The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Olympique Lyon - PSV
#31
Jansoe Wrote:
FC Wageningen Wrote:Afgelopen.

Alsjeblieft niet zeg. Dan boren ze me 45 minuten vermaak van de 2e helft door de neus. :8:

](*,) Calimero


Voor de rest hoor je nu overal "zonder Cocu is PSV wel opeens heel veel minder".. net alsof ze bij een rode kaart voor bijvoorbeeld Culina niet kansloos waren geweest met 10 man. Al krijgt je zwakste speler rood, met 10 man is het altijd kansloos tegen zo'n ploeg.
Reply
#32
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
FC Wageningen Wrote:Afgelopen.

Alsjeblieft niet zeg. Dan boren ze me 45 minuten vermaak van de 2e helft door de neus. :8:

](*,) Calimero


Voor de rest hoor je nu overal "zonder Cocu is PSV wel opeens heel veel minder".. net alsof ze bij een rode kaart voor bijvoorbeeld Culina niet kansloos waren geweest met 10 man. Al krijgt je zwakste speler rood, met 10 man is het altijd kansloos tegen zo'n ploeg.

Maar PSV is wel "minder" zonder Cocu.

Cocu is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele belangrijke speler voor PSV.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
Peter Wrote:](*,) Calimero


.

Ik reageer gewoon hoe de gemiddelde psv'er ook zou reageren wanneer ajax daar had gestaan hoor. Ik vond het schitterend om psv te zien dwalen in ieder geval.

En o ja, ook MET Cocu had psv weinig tot helemaal niets in te brengen hoor. Lyon was gewoon een aantal maten te groot.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#34
Jansoe Wrote:Ik reageer gewoon hoe de gemiddelde psv'er ook zou reageren wanneer ajax daar had gestaan hoor. Ik vond het schitterend om psv te zien dwalen in ieder geval.

:lol: schitterend om zo bewezen zien te worden dat er zoveel domme mensen op deze aardkloot rond lopen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Aisatti schijnt nog steeds in Lyon te zijn. Hij staat nog steeds op het veld te kijken waar Fred en de bal gebleven zijn...
Reply
#36
realphoolie Wrote:Aisatti schijnt nog steeds in Lyon te zijn. Hij staat nog steeds op het veld te kijken waar Fred en de bal gebleven zijn...

:lol:
Make tea, not war
Reply
#37
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
FC Wageningen Wrote:Afgelopen.

Alsjeblieft niet zeg. Dan boren ze me 45 minuten vermaak van de 2e helft door de neus. :8:

](*,) Calimero


Voor de rest hoor je nu overal "zonder Cocu is PSV wel opeens heel veel minder".. net alsof ze bij een rode kaart voor bijvoorbeeld Culina niet kansloos waren geweest met 10 man. Al krijgt je zwakste speler rood, met 10 man is het altijd kansloos tegen zo'n ploeg.

Idd het bewijs hebben we in Istanbul gezien...
Reply
#38
Ekslem Wrote:
Jansoe Wrote:Ik reageer gewoon hoe de gemiddelde psv'er ook zou reageren wanneer ajax daar had gestaan hoor. Ik vond het schitterend om psv te zien dwalen in ieder geval.

:lol: schitterend om zo bewezen zien te worden dat er zoveel domme mensen op deze aardkloot rond lopen.

Waarom dom? Enkel en alleen omdat ik het mooi vond dat PSV eens een keer keihard op zijn bek ging? :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:
Jansoe Wrote:Ik reageer gewoon hoe de gemiddelde psv'er ook zou reageren wanneer ajax daar had gestaan hoor. Ik vond het schitterend om psv te zien dwalen in ieder geval.

:lol: schitterend om zo bewezen zien te worden dat er zoveel domme mensen op deze aardkloot rond lopen.

Waarom dom? Enkel en alleen omdat ik het mooi vond dat PSV eens een keer keihard op zijn bek ging? :roll:

Als 1 of andere gek van een brug springt, spring jij er dan achteraan? Ik irriteer me aan calimero gedrag en vind het behoorlijk dom. That's all.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Jansoe Wrote:
Ekslem Wrote:
Jansoe Wrote:Ik reageer gewoon hoe de gemiddelde psv'er ook zou reageren wanneer ajax daar had gestaan hoor. Ik vond het schitterend om psv te zien dwalen in ieder geval.

:lol: schitterend om zo bewezen zien te worden dat er zoveel domme mensen op deze aardkloot rond lopen.

Waarom dom? Enkel en alleen omdat ik het mooi vond dat PSV eens een keer keihard op zijn bek ging? :roll:

Ik snap de de frustratie en jaloezie hoogtij viert in huize Jansoe, maar denk je nou echt dat het voor Ajax (en alle andere nederlandse clubs) goed is als we als nederlandse clubs dergelijke resultaten boeken in Europa? Als het elke wedstrijd zo gaat met de Nederlandse ploegen mogen we over 5 jaar blij zijn dat we nog net 1 CL plek hebben te verdelen. :|
Reply
#41
Ach, Jansoe heeft geen verstand, dus zo'n reactie van hem is logisch. Ik vind het jammer dat PSV uitgeschakeld is. Vooraf had ik er een redelijk gevoel over, gaf ze kansen. Maar aangezien ze op een gegeven moment met 10 man tegen een 2-0 achterstand aankeken en uitschakeling een feit was, vond ik het niet erg dat ze nog een paar om de oren kregen met het oog op morgen....
Reply
#42
Matador! Wrote:Ach, Jansoe heeft geen verstand, dus zo'n reactie van hem is logisch. Ik vind het jammer dat PSV uitgeschakeld is. Vooraf had ik er een redelijk gevoel over, gaf ze kansen. Maar aangezien ze op een gegeven moment met 10 man tegen een 2-0 achterstand aankeken en uitschakeling een feit was, vond ik het niet erg dat ze nog een paar om de oren kregen met het oog op morgen....

Ik denk dat je met het oog op morgen beter had kunnen hopen op een 0-1 voor PSV en dus een verlenging. Nu ging Guus met het oog op zaterdag spelers sparen door ze vroegtijdig te wisselen (Culina, Farfan, Alex).
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Ekslem Wrote:
Matador! Wrote:Ach, Jansoe heeft geen verstand, dus zo'n reactie van hem is logisch. Ik vind het jammer dat PSV uitgeschakeld is. Vooraf had ik er een redelijk gevoel over, gaf ze kansen. Maar aangezien ze op een gegeven moment met 10 man tegen een 2-0 achterstand aankeken en uitschakeling een feit was, vond ik het niet erg dat ze nog een paar om de oren kregen met het oog op morgen....

Ik denk dat je met het oog op morgen beter had kunnen hopen op een 0-1 voor PSV en dus een verlenging. Nu ging Guus met het oog op zaterdag spelers sparen door ze vroegtijdig te wisselen (Culina, Farfan, Alex).

Even goed lezen wat ik zeg Ekslem... Na een 2-0 tussenstand is een 0-1 niet meer mogelijk... :wink:
Reply
#44
Matador! Wrote:
Ekslem Wrote:
Matador! Wrote:Ach, Jansoe heeft geen verstand, dus zo'n reactie van hem is logisch. Ik vind het jammer dat PSV uitgeschakeld is. Vooraf had ik er een redelijk gevoel over, gaf ze kansen. Maar aangezien ze op een gegeven moment met 10 man tegen een 2-0 achterstand aankeken en uitschakeling een feit was, vond ik het niet erg dat ze nog een paar om de oren kregen met het oog op morgen....

Ik denk dat je met het oog op morgen beter had kunnen hopen op een 0-1 voor PSV en dus een verlenging. Nu ging Guus met het oog op zaterdag spelers sparen door ze vroegtijdig te wisselen (Culina, Farfan, Alex).

Even goed lezen wat ik zeg Ekslem... Na een 2-0 tussenstand is een 0-1 niet meer mogelijk... :wink:

Je hebt gelijk, excuses.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Ekslem Wrote:
Matador! Wrote:
Ekslem Wrote:
Matador! Wrote:Ach, Jansoe heeft geen verstand, dus zo'n reactie van hem is logisch. Ik vind het jammer dat PSV uitgeschakeld is. Vooraf had ik er een redelijk gevoel over, gaf ze kansen. Maar aangezien ze op een gegeven moment met 10 man tegen een 2-0 achterstand aankeken en uitschakeling een feit was, vond ik het niet erg dat ze nog een paar om de oren kregen met het oog op morgen....

Ik denk dat je met het oog op morgen beter had kunnen hopen op een 0-1 voor PSV en dus een verlenging. Nu ging Guus met het oog op zaterdag spelers sparen door ze vroegtijdig te wisselen (Culina, Farfan, Alex).

Even goed lezen wat ik zeg Ekslem... Na een 2-0 tussenstand is een 0-1 niet meer mogelijk... :wink:

Je hebt gelijk, excuses.

Aanvaard!
Reply


Forum Jump: