The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen en blessures 2010-2011
fernandez 6 wedstrijden. een schorsing is natuurlijk terecht, maar dit is wel heel zwaar. sneuarez krijgt gvd voor bijten slechts 7 wedstrijden. omaar goed, oijer krijgt helemaal niks. ook de andere fernadez is geschorst voor een piepklein klapje tegen grun, en de elleboog van vertongen van afgelopen weekend wordt gewoon niet uitgezonden en niet besproken bij studio ajakkes en die teringhond komt er dus weer mee weg.

ontzettend neuzenbende blijft het toch daar in zeist.
Reply
het wordt nu nog leuker. hoe vaak heb ik niet gehoord dat sneuarez niet alleen geschorst kon wordne op beelden? te weinig bewijs zeiden ze dan. wat is nu het bewijs geweest aanklager, de verklaring van neus vd eijden? is dan het verschil dat vd eijden zijn collegas er wel bijnaait, en de tegenstanders van sneuarez dat niet hebben gedaan?

en hoe moet ik dan het verweer plaatsen van fernandes dat hij dit deed omdat vd eijden hem racistisch bejegende? is dat geen reden om een onderzoek in te stellen? is dat ook geen redne voor vd eijden om heel hard om zich heen te slaan en een belastende verklaring af te leggen?

dit zaakje stinkt, net zoals zoveel zaakjes bij de knjb. maar ja, journalisten vinden het kennelijk niet interessant genoeg.
Reply
waf Wrote:fernandez 6 wedstrijden. een schorsing is natuurlijk terecht, maar dit is wel heel zwaar. sneuarez krijgt gvd voor bijten slechts 7 wedstrijden. omaar goed, oijer krijgt helemaal niks. ook de andere fernadez is geschorst voor een piepklein klapje tegen grun, en de elleboog van vertongen van afgelopen weekend wordt gewoon niet uitgezonden en niet besproken bij studio ajakkes en die teringhond komt er dus weer mee weg.

ontzettend neuzenbende blijft het toch daar in zeist.

Ooijer kan niets krijgen, omdat Bossen hem al geel gegeven heeft. Helaas de regels, maar die had van mij ook 6 wedstrijden mogen krijgen met z'n typhuskop.
Dat Fernandez 6 wedstrijden krijgt (5+1) is niet meer dan terecht. Is niet de eerste keer dat ie natrapt of slaat. En dat racisme is huilebalkie eerste klas.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:fernandez 6 wedstrijden. een schorsing is natuurlijk terecht, maar dit is wel heel zwaar. sneuarez krijgt gvd voor bijten slechts 7 wedstrijden. omaar goed, oijer krijgt helemaal niks. ook de andere fernadez is geschorst voor een piepklein klapje tegen grun, en de elleboog van vertongen van afgelopen weekend wordt gewoon niet uitgezonden en niet besproken bij studio ajakkes en die teringhond komt er dus weer mee weg.

ontzettend neuzenbende blijft het toch daar in zeist.

Ooijer kan niets krijgen, omdat Bossen hem al geel gegeven heeft. Helaas de regels, maar die had van mij ook 6 wedstrijden mogen krijgen met z'n typhuskop.
Dat Fernandez 6 wedstrijden krijgt (5+1) is niet meer dan terecht. Is niet de eerste keer dat ie natrapt of slaat. En dat racisme is huilebalkie eerste klas.

dat kun je natuurlijk nooit zeggen of dat racisme gelul is. als dat zo is: is vind iemand onterecht beschuldigen van racisme nog erger dan racisme zelf, dus dan mag hij van mij 15 wedstrijden krijgen. het gaat er mij om dat ik het vereemd vind dat dat niet wordt onderzocht.

ik betwist dat ooijer niet meer vervolgd kan worden. de scheids heeft deze smerige overtreding niet waargenomen, zo heeft hij geoordeeld en verklaard.

en echt, los van het feit dat ik vind dat fernandez gestraft moet worden, slaan is nooit goed te praten, maar ik kan het gewoon niet verenigen met al die eerdere uitlatingen dat je niet gestraft kan worden 'alleen op tv beelden'. het stinkt gewoon.
Reply
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:fernandez 6 wedstrijden. een schorsing is natuurlijk terecht, maar dit is wel heel zwaar. sneuarez krijgt gvd voor bijten slechts 7 wedstrijden. omaar goed, oijer krijgt helemaal niks. ook de andere fernadez is geschorst voor een piepklein klapje tegen grun, en de elleboog van vertongen van afgelopen weekend wordt gewoon niet uitgezonden en niet besproken bij studio ajakkes en die teringhond komt er dus weer mee weg.

ontzettend neuzenbende blijft het toch daar in zeist.

Ooijer kan niets krijgen, omdat Bossen hem al geel gegeven heeft. Helaas de regels, maar die had van mij ook 6 wedstrijden mogen krijgen met z'n typhuskop.
Dat Fernandez 6 wedstrijden krijgt (5+1) is niet meer dan terecht. Is niet de eerste keer dat ie natrapt of slaat. En dat racisme is huilebalkie eerste klas.

dat kun je natuurlijk nooit zeggen of dat racisme gelul is. als dat zo is: is vind iemand onterecht beschuldigen van racisme nog erger dan racisme zelf, dus dan mag hij van mij 15 wedstrijden krijgen. het gaat er mij om dat ik het vereemd vind dat dat niet wordt onderzocht.

ik betwist dat ooijer niet meer vervolgd kan worden. de scheids heeft deze smerige overtreding niet waargenomen, zo heeft hij geoordeeld en verklaard.

en echt, los van het feit dat ik vind dat fernandez gestraft moet worden, slaan is nooit goed te praten, maar ik kan het gewoon niet verenigen met al die eerdere uitlatingen dat je niet gestraft kan worden 'alleen op tv beelden'. het stinkt gewoon.

Als dat laatste waar is, heeft Rens z'n bruine hemd aan getrokken, terwijl Rodney met grote glimlach de tackle van Ooijer als "viel wel mee" bestempelde. Das wel makkelijk als je net 6-4 in je broekzak hebt, dus dat zou Rens met een 0-1 in de Kuip ook kunnen doen. Aan de andere kant, zou ik ook wel een beetje klaar zijn met die Fernandez als ik 2x in me smoel geslagen zou zijn. Voor bewijs racisme zijn getuigen nodig dus daar komen we nooit achter.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
als ik iemand voor vuile stinkende tiefes neger uit maak zou ik de volgende dag, als de emoties wat bekoeld zijn, misschien toch wel denken dat het niet vreemd is dat ik een koekie krijg. die eerste klap was mis, anders had hij geen 2de keer hoeven te slaan.

ik ben met je eens dat het lastig te bewijzen is, maar als je het niet onderzoekt, kun je dat nooit met zekerheid zeggen. het blijft dus stinken.
Reply
waf Wrote:als ik iemand voor vuile stinkende tiefes neger uit maak zou ik de volgende dag, als de emoties wat bekoeld zijn, misschien toch wel denken dat het niet vreemd is dat ik een koekie krijg. die eerste klap was mis, anders had hij geen 2de keer hoeven te slaan.

ik ben met je eens dat het lastig te bewijzen is, maar als je het niet onderzoekt, kun je dat nooit met zekerheid zeggen. het blijft dus stinken.

ik vind tiefes neger nog heel netjes. Tiefes is te genezen namelijk.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Het is duidelijk dat Fernandes tot 2 keer toe slaat, dus 6 wedstrijden is terecht.
Er moet zeker onderzoek worden gedaan naar vd Eijden, als Fernandes beweert dat hij zich racistisch heeft uitgelaten.
Het belangrijkste is echter dat ze af moeten stappen van die volstrekt belachelijke regel dat wanneer een scheidsrechter een overtreding heeft beoordeeld als geel, dat de speler dan geen schorsing op tv-beelden meer kan krijgen. Dat is toch volslagen bull-shit zeg. Als iets bewezen kan worden, moet je daar een vervolg aan geven en het niet laten zitten omdat een scheidsrechter een verkeerde beslissing heeft genomen. Het is hetzelfde als wanneer een misdadiger wordt vrijgelaten door een vormfout..... :crazy:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Het is duidelijk dat Fernandes tot 2 keer toe slaat, dus 6 wedstrijden is terecht.
Er moet zeker onderzoek worden gedaan naar vd Eijden, als Fernandes beweert dat hij zich racistisch heeft uitgelaten.
Het belangrijkste is echter dat ze af moeten stappen van die volstrekt belachelijke regel dat wanneer een scheidsrechter een overtreding heeft beoordeeld als geel, dat de speler dan geen schorsing op tv-beelden meer kan krijgen. Dat is toch volslagen bull-shit zeg. Als iets bewezen kan worden, moet je daar een vervolg aan geven en het niet laten zitten omdat een scheidsrechter een verkeerde beslissing heeft genomen. Het is hetzelfde als wanneer een misdadiger wordt vrijgelaten door een vormfout..... :crazy:

volgens mij is de regel, en is al helemaal de bedoeling van de regel:

als de scheids over een bepaalde situatie heeft geoordeeld, kan hij niet worden overruled. dat vind ik terecht. bossen heeft deze overtreding echter niet beoordeeld. hij heeft de ernst van deze overtreding neit gezien. dan kan hij dus wat mij betreft worden veroordeeld.

en als iemand een klap uitdeelt en de scheids ziet het en besluit dit af te doen met een vrije trap en geen gele kaart, dan kan de tuchtcommissie niks meer.

echt waar, zo zou het moeten zijn.
Reply
in het ad staat dat de aanklager nadere info heeft opgevraagd over het vermeende racisme. dan onderzoekt hij het dus wel. feyenoord wil niet zeggen wat er precies is gezegd en dan kan de aanklager er niets mee.

fernandes houdt het zo natuurlijk wel vaag. nu moet hij ook man en paard noemen. ook wordt niet duidelijk of fernandes dit in zijn verweer heeft opgenomen, maar dat lijkt er dan niet op. dan moet hij ook gewoon zijn smoel houden.
Reply
Volgens mij heeft waf iets tegen Ajax en tegen de KNVB. Hiepie hoi hiepie hoi calimero
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
waf Wrote:in het ad staat dat de aanklager nadere info heeft opgevraagd over het vermeende racisme. dan onderzoekt hij het dus wel. feyenoord wil niet zeggen wat er precies is gezegd en dan kan de aanklager er niets mee.

fernandes houdt het zo natuurlijk wel vaag. nu moet hij ook man en paard noemen. ook wordt niet duidelijk of fernandes dit in zijn verweer heeft opgenomen, maar dat lijkt er dan niet op. dan moet hij ook gewoon zijn smoel houden.

Eens. Hij wil Rens niet in een kwaad daglicht stellen, maar noemt wel dat hij is uitgescholden? Noem dan ook de kleur en afkomst. Misschien heeft Rens wel gezegd dat Fernandez een mooi kleurtje heeft van de zuid-amerikaanse zon?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Zou belachelijk zijn als deze niet wordt kwijtgescholden...

Quote:'Rode' Pasveer in beroep tegen schorsing
Remko Pasveer gaat in beroep tegen de straf die de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem wil opleggen. De sluitpost van Heracles Almelo kreeg vrijdagavond een rode kaart tegen Vitesse (2-0 verlies).

Pasveer haalde vrijdag Vitesse-aanvaller Renato Ibarra neer. Vitesse kreeg een strafschop en Pasveer ook een rode kaart. Volgens trainer Peter Bosz was dat een zeer zware straf. Maandag is de club volgens verwachting in beroep gegaan tegen de schorsing van één wedstrijd, zo meldt de KNVB.

Door die schorsing dreigt Pasveer de halve finale van de KNVB Beker tegen AZ te moeten missen. Maandagavond volgt een zitting in Zeist, waardoor op tijd bepaald wordt of hij donderdag mag keepen in Alkmaar.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Zou belachelijk zijn als deze niet wordt kwijtgescholden...

Quote:'Rode' Pasveer in beroep tegen schorsing
Remko Pasveer gaat in beroep tegen de straf die de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem wil opleggen. De sluitpost van Heracles Almelo kreeg vrijdagavond een rode kaart tegen Vitesse (2-0 verlies).

Pasveer haalde vrijdag Vitesse-aanvaller Renato Ibarra neer. Vitesse kreeg een strafschop en Pasveer ook een rode kaart. Volgens trainer Peter Bosz was dat een zeer zware straf. Maandag is de club volgens verwachting in beroep gegaan tegen de schorsing van één wedstrijd, zo meldt de KNVB.

Door die schorsing dreigt Pasveer de halve finale van de KNVB Beker tegen AZ te moeten missen. Maandagavond volgt een zitting in Zeist, waardoor op tijd bepaald wordt of hij donderdag mag keepen in Alkmaar.

lastig. ik vind dat hij al genoeg gestraft is doordat hij niet meer mee mocht doen.
Reply
Het was gewoon geen overtreding
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: