The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De kampioen van 2010-2011 wordt:
You do not have permission to vote in this poll.
PSV
38.46%
10 38.46%
FC Twente
19.23%
5 19.23%
FC Groningen
3.85%
1 3.85%
Ajax
34.62%
9 34.62%
AZ
3.85%
1 3.85%
Total 26 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Kampioen 2010-2011
#61
Centre Court, op jou reactie wil ik ook nog wel ingaan maar ik moet vermoedelijk dadelijk weg achter de computer omdat er ander werk aan de winkel is Wink

Ik kom er waarschijnlijk later nog wel op terug.
Reply
#62
D'r an met de lippe Wrote:Centre Court, op jou reactie wil ik ook nog wel ingaan maar ik moet vermoedelijk dadelijk weg achter de computer omdat er ander werk aan de winkel is Wink

Ik kom er waarschijnlijk later nog wel op terug.

Prima! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
D'r an met de lippe Wrote:Ben jij niet diegene die een hekel heeft aan meelopers? Juist van zo'n iemand verwacht ik geen sarcastische ondertoon over de grote van een aanhang. Jij snapt ook wel dat Almelo relatief een kleine stad is en de rest van de regio in de meute mee loopt voor fct. Maar die paar duizend die in de eerste divisie ook naar Heracles gingen zijn goud waard.

nou, dan zal ik de sarcasme uitleggen. jullie hebben minder ekte supporters. geen enkel bezwaar tegen. sterker nog, diep respect. maar als je meer supporters hebt heb je ook meer dwazen. qua percentage zal het niet veel schelen, qua aantal uiteraard wel. als er dan een paar dwazen roepen dat we van psvee willen verliezen, is dat niet de mening van de feyenoordsupporter, hoewel johan dreksen dat wilde doen geloven.

Quote:Ik kan een boekwerk schrijven over fct maar daar begin ik niet meer aan. Dat het voor jou nergens uit blijkt is niet mijn probleem en laat mij koud. Heracles is nu eenmaal een kleine club en onze sentimenten zullen landelijk niet bekend staan als die van bv. de Feyenoord aanhang. Betekend niet dat de haat er niet is, geloof mij maar. Of kom een keer naar naar het Polman als fct op bezoek komt. Verwacht geen 50.000 man die zich uitten maar proef wel de grimmige sfeer die er hangt en het fanatisme van rasechte Heraclieden. Almelo is onze trots en iedereen schijt op het twentse ros.

hoe het komt komt het, maar de enige reden dat ik weet dat mensen van heracles een hekel hebben aan twente ben jij. ik kan het vanwege de regio ook nog wel voorstellen.

maar goed, de vergelijking met de haat die feyenoorders hebben voor ajakkes gaat wat mij betreft redelijk mank, met name omdat die haat juist is verergerd doordat ajakkes het liefje van de media is.
Reply
#64
Quote:Fans: Verliezen van PSV? Derksen moet z'n muil houden

De fanatieke aanhangers van Feyenoord hebben verbaasd gereageerd op de berichtgeving van Johan Derksen dat de Rotterdammers volgens de fans de wedstrijd tegen PSV komende zondag bewust zouden moeten verliezen. Dit omdat de titelkansen van aartsrivaal Ajax dan slinken. 'Hij slaat de plank weer eens vol-le-dig mis. Opruiïng!'

Riooljournalistiek pur sang, geschreven om Feyenoord kapot te maken, om de supporters een slechte naam te bezorgen, om ongeregeldheden op te wekken. In dat kader raden wij de politie aan eens een blik te werpen op de dubieuze rol die Derksen continu speelt; oproepen tot geweld of groepsvorming is sinds de invoering van de voetbalwet strafbaar, doe er je voordeel mee.
Fanatieke Feyenoord-fans
Derksen meldde vorige week dat de Feyenoord-supporters liever zien dat hun club de play-offs voor Europees voetbal misloopt, dan dat Ajax kampioen wordt. Vorig jaar eisten de fans nog dat Feyenoord de wedstrijd tegen FC Twente zou laten lopen om zo de Amsterdammers een hak te zetten. Met succes, want Twente won en werd later kampioen.

'Winnen!'
Groot verschil is echter dat Feyenoord op dat moment al was uitgespeeld, niet meer kon degraderen maar ook geen kansen meer had om Europa in te gaan. 'Feyenoord heeft nog een marginale kans op Europees voetbal, maar een kans is een kans. Daarnaast hebben we nog een lampje recht te zetten voor wat er eerder dit seizoen in Eindhoven gebeurde. Dus: Feyenoord moet 'gewoon' winnen!' valt te lezen op Lunaticnews.nl.

De supporters denken namens het overgrote deel van de Feyenoorders te spreken. 'In ieder geval spreken wij namens 95 procent van degenen die vorig jaar voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen FC Twente het trainingsveld betraden.'

Voetbalhumor
'Dat was vorig jaar. Feyenoord had niks meer te winnen, en onze 'vrinden' hadden alles te verliezen. Een perfecte gelegenheid voor een subliem stukje voetbalhumor waarbij de hoofdstedelingen zo zwaar op hun piemeltjes getrapt waren, dat ze nog maar weer eens een keer oude koeien uit de sloot gingen halen in de vorm van een zielig T-shirt dat historisch ook nog eens niet accuraat is.'

Enkele media namen het bericht dat de fans zouden willen verliezen later over. 'Het is onbegrijpelijk hoe de door Derksen gebrachte onzin de wereld in geholpen is, maar erger: dat er daadwerkelijk mensen zijn die deze onzinverhalen geloven. Kun je nagaan hoe goed Derksen is geïnformeerd door Martijn Krabbendam (journalist Voetbal International, red.), samen denken zij blijkbaar te weten wat supporters zelf niet eens van plan zijn.'

Complot
De aanhangers zien een complot. 'Dit is riooljournalistiek pur sang, geschreven om Feyenoord kapot te maken, om de supporters een slechte naam te bezorgen, om ongeregeldheden op te wekken. In dat kader raden wij de politie aan eens een blik te werpen op de dubieuze rol die Derksen continu speelt; oproepen tot geweld of groepsvorming is sinds de invoering van de voetbalwet strafbaar, doe er je voordeel mee.'

Grote belangen
Feyenoord - PSV staat zondag om 14.30 uur op het programma. De Rotterdamse nummer tien moet winnen om in de race voor de play-offs om een Europa League-ticket te blijven. De achterstand op nummer acht FC Utrecht bedraagt één punt. Koploper PSV heeft de punten hard nodig in de kampioensrace, waarbij de voorsprong op FC Twente slechts in doelsaldo is en Ajax ook maar op één punt volgt.

zo ff het hele artikel. precies zoals iedereen het voelt me dunkt.
Reply
#65
Waar maakt iedereen toch en ophef over. We zijn gewoon veel minder dan PSV en verliezen doen we evengoed wel helaas.

Had het graag anders gezien.

Zelfs als teletekstsupporter van Feyenoord zou ik er van balen als men met opzet zou verliezen, daar hoopt toch niemand op.
Reply
#66
Jaaaa Duggy.. na 5x weten we het wel met dat indekken van je. Wat een kul dat Feyenoord in eigen huis geen kans zou hebben. Ajax en Twente wonnen toch ook maar nipt? En dat was in een fase dat Feyenoord nog in 'crisis' was.
Reply
#67
Peter Wrote:Jaaaa Duggy.. na 5x weten we het wel met dat indekken van je. Wat een kul dat Feyenoord in eigen huis geen kans zou hebben. Ajax en Twente wonnen toch ook maar nipt? En dat was in een fase dat Feyenoord nog in 'crisis' was.

je schat meeloper dugarry, de vleesgeworden definitie van triest, niet helemaal goed in. het is een grap. echt een hele goeie trouwens. prhihihihihi Undecided Undecided
Reply
#68
centre court Wrote:Ik heb 't over een win-win situatie, maar waar zeg ik dat ik beide situaties even prima vind? Ik hoop dat Feyenoord zondag wint van PSV, dat heb ik ook al gemeld hier, we strijden nog voor die lelijke 8e plek en dus moeten de punten zondag in de Kuip blijven. Ik geef alleen aan, slaagt Feyenoord er nou niet in om van PSV te winnen, dan wordt iig ajax geen kampioen. En ook dat is een prima gevoel. Maar wel het gevoel van het alternatief, want de hoofdzaak blijft dat Feyenoord die 3 punten ophaalt zondag. En je praat Johan D. niet na, maar toch wel de neuzenmedia in dit geval. Of heb je zelf diverse Feyenoord supporters in je omgeving gesproken die hopen dat Feyenoord verliest zondag? Geloof mij nou dat 99% vd supporters hopen dat Feyenoord zondag wint. Jij maakt zelfs diverse keren de vergelijking met de wedstrijd vorig jaar in Enschede, als je het verschil niet ziet tussen die 2 wedstrijden heb je er bijzonder weinig kaas van gegeten.

Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Ik kan mij natuurlijk wel vinden in jou gedachtegang zoals die hierboven genoemd staat. Als PSV nu kampioen wordt beschouw ik de nederlaag van afgelopen zondag ook als ‘tenminste nog ergens goed voor’. Wel blijf ik bij mijn punt mbt de wedstrijd van vorig seizoen in Enschede. Ook al staat er niks meer op het spel, ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen. Maar ieder zijn eigen opvatting.

centre court Wrote:En om nou een provinciale burenruzie te vergelijken met het Feyenoord/ajax gevoel gaat me wat ver. Dat Twente, voor zover ik weet, jullie niet zo heel serieus neemt en eigenlijk Groningen als grotere rivaal ziet, zegt al genoeg.

Laat ik voorop stellen dat ik de rivaliteit tussen Heracles en fct niet wil vergelijken met de rivaliteit tussen Feyenoord en Ajax. Ik bedoelde enkel te zeggen dat het bij een fanatieke Heraclied even diep zit als bij een Feyenoorder. Dat het in Enschede minder leeft vind ik logisch want mijn inziens is er ook geen reden toe dat zij een hekel aan Heracles hebben. Heracles heeft zich nooit bemoeit met hen, het was fijn geweest als dit andersom ook zo zou zijn geweest.

waf Wrote:nou, dan zal ik de sarcasme uitleggen. jullie hebben minder ekte supporters. geen enkel bezwaar tegen. sterker nog, diep respect. maar als je meer supporters hebt heb je ook meer dwazen. qua percentage zal het niet veel schelen, qua aantal uiteraard wel. als er dan een paar dwazen roepen dat we van psvee willen verliezen, is dat niet de mening van de feyenoordsupporter, hoewel johan dreksen dat wilde doen geloven.

Daar heb je natuurlijk gelijk aan.

waf Wrote:maar goed, de vergelijking met de haat die feyenoorders hebben voor ajakkes gaat wat mij betreft redelijk mank, met name omdat die haat juist is verergerd doordat ajakkes het liefje van de media is.

Zoals aangegeven hierboven is het in ieder geval niet mijn intentie geweest om de rivaliteit te vergelijken. Nogmaals denk ik wel dat het bij de supporter persoonlijk even diep zal zitten. Bij dat laatste kunnen wij ons ook heel goed een voorstelling maken aangezien wij hier de regionale krant tubantia kennen waar joop munsterpaard een vinger in de pap heeft. Een duidelijker voorbeeld van subjectiviteit van een medium dan de koptekst ‘calimero wint derby’ en een uitvoerige beschrijving over ons zogenaamde minderwaardigheidscomplex bestaat bijna niet. En dat durft zich een krant voor de gehele regio te noemen. Andermaal Almelo is onze trots en iedereen schijt op het twentse ros.
Reply
#69
en toch, jij kunt je regionale krantje even opzij leggen.

als ik de tv aandoe, zeker in sprotprogrammas, word ik hoe dan ook geconfronteerd met zo'n hijgerige meeloperige supportunist die nederlanders tracht te hersenspoelen. en het lukt nog ook, hoewel dat natuurlijk ook komt door de identiteitsloze meeloper die daar gevoelig voor is. hier op het forum zitten en zaten er zat, neem bijv dugarry.
Reply
#70
waf Wrote:en toch, jij kunt je regionale krantje even opzij leggen.

als ik de tv aandoe, zeker in sprotprogrammas, word ik hoe dan ook geconfronteerd met zo'n hijgerige meeloperige supportunist die nederlanders tracht te hersenspoelen. en het lukt nog ook, hoewel dat natuurlijk ook komt door de identiteitsloze meeloper die daar gevoelig voor is. hier op het forum zitten en zaten er zat, neem bijv dugarry.

Het opzij leggen zal niet nodig zijn want dat rode wc papier komt mijn huis niet eens in.

De media is inderdaad soms op de hand van Ajax, dat valt gewoon op en is inderdaad irritant. Zeker voor een Feyenoorder kan ik maar al te goed begrijpen.

Overigens vind ik wel dat er echt voetbalpubliek zit in de Kuip. Dat wil ik wel even benadrukken want mijn mening lijkt door bovenstaande het tegenovergestelde.
Reply
#71
Ik hoop wél dat Feyenoord verliest, maar ik zou het ook jammer vinden als PSV wint......

Wat nu?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
gelijkspel?


iedereen blij.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#73
Aan een gelijkspel hebben én Feyenoord én PSV niets. Lijkt me dat beide ploegen bij een gelijke stand vol voor de winst spelen aan 't eind.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Adder Wrote:gelijkspel?


iedereen blij.....

Allebei verlies, dat zou pas mooi zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Twente gewonnen, Assaidi een schorsing gepakt. Het zit PSV nog niet mee. Enige positieve is dat de Groningen-fora al vol berichten staan dat zij met 20.000 man PSV gaan steunen omdat ze Twente en Ajax niets gunnen.

Vanmiddag wordt dé pot. Winnen = kampioen. Maar ik ben er bang voor.
Reply
#76
Haha, die telegraaf. IN HOOFDLETTERS AJAX WINT, PSV VERLIEST. mooi :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#77
Waf, gisteren gingen de heren van eredivisie live in de voorbeschouwing van Feyenoord - PSV ook even in op de Rotterdamse haat jegens Ajax. Wederom een voorbeeld van subjectiviteit en vrezelijke aannames. Het was namelijk jaloezie op de successen van Ajax. Uiteraard gepresenteerd als feit. Enorm irritant.
Reply
#78
D'r an met de lippe Wrote:Waf, gisteren gingen de heren van eredivisie live in de voorbeschouwing van Feyenoord - PSV ook even in op de Rotterdamse haat jegens Ajax. Wederom een voorbeeld van subjectiviteit en vrezelijke aannames. Het was namelijk jaloezie op de successen van Ajax. Uiteraard gepresenteerd als feit. Enorm irritant.

maar goed dat ik het niet gezien heb dan.

wat interesseert mij die prijzenkast van de neuzen nou. de haat is gebaseerd op de meelopers die dat wel belangrijk vinden, maar dat zal die kutpers nooit snappen of toegeven, want ze behoren zelf tot die meelopers.
Reply
#79
Overdune Wrote:
Bumme Wrote:PSV
24 april: Feyenoord-uit 0

cry

:wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80
Tja tegen zulke scheidsrechterlijke beslissingen kan ik niet op. Wink
Reply
#81
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry

Let maar op!

Dit weekend alle3 winnen, laatste weekend winnen Ajax en Psv.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry

Let maar op!

Dit weekend alle3 winnen, laatste weekend winnen Ajax en Psv.


Tot zover gelijk Haggie =D>
Reply
#83
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry

Let maar op!

Ajax en Psv winnen hun laatste wedstrijd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry

Let maar op!

Ajax en Psv winnen hun laatste wedstrijd!

Waar kan ik tekenen??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Twente gefeliciteerd!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Voor de mensen zonder kaartje of eredivisie live:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://ultra-sports.blogspot.com/2011/05/watch-ajax-amsterdam-vs-twente-enschede_15.html">http://ultra-sports.blogspot.com/2011/0 ... de_15.html</a><!-- m -->
Reply
#87
Hoeveel hebben ze Landzaat betaald? #-o
Reply
#88
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:
Haggie Wrote:1.Ajax
2.PSV
3.FCT

cry

Let maar op!

Bijna goed, maar het ging me vooral om Ajax dus je had gelijk. PSV wint zoals verwacht niet bij Groningen en geeft het vakkundig weg door 7 punten te pakken in de laatste vijf wedstrijden. =D>

Feli Ajacieden!
Reply
#89
Gefeliciteerd Ajacieden!

Ps. Dankzij jullie ga ik naar Barca toe! Smile
Reply
#90
Feli Peter, knap gedaan! Volgend jaar kan je wellicht ook naar Oost-Oezbekistan toe, even de loting afwachten Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: