The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dit is het grote Kater-onderwerp
#91
harry_bierdop Wrote:
Balthazar Wrote:Harrie wij gaan hem niet in elkaar slaan maar we gaan er voor zorgen dat hij zijn vergunning kwijt raakt en een fikse schade vergoeding moet betalen. De buurman van een kameraad is advocaat en die heeft het gister uitgerekend en hij kwam al op 3000 euro schadevergoeding. Er is trouwens ook al een brief gestuurd naar alle middelbare scholen in oldenzaal en omgeving, met het verzoek om dit door alle kinderen te laten lezen en er voor te zorgen dat er niemand meer heengaat.

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit verder gaat

Flauw hoor :wink:

Nou als je geweld wil, Kennedy vroeg mij al of ik een paar molotovs van hem wil lenen dus dat moet dan maar :wink:
Reply
#92
Tsja...molotovs! Wel een beetje kansloos (wel effectief), maar getuigd niet echt van veel lef! Je moet het personeel hebben (en de baas natuurlijk) :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#93
oke dan schiet ik ze wel allemaal een kogel door de kop :o
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#94
Balthazar Wrote:oke dan schiet ik ze wel allemaal een kogel door de kop :o

nooit gedacht dat jij zo geweldadig zou zijn.... :wink:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
#95
Balthazar Wrote:oke dan schiet ik ze wel allemaal een kogel door de kop :o

Snipertje hier, snipertje daar!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#96
Gerben in het vizier en schieten maar!!!!! =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#97
Kennedy Wrote:Gerben in het vizier en schieten maar!!!!! =D>

Aan jouw avatar te zien heb jij anders ook een behoorlijk schot hagel in je muil gehad.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#98
De brief stond vandaag in de krant!!! nu hopen dat er nog maatregelen worden genomen.


Zinloos geweld
In de nacht van 14 op 15 januari heeft er in Oldenzaal een vechtpartij plaatsgevonden. Twee jongens van 18 jaar liepen langs een café en werden door de eigenaar en diens personeel in elkaar getimmerd.

Aanleiding voor dit voorval was slechts het verplaatsen van een terrasstoel, de reactie was buiten elke proportie. Normaal praten was er niet bij, sussen hielp niet.


De kroegbaas sloeg op tilt en was door de drank zichzelf niet. Na de eerste schermutselingen, hadden de jongelui er genoeg van en besloten huiswaarts te keren. Ze passeerden andermaal het markante café en werden wederom opgemerkt door de eigenaar. Die trommelde zes volwassen kerels op om de knapen nog een lesje te leren. Deze vluchtten voor hun leven, maar werden de pas afgesneden en vervolgens nogmaals afgerost (geschopt in nek en rug). Door wederzijdse bekenden werden de jongelui ontzet, omdat ook de politie inmiddels was gealarmeerd.

Van dit voorval is bij de politie aangifte gedaan van mishandeling. De eigenaar is geen onbekende en krijgt er weer een streepje bij.

De eigenaar deed aangifte van diefstal van een stoel om de aandacht af te leiden. Slim, maar de wereld op zijn kop.

Het resultaat: arm uit de kom, zere rug, kaakblessure, schrammen en builen, jas en broek kapot, zilveren ketting kwijt. Maar er is nog meer; psychische schade, de angst bij de ouders. Onze kinderen hebben nog ‘geluk’ gehad, maar komen ze er de volgende keer ook zo ‘goed’ vanaf? We kunnen onze kinderen niet binnen houden, maar zullen zeker de komende maanden niet slapen als de jongelui gaan stappen.

Heeft een eigenaar van een horecagelegenheid niet een voorbeeldfunctie? Wij kennen ook enkele kroegbazen (wie niet?) en gelukkig zijn die uit een ander hout gesneden.

Wij hebben onze kinderen het advies gegeven de stad te mijden, maar dat zal wel niet lukken. Dan willen wij ze het advies geven om betrokken café te mijden en zoveel mogelijk vrienden vragen hetzelfde te doen. Boycotten, dat deden we in onze tijd, dan lost dit probleem zich misschien ook wel op.

Als niemand er wat aan doet, moeten dus eerst ergere dingen gebeuren. Als het kalf verdronken is, dempt men de put. Ik hoop alleen dat het dan niet uw of ons kalf is.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#99
heb het vanmorgen gelezen.
Ik vind het goed dat zijn vergunning is ingetrokken.
Het cafe krijgt nu wel een naam en de ouders zullen nu wel tegen hun kinderen gaan zeggen, dat ze naar een ander cafe moeten gaan
Daarom kunnen ze maar beter de toko sluiten
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
Vergunning horecabaas Markant ingetrokken
OLDENZAAL - Burgemeester en Wethouders van Oldenzaal hebben de exploitant van café Markant aan de Markt in Oldenzaal, L. Bentert, gisteren schriftelijk laten weten dat zij ‘voornemens zijn’ diens horacavergunning in te trekken. Het café blijft vooralsnog open.


Reden voor deze aanschrijving is volgens burgemeester F. Backhuijs het feit dat er de laatste maanden diverse klachten zijn binnengekomen van bezoekers van het café over de horecabaas. De man zou terwijl hij aan het werk is te veel drinken en als gevolg daarvan in aangeschoten toestand zodanig agressief reageren naar bezoekers, dat volgens Backhuijs geen sprake meer is van ‘onbesproken gedrag’. ‘Ingrijpen is noodzakelijk’, aldus de burgemeester, die de zaak in hoge mate betreurt omdat het imago van Oldenzaal als uitgaansstad in het geding is.

Volgens Backhuijs heeft hij in oktober vorig jaar een persoonlijk gesprek gehad met Bentert naar aanleiding van de klachten, waarvan in de meeste gevallen ook aangifte is gedaan bij de politie. ‘In dat gesprek heeft de exploitant beterschap beloofd, maar ik constateer nu dat daarvan geen sprake is. Vandaar dat we hem vorige week hebben aangeschreven met de mededeling dat wij van plan zijn zijn horecavergunning in te trekken. Dat betekent niet dat het café dicht moet. Als er iemand anders is met een horecavergunning die als uitbater optreedt kan dat ook.’

Voordat de horecavergunning definitief wordt ingetrokken krijgt Bentert wel de gelegenheid zich te verweren. ‘Maar hij zal met erg sterke argumenten moeten komen, want hij was gewaarschuwd. Dus is dit de volgende stap’, aldus Backhuijs.

De burgemeester zegt de aanschrijving bewust in de publiciteit te brengen naar aanleiding van een ingezonden brief die gisteren in deze krant stond. Daarin stelde een bezorgde ouder van een Oldenzaalse tiener het gedrag van Bentert aan de kaak. ‘Nu onze aanschrijving en deze brief samenvallen, vind ik het gepast hierover naar buiten te treden’, aldus Backhuijs.

Als eerstverantwoordelijke voor de openbare orde in Oldenzaal benadrukt hij dat het uitgaanspubliek in dit soort kwesties zeker niet vrijuit gaat en ook agressie kan oproepen. ‘Als ik lees dat die jongens met terrasstoelen hebben lopen slepen, dan is dat gewoon fout. Je hoort van andermans spullen af te blijven. Het voorval staat niet op zichzelf. Onlangs zijn er terrasstoelen door de ruiten van een café gegooid. Dat soort acties valt gewoon niet goed te praten. Dan heb ik er best begrip voor dat een exploitant kwaad reageert. In het geval van café Markant is er echter sprake van een onhoudbare situatie na een opeenstapeling van incidenten.’
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Over terrasstoelen slepen gesproken. Een aantal jaar terug werd ik na een nacht flink stappen (Tilburgse kermis) 's middags wakker met een terrastafel (jaja geen stoel maar toch) naast mijn bed #-o

ff on topic. Waarschijnlijk zoekt die knakker een andere uitbater die onder hem werkt waardoor je nog hetzelfde gezeik hebt. Alhoewel ze nu wel op hun tellen moeten passen om gehele sluiting te voorkomen denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Over terrasstoelen slepen gesproken. Een aantal jaar terug werd ik na een nacht flink stappen (Tilburgse kermis) 's middags wakker met een terrastafel (jaja geen stoel maar toch) naast mijn bed

:lol: dan schrik je je toch wel de tering
Reply
asataatje gepakt... Om adhct uur op ojm ff triatrhlon te doen.. teringzooiiii!!!
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
Asataatje? Ok, de rest is nog wel te begrijpen, maar asataatje?
Reply
Astaatje... Ik ga hier niet meer komen denk ik 's nachts... beetje dikke vingers voor die kleine toetsen.. Ik heb koppijn en ga nu ff wintertriathlon doen..

Sad
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
au... mn fucking hoofd doet pijn!!!


Maar ja, ik ben tevreden, ga stage lopen bij de KNVB :8:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
=D> Cool =D>

Wat ga je daar doen? En voor welke opleiding?
Reply
Ik studeer Sportmanagement & Ondernemen aan de HVA..

En nu ga ik voor de KNVB de landelijke finales schoolvoetbal in Zeist en de landelijke finales straatvoetbal op de Dam organiseren. Data zijn respectievelijk 15 en 18 juni, dus kom allemaal een kijkje nemen zou ik zeggen! :Big Grin
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
Kater !

:wink:

Crazy Piano's bezocht gisteravond, enne om half 9 weer aan de 'arbeid'..
Reply
Quote:Crazy Piano's bezocht gisteravond

oeeh daar heb ik trauma aan overgehouden...tip: kom daar noooit op je verjaardag!
Reply
Ekslem Wrote:Over terrasstoelen slepen gesproken. Een aantal jaar terug werd ik na een nacht flink stappen (Tilburgse kermis) 's middags wakker met een terrastafel (jaja geen stoel maar toch) naast mijn bed #-o

ik ken er een die heeft zo'n flikkerlamp(die aan zo'n afzetbord zit.) van de gemeente meegenomen naar huis met z'n dronken kop.

Maar hij werd die nacht al snel gevonden want dat klipper licht krijg je moeilijk uit dus de politie had hem die nacht al snel gevonden en wer uit z'n bed gebeld.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Scumpie Wrote:Ik studeer Sportmanagement & Ondernemen aan de HVA..

En nu ga ik voor de KNVB de landelijke finales schoolvoetbal in Zeist en de landelijke finales straatvoetbal op de Dam organiseren. Data zijn respectievelijk 15 en 18 juni, dus kom allemaal een kijkje nemen zou ik zeggen! :Big Grin

Ik ben ws in de buurt dus dat straatvoetbal wil ik zeker gaan zien!
Reply
Mac Wrote:
Quote:Crazy Piano's bezocht gisteravond

oeeh daar heb ik trauma aan overgehouden...tip: kom daar noooit op je verjaardag!

EENS! voor je het weet zit je tussen twee tieten een cocktail weg te slikken :wink:
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
Scumpie Wrote:
Mac Wrote:
Quote:Crazy Piano's bezocht gisteravond

oeeh daar heb ik trauma aan overgehouden...tip: kom daar noooit op je verjaardag!

EENS! voor je het weet zit je tussen twee tieten een cocktail weg te slikken :wink:

ben er 1 keer geweest, maar was veelste druk, moest gewoon meer dan 10 minuten wachten voordat we een biertje hadden besteld. het concept is verder goed en over die tieten idd ja.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:
Scumpie Wrote:
Mac Wrote:
Quote:Crazy Piano's bezocht gisteravond

oeeh daar heb ik trauma aan overgehouden...tip: kom daar noooit op je verjaardag!

EENS! voor je het weet zit je tussen twee tieten een cocktail weg te slikken :wink:

ben er 1 keer geweest, maar was veelste druk, moest gewoon meer dan 10 minuten wachten voordat we een biertje hadden besteld. het concept is verder goed en over die tieten idd ja.

Moet je je eigen tapje aan laten sluiten, kan je pakken wanneer je wilt!
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
was t maar waar dat ik tussen 2 tieten een cocktailtje mocht drinken...ik moest de kabouterdans dansen bovenop de piano :oops:
Reply
dan doe je toch iets verkeerd Mac =D> =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Hahaha

Iemand van ons moest ook de piano op, slabbertje en slikken maar... =D>
Reply
Is die pianobar een goeie?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Scumpie Wrote:asataatje gepakt... Om adhct uur op ojm ff triatrhlon te doen.. teringzooiiii!!!

:8: :8:
Aiolos unleash your torn
Reply


Forum Jump: