The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen en blessures 2010-2011
Peter Wrote:Afellay is in zn controlerende rol wel op te vangen.

Peter Wrote:Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

Dus Barca koopt een controlerende aanvaller?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Afellay is in zn controlerende rol wel op te vangen.

Peter Wrote:Wie zegt dat? Barcelona zit nu krap in de aanvallers en had iemand nodig voor de 2e seizoenshelft.

Dus Barca koopt een controlerende aanvaller?

Ik ben ervan overtuigd dat Barca hem puur gekocht heeft op die pot van Nederland tegen Zweden. Toen was hij weergaloos in een aanvallende rol. Zonde om zo'n speler een controlerende rol te geven, dat gaat Guardiola niet doen vermoed ik.
Reply
Alderweireld spierscheuring. Maand of meer out.

Verhoeven-Oleguer-Ooijer als sterkhouders achterin dus tegen Heracles.
Reply
Peter Wrote:Alderweireld spierscheuring. Maand of meer out.

Verhoeven-Oleguer-Ooijer als sterkhouders achterin dus tegen Heracles.

*proest*
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:ZEIST - PSV kan in de belangrijke slotfase van de competitie gewoon beschikken over Ola Toivonen. De spits van PSV accepteerde dinsdag een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB en is daardoor de komende vier oefenduels geschorst. In de competitie kan de Zweed echter gewoon in actie komen.

Toivonen kreeg de straf vanwege zijn rode kaart in de vriendschappelijke wedstrijd van vorige week tegen RKC Waalwijk. Hij werd weggestuurd wegens aanmerkingen op de scheidsrechter. Ook gooide de Zweed met een graspol richting de arbitrage. (ANP)
wat is dit nu weer voor een nietszeggende natte twattenstraf?

hij moet zich in oefenwedstrijden ook gedragen en als bewezen is dat hij zulke taal uitslaat tegen de scheids, moet hij gewoon ook voor reguliere wedstrijden geschorst worden.

dit is echt vleesch noch visch.
Reply
4 OEFENduels geschorst? Undecided Undecided Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Dis is idd een lachwekkende schorsing
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Het schikkingsvoorstel van de openbaar aanklager van de KNVB voor Gill Swerts (Feyenoord), Christian Grindheim (SC Heerenveen) en Arjan Swinkels (Willem II) bedraagt vier duels. Swerts schoffelde AZ-speler Maarten Martens een flinke vleeswond, Grindheim ging hard door op Excelsior-verdediger Leen van Steensel en Swinkels pleegde een aanslag op Willem Janssen. Mocht het trio akkoord gaan met het schikkingsvoorstel, kunnen ze alleen nog meespelen in het slotduel van de competitie.

Swerts dezelfde schorsing als Swinkels (Grindheim niet gezien) :crazy:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Hoe is het met Sigtarson?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:'Ajax en Boerrigter eens over driejarig contract'
Gepubliceerd op 16-04-2011, 07:59 door André van Bochove.
Ajax en Derk Boerrigter zijn het eens geworden over een hernieuwde samenwerking. Volgens De Telegraaf hebben beide partijen overeenstemming bereikt over een driejarige verbintenis. Boerrigter heeft nog een contract tot medio 2012 bij RKC Waalwijk, dus Ajax zal een bepaald bedrag moeten neerleggen voor de vleugelaanvaller.
Boerrigter is dit seizoen uiterst trefzeker in de eerste divisie. In 30 wedstrijden wist de 24-jarige speler zeventien keer te scoren. Van 2005 tot 2007 stond Boerrigter ook al onder contract bij Ajax, maar tot een debuut in het eerste van de Amsterdammers kwam het nooit.

Leuke voetballer, en goed voor de concurrentie op de vleugels. Door zijn traptechniek denk ik dat hij een toegevoegde waarde is tov Ebecilio. Duur zal hij ook niet zijn, dus goede aankoop wat mij betreft.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Die heeft Ajax nu gepakt omdat ze met Chadli en Mertens hun neus hebben gestoten.

Toch denk ik dat een directe stap naar Ajax, ook voor die 2, te hoog gegrepen is. Boerrigter had veel beter de weg van Chadli of Mertens kunnen kiezen.
Reply
Heftig:

Mihai Nesu breekt nekwervel
2011-05-10 14:31:04

Mihai Nesu heeft dinsdag tegen het eind van de ochtendtraining een wervel in zijn nek gebroken. De blessure ontstond door een ongelukkige val tijdens een duel. De Roemeense verdediger wordt dinsdagmiddag geopereerd.

Over de ernst van zijn blessure is pas na de operatie iets te zeggen, aldus clubarts Simon Goedegebuure. “Dan hebben we een beeld van wat er mogelijk is beschadigd. Maar pas over enkele weken kunnen we iets zeggen over Mihai’s herstel.”
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Perspectieven Nesu slecht

UTRECHT - De situatie van FC Utrecht-voetballer Mihai Nesu is onveranderd, wat inhoudt dat er geen afname is van de verlammingsverschijnselen. De vader van Nesu is inmiddels in Utrecht aangekomen om zijn zoon geestelijk te ondersteunen. FC Utrecht-voetballer Alje Schut, die betrokken was bij de botsing die de dwarslaesie van Nesu veroorzaakte, is zozeer aangedaan door het tragische incident, dat hij gisteren niet in staat was om te trainen.

Nesu is sinds de botsing op de training vrijwel geheel verlamd. De Roemeen heeft volgens FC Utrecht nog steeds geen gevoel in armen en benen en dat is volgens de deskundigen geen goed teken. „Over deze patiënt kan ik niet oordelen, omdat ik geen inzicht heb in zijn specifieke situatie. Maar in het algemeen geldt de regel, dat als er in de eerste 48 uur geen enkel herstel optreedt, de perspectieven slecht zijn”, aldus revalidatiearts Christof Smit van revalidatiecentrum Reade in Amsterdam. „De kans is dan groot dat er sprake is van blijvende verlamming. Al zijn er uitzonderingen op de regel.” Smit acht het in ieder geval uitgesloten dat Nesu ooit nog zal voetballen. FC Utrecht hervatte gisteren de training in de aanloop naar het slotduel met AZ, waarin kwalificatie voor de play-offs op het spel staat. „Maar eerlijk gezegd denk ik nu helemaal niet meer aan de play-offs. We willen die laatste wedstrijd goed spelen voor Mihai. De rest is helemaal naar de achtergrond gedrongen”, aldus doelman Michel Vorm. Het is niet voor het eerst dat FC Utrecht te maken krijgt met een tragedie in de spelersgroep. In 2005 overleed David di Tommaso plotseling door een hartstilstand. „Het is bizar dat we nu bij FC Utrecht weer zoiets verschrikkelijks meemaken. Je voelt je weer net zo machteloos als toen.” Vorm was getuige van de botsing.

„Het was een situatie die al een miljoen keer is voorgekomen. Er gebeurde bijna niks. Het is ook heel erg voor Alje, die zich dit enorm aantrekt. Hij kon er niks aan doen, maar Alje is een jongen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou het kunnen begrijpen als zijn hoofd er niet naar staat om zondag te spelen. Aan de andere kant kan hij juist door weer te gaan voetballen de situatie misschien een beetje van zich afzetten. Wij zullen hem daarbij zo veel mogelijk steunen.”

---
Sjezus zeg.. nog totaal geen verbetering en sowieso einde voetbalcarriere. Sad Sad
Reply
ongelooflijk zeg, wat een drama.... :|
Reply
Bizar, en dit door een botsing. Die Schut moet wel heel ongelukking op de nek van Nesu terecht zijn gekomen.... een blessure van 1 op een miljoen ofzo?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Einde voetbalcarriere is toch wel het laatste wat boeit in zo'n geval Sad
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote:Alderweireld mist topduels

AMSTERDAM - Toby Alderweireld is geblesseerd geraakt aan zijn enkel tijdens een training van het nationale elftal van België. De verdediger van Ajax is twee à drie weken uitgeschakeld. Alderweireld zal de wedstrijden tegen AZ, Dinamo Zagreb en Feyenoord moeten missen, meldt Sporza.

Naast Van der Wiel en Boilesen dus ook geen Alderweireld tegen AZ. Het was al geen makkelijke wedstrijd en het feit dat je 3 van de 4 basisverdedigers mist zal niet echt helpen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Anita-Ooijer-Vertonghen-Blind

Die pot wint Ajax wel van AZ!
Reply
Sigthorsson maanden uit de roulatie. Je weet het als je die jongen koopt, was bij AZ ook meer geblesseerd dan fit, maar toch doodzonde zeg voor zo'n talent. Enorme potentie, maar lijkt te blessuregevoelig om het ooit echt te gaan maken.
Reply
WTF, dat is toch echt een aderlating voor Ajax Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dat lijkt mij ook. Vind die gast echt goed, en is denk ik op het moment erg belangrijk voor Ajax.
Wat heeft ie?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mzo. Kan Bulykin laten zien dat ie niet geschikt is voor Ajax(systeem).
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Mzo. Kan Bulykin laten zien dat ie niet geschikt is voor Ajax(systeem).

Castillon naar RKC en Mounir uit de gratie. Of toch maar die Marokkaan van 1,8 miljoen van stal halen? Ze hebben geen spits meer over op die dikke Bulykin na.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
De Jong in de spits en Serero op zijn plek, opgelost. Kan Serero eindelijk laten zien hoe gaat hij is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:De Jong in de spits en Serero op zijn plek, opgelost. Kan Serero eindelijk laten zien hoe gaat hij is.

Ik ga er vanuit dat je hier een typefout hebt gemaakt, maar welke?
moet het zijn:
- gehaat
- laat
- zaat
- gaaf
- gaar?

Ik weet het niet, of je moet 'goed' bedoelen, maar dan heb je liefst 3 typefouten achter elkaar gemaakt en dat kan natuurlijk niet.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Lamme Lennie Wrote:De Jong in de spits en Serero op zijn plek, opgelost. Kan Serero eindelijk laten zien hoe gaat hij is.

Ik ga er vanuit dat je hier een typefout hebt gemaakt, maar welke?
moet het zijn:
- gehaat
- laat
- zaat
- gaaf
- gaar?

Ik weet het niet, of je moet 'goed' bedoelen, maar dan heb je liefst 3 typefouten achter elkaar gemaakt en dat kan natuurlijk niet.

Ik bedoelde GOET! Dat zijn maar 2 spelfouten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Verbeek voedt geruchten over fysieke gesteldheid Sigthorsson

Na de nieuwe blessure van Kolbeinn Sigthorsson staken maandag direct de verhalen de kop met betrekking tot de twijfels over de fysieke gesteldheid van de IJslander. Bij AZ kampte hij continu met blessures. In het Algemeen Dagblad voedde Gertjan Verbeek die geruchten nog eens. Verbeek stelde afgelopen zomer zijn twijfels te hebben uitgesproken over de transfer van de spits.Hij vroeg zich af om de IJslander het fysiek wel aan zou kunnen met meer dan een duel per week. Verbeek had hem geadviseerd dan in ieder geval in de zomer het EK onder 21 te laten lopen.

De clubarts van Ajax wijst alle verhalen van de hand. 'Pure pech', noemde Goedhart de 'vermoeidheidsbreuk'. 'Deze breukjes komen wel vaker voor in de voetballerij, maar dan meestal in de middenvoetsbeentjes. Het heeft niets met de fysieke gesteldheid van Kolbeinn te maken.' Volgens Danny Blind zijn er bij de transfer absoluut geen twijfels geweest over de fysieke gesteldheid van de aanvaller.
Reply
Ik verwacht eigenlijk De Jong in de spits, Jansen op de plek van De Jong en Enoh als controleur...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
ik ook
The great old Ludwig von...
Reply
Box Brother Wrote:Ik verwacht eigenlijk De Jong in de spits, Jansen op de plek van De Jong en Enoh als controleur...

Ik hoop het...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: