The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen en blessures 2010-2011
#31
'Arsenal denkt aan Stekelenburg' Van onze Telesportredactie
Londen - Arsenal-manager Arsene Wenger is druk doende een nieuwe keeper binnen te halen voor het einde van de transferperiode. Ook Ajax-doelman Maarten Stekelenburg is in beeld bij de Engelse club.

Wenger is niet tevreden over zijn doelman Manuel Almunia. De Fransman is al weken bezig met het vinden van een vervanger. Fulham wil Mark Schwarzer niet laten gaan en de salariseisen van Shay Given (Manchester City) zijn Arsenal te gortig.

Daarom is volgens Engelse media nu Stekelenburg in beeld. Zijn voordeel is zijn leeftijd, hij is pas 27. Schwarzer is 37, Given 34.


----

Veeerhooeeeeveeen in de Sjempjuns Liek!
Reply
#32
dan is tie toch niet geschorst of geblesseerd? wel ff in het goede topic zetten voortaan graag Icon_twisted
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Hopelijk wordt Fernandez nog geschorst vanwege dat natrappen, hup KNVB aanklager, doe je werk. Hij had sowieso zijn tweede geel moeten krijgen voor die achterlijke overtreding op Klavan.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
Quote:Arjen Robben heeft nergens last van, maar is door zijn clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt bij Bayern München geblesseerd verklaard, misschien wel tot na de winterstop. De Nederlandse chirurg Jaap Swierstra heeft zich in de discussie gemengd en wijst met de beschuldigende vinger naar Müller-Wohlfahrt.

"Naar mijn mening zijn er twee mogelijkheden: of Müller-Wohlfahrt heeft de veel gemaakte fout gemaakt een scan te behandelen in plaats van een patiënt. Mogelijk was op de scan littekenweefsel te zien waarvan al bewezen was dat het functioneel niet van betekenis was. De andere mogelijkheid, die veel ernstiger is, is dat het ego van de wereldberoemde sportarts het niet verdraagt dat een Nederlandse fysiotherapeut een spierruptuur sneller geneest dan hij", zegt Swierstra in NRC Handelsbald.

"Arjen Robben voelt zich fit om te voetballen en wil dat ook graag. Maar mogelijk zit hij toch met een dilemma: hij verdient miljoenen bij zijn club en de clubleiding geeft het volledige vertrouwen aan haar clubarts, die hem wil behandelen voor niet bestaande klachten. Die behandeling bestaat, volgens het protocol van Müller-Wohlfahrt, onder meer uit het toedienen van injecties, waarvan op zijn minst niet bewezen is dat zij enig nut hebben."

"Moet Robben zich deze behandeling laten welgevallen?", vraagt Swierstra zich af. "Wanneer Robben dan over twee maanden met succes het voetballen hervat, heeft Müller-Wohlfahrt zijn reputatie weer vergroot: de beroemde voetballer Robben werd, na een riskante behandeling elders, weer geschikt gemaakt om te voetballen."

Het is en blijft een vreemd verhaal. Robben heeft nergens last van maar mag van de clubarts niet spelen omdat die zegt dat hij geblesseerd is 8-[ Als ik Robben was zou ik hem die injecties in zijn eigen lijf laten stopppen. Volgens mij zijn die Duitsers gewoon jaloers op de Nederlandse wonderdokter of op de goede prestaties van Oranje op het WK.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:
Quote:Arjen Robben heeft nergens last van, maar is door zijn clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt bij Bayern München geblesseerd verklaard, misschien wel tot na de winterstop. De Nederlandse chirurg Jaap Swierstra heeft zich in de discussie gemengd en wijst met de beschuldigende vinger naar Müller-Wohlfahrt.

"Naar mijn mening zijn er twee mogelijkheden: of Müller-Wohlfahrt heeft de veel gemaakte fout gemaakt een scan te behandelen in plaats van een patiënt. Mogelijk was op de scan littekenweefsel te zien waarvan al bewezen was dat het functioneel niet van betekenis was. De andere mogelijkheid, die veel ernstiger is, is dat het ego van de wereldberoemde sportarts het niet verdraagt dat een Nederlandse fysiotherapeut een spierruptuur sneller geneest dan hij", zegt Swierstra in NRC Handelsbald.

"Arjen Robben voelt zich fit om te voetballen en wil dat ook graag. Maar mogelijk zit hij toch met een dilemma: hij verdient miljoenen bij zijn club en de clubleiding geeft het volledige vertrouwen aan haar clubarts, die hem wil behandelen voor niet bestaande klachten. Die behandeling bestaat, volgens het protocol van Müller-Wohlfahrt, onder meer uit het toedienen van injecties, waarvan op zijn minst niet bewezen is dat zij enig nut hebben."

"Moet Robben zich deze behandeling laten welgevallen?", vraagt Swierstra zich af. "Wanneer Robben dan over twee maanden met succes het voetballen hervat, heeft Müller-Wohlfahrt zijn reputatie weer vergroot: de beroemde voetballer Robben werd, na een riskante behandeling elders, weer geschikt gemaakt om te voetballen."

Het is en blijft een vreemd verhaal. Robben heeft nergens last van maar mag van de clubarts niet spelen omdat die zegt dat hij geblesseerd is 8-[ Als ik Robben was zou ik hem die injecties in zijn eigen lijf laten stopppen. Volgens mij zijn die Duitsers gewoon jaloers op de Nederlandse wonderdokter of op de goede prestaties van Oranje op het WK.

Misschien is die blessure na de transferperiode opeens weer wonderbaarlijk genezen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#36
de nieuwe Wrote:Hopelijk wordt Fernandez nog geschorst vanwege dat natrappen, hup KNVB aanklager, doe je werk. Hij had sowieso zijn tweede geel moeten krijgen voor die achterlijke overtreding op Klavan.

fernandes en berg in onderzoek. sneuarez uiteraard niet. voor de zoveelste keer.
Reply
#37
Berg en Fernandez 4 wedstrijden.

PSV in beroep. Snap ik niet. NEC, VVV en Groningen thuis ga je zonder hem ook wel winnen. Roda-uit mist ie ook als het wordt teruggebracht naar 2 potjes. Vrijspreken gaan ze toch niet doen. Hup Koef. :razz:
Reply
#38
Peter Wrote:Berg en Fernandez 4 wedstrijden.

PSV in beroep. Snap ik niet. NEC, VVV en Groningen thuis ga je zonder hem ook wel winnen. Roda-uit mist ie ook als het wordt teruggebracht naar 2 potjes. Vrijspreken gaan ze toch niet doen. Hup Koef. :razz:

bij ajakkessieden zijn het altijd drie wedstrijden. behalve sneuarez, als hij iemand slaat wordt er niet eens een onderzoek naar gedaan.

daarbij zit er altijd een wedstrijd voorwaardelijk bij.

ik vind het zeer terecht dat ze in beroep gaan, je moet niet kijken naar de wedstrijden die komen, je moet kijken of de straf terecht is. en die straf is mi hoger dan andere gevallen.
Reply
#39
waf Wrote:
Peter Wrote:Berg en Fernandez 4 wedstrijden.

PSV in beroep. Snap ik niet. NEC, VVV en Groningen thuis ga je zonder hem ook wel winnen. Roda-uit mist ie ook als het wordt teruggebracht naar 2 potjes. Vrijspreken gaan ze toch niet doen. Hup Koef. :razz:

bij ajakkessieden zijn het altijd drie wedstrijden. behalve sneuarez, als hij iemand slaat wordt er niet eens een onderzoek naar gedaan.

daarbij zit er altijd een wedstrijd voorwaardelijk bij.

ik vind het zeer terecht dat ze in beroep gaan, je moet niet kijken naar de wedstrijden die komen, je moet kijken of de straf terecht is. en die straf is mi hoger dan andere gevallen.

De KNVB heeft voor dit seizoen toch aangegeven harder te gaan straffen voor dit soort zaken? Logisch dus dat ze nu met 4 potjes komen.
Reply
#40
Isjaakson is iig niet ernstig geblesseerd. Waarschijnlijk van het weekeind gewoon onder de lat.
Ik heb een droom.
Reply
#41
Manolev ook geblesseerd teruggekomen. Ojo?
Reply
#42
Djabs Wrote:Manolev ook geblesseerd teruggekomen. Ojo?


Kromkamp.
Ik heb een droom.
Reply
#43
Sjaak Wrote:
Djabs Wrote:Manolev ook geblesseerd teruggekomen. Ojo?

Kromkamp.

Ojo.
Reply
#44
ook fernandes krijgt meteen 4 wedstrijden en gaat -me dunkt terecht- in beroep.

ik blijf het toch opvallend vinden dat bij sneuarez nooit een onderzoek volgt met geen reden of met de reden 'gebrek aan bewijs' en dat nu opeens tv beelden wel voldoende zijn.

zou die kutaanklager daar nog een keer uitleg over geven?
Reply
#45
Suarez is zo slim dat hij het niet opvallend doet. Dit in tegenstelling tot die lompe Berg en Fernandez!!! ](*,)
Ik heb een droom.
Reply
#46
Sjaak Wrote:Suarez is zo slim dat hij het niet opvallend doet. Dit in tegenstelling tot die lompe Berg en Fernandez!!! ](*,)

ja, maar zo'n overtreding als berg heb ik ibrahimovic of van hooijdonk ook wel 3 keer zien maken hoor.

nee, ik blijf gewoon niet begrijpen waarom in het ene geval er gebrek is aan bewijs en in het andere geval niet. televisiebeelden alleen zijn niet genoeg, zegt men vaak. misschien heeft berg echt wel genoeg aan een ontlastende verklaring van derijck (hoewel die onwijs ongeloofwaardig is)?

ook het aanvullende bewijs van fernandes zou ik graag kennen. of is het echt zo dat als aanklager vindt dat het bewust is, dat er ook voldoende bewijs is? dat zou toch ongelooflijk triest zijn? want dan bepaalt die subjectieve bokkenlul alles.
Reply
#47
Meen me te herrineren dat in het geval van Fernandez in eerste instantie zijn zaak verzet werd omdat Moreno nog niet terug was van een interland.
Neem aan dus dat hij een dus verhoord is en een belastende verklaring heeft afgelegd.
Make tea, not war
Reply
#48
Riekki Wrote:Meen me te herrineren dat in het geval van Fernandez in eerste instantie zijn zaak verzet werd omdat Moreno nog niet terug was van een interland.
Neem aan dus dat hij een dus verhoord is en een belastende verklaring heeft afgelegd.

ok, dan hangt het dus van de sportiviteit van de tegenstander af. maar derijck heeft juist een ontlastende verklaring afgelegd. snap je het nou nog?
Reply
#49
Ik heb de aanklager zelden begrepen
Make tea, not war
Reply
#50
waf Wrote:
Riekki Wrote:Meen me te herrineren dat in het geval van Fernandez in eerste instantie zijn zaak verzet werd omdat Moreno nog niet terug was van een interland.
Neem aan dus dat hij een dus verhoord is en een belastende verklaring heeft afgelegd.

ok, dan hangt het dus van de sportiviteit van de tegenstander af. maar derijck heeft juist een ontlastende verklaring afgelegd. snap je het nou nog?

Niet alleen sportiviteit maar ook gewoon eigen belang natuurlijk. PSV speelt de komende weken tegen bijvoorbeeld VVV en Willem II. Concurrenten van ADO, waardoor Derijck er alleen maar baat bij heeft als PSV met een zo sterk mogelijk elftal kan aantreden. 1 (doel)puntje meer van PSV tegen Willem II of VVV kan ADO op het eind van de rit net in de eredivisie houden.
Reply
#51
Peter Wrote:
waf Wrote:
Riekki Wrote:Meen me te herrineren dat in het geval van Fernandez in eerste instantie zijn zaak verzet werd omdat Moreno nog niet terug was van een interland.
Neem aan dus dat hij een dus verhoord is en een belastende verklaring heeft afgelegd.

ok, dan hangt het dus van de sportiviteit van de tegenstander af. maar derijck heeft juist een ontlastende verklaring afgelegd. snap je het nou nog?

Niet alleen sportiviteit maar ook gewoon eigen belang natuurlijk. PSV speelt de komende weken tegen bijvoorbeeld VVV en Willem II. Concurrenten van ADO, waardoor Derijck er alleen maar baat bij heeft als PSV met een zo sterk mogelijk elftal kan aantreden. 1 (doel)puntje meer van PSV tegen Willem II of VVV kan ADO op het eind van de rit net in de eredivisie houden.

je doet alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Reply
#52
shirtje trek doorgebroken speler. daar geeft niet iedere scheids rood voor, hoewel het formeel wel rood is, en normaal gesproken krijg je bij rood vanwege een doorgebroken speler 1 wedstrijd.

en dan nu:

Quote:Feyenoord accepteert drie duels schorsing Martins Indi
15/09/2010 14:58

Bruno Martins Indi is de komende drie wedstrijden niet beschikbaar voor Feyenoord. De verdediger kreeg zondag een rode kaart van Ruud Bossen in het duel met NAC Breda voor een overtreding op de doorgebroken Matthew Amoah. De Rotterdamse club en de verdediger hebben het schikkingsvoorstel van de KNVB geaccepteerd.

Door de sanctie mist Martins Indi het treffen met Ajax, het bekerduel met Roda JC en de competitiewedstrijd tegen NEC. Als Feyenoord op 3 oktober op bezoek gaat bij De Graafschap is de jonge verdediger wel weer beschikbaar.

Tegen NAC viel Martins Indi in voor de geblesseerd afgehaakte André Bahia. Wat dat betreft was er ook goed nieuws voor Feyenoord. Bahia keerde woensdag terug op het trainingsveld en verwacht op tijd fit te zijn voor De Klassieker tegen Ajax.

Luigi Bruins, de middenvelder viel ook uit tegen NAC Breda, kampt nog wel met fysieke ongemakken en trainde nog niet. Joh Dahl Tomasson en Erwin Mulder werkten een individuele oefensessie af.

onbegrijpelijk dat je dit accepteert. 3 wedstrijden ovor zo'n klein vergrijp?
Reply
#53
Dit slaat inderdaad nergens op. Ik dacht dat op een rode kaart voor een obstructie op een doorgebroken speler een standaard straf staat van 1 wedstrijd schorsing. :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#54
Het zal om de ''duw'' met torso tegen het kippenborstje van kabouter Bossen gaan. Doorgebroken speler is standaard 1 wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Bredanaar Wrote:Dit slaat inderdaad nergens op. Ik dacht dat op een rode kaart voor een obstructie op een doorgebroken speler een standaard straf staat van 1 wedstrijd schorsing. :eeeek:

obstuctie doorgebroken speler = 1
zwarte = 1
feyenoorder = 1

Maakt 3, schorsing klopt dus !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Notworthy
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
centre court Wrote:Het zal om de ''duw'' met torso tegen het kippenborstje van kabouter Bossen gaan. Doorgebroken speler is standaard 1 wedstrijd.

daar heb je een punt, dat zou het kunnen zijn. maar ik vind toch dat ze dat duidelijk moeten maken. wat is anders het nut van straffen.
Reply
#58
waf Wrote:maar ik vind toch dat ze dat duidelijk moeten maken.

Hoe duidelijk wil je het hebben?

Op de KNVB-site:
Quote:Met ingang van 15 september 2010:
Feyenoord: B.R.M. Martins Indi. Uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 3 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, wegens het op onreglementaire wijze een tegenspeler, die zich in een duidelijke scoringspositie bevindt, beletten de bal te spelen, waardoor die scoringskans teniet wordt gedaan en/of het protesteren, gepaard gaande met handtastelijk optreden tegenover de scheidsrechter tijdens de op 12 september 2010 gespeelde wedstrijd NAC – Feyenoord.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.knvb.nl/nieuws/7829/straffen-betaald-voetbal">http://www.knvb.nl/nieuws/7829/straffen-betaald-voetbal</a><!-- m -->

En het geval Fernandez, strafmaat (weet niet wat het voorstel was, het kan zijn dat de straf zwaarder uitvalt, door het in beroep gaan):
Quote:De tuchtcommissie heeft Guyon Fernandez, speler van sbv Excelsior, met ingang van 14 september 2010 uitgesloten van deelname aan competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 4 achtereenvolgende competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld. Deze straf kreeg hij opgelegd wegens het trappen van een tegenspeler tijdens de op 29 augustus 2010 gespeelde wedstrijd AZ-Excelsior.

Afgelopen maandag kreeg Philip Haglund met Jong Heerenveen een terechte rode kaart, ook wegens natrappen, het voorstel:
Quote:RJO Heerenveen/ Emmen: P. Haglund
Uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 2e elftal van zijn club 4 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar wegens het trappen van een tegenspeler tijdens de op 13 september 2010 gespeelde wedstrijd Heracles Almelo - RJO Heerenveen/Emmen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
Mukkus Wrote:Hoe duidelijk wil je het hebben?

ja jezus, ik begrijp dat die straf ergens gepubliceerd is, maar ik bedoel uiteraard de media die berichten 'hij heeft 3 wedstrijden gekregen' en feyenoord dat bericht 'het voorstel te accepteren'. ze lichten helemaal niets toe, daar ging het mij om.

fernandez vind ik nog steeds vreemd omdat ik meerdere malen de aanklager bij zulke dingen heb horen vertellen dat er een gebrek aan bewijs was.
Reply
#60
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Hoe duidelijk wil je het hebben?

ja jezus, ik begrijp dat die straf ergens gepubliceerd is, maar ik bedoel uiteraard de media.

Ow.......de media. Dat jij die nog volgt, die zijn allemaal pro-ajax en lullen elkaar allemaal na. De KNVB geeft de straf, dus je gaat dan bij de bron kijken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: