The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De kampioen van 2010-2011 wordt:
You do not have permission to vote in this poll.
PSV
38.46%
10 38.46%
FC Twente
19.23%
5 19.23%
FC Groningen
3.85%
1 3.85%
Ajax
34.62%
9 34.62%
AZ
3.85%
1 3.85%
Total 26 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Kampioen 2010-2011
#31
Peter Wrote:Overigens heeft Peter R. de Vries hier wel een punt:

PeterRdeV

Als Martin Jol nog coach was geweest, was hij afgemaakt en doorgetrokken in de column van Cruijff. Er is inderdaad wat veranderd bij Ajax...
less than 20 seconds ago via web

Ajax vergooit in één week het kampioenschap en de Europese league op beschamende wijze, maar geen woord in de column van Cruijff erover....
1 minute ago via web

Maar daar kan Frank de Boer toch niks aan doen? Het is allemaal nog de schuld van Martin Jol en natuurlijk van die El Hamlap!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Nou hoe denken we er na afgelopen weekeinde over?

wie van de drie?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#33
Wij stonden 9 punten los, maar na afgelopen 2 wedstrijden 2 keer verloren te hebben nog maar 3. Nog 6 (waarvan 4! uit) wedstrijden te gaan waarvan nog 1 keer tegen de nummer 2 (waarvan we zaterdag verloren). Zal dus spannend worden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
dubbel.
Reply
#35
Jansoe Wrote:Nou hoe denken we er na afgelopen weekeinde over?

wie van de drie?

Peter Wrote:Ben het dus niet met je eens Bumme. 1 ding overigens wel: 17 punten is voor PSV voldoende voor de titel. Met meer dan 70 punten wordt je dit jaar kampioen.

Dat is van begin maart en dat denk ik nog steeds. Wie 70 punten haalt wordt kampioen. PSV wint er van zn 3 uitduels maximaal 1, Ajax wint mi. Twente-thuis en Heerenveen-uit niet en Twente Ajax-uit en ADO-uit niet en naar De Graafschap zonder Janssen.

Twente wel veruit de meeste kans. Douglasje terug. De 2 punten die PSV zondag heeft laten liggen komen ze aan het eind van de rit precies tekort.
Reply
#36
Twente
Ik heb een droom.
Reply
#37
1.Ajax
2.PSV
3.FCT
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Het gaat tussen ons en AFC Johan.

Wat een held is hij toch als ze de derde ster pakken, zie de media nu al smullen als dit gebeurt. Alle supporters dragen hem dan op handen, hij is de gevierde man. Hij kon natuurlijk ook geen beter moment uitkiezen, want als ze niet die derde ster halen dan maakt het toch niks uit. Het was dan toch al een verloren seizoen met een trainerwissel en een vervelende spits.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#39
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry
Reply
#40
Vret Mien Gras Wrote:Het gaat tussen ons en AFC Johan.

Collega's vertrouwden deze week opeens op winst voor Heracles. Zullen zij onder de indruk zijn van de meest scorende ploeg van 2011 of is het angst voor PSV?

Anyway, alles behalve om fct te pleasen maar wij gaan uiteraard vol gas geven morgen. Het halen van de play-offs hebben wij in eigen hand maar dan moeten wij wel uit 4 wedstrijden 12 punten pakken.
Reply
#41
Wie er ook kampioen wordt, het is er één van de armoede. Weer alle 3 zwak vandaag.

Lot Ajax in handen van Feyenoord nu.
Reply
#42
Je zal toch meemaken dat Ajax kampioen wordt, dan kunnen we de eredivisie wel opdoeken.
Reply
#43
Zo treurig ook weer op tt, PSV wint onverdiend (0-2 :-k ) en Ajax wint zwaarbevochten. cry
Reply
#44
Peter Wrote:Wie er ook kampioen wordt, het is er één van de armoede. Weer alle 3 zwak vandaag.

Lot Ajax in handen van Feyenoord nu.

Wat een onzin, Ajax wint zelf nog max. één wedstrijd.
Reply
#45
Peter Wrote:Wie er ook kampioen wordt, het is er één van de armoede. Weer alle 3 zwak vandaag.

Lot Ajax in handen van Feyenoord nu.

Ik zou ook zeker Twente noemen hier, want die staan nog steeds boven Ajax.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
Vleminckx gaf trouwens (na Manolev) weer een mooie elleboog, wat moet deze gast doen om eindelijk eens geschorst te worden?
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Wie er ook kampioen wordt, het is er één van de armoede. Weer alle 3 zwak vandaag.

Lot Ajax in handen van Feyenoord nu.

Ik zou ook zeker Twente noemen hier, want die staan nog steeds boven Ajax.

Dat klopt, maar die zwalken pas echt. Ik geloof er niet in dat die ADO-uit én Ajax-uit gaan winnen.

Mi. gaat het nu echt om Feyenoord-PSV. Als PSV dit wint pakken ze Vitesse thuis ook (terwijl Ajax naar Heerenveen moet) en dan krijg je op de laatste dag een Groningen tegen dat vooral geen blessures wil oplopen voor de play-offs terwijl de concurrenten elkaar ontmoeten.

Maaaaar natuurlijk ff indekken, Feyenoord zal gebrand zijn na de 10-0 en kan nog makkelijk 8e worden als ze PSV verslaan, geloof er niets van dat er ook maar één supporter is die hoopt dat ze verliezen van PSV zodat Ajax geen kampioen wordt.

Lot Ajax in handen Feyenoord dus.
Reply
#48
Overdune Wrote:Vleminckx gaf trouwens (na Manolev) weer een mooie elleboog, wat moet deze gast doen om eindelijk eens geschorst te worden?

ik vond het allemaal wel meevallen. dat gelul over ellebogen altijd hangt me echt de strot uit.

en dan ging het bij studio ajakkes over de pingel die nec had moeten hebben, en dan mag spaan gewoon zeggen dat het misschien wel een pingel was, maar dat vlemminx al niet meer op het veld had mogen staan... gewoon ff een beetje de advocaat van ajakkes zitten spelen daar. gedverdemme.
Reply
#49
eens met waf. ( ongelofelijk.... :wink: )
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#50
Had zeker een pingel moeten zijn, maar aan de andere kant had hij ook gegeven kunnen worden na de worsteling van Otten met Sulejmani (toen Sulejmani ongeveer met zijn snikkel in het rechterneusgat van Otten belandde Undecided )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
Win-Win situatie! Óf Feyenoord wint van PSV en we gaan playoffs spelen(Nec thuis en VVV uit zijn dan ook te doen). Óf PSV wint en wordt dan ook kampioen, zoals Peter zegt geeft PSV het dan op de laatste speeldag niet weg tegen Groningen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry

Let maar op!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
centre court Wrote:Win-Win situatie! Óf Feyenoord wint van PSV en we gaan playoffs spelen(Nec thuis en VVV uit zijn dan ook te doen). Óf PSV wint en wordt dan ook kampioen, zoals Peter zegt geeft PSV het dan op de laatste speeldag niet weg tegen Groningen.

Pffff. Ga lekker weer juichen als de tegenstander scoort, net als vorig seizoen in Enschede. Nep supporter.

Een clubman in hart en nieren doet het ALTIJD pijn als de club verliest. Geloof mij maar dat een echte Heraclied een even grote hekel heeft aan fct dan een Feyenoorder aan Ajax. Op dezelfde dag dat die Feyenoord stumperds zaten te juichen bij tegendoelpunten speelden wij in Amsterdam tegen Ajax. Winst Ajax zou de kampioenskansen verkleinen voor fct maar de echte Heraclieden, die er ook in de eerste divisie stonden voor onze trots, deed het pijn dat Ajax scoorde tegen onze grote liefde. Wij gingen dus gewoon chagrijnig weer naar Almelo al was het nog wel even hilarisch toen we op de terugweg hoorden hoe de Feyenoord 'aanhang' zich had gedragen.

Bovendien, hoe kun je iets een win-win situatie noemen als je club nog vol in de race is voor de play-offs en een verlies zich niet kan veroorloven? Het gaat er bij mij met een mogelijkheid in, ik kan het gewoon niet begrijpen. Afgelopen zondag baalde ik ook als een stekker dat PSV onterecht wist te winnen in onze stad. Dat fct de punten verspeelde was een pleister op een grotere bloedende wonde.
Reply
#54
D'r an met de lippe Wrote:
centre court Wrote:Win-Win situatie! Óf Feyenoord wint van PSV en we gaan playoffs spelen(Nec thuis en VVV uit zijn dan ook te doen). Óf PSV wint en wordt dan ook kampioen, zoals Peter zegt geeft PSV het dan op de laatste speeldag niet weg tegen Groningen.

Pffff. Ga lekker weer juichen als de tegenstander scoort, net als vorig seizoen in Enschede. Nep supporter.

Een clubman in hart en nieren doet het ALTIJD pijn als de club verliest. Geloof mij maar dat een echte Heraclied een even grote hekel heeft aan fct dan een Feyenoorder aan Ajax. Op dezelfde dag dat die Feyenoord stumperds zaten te juichen bij tegendoelpunten speelden wij in Amsterdam tegen Ajax. Winst Ajax zou de kampioenskansen verkleinen voor fct maar de echte Heraclieden, die er ook in de eerste divisie stonden voor onze trots, deed het pijn dat Ajax scoorde tegen onze grote liefde. Wij gingen dus gewoon chagrijnig weer naar Almelo al was het nog wel even hilarisch toen we op de terugweg hoorden hoe de Feyenoord 'aanhang' zich had gedragen.

Bovendien, hoe kun je iets een win-win situatie noemen als je club nog vol in de race is voor de play-offs en een verlies zich niet kan veroorloven? Het gaat er bij mij met een mogelijkheid in, ik kan het gewoon niet begrijpen. Afgelopen zondag baalde ik ook als een stekker dat PSV onterecht wist te winnen in onze stad. Dat fct de punten verspeelde was een pleister op een grotere bloedende wonde.

ik denk dat je hier idd duidelijk weinig van begrijpt, ik denk ook dat je de haat jegens ajakkes, en niet alleen ajakkes, maar de gehele nederlandse neuzenmediaalgemeneopinie onderschat.
Reply
#55
waf Wrote:ik denk dat je hier idd duidelijk weinig van begrijpt, ik denk ook dat je de haat jegens ajakkes, en niet alleen ajakkes, maar de gehele nederlandse neuzenmediaalgemeneopinie onderschat.

Dat de haat groter is dan de clubliefde kan ik inderdaad niet begrijpen en dat zal ik ook nooit kunnen.

Maar als jullie niet blij zijn met de play-offs laat ons ze dan maar spelen.
Reply
#56
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:ik denk dat je hier idd duidelijk weinig van begrijpt, ik denk ook dat je de haat jegens ajakkes, en niet alleen ajakkes, maar de gehele nederlandse neuzenmediaalgemeneopinie onderschat.

Dat de haat groter is dan de clubliefde kan ik inderdaad niet begrijpen en dat zal ik ook nooit kunnen.

Maar als jullie niet blij zijn met de play-offs laat ons ze dan maar spelen.

aiai, je maakt het alleen maar erger. ik zeg helemaal nergens dat de haat groter is dan de clubliefde, dat maak jij ervan. het is ook helemaal niet zo.

maar even voor de duidelijkheid: wat vind je erger, dat nederland een oefenwedstrijd verliest of dat nederland een wk finale verliest?

je opmerking over playoffs raakt helemaal kant noch wal. zoals in een andere topic al aangegeven, johan derksen slaat (voor de zoveelste keer) volledig de plank mis. maar het heeft wel effect, want jij praat hem al weer klakkeloos en zonder na te denken na.
Reply
#57
waf Wrote:aiai, je maakt het alleen maar erger. ik zeg helemaal nergens dat de haat groter is dan de clubliefde, dat maak jij ervan. het is ook helemaal niet zo.

maar even voor de duidelijkheid: wat vind je erger, dat nederland een oefenwedstrijd verliest of dat nederland een wk finale verliest?

je opmerking over playoffs raakt helemaal kant noch wal. zoals in een andere topic al aangegeven, johan derksen slaat (voor de zoveelste keer) volledig de plank mis. maar het heeft wel effect, want jij praat hem al weer klakkeloos en zonder na te denken na.

Als je op de training verzoekt aan de spelers om te verliezen en vervolgens blij gaat doen als je eigen club een tegendoelpunt krijgt is de haat naar een andere club in mijn ogen groter dan de clubliefde.

En dan mag jij mij uitleggen want het verband is tussen een oefenwedstrijd tov wk finale en de Eredivisie?

Verder doe je hier een aanname want ik kijk nooit naar VI omdat ik geen behoefte heb aan de mening van een paar van die gasten daar. Ik praat Johan Derksen dus niet klakkeloos na want ik ken zijn mening niet.

En ik praat niemand na. Het is mijn mening dat ik het bizar en belachelijk vind als je gaat juichen voor de tegenstander én voor de wedstrijd iets een win-win situatie noemt. Ben blij dat wij in het Polman Stadion wel 100% voor eigen ploeg gaan. Dat wij een grafhekel hebben aan fct doet daar niets aan af.
Reply
#58
D'r an met de lippe Wrote:Als je op de training verzoekt aan de spelers om te verliezen en vervolgens blij gaat doen als je eigen club een tegendoelpunt krijgt is de haat naar een andere club in mijn ogen groter dan de clubliefde.

als er niks meer op het spel staat dan is dat dus helemaal niet zo vreemd.

Quote:En dan mag jij mij uitleggen want het verband is tussen een oefenwedstrijd tov wk finale en de Eredivisie?

het gaat er dus om dat niet elke wedstrijd even belangrijk is en dat dat los staat voor de liefde van een club. als voorbeeld had ik ipv een land ook een club kunnen nemen, maar zelfs dat begrijp je niet.

Quote:Verder doe je hier een aanname want ik kijk nooit naar VI omdat ik geen behoefte heb aan de mening van een paar van die gasten daar. Ik praat Johan Derksen dus niet klakkeloos na want ik ken zijn mening niet.

En ik praat niemand na. Het is mijn mening dat ik het bizar en belachelijk vind als je gaat juichen voor de tegenstander én voor de wedstrijd iets een win-win situatie noemt. Ben blij dat wij in het Polman Stadion wel 100% voor eigen ploeg gaan. Dat wij een grafhekel hebben aan fct doet daar niets aan af.

tjsa, win win, wij willen gewoon winnen van psvee, maar als bij verlies ajakkes geen kampioen wordt dan verzacht dat de pijn. zo moet je het zien, en ik begrijp werkelijk niet dat je het niet zo ziet.

ik kan niet beoordelen of je naar vi kijkt. maar het staat ook gewoon op hun site. ik ben ervan overtuigd dat je een mening napraat. en als het niet zo is, dan is je mening net zo dom, dus dat maakt voor mij weinig verschil.

fijn dat die 1247 ekte heracles supporters zo achter heracles staan. wat mij betreft blijkt helemaal nergens uit dat jullie een grafhekel hebben aan twente. ook niet waar die haat op gebaseerd zou zijn trouwens.
Reply
#59
D'ran, je loopt weer eens iets te hard van stapel. En we weten wel dat echte Heraclieden er ook al waren in de eerste divisie, ook al waren dat er lang niet zoveel als nu. En we weten dat jullie een grafhekel hebben aan Twente.

Ik heb 't over een win-win situatie, maar waar zeg ik dat ik beide situaties even prima vind? Ik hoop dat Feyenoord zondag wint van PSV, dat heb ik ook al gemeld hier, we strijden nog voor die lelijke 8e plek en dus moeten de punten zondag in de Kuip blijven. Ik geef alleen aan, slaagt Feyenoord er nou niet in om van PSV te winnen, dan wordt iig ajax geen kampioen. En ook dat is een prima gevoel. Maar wel het gevoel van het alternatief, want de hoofdzaak blijft dat Feyenoord die 3 punten ophaalt zondag. En je praat Johan D. niet na, maar toch wel de neuzenmedia in dit geval. Of heb je zelf diverse Feyenoord supporters in je omgeving gesproken die hopen dat Feyenoord verliest zondag? Geloof mij nou dat 99% vd supporters hopen dat Feyenoord zondag wint. Jij maakt zelfs diverse keren de vergelijking met de wedstrijd vorig jaar in Enschede, als je het verschil niet ziet tussen die 2 wedstrijden heb je er bijzonder weinig kaas van gegeten.

En om nou een provinciale burenruzie te vergelijken met het Feyenoord/ajax gevoel gaat me wat ver. Dat Twente, voor zover ik weet, jullie niet zo heel serieus neemt en eigenlijk Groningen als grotere rivaal ziet, zegt al genoeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
waf Wrote:tjsa, win win, wij willen gewoon winnen van psvee, maar als bij verlies ajakkes geen kampioen wordt dan verzacht dat de pijn. zo moet je het zien, en ik begrijp werkelijk niet dat je het niet zo ziet.

Dan is het een verkeerde woordkeuze want dat het de pijn verzacht begrijp ik heus wel.
Op je bovenstaande ga ik niet meer in want daar heb ik mijn mening al over gegeven.

waf Wrote:fijn dat die 1247 ekte heracles supporters zo achter heracles staan. wat mij betreft blijkt helemaal nergens uit dat jullie een grafhekel hebben aan twente. ook niet waar die haat op gebaseerd zou zijn trouwens.

Ben jij niet diegene die een hekel heeft aan meelopers? Juist van zo'n iemand verwacht ik geen sarcastische ondertoon over de grote van een aanhang. Jij snapt ook wel dat Almelo relatief een kleine stad is en de rest van de regio in de meute mee loopt voor fct. Maar die paar duizend die in de eerste divisie ook naar Heracles gingen zijn goud waard.

Ik kan een boekwerk schrijven over fct maar daar begin ik niet meer aan. Dat het voor jou nergens uit blijkt is niet mijn probleem en laat mij koud. Heracles is nu eenmaal een kleine club en onze sentimenten zullen landelijk niet bekend staan als die van bv. de Feyenoord aanhang. Betekend niet dat de haat er niet is, geloof mij maar. Of kom een keer naar naar het Polman als fct op bezoek komt. Verwacht geen 50.000 man die zich uitten maar proef wel de grimmige sfeer die er hangt en het fanatisme van rasechte Heraclieden. Almelo is onze trots en iedereen schijt op het twentse ros.
Reply


Forum Jump: