The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Shanghai Masters
#31
Zo teleurgesteld in Murray de afgelopen week dat mijn beslissing om hem eruit te laten deze week geen rationele maar een emotionele was.
Reply
#32
Hup Youzhny. In dat 4e kwart durf ik de halve finalist echt niet te voorspellen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Volgens mij is vorige week nu helemaal afgerond, en staat Shanghai op het punt van beginnen. Keurige timing.
Reply
#34
centre court Wrote:Hup Youzhny. In dat 4e kwart durf ik de halve finalist echt niet te voorspellen.
Djokovic?
Reply
#35
Roddick [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
speelt ferrer deze week niet?
Reply
#37
Jawel maar deze staat nog op rood omdat hij vanmorgen nog in ander toernooi zat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#38
oke thnx :Big Grin
Reply
#39
Ik zie trouwens nog meer mensen in het rood staan zoals Monfils, Isner...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Jammer dat de site van FTM er op maandag altijd vaak uitligt. Niet dat ik daar iemand iets mee wil verwijten, maar juist dan ben je zo benieuwd naar andere teams. Kon zo snel wel zien dat Fedex iig het meest gekozen is. Afwachten hoe hij de baan opkomt, ik het de laatste tijd het idee dat het hem allemaal niet meer zo kan boeien. Heb gegokt met Soderling, die totaal niet in vorm is maar in deze draw wel kansen heeft.
Reply
#41
Andre gaat verder waar hij vorige week gebleven was...

GGL van 1-4 naar 6-4 in de 3e set :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Moet ik hier nog serieus op in gaan?
Maar ik vind het wel knap van jou. De meeste pech van iedereen en toch nog bovenin meedraaien. Kun je nagaan hoe ver je voorstond als je een paar keer geen pech had gehad.
Reply
#43
Ik vind dat hele verhaal van pech en geluk overtrokken. Aan het eind van de rit sta je waar je hoort te staan :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Waarom spelen Bagh-Chardy neit verder? wordt alles nog gespeeld vandaag?

weet iemand dit?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Rain
Reply
#46
Regen en CC heeft een dak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
hoe zijn de vooruitzichten en hebben ze licht op de bijbanen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Thiemo Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Mijn naam is Thiemo en ik word enorm overschat. Mensen vinden mij een groot talent maar eigenlijk doe ik niets meer dan de ballen door het midden slaan en wachten of de tegenstander de bal goed of niet goed slaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Stille Wrote:Mijn naam is Thiemo en ik word enorm overschat. Mensen vinden mij een groot talent maar eigenlijk doe ik niets meer dan de ballen door het midden slaan en wachten of de tegenstander de bal goed of niet goed slaat

Onzin, maar ik ben eigenlijk niet anders gewend als er een Nederlander op de baan staat...
Reply
#51
Hup Thiemo, hup Mischa, hup Jeremy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
En Thiemo serveert ineens voor de partij bij * 6-5
Reply
#53
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Mijn naam is Thiemo en ik word enorm overschat. Mensen vinden mij een groot talent maar eigenlijk doe ik niets meer dan de ballen door het midden slaan en wachten of de tegenstander de bal goed of niet goed slaat

Onzin, maar ik ben eigenlijk niet anders gewend als er een Nederlander op de baan staat...
Het is sowieso onzin, maar dat laatste deel ik niet. Want ze staan op de banken als hij wel presteert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ja, juist daarom. Het wordt nogal eens overdreven als een Nederlander (goed) presteert, maar als er ook maar een game verloren wordt krijgen we dit soort dwaze teksten.
Reply
#55
Die Verdasco is wel erg ver weggezakt de laatste tijd. 34 UE in 2 sets haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Dus was de tactiek van Thiemo om alles zonder tempo door het midden te slaan toch de juiste Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
dat is ongeveer de enige tactiek die thiemo heeft...dit doet hij goed hoor en je kan er vrij ver mee komen (zie murray) maar het is heel frustrerend om naar te kijken af en toe omdat je weet dat hij die bal ook een flinke knal kan geven. Bij Schalken had ik die frustratie ook altijd.
Reply
#58
Precies Mac! Af en toe zou ik hem wel eens bal zien willen rammen in de hoeken maar het is allemaal zo kalm

Klasse Jeremy, klasse Mischa
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Schalken kon inderdaad de ballen niet hard slaan, dus alles op 1 tempo ja.
Hij wist echter altijd wel de hoeken van de baan te vinden.
Sowieso knap van hem dat hij ondanks beperkte mogelijkheden toch zo ver is gekomen.
Reply
#60
Ik deel op zich wel de mening dat het niet altijd even leuk is om naar te kijken, maar aanvallen tegen Verdasco is dodelijk, dan krijg je hem 3x zo hard terug. Tegen zulke lui is terugbrengen de beste optie. Het zou wel mooi zijn als hij tegen mindere spelers wel het verschil in aanvallend opzicht kan maken.
Reply


Forum Jump: