The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Algemeen nieuws F1
#31
Marshall Wrote:En als laatste nog: 'vervangende' 1e rijder Irvine? Je bedoelt die 6 racejes die hij gereden heeft samen met Salo toen MS eruit lag? Moet Irvine het in 6 racejes klaren?? Bovendien... Irvine... Leuk en aardig hoor, maar geen wereldklasse rijder. Is te vergelijken met Massa en Barri imo. Leuke rijders als 2e rijders maar eigenlijk meer op hun plaats bij een subtopper dan een topteam... Ferrari heeft altijd en immer een echte rangorde gehad binnen het team. Altijd was MS 1 en de ander 2. Dat werkt op meer vlakken door dan enkel de plaats op de startrij hoor GZ!

Natuurlijk waren de stalorders duidelijk, maar inderdaad doelde ik op Irvine die het wereldkampioenschap uit handen gegeven heeft tegen een betere Mika H. Dat Irvine geen wereldklasse-coureur was is correct, maar hiermee onderschrijf je dan meteen dat MS dat wel was (en is), want die reed in een mindere Ferrari MH wel naar huis. Rubinho is altijd 2e rijder geweest maar had veel meer races kunnen winnen dan hij nu gedaan heeft, maar zowel door pech als door onkunde/te weinig lef/te weinig talent is dat niet gebeurd.

En waarom vind je dat als je vantevoren zegt dat je iemand van de baan gaat raggen en je het dan ook doet stijl? Ik vind dat eerlijk gezegd a) levensgevaarlijk, b) dom en c) zeer onsportief. Het klinkt cru, maar achteraf heeft hij dus zijn verdiende loon gehad.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Rubinho is constant teruggefloten en dat is ook de reden waarom hij weggegaan is. Ik denk dat van de coureurs die naast MS hebben gereden dat hij nog het dichtst bij MS in de buurt kwam. Eerste gedeelte van zijn ferrari-loopbaan zal het te weinig lef zijn geweest, daarna kwam de frustratie en het mindere materiaal...

Ik zeg niet (en heb nooit gezegd) dat MS geen goede coureur is/was. Wel degelijk was ie dat maar om nu te gaan lopen roepen dat het de beste coureur allertijden was?! Nee, zeker weten niet... Daarvoor spelen veels te veel zaken mee.

Ook zeg ik niet/heb ik nooit gezegd dat ik op wat voor manier iemand eraf rijden sportief vind. Ik vind beide manieren zeer onsportief maar waar het mij om gaat is dat als je het dan doet, ga het dan niet lopen ontkennen! Dat is gewoon de boel belazeren. Ook het eraf rijden door Senna vind ik onsportief, geheel mee eens, ook dat is levensgevaarlijk en ook dat is dom maar daarin verschilt het niet van de manier van MS (ook levensgevaarlijk, ook dom en ook onsportief!) maar Senna was mans genoeg om het eerlijk te erkennen...
En laten we wel wezen, we zijn geen heiligen. Als jij of ik of een ander in een dergelijke situatie die kans krijgen zou 99% hetzelfde doen! We kunnen wel schijnheilig gaan lopen doen, ik zou hetzelfde overwegen... Maar wees dan mans genoeg om te zeggen: "Inderdaad, ik heb Hill aangetikt! Het wereldkampioenschap was voor hem of voor mij en bij deze is het voor mij!"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#33
overwegen...ja...doen...nee! ik kan me niet voorstellen dat je kan genieten van een wereldkampioenschap die je hebt verkregen op die manier. Maar goed daar spelen natuurlijk hele andere belangen mee en als er een team baas en allerlei sponsoren op je in staan te praten om het wel te doen kan ik me op zich wel voorstellen dat je zwicht, maar goed geef het dan gewoon toe idd.

Overigens vind ik dat mensen die anderen er express afrijden voor hun leven geschorst moge worden hoor. Buiten het feit dat het belachelijk gevaarlijk is verneukt het de sport ook nog eens.
Reply
#34
mwah was in een bocht dus weinig gevaarlijks aan. En toegeven doet ie vast wel nadat ie gestopt is.

Al met al Schumi is gewoon een van de beste rijders ooit en zeker met kop en schouders de beste rijder van de afgelopen 10 jaar.
Hoe hij dat deed boeit niet hij heeft het meeste gewonnen meeste Wk titels meeste poles etc etc. En hij pakte nog 100 miljoen per jaar..doet ie niet verkeerd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#35
Doet ie zeker niet verkeerd, maar de manier waarop en de uistraling die hij zichzelf daarmee heeft verworven doet mij dus wel wat... Depor, wees nou eerlijk... Ondanks alles wat hij gewonnen heeft (respect daarvoor) denk je nou echt dat mensen over 10 jaar op dezelfde wijze naar MS kijken als naar Prost, Mansell, Senna etc?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#36
Er zullen genoeg mensen zijn die zelfs nog beter op hem terugkijken...
Ik vind Senna gewoon een geval apart omdat hij zichzelf doodreed maar van Mansell kan ik me niet zoveel races meer herinneren tbh
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#37
Prost was een lul en Mansell was een saaie lul. Senna was goed, maar je weet nooit hoe het gelopen was.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Renault and Red Bull
As we predicted two days ago, Renault has announced a deal to supply engines to Red Bull GmbH in 2007 and 2008. The Austrian drinks company has yet to confirm which team will use which engines as the company also has an engine deal in 2007 with Ferrari. We hear that Red Bull Racing wants to have Renaults rather than Ferraris but that Ferrari boss Jean Todt is saying "Non" (as usual) because he does not want to face direct opposition from a Red Bull-Renault that has been designed by Adrian Newey. The engines might thus end up with Scuderia Toro Rosso which will be less of a worry to Ferrari because the team still has a long way to go before it will be running with the fast men.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Overigens, iemand deze al eens gezien?? ERG VET!!

http://www.youtube.com/watch?v=foyRRdicrIM

http://www.youtube.com/watch?v=KjDkB420WLE
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#40
Quote:TELESPORT
do 18 jan 2007, 07:30
Autosport: Assen zeker van Champcars
door onze Telesportredactie

LAS VEGAS - Bij monde van directeur Steve Johnson heeft de champcar-organisatie gisteren in Las Vegas het groene licht gegeven voor de races in Assen en het Belgische Zolder op respectievelijk 2 en 9 september aanstaande.

Promotor van beide weekeinden waarin de Amerikaanse openwielserie voor het eerst sinds 2003 weer de overtocht naar Europa maakt, is de Nederlander Bart Rietbergen. Hij stak zijn nek uit door een meerjarig contract (" minstens voor vijf jaar") met de Champcar World Series af te sluiten.

Rietbergen zegt al verzekerd te zijn van een titelsponsor voor de twee evenementen, maar kan die pas eind volgende maand bekendmaken. Televisie-uitzendingen zijn volgens hem eveneens geregeld, maar ook daarover wilde hij geen details prijsgeven omdat hij nog met zendgemachtigden in onderhandeling is. SBS, Eurosport en RaceWorld behoren tot de gesprekspartners.

In het bijprogramma op het TT-circuit van Assen komen de Duitse Formule 3, BRL en All American GT in actie, terwijl de EuroBoss met gedateerde formule 1-auto's een optie is.

Ik denk dat ik me maar eens in ga spannen om hier kaartjes voor te krijgen. Ik kan er op de fiets heen, vanuit Groningen, dus ideaal.
Meer mensen die van plan zijn hierheen te gaan?
Reply
#41
Ligt aan de prijs natuurlijk aangezien ik het niet op de fiets ga doen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#42
Depor Wrote:Ligt aan de prijs natuurlijk aangezien ik het niet op de fiets ga doen

incl. reserveringskosten 50 foepies p.p. voor een terreinkaart. Ik heb er 8 besteld.
Reply
#43
Quote:Meer voormalig Formule 1-sterren in Speedcar
05 maart 2007

Ook Johnny Herbert, Gianni Morbidelli en Stefan Johansson zullen gaan rijden in de Speedcar Series, een nieuw stockcar-kampioenschap dat dit jaar van start gaat. Vorige week werd Jean Alesi al bevestigd door de organisatie van de Speedcar Series. Deze nieuwe klasse zal worden verreden in Azië en het Midden-Oosten.

De vier voormalig Formule 1-coureurs zullen volgende week twee dagen testen met de Speedcar-auto's, op de Virginia International Raceway in de Verenigde Staten. "Ik ben blij dat ik deel uit kan maken van deze nieuwe raceklasse", reageerde Herbert. "In dit kampioenschap zullen topcoureurs rijders, dus ik denk dat we fantastische gevechten zullen gaan zien. Ik kijk uit naar de start van het seizoen."

Het Speedcar-seizoen begint in november en zal bestaan achttien races.

Misschien iets voor Jos? Rijdt hij tenminste weer eens wat rondjes tegen andere ouwe zakken. :8:
Reply
#44
Quote:Autosport
ma 09 apr 2007, 12:36
Pieter Christiaan crasht tijdens Paasraces
ZANDVOORT - Prins Pieter Christiaan is maandag tijdens de Paasraces op het circuit van Zandvoort in botsing gekomen met een andere coureur. De prins is ongedeerd, aldus een woordvoerder van het circuit. De andere deelnemer aan de BMW 130i Cup sloeg over de kop, maar hield daar niets aan over.

Of Pieter Christiaan kan starten in de tweede race is nog niet zeker. Zijn auto heeft een krom voorwiel aan de crash overgehouden. Of die schade op tijd gerepareerd kan worden, is niet duidelijk.

Behalve Pieter Christiaan doet ook prins Bernhard jr. dit seizoen mee aan de BMW 130i Cup. De Oranje-prinsen hebben allebei al ervaring opgebouwd in lange afstandsraces, maar komen voor het eerst uit in de deze klasse van de autosport.

Het 'Racing Team Oranje' krijgt ondersteuning van de twee andere rijders in het BMW-team, de ervaren Jan Lammers en Allard Kalff. De BMW-competitie bestaat uit zeven raceweekeinden met in totaal veertien races die meetellen voor het Nederlands kampioenschap. De prinsen nemen het op tegen topcoureurs als Tim Coronel, Jan-Joris Verheul en Ricardo van der Ende.

Een familitraditie wordt voortgezet! :cheers:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: