The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen en blessures 2010-2011
#61
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe duidelijk wil je het hebben?

ja jezus, ik begrijp dat die straf ergens gepubliceerd is, maar ik bedoel uiteraard de media.

Ow.......de media. Dat jij die nog volgt, die zijn allemaal pro-ajax en lullen elkaar allemaal na. De KNVB geeft de straf, dus je gaat dan bij de bron kijken.

ja joh. los van de vraag of ik zin heb om bij de bron te kijken, blijft een feit dat het niet duidelijk was.

ik zei niet dat de knjb niet duidelijk was, hoewel je dat ervan probeert te maken. lekker blijven proberen dan.
Reply
#62
en niet alle media op een hoop gooien he:

Quote:ZEIST - Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi heeft een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing geaccepteerd. Martins Indi kreeg zondag in de uitwedstrijd tegen NAC Breda vlak voor tijd de rode kaart van Ruud Bossen en liep vervolgens opzichtig tegen de scheidsrechter aan. Dat laatste is de 18-jarige verdediger door de KNVB zwaarder aangerekend dan de oorspronkelijke overtreding.
Reply
#63
Mac Wrote:en niet alle media op een hoop gooien he:

Quote:ZEIST - Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi heeft een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing geaccepteerd. Martins Indi kreeg zondag in de uitwedstrijd tegen NAC Breda vlak voor tijd de rode kaart van Ruud Bossen en liep vervolgens opzichtig tegen de scheidsrechter aan. Dat laatste is de 18-jarige verdediger door de KNVB zwaarder aangerekend dan de oorspronkelijke overtreding.

nee helemaal niet, maar ik heb na teletekst het ad bericht en de feyenoord site gelezen, omdat ik daar die info wil hebben.

op de feyenoord site staat het niet en er staat ook niet waarom men heeft besloten er niet tegenin te gaan. dat vind ik dus slecht. zeker op de feyenoord site moeten ze dat duidelijk maken. en eigenlijk elders ook, omdat je een a-typische straf vermeld. thats all. mukkus maakt er een heel eenzijdig geinterpreteerd verhaal van, beetje treurig.
Reply
#64
Lol
Ik heb een droom.
Reply
#65
waf Wrote:mukkus maakt er een heel eenzijdig geinterpreteerd verhaal van, beetje treurig.

Moet je niet over mij gaan klagen, maar over de media die jij raadpleegt.
De informatie, die ik verstrek, is hartstikkene duidelijk. Dat die media dat onvolledig overneemt, is toch niet mijn probleem?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#66
Mukkus Wrote:
waf Wrote:mukkus maakt er een heel eenzijdig geinterpreteerd verhaal van, beetje treurig.

Moet je niet over mij gaan klagen, maar over de media die jij raadpleegt.
De informatie, die ik verstrek, is hartstikkene duidelijk. Dat die media dat onvolledig overneemt, is toch niet mijn probleem?

je gaat het weer helemaal verdraaien.

ik heb nergens gezegd dat je info niet duidelijk is en ik heb ook nergens gezegd dat het jouw probleem is dat de media dingen onvolledig overneemt.

ik heb je verweten dat je mijn teksten eenzijdig interpreteert, dwz je stopt het in de context die je uitkomt. vind ik een beetje treurig, maar zal me verder jeuken.
Reply
#67
waf Wrote:maar ik vind toch dat ze dat duidelijk moeten maken.

Het gaat hier om het woordje 'ze'. Ik las dat als KNVB, jij bedoelde media.
Probleem opgelost.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#68
voor de mensen met hem in het team; vd wiel dus een vraagteken...

Daarnaast beschikt Ajax nog over enkele twijfelgevallen voor het duel. Siem de Jong en Vurnon Anita trainden apart van de groep en zijn nog onzeker. Gregory van der Wiel, die zich morgen weer meldt op het trainingsveld, zou eveneens een vraagteken achter zijn naam hebben staan. De rechtsback kwam niet geheel ongeschonden uit de interland met Zweden.
The great old Ludwig von...
Reply
#69
ik hoorde dat die ellen hoog doet tegenwoordig...dan zou ik ook wel een weekendje thuisblijven ja
Reply
#70
schijnt slechts een gerucht te zijn dat niet klopt, maar waar rook is....
The great old Ludwig von...
Reply
#71
hij is dus wel fit...

Gregory van der Wiel kan zaterdag met Ajax tegen NAC voetballen. De rechtsback liep dinsdag tijdens de interland tegen Zweden (4-1) een gekneusde voet op. Hij trainde vrijdag echter zonder problemen met zijn ploeggenoten.
The great old Ludwig von...
Reply
#72
gittermaster Wrote:Gregory van der Wiel kan zaterdag met Ajax tegen NAC voetballen. De rechtsback liep woensdag na een etentje met Ellen Hoog een gekneusde fallusspier op. Hij trainde vrijdag echter zonder problemen met zijn ploeggenoten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#73
:Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply
#74
RT ! Het is grote BULLSHIT! Ik ken ellen gwn en we zyn vrienden thats it. De rest is allemaal NIET WAAR !!!
35 minutes ago via ÃœberTwitter
Reply
#75
bij iedere rode kaart wegens opzettelijk schoppen krijg je een voorstel van 3 of 4 wedstrijden.

behalve als je ajakkessied bent, dan is het opeens 2 wedstrijden....

nee joh, ik zie spoken... 8-[
Reply
#76
Het was pas verdacht geweest als Ooijer 6 wedstrijden als voorstel kreeg.

De KNVB weet klaarblijkelijk ook niet meer wat goed is voor Ajax, nl. geen Ooijer. Als de hulp uit Zeist ook al wegvalt in A'dam kunnen ze helemaal wel inpakken; nu is het officieel crisis. :wink:
Reply
#77
Inderdaad juist ontkrachting van je theorie waf.
Reply
#78
Peter Wrote:Inderdaad juist ontkrachting van je theorie waf.

:roll: oh ja, waarom dan?
Reply
#79
Peter ben jij nou echt zo dom als je doet voorkomen of wat????
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#80
waf Wrote:
Peter Wrote:Inderdaad juist ontkrachting van je theorie waf.

:roll: oh ja, waarom dan?

Omdat Ajax met Ooijer slechter af is dan zonder?
Reply
#81
:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#82
gittermaster Wrote::lol: :lol:

dat had djabs ook al gezegd, maar dan nog met een knipoog. kun je nooit zeggen uiteraard.

en bovendien hadden ze sneuarez, anita en de zeeuw dan ook wel geschorst. :nanana:
Reply
#83
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol: :lol:

dat had djabs ook al gezegd, maar dan nog met een knipoog. kun je nooit zeggen uiteraard.

en bovendien hadden ze sneuarez, anita en de zeeuw dan ook wel geschorst. :nanana:

Tuurlijk kun je dat wel stellen.. een blinde kan zien dat Ooijer echt niet meer mee kan en dat Alderweireld beter is. Ik baal echt dat Ooijer geschorst is.
Reply
#84
Peter Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote::lol: :lol:

dat had djabs ook al gezegd, maar dan nog met een knipoog. kun je nooit zeggen uiteraard.

en bovendien hadden ze sneuarez, anita en de zeeuw dan ook wel geschorst. :nanana:

Tuurlijk kun je dat wel stellen.. een blinde kan zien dat Ooijer echt niet meer mee kan en dat Alderweireld beter is. Ik baal echt dat Ooijer geschorst is.

ach lul toch niet. dit is weer een vorm van indekken en niet te checken geleuter. jij weet niet hoe alderwereld presteert op de training of in het tweede. je kan er gewoon niets zinnigs over zeggen.
Reply
#85
Grindheim twijfelgeval bij Heerenveen

Trainer Ron Jans van sc Heerenveen weet nog niet of hij zondag tegen Willem II kan beschikken over Christian Grindheim. De middenvelder raakte tijdens de oefenwedstrijd van Noorwegen tegen Ierland geblesseerd aan zijn heup. Grindheim sloeg daardoor vrijdag de training over en vormt een twijfelgeval voor de confrontatie met Willem II.

Jans omschreef de wedstrijd tegen de hekkensluiter van de eredivisie als 'een mooie test'. Jans: 'We willen eens een keer negentig minuten lang proberen goed te voetballen. Het wisselvallige moet eruit. We hebben in de tweede helft tegen Feyenoord laten zien dat we als team kunnen werken.'

De Tilburgers hebben na dertien wedstrijden pas twee punten. Heerenveen staat op de achtste plaats, met twintig punten uit veertien duels.

Bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eredivisie.nl">http://www.eredivisie.nl</a><!-- m -->
Reply
#86
niet om het een of ander, maar ik kan er werkelijk met mijn pet niet bij dat die nesu gewoon geen schorsing krijgt vor die schandalige overtreding.

niemand uit de media die je er over hoort, niemand die je hoort verklaren waarom niet, ik vind dit echt een grof schandaal, maar misschien nog wel erger is dat niemand dit aanhangig maakt. het slachtoffer had een neus moeten zijn zeker?
Reply
#87
nee de dader had een neus moeten zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#88
gittermaster Wrote:nee de dader had een neus moeten zijn...

dan was bij het ajakkes praatclubje op de zondagavond bij cheque wel gezegd dat hij per ongeluk struikelde en hier natuurlijk niks aan kon doen.
Reply
#89
Extra vreemd daar hij bij een schorsing Utrecht-Ajax zou moeten missen. Past niet in jou complottheorie dit!
Reply
#90
Peter Wrote:Extra vreemd daar hij bij een schorsing Utrecht-Ajax zou moeten missen. Past niet in jou complottheorie dit!

tenzij utrecht met nesu erbij zwakker is.

en daar is veel voor te zeggen.
Reply


Forum Jump: