The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen en blessures 2010-2011
#91
waf Wrote:
Peter Wrote:Extra vreemd daar hij bij een schorsing Utrecht-Ajax zou moeten missen. Past niet in jou complottheorie dit!

tenzij utrecht met nesu erbij zwakker is.

en daar is veel voor te zeggen.

Omdat hij niet geschorst is zullen ze nu extra veel op hem letten, dus eerder een pingel en rood.... Alles voor Ajax Hakkuh
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#92
waf Wrote:
Peter Wrote:Extra vreemd daar hij bij een schorsing Utrecht-Ajax zou moeten missen. Past niet in jou complottheorie dit!

tenzij utrecht met nesu erbij zwakker is.

en daar is veel voor te zeggen.

Vind je die Van der Maarel met zn rechterbeen zo goed op linksback? :-s
Reply
#93
El Hamdaoui meldt zich opnieuw ziek en is vraagteken voor Klassieker

Mounir El Hamdaoui is een twijfelgeval voor de aankomende Klassieker met Feyenoord. De aanvaller ontbrak vorige week tegen Vitesse al wegens een griepje, maar keerde deze week gewoon weer terug op het trainingsveld. AT5 meldt nu dat El Hamdaoui vrijdag echter weer niet trainde, omdat hij opnieuw ziek is thuisgebleven.

Dit voedt de speculaties dat de Marokkaan simpelweg ontevreden is over zijn nieuwe rol in het elftal. Vorige week woensdag verraste Frank de Boer al bij zijn debuut als hoofdtrainer van Ajax, door El Hamdaoui te passeren voor de wedstrijd tegen AC Milan. De zomeraankoop reageerde bijzonder teleurgesteld op deze beslissing, maar mocht nog wel even invallen.

Terug in Nederland zocht El Hamdaoui al snel zijn warme bed op en meldde hij zich ziek bij Ajax, waardoor hij afgelopen zondag niet in actie kwam tegen Vitesse. Woensdag keerde de topschutter terug op de training, maar vrijdag was hij opnieuw nergens te bekennen. Het is daarom nog de vraag of El Hamdaoui zondag zal spelen tegen Feyenoord.
--
:eten: Ik gok dat hij te horen heeft gekregen dat De Boer met dezelfde 11 als tegen Vitesse zal beginnen (logisch) en boos vertrokken is.
Reply
#94
Peter Wrote:El Hamdaoui meldt zich opnieuw ziek en is vraagteken voor Klassieker

Mounir El Hamdaoui is een twijfelgeval voor de aankomende Klassieker met Feyenoord. De aanvaller ontbrak vorige week tegen Vitesse al wegens een griepje, maar keerde deze week gewoon weer terug op het trainingsveld. AT5 meldt nu dat El Hamdaoui vrijdag echter weer niet trainde, omdat hij opnieuw ziek is thuisgebleven.

Dit voedt de speculaties dat de Marokkaan simpelweg ontevreden is over zijn nieuwe rol in het elftal. Vorige week woensdag verraste Frank de Boer al bij zijn debuut als hoofdtrainer van Ajax, door El Hamdaoui te passeren voor de wedstrijd tegen AC Milan. De zomeraankoop reageerde bijzonder teleurgesteld op deze beslissing, maar mocht nog wel even invallen.

Terug in Nederland zocht El Hamdaoui al snel zijn warme bed op en meldde hij zich ziek bij Ajax, waardoor hij afgelopen zondag niet in actie kwam tegen Vitesse. Woensdag keerde de topschutter terug op de training, maar vrijdag was hij opnieuw nergens te bekennen. Het is daarom nog de vraag of El Hamdaoui zondag zal spelen tegen Feyenoord.
--
:eten: Ik gok dat hij te horen heeft gekregen dat De Boer met dezelfde 11 als tegen Vitesse zal beginnen (logisch) en boos vertrokken is.

Ik zat even te kijken hoe goedkoop imbicilio (of zoiets) is, want dan staat die er ook weer in. Maar staat helaas nog niet in de database.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#95
Bredanaar Wrote:Ik zat even te kijken hoe goedkoop imbicilio (of zoiets) is, want dan staat die er ook weer in. Maar staat helaas nog niet in de database.


Ontzettende kneus ben je ook. Zelf jaren lopen miepen als iemand eens PISVEE of Appelvlaai noemde en nu zelf Imbicilio noemen, Wie is hier nou de imbiciel? Neem met je grote bek dan even lekker de moeite om het op te zoeken; Ebecilio

Fijne Kerst verder!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#96
Mark van Bummel Wrote:
Bredanaar Wrote:Ik zat even te kijken hoe goedkoop imbicilio (of zoiets) is, want dan staat die er ook weer in. Maar staat helaas nog niet in de database.


Ontzettende kneus ben je ook. Zelf jaren lopen miepen als iemand eens PISVEE of Appelvlaai noemde en nu zelf Imbicilio noemen, Wie is hier nou de imbiciel? Neem met je grote bek dan even lekker de moeite om het op te zoeken; Ebecilio

Fijne Kerst verder!

het was een hartstikke mooie grap man! :Big Grin
Reply
#97
Bumme Wrote:
Bredanaar Wrote:Ik zat even te kijken hoe goedkoop imbicilio (of zoiets) is, want dan staat die er ook weer in. Maar staat helaas nog niet in de database.


Ontzettende kneus ben je ook. Zelf jaren lopen miepen als iemand eens PISVEE of Appelvlaai noemde en nu zelf Imbicilio noemen, Wie is hier nou de imbiciel? Neem met je grote bek dan even lekker de moeite om het op te zoeken; Ebecilio

Fijne Kerst verder!

jij ook heel leuke feestdagen bumme :lol: ; 1 keertje is toch zo erg niet? Maar bedankt, ebecilio was zijn naam ja.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#98
Als het bij een keertje blijft is het je vergeven!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#99
Iemand die beelden van Reis gezien? Brrrrr, daar krijg je pas echt koude rillingen van.
Reply
Peter Wrote:Iemand die beelden van Reis gezien? Brrrrr, daar krijg je pas echt koude rillingen van.

Zag er inderdaad vervelend uit, hij lag helemaal te kroelen in de sneeuw.

Gellukig gaat het alweer beter en is hij weer druk in de weer met het witte spul.............
Let ook op het bijten van Bakal!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Gw86AORmoos[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
En de klagende bankzitters spelen een potje mens erger je niet. Undecided

Genante spelfout trouwens Bumski.
Reply
Gister was er nog de hoop dat hij alleen maar zijn knieschijf 'uit de kom had'. Helaas is nu bevestigd dat zowel zijn voorste- als achterste kruisband af is. Ik wens hem een snel herstel toe.

Gr. een Twente fan.
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:Gister was er nog de hoop dat hij alleen maar zijn knieschijf 'uit de kom had'. Helaas is nu bevestigd dat zowel zijn voorste- als achterste kruisband af is. Ik wens hem een snel herstel toe.

Gr. een Twente fan.

En ook zij mediale band.

En dan voelt zo'n Bumme de behoefte zijn coke-gebruik er weer ff bij te halen. :roll: Zelfs van een Ajacied had ik meer klasse verwacht, je wilt toch geen kampioen worden omdat de concurrent één van zn beste spelers langdurig blessé heeft?
Reply
Peter, waar slaat dat nou weer op.
Sorry hoor, los vh feit dat Bumme en ik beide ajacied zijn, slaat jouw opmerking echt nergens op.
Dat was een grap met betrekking tot de poedersuiker op de oliebollen in het "jolige" kerstnummer, nog enigszins geestig ook.
Jouw verdere conclusies slaan echt als een dikke lul op een drumstel
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:Gister was er nog de hoop dat hij alleen maar zijn knieschijf 'uit de kom had'. Helaas is nu bevestigd dat zowel zijn voorste- als achterste kruisband af is. Ik wens hem een snel herstel toe.

Gr. een Twente fan.

En ook zij mediale band.

En dan voelt zo'n Bumme de behoefte zijn coke-gebruik er weer ff bij te halen. :roll: Zelfs van een Ajacied had ik meer klasse verwacht, je wilt toch geen kampioen worden omdat de concurrent één van zn beste spelers langdurig blessé heeft?


Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2).
En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Peter Wrote:
Sjaak Wrote:Gister was er nog de hoop dat hij alleen maar zijn knieschijf 'uit de kom had'. Helaas is nu bevestigd dat zowel zijn voorste- als achterste kruisband af is. Ik wens hem een snel herstel toe.

Gr. een Twente fan.

En ook zij mediale band.

En dan voelt zo'n Bumme de behoefte zijn coke-gebruik er weer ff bij te halen. :roll: Zelfs van een Ajacied had ik meer klasse verwacht, je wilt toch geen kampioen worden omdat de concurrent één van zn beste spelers langdurig blessé heeft?

Peter: Ik doel alleen op de verwijzing naar de eigen PSV-Kerstwens.................denk je niet dat PSV dit zelf ook met een knipoog gedaan heeft! Anders zouden ze in mijn ogen echt Reis niet met de poedersuiker in de weer laten gaan.

Gun niemand zo'n blessure. Excuses voor je emotionele reactie mag in dit topic of per pm. Laat ik aan jou!

Gellukig was inderdaad een beetje ongelukkig geschreven..........weet gelukkig wel hoe het wel moet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Adder Wrote:Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2). En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!

Een club wordt nooit kampioen door blessures bij een ander team, een club wordt kampioen door meer punten (of doelpunten) te halen dan andere teams. Ik hoop nooit op blessures of schorsingen bij andere teams, als dit wel zo is kan dit in het voordeel van Ajax zijn maar is niet per definitie zo.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Adder Wrote:Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2). En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!

Een club wordt nooit kampioen door blessures bij een ander team, een club wordt kampioen door meer punten (of doelpunten) te halen dan andere teams. Ik hoop nooit op blessures of schorsingen bij andere teams, als dit wel zo is kan dit in het voordeel van Ajax zijn maar is niet per definitie zo.

Hoe kan het in het nadeel van Ajax zijn dat Reis en Afellay wegvallen bij PSV? :-k
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Adder Wrote:Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2). En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!

Een club wordt nooit kampioen door blessures bij een ander team, een club wordt kampioen door meer punten (of doelpunten) te halen dan andere teams. Ik hoop nooit op blessures of schorsingen bij andere teams, als dit wel zo is kan dit in het voordeel van Ajax zijn maar is niet per definitie zo.

Hoe kan het in het nadeel van Ajax zijn dat Reis en Afellay wegvallen bij PSV? :-k

Bij Reis kan ik mij nog voorstellen dat je dit ziet als 'een voordeel' maar Affelay? PSV kiest er toch zelf voor om dit halfjaar nog te cashen en hem te verkopen? Als je met Affelay wel kampioen wordt en zonder niet moet je hem niet verkopen. Een PSV-fan kan aan het einde van het seizoen en wanneer ze niet kampioen zijn geworden niet zeggen: "Ja maar als Affelay was gebleven waren we kampioen geworden".
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Adder Wrote:Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2). En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!

Een club wordt nooit kampioen door blessures bij een ander team, een club wordt kampioen door meer punten (of doelpunten) te halen dan andere teams. Ik hoop nooit op blessures of schorsingen bij andere teams, als dit wel zo is kan dit in het voordeel van Ajax zijn maar is niet per definitie zo.

Hoe kan het in het nadeel van Ajax zijn dat Reis en Afellay wegvallen bij PSV? :-k

Waar zeg ik dat in in het nadeel van Ajax kan zijn? "Niet in het voordeel" is toch niet automatisch "in het nadeel"?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Adder Wrote:Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2). En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!

Een club wordt nooit kampioen door blessures bij een ander team, een club wordt kampioen door meer punten (of doelpunten) te halen dan andere teams. Ik hoop nooit op blessures of schorsingen bij andere teams, als dit wel zo is kan dit in het voordeel van Ajax zijn maar is niet per definitie zo.

Hoe kan het in het nadeel van Ajax zijn dat Reis en Afellay wegvallen bij PSV? :-k

Bij Reis kan ik mij nog voorstellen dat je dit ziet als 'een voordeel' maar Affelay? PSV kiest er toch zelf voor om dit halfjaar nog te cashen en hem te verkopen? Als je met Affelay wel kampioen wordt en zonder niet moet je hem niet verkopen. Een PSV-fan kan aan het einde van het seizoen en wanneer ze niet kampioen zijn geworden niet zeggen: "Ja maar als Affelay was gebleven waren we kampioen geworden".

PSV kiest helemaal niet. Wat jij nu ook zegt hoor ik overal, maar is echt onzin. Als iemand naar Barca kan en je houdt hem tegen dan zit je een half jaar met een ongemotiveerde speler die geen bal meer raakt. Dan maakt Afellay je geen kampioen meer. PSV had niets meer te kiezen toen Barca op de stoep stond. Overgang naar HSV ofzo kun je nog blokkeren, maar dit niet.
Reply
Hij kon toch ook aan het einde van het seizoen naar Barcelona?
Reply
cruijff Wrote:Hij kon toch ook aan het einde van het seizoen naar Barcelona?

Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

En als jij morgen een nieuwe baan kunt vinden die je erg leuk lijkt en waarbij je salaris tig keer over de kop gaat dan zeg je toch ook niet van "kom over een half jaar nog maar eens vragen of ik wil".
Reply
Peter Wrote:
cruijff Wrote:Hij kon toch ook aan het einde van het seizoen naar Barcelona?

Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

En als jij morgen een nieuwe baan kunt vinden die je erg leuk lijkt en waarbij je salaris tig keer over de kop gaat dan zeg je toch ook niet van "kom over een half jaar nog maar eens vragen of ik wil".

Nope, maar als mijn baas zegt dat ik nog een contract heb voor een half jaar en ik niet eerder weg mag kan ik daar weinig aan doen. Dat ik dan minder gemotiveerd ben om te werken kan maar dat mag je een voetballer niet aanrekenen. Punt is dat PSV hem niet HOEFT te verkopen, dat het VERSTANDIG is om gezeik te voorkomen is iets anders. Mijn mening is dan ook dat je dit aan het einde van het seizoen niet moet gaan gebruiken als de doelstellingen (kampioen worden) niet zijn gehaald. In tegenstelling tot het verlies van van Reis wat wel een flinke, onvoorziene tegenvaller is.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
cruijff Wrote:Hij kon toch ook aan het einde van het seizoen naar Barcelona?

Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

En als jij morgen een nieuwe baan kunt vinden die je erg leuk lijkt en waarbij je salaris tig keer over de kop gaat dan zeg je toch ook niet van "kom over een half jaar nog maar eens vragen of ik wil".

Nope, maar als mijn baas zegt dat ik nog een contract heb voor een half jaar en ik niet eerder weg mag kan ik daar weinig aan doen. Dat ik dan minder gemotiveerd ben om te werken kan maar dat mag je een voetballer niet aanrekenen. Punt is dat PSV hem niet HOEFT te verkopen, dat het VERSTANDIG is om gezeik te voorkomen is iets anders. Mijn mening is dan ook dat je dit aan het einde van het seizoen niet moet gaan gebruiken als de doelstellingen (kampioen worden) niet zijn gehaald. In tegenstelling tot het verlies van van Reis wat wel een flinke, onvoorziene tegenvaller is.

ook het gemis aan reis kun je niet aanhalen.

je wordt kampioen met een hele selectie. als je verkoopt verkoop je, als je aankoopt koop je aan. dat is altijd zo geweest. ajakkes moet sneuarez 6 wedstrijden missen, psvee reis een halve seizoenshelft. en feyenoord dani fernandes, fer, tomasson en stephan de vrij. :Big Grin

dat kan dus altijd gebeuren, daarom heb je dus meer dan 11 spelers ter beschikking. en aan het einde van het seizoen wint de beste, en misschien wel de meest gelukkige en de minst ongelukkige.

het enige probleem is dat ajakkes altijd bevoordeeld wordt, maar ja, dat is al tientallen jaren zo.
Reply
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
cruijff Wrote:Hij kon toch ook aan het einde van het seizoen naar Barcelona?

Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

En als jij morgen een nieuwe baan kunt vinden die je erg leuk lijkt en waarbij je salaris tig keer over de kop gaat dan zeg je toch ook niet van "kom over een half jaar nog maar eens vragen of ik wil".

Nope, maar als mijn baas zegt dat ik nog een contract heb voor een half jaar en ik niet eerder weg mag kan ik daar weinig aan doen. Dat ik dan minder gemotiveerd ben om te werken kan maar dat mag je een voetballer niet aanrekenen. Punt is dat PSV hem niet HOEFT te verkopen, dat het VERSTANDIG is om gezeik te voorkomen is iets anders. Mijn mening is dan ook dat je dit aan het einde van het seizoen niet moet gaan gebruiken als de doelstellingen (kampioen worden) niet zijn gehaald. In tegenstelling tot het verlies van van Reis wat wel een flinke, onvoorziene tegenvaller is.

ook het gemis aan reis kun je niet aanhalen.

je wordt kampioen met een hele selectie. als je verkoopt verkoop je, als je aankoopt koop je aan. dat is altijd zo geweest. ajakkes moet sneuarez 6 wedstrijden missen, psvee reis een halve seizoenshelft. en feyenoord dani fernandes, fer, tomasson en stephan de vrij. :Big Grin

dat kan dus altijd gebeuren, daarom heb je dus meer dan 11 spelers ter beschikking. en aan het einde van het seizoen wint de beste, en misschien wel de meest gelukkige en de minst ongelukkige.

het enige probleem is dat ajakkes altijd bevoordeeld wordt, maar ja, dat is al tientallen jaren zo.

Niet mee eens. Het ene seizoen heb je geluk met weinig blessures in vergelijking met de concurrentie en een seizoen later juist pech. Op de lange termijn kom je dan allemaal ongeveer gelijk uit, maar niet in 1 seizoen. Mooiste/eerlijkste zou zijn als er in de winter gewoon helemaal geen transfers mogen zijn en alle clubs continu de beste 11 kunnen opstellen. PSV mist Reis 15 duels, Ajax Suarez 6 en Twente Ruiz ook zoiets dus iedereen raakt punten kwijt door afwezigheid van de beste mannen, maar toch krijg je er een vertekend beeld door. Het is gewoon aantoonbaar met beelden uit de 1e seizoenshelft dat Reis goals maakt die Berg in soortgelijke situaties niet maakt. En veel duels worden net op 1 zo'n goaltje beslist. Als Twente vorig seizoen de hele 2e seizoenshelft zonder Ruiz had moeten spelen weet ik zeker dat ze de titel niet hadden gepakt. Bijvoorbeeld die assist op Kufo waardoor ze een puntje pakken in Eindhoven had niemand anders uit die ploeg kunnen geven. Het zijn de extra's die je net kampioen maken. PSV heeft die extra's in Dzsudzsak en Reis. Afellay is in zn controlerende rol wel op te vangen.
Reply
Als Berg in vorm komt (lijkt me gewoon een stukje zelfvertrouwen) dan zitten we echt wel goed. Ook zonder Reis en Afellay. Bij Groningen scoorde hij aan de lopende band. 32 goals in 56 wedstrijden is zoveel dat het echt geen mazzel kan zijn. Vorig jaar was het hopeloos met maar 4 goals in 31. Comon Marcus!!!
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Box Brother Wrote:
Peter Wrote:
cruijff Wrote:Hij kon toch ook aan het einde van het seizoen naar Barcelona?

Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

En als jij morgen een nieuwe baan kunt vinden die je erg leuk lijkt en waarbij je salaris tig keer over de kop gaat dan zeg je toch ook niet van "kom over een half jaar nog maar eens vragen of ik wil".

Nope, maar als mijn baas zegt dat ik nog een contract heb voor een half jaar en ik niet eerder weg mag kan ik daar weinig aan doen. Dat ik dan minder gemotiveerd ben om te werken kan maar dat mag je een voetballer niet aanrekenen. Punt is dat PSV hem niet HOEFT te verkopen, dat het VERSTANDIG is om gezeik te voorkomen is iets anders. Mijn mening is dan ook dat je dit aan het einde van het seizoen niet moet gaan gebruiken als de doelstellingen (kampioen worden) niet zijn gehaald. In tegenstelling tot het verlies van van Reis wat wel een flinke, onvoorziene tegenvaller is.

ook het gemis aan reis kun je niet aanhalen.

je wordt kampioen met een hele selectie. als je verkoopt verkoop je, als je aankoopt koop je aan. dat is altijd zo geweest. ajakkes moet sneuarez 6 wedstrijden missen, psvee reis een halve seizoenshelft. en feyenoord dani fernandes, fer, tomasson en stephan de vrij. :Big Grin

dat kan dus altijd gebeuren, daarom heb je dus meer dan 11 spelers ter beschikking. en aan het einde van het seizoen wint de beste, en misschien wel de meest gelukkige en de minst ongelukkige.

het enige probleem is dat ajakkes altijd bevoordeeld wordt, maar ja, dat is al tientallen jaren zo.

Niet mee eens. Het ene seizoen heb je geluk met weinig blessures in vergelijking met de concurrentie en een seizoen later juist pech. Op de lange termijn kom je dan allemaal ongeveer gelijk uit, maar niet in 1 seizoen. Mooiste/eerlijkste zou zijn als er in de winter gewoon helemaal geen transfers mogen zijn en alle clubs continu de beste 11 kunnen opstellen. PSV mist Reis 15 duels, Ajax Suarez 6 en Twente Ruiz ook zoiets dus iedereen raakt punten kwijt door afwezigheid van de beste mannen, maar toch krijg je er een vertekend beeld door. Het is gewoon aantoonbaar met beelden uit de 1e seizoenshelft dat Reis goals maakt die Berg in soortgelijke situaties niet maakt. En veel duels worden net op 1 zo'n goaltje beslist. Als Twente vorig seizoen de hele 2e seizoenshelft zonder Ruiz had moeten spelen weet ik zeker dat ze de titel niet hadden gepakt. Bijvoorbeeld die assist op Kufo waardoor ze een puntje pakken in Eindhoven had niemand anders uit die ploeg kunnen geven. Het zijn de extra's die je net kampioen maken. PSV heeft die extra's in Dzsudzsak en Reis. Afellay is in zn controlerende rol wel op te vangen.
Volgens jouw eerdere beweringen heeft Ajax t nu dus zwaarder. Immers Ajax zou voornamelijk leunen op El Ham en Suarez en bij PSV was dit zeker iet het geval. Dat gaf je zelf aan, aan het begin vh seizoen, overigens denk ik niet dat dat zo is, maar jij volgens mij wel, dat staat wel enigszins in contrast met wat je hier stelt
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Volgens jouw eerdere beweringen heeft Ajax t nu dus zwaarder. Immers Ajax zou voornamelijk leunen op El Ham en Suarez en bij PSV was dit zeker iet het geval. Dat gaf je zelf aan, aan het begin vh seizoen, overigens denk ik niet dat dat zo is, maar jij volgens mij wel, dat staat wel enigszins in contrast met wat je hier stelt

Dat klopt, daarom is het ook zo'n goede zet van De Boer dat hij Hamdaoui alle privileges ontnomen heeft. Er staan nu zonder Suarez en Hamdaoui kwalitatief veel mindere spelers, maar het is wel een team. En dan pak je resultaten.

Wat Berg betreft: bij Groningen werd vaak alles op hem afgestemd, nu is hij gewoon 1 van de 11, das toch wat moeilijker blijkt wel. Maar goed.. als hij vertrouwens krijgt kan hij er zomaar nog minstens 10 gaan maken dit seizoen. Dat zal ook nodig zijn voor de titel. Ajax (Utrecht-uit, NAC-uit) en Twente (Groningen-uit en Utrecht-uit) beginnen met een zwaar programma na de winter, als PSV de voorsprong op 6/7 punten kan brengen moet dat genoeg kunnen zijn.
Reply
Berg speelde bij Groningen in een 2 spitsen systeem. Zowel bij HSV als PSV wordt hij geassisteerd door 2 buitenspelers. En dat is simpelweg 'even wennen'. Ok, bepaalde kansen welke hij reeds heeft gemist moeten er gewoon in. Maar vertrouw nu maar op die jongen; hij schiet er in de laatste (14?) wedstrijden van het seizoen zeker nog 10 in. Het is simpelweg een goede spits!!! En laat die Derksen lekker lullen...........
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: