkomt met je hand en de scheids ziet het niet en jij zegt het niet is het WEL onsportief om het niet te zeggen, maar als Suarez een doelpunt met de hand voorkomt en de scheids ziet het wel is het NIET onsportief qua actie? Jij lult jezelf wel heel erg in een hoekje! Want je kunt natuurlijk niet met droge ogen beweren dat een ingooi (een bal over de lijn) iets anders is dan een doelpunt (een bal over de lijn). En als jij het toelaatbaar vindt, dan heb je dus NIETS met het gedeelte van sportiviteit dat gaat over respect, beleefdheid en hoffelijkheid, terwijl je je tegenstander wel een hand geeft VOOR de wedstrijd en feliciteert NA de wedstrijd als je verloren hebt. Undecided :crazy:

En als jij als coach in de laatste minuut wisselt, puur om tijd te rekken is dat wel spelbederf en dus eigenlijk heel erg onsportief. Dat het volgens de spelregels mag klopt, maar ik zeg nergens dat de officiele spelregels geen hiaten hebben. Hetzelfde geldt voor de 'uittrapregel' waarbij de scheidsrechter in een oogopslag moet zien of een speler licht of zwaar geblesseerd is en tegelijk de bal moet volgen die de andere kant uit gaat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Het is WEL onsportief om een doelpunt te voorkomen met je handen want het is A) tegen de geschreven regels, want het is het opzettelijk beroeren van de bal met de handen en B) tegen de onduidelijk omschreven regels, want het is spelbederf.

wat nou spelbederf. ik vond het prachtig, er werd helemaal niets bedorven.

Quote:Hij voorkwam er een doelpunt mee wat ongetwijfeld de beslissing in de wedstrijd was geweest. Als jij vindt dat het NIET onsportief is ben je het dus ook niet (helemaal) eens met Mac, want die zegt hierboven dat hij het eens is met de omschrijving dat sportiviteit zowel de geschreven als ongeschreven regels betreft.

denk je dat het wat toevoegt of zo, die hoofdletters? :roll: een doelpunt voorkomen is geen spelbederf. een doelpunt voorkomen is een essentieel onderdeel van het spel.

Quote:HAHAHAHA,


:roll: hiermee laat je weer zien wat voor kneus je bent.

Quote:dus als jij een doelpunt voorkomt met je hand en de scheids ziet het niet en jij zegt het niet is het WEL onsportief om het niet te zeggen, maar als Suarez een doelpunt met de hand voorkomt en de scheids ziet het wel is het NIET onsportief qua actie? Jij lult jezelf wel heel erg in een hoekje!

oh ja, lul ik mezelf in een hoekje? de redenering is ontiegelijk sluitend en iig beter doordacht dan het zoveelste geleuter van jou. kun je precies zien wat ik onder sportiviteit versta.

het niet zeggen dat je tegen de regels hebt gespeeld vind ik onsportief, als je straf krijgt omdat je tegen de regels hebt gehandeld is er niet per definitie sprake van onsportiviteit. als je een schwalbe maakt en de scheids trapt er in dan is het onsportief om het niet te zeggen, als je een schwalbe maakt en de scheids straft het af is het niet onsportief. ff voor jouw begrip: de schwalbe zelf vind ik niet onsportief.

Quote:Want je kunt natuurlijk niet met droge ogen beweren dat een ingooi (een bal over de lijn) iets anders is dan een doelpunt (een bal over de lijn).

nee, dat wil ik helemala niet, maar ik had al eerder gezegd dat jij niets begreep (en begrijpt) van wat ik opschreef.

Quote:En als jij het toelaatbaar vindt, dan heb je dus NIETS met het gedeelte van sportiviteit dat gaat over respect, beleefdheid en hoffelijkheid, terwijl je je tegenstander wel een hand geeft VOOR de wedstrijd en feliciteert NA de wedstrijd als je verloren hebt. Undecided :crazy:

pffff wat een kaas verhaal zeg. het een sluit het ander niet uit.

Quote:En als jij als coach in de laatste minuut wisselt, puur om tijd te rekken is dat wel spelbederf en dus eigenlijk heel erg onsportief.

alleen het woord 'eigenlijk' geeft al aan dat je mening een grote wollige bende is. wat maakt het nou uit als je wisselt in de 30ste minuut of in de 93ste minuut man. dan is elke wissel spelbederf.
Reply
Tévez: ‘Nederland heeft geen topspelers, maar wel een sterk team’
Maandag, 5 juli 2010 om 16:49 | Wed op WK wedstrijden, ontvang €50 bonus
Bij Carlos Tévez is de uitschakeling op het WK nog behoorlijk vers. De spits van Argentinië, die twee goals maakte in Zuid-Afrika, denkt te weten wat de reden is van de voortijdige eliminatie van La Albiceleste door Duitsland; de Argentijnen vormden geen team. “Dat was ons grootste probleem”, stelt Tévez achteraf.

“We wisten dat Duitsland de counter zou hanteren, dat deden ze ook tegen Engeland, en onze fout was dat we niet in staat waren ze te stoppen”, analyseert de aanvaller twee dagen na de aftocht tegen Die Mannschaft. “We hebben een paar topspelers rondlopen, maar Duitsland won haar wedstrijden door te spelen als een collectief.”

“We hebben topspelers die overal ter wereld in topcompetities spelen”, vervolgt Tévez. “Duitsland en Nederland hebben geen topspelers. Maar ze winnen hun wedstrijden wel, met name doordat ze als een team kunnen spelen. Het WK kan hard zijn. Ik heb alles gegeven wat ik kon geven; mijn hart, mijn benen, alles. Maar het was helaas niet voldoende”, aldus de international

cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided
Reply
Krijg he bnuspunten als je drionken bent>??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
wat gebeurd er allemaal....
Bonuspunten voor Eksie vind ik....
O man o man o man, wat een wk
The great old Ludwig von...
Reply
Nog mensen met vertrouwen in de finale? Ik hoop echt dat we Spanje ontlopen. Voor Duitsland ben ik veel minder bang.
Reply
Tegen Duitsland zijn we kansloos, Spanje kunnen we hebben.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Tegen Duitsland zijn we kansloos, Spanje kunnen we hebben.

wat een gelul man. kansloos ben je sowieso nooit. individueel hebben wij bovendien meer kwaliteit..

en duitsland heeft alleen nog maar makkelijke tegenstanders gehad. de verdediging van engeland en arg kun je immers niet serieus nemen.
Reply
Berend Botje Wrote:Tegen Duitsland zijn we kansloos, Spanje kunnen we hebben.

Waar staat dat?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Hier:

Berend Botje Wrote:Tegen Duitsland zijn we kansloos, Spanje kunnen we hebben.
May The Schwartz Be With You
Reply
wat werd die de zeeuw heeeeeeerlijk in zijn bek geschopt trouwens.

dat is nou precies wat zo'n teringjong op basis van zijn hoogst irritante gedrag verdient.
Reply
Liever Duitsland dan Spanje. Voor m'n gevoel meer kans en nog eens revanche nemen lijkt me ook wel prettig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Liever Spanje. We hebben heel veel spelers die bij Duitse clubs spelen en ik weet niet of dat een positieve invloed heeft op het moreel van deze mannen. Wanneer zij Duitsland van de weltmeistertitel afhouden gaat dat hoogstwaarschijnlijk ten koste van een heel stuk populariteit bij hun Duitse supporters. Ik denk niet dat ze de winst expres laten lopen maar het kan onbewust toch in hun koppies meespelen. En al is de motivatie maar een procentje afgenomen, dan kan dat toch een enorme invloed hebben op de uitslag. Het gaat vaak om centimeters. :-k
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
sowieso liever Duitsland voor mij.
Das toch HET affiche.
Nederland-duitsland in de finale op een WK.

Ikdenk dat het qua tegenstand lood om oud ijzer is. Beide landen zijn goed, we moeten gewoon presteren in de finale. Hopelijk pieken we eens op het juiste moment, want eerlijk is eerlijk, een echt goed oranje hebben we nog niet gezien.
The great old Ludwig von...
Reply
Bredanaar Wrote:Liever Spanje. We hebben heel veel spelers die bij Duitse clubs spelen en ik weet niet of dat een positieve invloed heeft op het moreel van deze mannen. Wanneer zij Duitsland van de weltmeistertitel afhouden gaat dat hoogstwaarschijnlijk ten koste van een heel stuk populariteit bij hun Duitse supporters. Ik denk niet dat ze de winst expres laten lopen maar het kan onbewust toch in hun koppies meespelen. En al is de motivatie maar een procentje afgenomen, dan kan dat toch een enorme invloed hebben op de uitslag. Het gaat vaak om centimeters. :-k

Dit is een grapje mag ik hopen? Echt dikke onzin imo. Denk juist dat Nederlandse spelers uit de Duitse competitie juist (onbewust) meer gemotiveerd zijn tegen hun Duitse ploeggenoten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gittermaster Wrote:een echt goed oranje hebben we nog niet gezien.

Herstel: Een echt mooi oranje hebben we nog niet gezien. Goed wel, anders stond je niet in de finale.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
Bredanaar Wrote:Liever Spanje. We hebben heel veel spelers die bij Duitse clubs spelen en ik weet niet of dat een positieve invloed heeft op het moreel van deze mannen. Wanneer zij Duitsland van de weltmeistertitel afhouden gaat dat hoogstwaarschijnlijk ten koste van een heel stuk populariteit bij hun Duitse supporters. Ik denk niet dat ze de winst expres laten lopen maar het kan onbewust toch in hun koppies meespelen. En al is de motivatie maar een procentje afgenomen, dan kan dat toch een enorme invloed hebben op de uitslag. Het gaat vaak om centimeters. :-k

Dit is een grapje mag ik hopen? Echt dikke onzin imo. Denk juist dat Nederlandse spelers uit de Duitse competitie juist (onbewust) meer gemotiveerd zijn tegen hun Duitse ploeggenoten.

nee, geen grapje, ik hoop dat je gelijk hebt. Maar zou (bijvoorbeeld) van Bommel zonder enige terughoudendheid een keiharde tackle op de enkels van zijn ploegmaatje [wafmode aan] zwijnbestijger [wafmode uit] :wink: uitvoeren? Ik durf dat niet met 100% zekerheid te beweren.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
waf Wrote:wat werd die de zeeuw heeeeeeerlijk in zijn bek geschopt trouwens.

dat is nou precies wat zo'n teringjong op basis van zijn hoogst irritante gedrag verdient.

Misschien is dit iets als nieuwe avatar voor je? :p

[Image: m1azx2xakeii.jpg]
Reply
waf Wrote:wat werd die de zeeuw heeeeeeerlijk in zijn bek geschopt trouwens.

dat is nou precies wat zo'n teringjong op basis van zijn hoogst irritante gedrag verdient.

Triest. Dead Dead
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gR2HoEdxII8&feature=related[/youtube]
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Valt me nog alleszins mee. Twee jaar geleden was het wel wat onrustiger in de stad. Wat ik alleen nooit begrijp is waarom je nou tegen auto's aan moet trappen? Maar goed...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bedoel je daarmee in Nijmegen of in Arnhem? Want in Nijmegen vond ik het inderdaad ook tammer dan ooit t/m Slowakije (we hebben ook wel veel middagwedstrijden gehad, toch altijd minder sfeer) maar tegen Brazilië was het al redelijk wat qua sfeer en zoals het gister was heb ik het nog niet zo vaak mee gemaakt hier. Alleen na de gewonnen pingelserie tegen Zweden in '04 was het ook zoals gister. Heb gister echt shitloads aan vuurwerk/fakkels/rookpotten gezien en keizerkarelplein en alles daar omheen heeft zeker 2 uur muurvast gestaan. Ik hoop zo dat ze zondag winnen, alleen om mee te maken wat er dan allemaal gebeurd.

Tegen auto's aan trappen hoeft van mij inderdaad ook niet, alhoewel deze wel een Duitse kenteken plaat had :wink: . Ik zag ze op een gegeven moment ook over auto's heen lopen maar het mooie was dat die mensen in die auto's het niet eens erg vonden, waren over het algemeen ook allemaal aftrapte bakken. Moet ook wel zeggen dat in de meeste van die auto's die rondreden buitenlanders zaten die ook gewoon steeds weer terug kwamen en gewoon steeds hetzelfde rondje reden. En op gegeven moment was ik ff bier halen en toen kwam ik terug stonden er ineens een man of 10 bovenop een stadsbus. Hoe die erop geklommen zijn mag joost weten haha.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
kuiper Wrote:
waf Wrote:wat werd die de zeeuw heeeeeeerlijk in zijn bek geschopt trouwens.

dat is nou precies wat zo'n teringjong op basis van zijn hoogst irritante gedrag verdient.

Triest. Dead Dead

wat vond je triest? dat hij weer opstond? ja, dat was idd jammer. :eten:
Reply
ALs iemand die schop moest krijgen, was de Zeeuw idd wel de meest ideale persoon :8:
Boontje komt om zijn loontje zullen we maar zeggen

Zondag maar op zijn Hollands.... 3 maal scheepsrechts [-o<
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
@ Harry, ik bedoel Nijmegen. Ik heb ten tijde van '04 en '06 in Nijmegen gewoond (vlakbij Keizer Karel) en toen ging het in mijn gevoel er toch een stukje harder aan toe dan deze beelden laten zien. Die penaltyserie was idd het toppunt, dat waren bijna Marrokkaanse of Turkse overwinningstaferelen... :beerbros:
Hier in arnhem schijnt het echt niet jofel te zijn geweest, met name niet tegen Slowakije. 's Middags natuurlijk iedereen vroeg in de stad dus als de wedstrijd begint is de helft al strontbezopen.
Ik duik zondag waarschijnlijk gewoon de achtertuin van de buren in en als we winnen de stad in...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
weten jullie trouwens wat het verschil is tussen een Vuvuzela en een vrouw?
Het een is een continue irritant, oorverdovend getetter in je oor dat ook nog eens op je zenuwen werkt en het ander is een plastic toeter...
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:
kuiper Wrote:
waf Wrote:wat werd die de zeeuw heeeeeeerlijk in zijn bek geschopt trouwens.

dat is nou precies wat zo'n teringjong op basis van zijn hoogst irritante gedrag verdient.

Triest. Dead Dead

wat vond je triest? dat hij weer opstond? ja, dat was idd jammer. :eten:

ach waf, ik zal er maar niet verder op in gaan. één woord dan nog. ZIELIG
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Maar Kuiper kom op... als er iemand geraakt wordt dan toch het liefst hij? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: