The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederland - Denemarken
#31
Jansoe Wrote:Laat het goede spel maar komen als het echt nodig is.. 3 punten zijn binnen en voor de rest lekker snel vergeten die eerste wedstrijd...

Ik hoef geen goed spel te zien hoor, als ze maar winnen.
Ook ik vond vaart niet best, helaas moest ik weer rijden vanaf het moment dat Elia er in kwam.
Straks maar eens de samenvatting bekijken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
v Bommel imo MotM... matige pot, maar dat is imo alleen maar goed. Als we in de kwartfinale pas echt gaan draaien, is dat helemaal prima.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Marshall Wrote:Eerste helft was om te huilen! Gelukkig starten we tegen de Denen want dit spel tegen een Nigeria of USA was je duur komen te staan. Desondanks speelt natuurlijk ook mee dat die Denen rampzalig defensief speelden. Nederland moest wel komen waardoor het een opeenstapeling van fouten van beide zijden was. Fijn om te zien dat de tweede helft halverwege toch wat meer Nederlands 'domein' werd. Met Elia erin begon het goed te draaien!

Ehm, ik weet niet of jij de wedstrijden van Nigeria of de USA hebt gezien, maar die waren zeker niet zo degelijk als Denemarken. Argentie won van Nigeria zonder groots te spelen en Engeland speelde gelijk tegen de USA omdat hun keeper een bal door zijn handen laat glippen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Eerste helft was idd ruk, niks lukte voorin en om dat vaart te veel naar binnen trok hadden Sneijder en Persie het ook moeilijk. Eerste helft vond ik Kuyt ook slecht, geen enkele fatsoenlijke voorzet en te veel onzichtbaar (veelal veroozaakt door Sneijder en Vaart). Dat Perez zegt hem te wisselen leek mij dan ook terecht, hij herstelde zichzelf goed de tweede helft en zijn goal is een mooi resultaat.

Sneijder MotM is lachwekkend.

Zaterdag winnen van de jappen en de denen van Kameroen en we zijn door naar de volgende ronde \Big Grin/
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
Vond Van der Vaart drama spelen, Kuijt was ook niet best en Van Persie ook niet. Sneijder liet niet veel zien, maar had wel dievrse prachtige passes.

Van Bronckhorst krijgt van mij, in tegenstelling tot bv van Johan Derksen, het voordeel van de twijfel. Is de laatste twee jaar wle heel hard achteruit gegaan, maar goed, een betere op die plek kan ik me ook niet een-twee-drie bedenken, tenzij je er een centrale verdediger of rechtsback neer wilt zetten, maar lang niet alle tegenstanders zijn zo snel als Rommendahl, dus laat nog maar ff staan die Gio.

Zaterdag zelfde elf, laatste kans v/d Vaart op links. Robben lekker laten rusten tot de 8e finale tegen Slowakije, Italië of Paraguay. Met het vertoonde spel van gister heb ik goede hoop dat Slowakije die pleuris Italianen uit het toernooi wipt.
Reply
#36
en sneijder gaat dan in de pers roepen dat het terecht is dat hij motm is geworden.

ik vind het toch wel een heel irritant ventje worden zeg, gedverdemme.
Reply
#37
Ja, dat is niet echt kies.

Aan de andere kant, Dirk zou zeggen dat eht allemaal voor eht team en de supporters was oid. Daar begin ik ook een beetje neigingen van te krijgen, dat populistische gekerm. Ze moeten gewoon voetballen en HELEMAAAL NIETS meer in de pers zeggen.

De enigen die ik echt zn niveau vond halen waren v/d Wiel, Stekelenburg, Mathijssen, Heitinga en Elia.
Reply
#38
Hoeveel heeft de verdediging nou te doen gehad? Ze hebben die Bendtner 1x vrij laten inkoppen en Stekelenburg heeft 2x goed ingegrepen.

V/d Wiel had veel meer op moeten komen, jong en geen echte directe tegenstander. Hij had m.i. veel meer gevaar aan de zijkant kunnen stichten...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#39
Box Brother Wrote:Hoeveel heeft de verdediging nou te doen gehad? Ze hebben die Bendtner 1x vrij laten inkoppen en Stekelenburg heeft 2x goed ingegrepen.

V/d Wiel had veel meer op moeten komen, jong en geen echte directe tegenstander. Hij had m.i. veel meer gevaar aan de zijkant kunnen stichten...

Je kan pas een ruimte induiken als iemand uit die ruimte beweegt en niet constant erin......
Reply
#40
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Hoeveel heeft de verdediging nou te doen gehad? Ze hebben die Bendtner 1x vrij laten inkoppen en Stekelenburg heeft 2x goed ingegrepen.

V/d Wiel had veel meer op moeten komen, jong en geen echte directe tegenstander. Hij had m.i. veel meer gevaar aan de zijkant kunnen stichten...

Je kan pas een ruimte induiken als iemand uit die ruimte beweegt en niet constant erin......

ah, jij bedoelt zeker dat dirk ook nog naar het centrum had moeten gaan om vd wiel de ruimte te geven... Undecided

de enige die van ruimte kon profiteren was gio, die deed dat ook regelmatig (overgslagen) maar moest ook zuinig zijn ivm rommeldaal, die verrassen een goeie voorzet heeft gegeven (zal wel komen door de zwabberbal, bij iedereen gaat die verkeerd, behalve bij degeen waarbij die altijd verkeerd gaat.... Undecided )
Reply
#41
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Hoeveel heeft de verdediging nou te doen gehad? Ze hebben die Bendtner 1x vrij laten inkoppen en Stekelenburg heeft 2x goed ingegrepen.

V/d Wiel had veel meer op moeten komen, jong en geen echte directe tegenstander. Hij had m.i. veel meer gevaar aan de zijkant kunnen stichten...

Je kan pas een ruimte induiken als iemand uit die ruimte beweegt en niet constant erin......

ah, jij bedoelt zeker dat dirk ook nog naar het centrum had moeten gaan om vd wiel de ruimte te geven... Undecided

de enige die van ruimte kon profiteren was gio, die deed dat ook regelmatig (overgslagen) maar moest ook zuinig zijn ivm rommeldaal, die verrassen een goeie voorzet heeft gegeven (zal wel komen door de zwabberbal, bij iedereen gaat die verkeerd, behalve bij degeen waarbij die altijd verkeerd gaat.... Undecided )

Nee, ik geef alleen aan waarom vdWiel dat niet kon doen en zich dus goed aan z'n taak hield.
Buitenspelers lekker buiten laten staan voor breed houden veld, maar dat betekent direct dat je backs niet op kunnen stuiven als gekken, omdat simpelweg die ruimte er niet is.
Reply
#42
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Box Brother Wrote:Hoeveel heeft de verdediging nou te doen gehad? Ze hebben die Bendtner 1x vrij laten inkoppen en Stekelenburg heeft 2x goed ingegrepen.

V/d Wiel had veel meer op moeten komen, jong en geen echte directe tegenstander. Hij had m.i. veel meer gevaar aan de zijkant kunnen stichten...

Je kan pas een ruimte induiken als iemand uit die ruimte beweegt en niet constant erin......

ah, jij bedoelt zeker dat dirk ook nog naar het centrum had moeten gaan om vd wiel de ruimte te geven... Undecided

de enige die van ruimte kon profiteren was gio, die deed dat ook regelmatig (overgslagen) maar moest ook zuinig zijn ivm rommeldaal, die verrassen een goeie voorzet heeft gegeven (zal wel komen door de zwabberbal, bij iedereen gaat die verkeerd, behalve bij degeen waarbij die altijd verkeerd gaat.... Undecided )

Nee, ik geef alleen aan waarom vdWiel dat niet kon doen en zich dus goed aan z'n taak hield.
Buitenspelers lekker buiten laten staan voor breed houden veld, maar dat betekent direct dat je backs niet op kunnen stuiven als gekken, omdat simpelweg die ruimte er niet is.

Je had er ook voor kunnen kiezen om Kuyt van links te laten komen en zo v/d Wiel meer kans te geven op te komen? Het was zowiezo geen wedstrijd voor verdedigers, had wel het gevoel dat Persie en de Jong er zomaar met rood af konden gaan.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#43
Dugarry Wrote:Ja, dat is niet echt kies.

Aan de andere kant, Dirk zou zeggen dat eht allemaal voor eht team en de supporters was oid. Daar begin ik ook een beetje neigingen van te krijgen, dat populistische gekerm. Ze moeten gewoon voetballen en HELEMAAAL NIETS meer in de pers zeggen.

De enigen die ik echt zn niveau vond halen waren v/d Wiel, Stekelenburg, Mathijssen, Heitinga en Elia.


Jij hebt gisteren Derksen gezien?
Die zat namelijk precies hetzelfde te lullen over Kuyt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#44
Ja, ik refereerde al aan Derksen over Van Bronkhorst, maar dit van Kuijt is niet nieuw.

Derksen heeft dit al veel vaker aangehaald en toevallig hebben Derksen en ik denk ik toevallig voor het eerst sinds tijden dezelfde wedstrijd van hem gezien. Heb gene van de oefenpotten gezien en de laatste kwalificatiewedstrijden ook al niet meer (sinds we er waren).

Ben het ongeveer evenvaak met Derksen eens als oneens, maar hier heeft hij wel een punt wat Kuijt betreft.
Reply
#45
We beginnen op z'n Duits en de Duitsers op z'n Nederlands!

OP NAAR DIE FINALE! :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Gerben Zonderland Wrote:Ehm, ik weet niet of jij de wedstrijden van Nigeria of de USA hebt gezien, maar die waren zeker niet zo degelijk als Denemarken. Argentie won van Nigeria zonder groots te spelen en Engeland speelde gelijk tegen de USA omdat hun keeper een bal door zijn handen laat glippen.
Uiteraard heb ik die gezien, tot op heden alleen Frankrijk gemist en daar ga ik dan dus ook niks over zeggen... :puh:
Argentinie won zonder groots te spelen? Argentinie kan nog beter maar Arg speelde echt een sterke wedstrijd. Dat er voorin niet veel ingelegd worden hing van de scherpte van de spitsen af maar Arg domineerde en had er zo 5 of 6-0 van kunnen maken. Desondanks was Nigeria bij vlagen erg gevaarlijk en vloog het spel heen en weer.
Hetzelfde gold voor USA. Dat de Denen degelijker waren zoals jij zegt heeft alleen met het feit te maken dat de Denen als een blok op de rand van de eigen 16 stonden en de Nederlandse equippe daar niet me om kon gaan. De Denen konden niet echt gevaarlijk worden, ook niet bij uitbraken. Tegen een tegenstander als Nigeria had Nederland er met dit spel zo 2-3 om de oren gehad. Griekenland speelde nog net iets dramatischer maar veel scheelde het niveau op het middenveld niet imo...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: