The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis/BA/Marseille
#31
Kraai wint =D>
Reply
#32
Ik moet bekennen dat 't tot mijn grote spijt toch weer een laffe week moeten worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Tot je grote spijt? Hoezo?

Ik hoop dat Anderson verliest, dan staat mijn team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
centre court Wrote:Ik moet bekennen dat 't tot mijn grote spijt toch weer een laffe week moeten worden.
tja...Kendrick zal wel gewoon 30x gekozen zijn als hij zo verliest...
Reply
#35
Tot je grote spijt? Hoezo?

Ik hoop dat Anderson verliest, dan staat mijn team
Reply
#36
Laffer dan dit kan ik het niet maken. Fish én Querrey, Isner én Malisse, Hewitt én Roddick. En dan nog een hoop halve gasten daartussenin. De gok wordt het niet nemen van Montanes als hij wint :8:
Reply
#37
Fish en Querrey vind ik verre van laf!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ik ben er nog verre van tevreden over, maar zoiets zal het wel gaan worden.
Reply
#39
Isner vind ik ook al niet laf. Ik heb ze iig zeker niet alle drie, eentje maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Isner kan zo maar van Del Potro verliezen.
En Hewitt en Roddick is toch ook niet laf.

Ik snap het gezeur hier niet zo over hoor. Of het is om gewoon lekker te zeuren, maar het echt menen is wel een beetje belachelijk.
Laat iedereen toch mooi op zijn manier zijn team maken.
Ik doe het nog altijd als volgt.
Ik vul de sheets in van alle toernooien en kijk dan welk team met die uitslagen de meeste punten haalt. En als dat nou een heel kwart is of geen één in een hele helft zal mij een rotzorg zijn. Ik denk vooraf dat die combinatie de meeste punten haalt. En de ene week lukt dat aardig en een andere week zit je er totaal naast.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#41
Precies Kuip.

Ik neem ook het team, waarvan ik denk waarmee ik de meeste punten kan pakken.

De ene keer zijn het wat duurdere spelers en de andere week de goedkopere spelers.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Ik doe dat ook. Maar wat CC vorige week deed, daar kun je nooit van zeggen dat je met dat team voor de meeste punten in die week gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Als ik onderaan zou staan zou je er vast niet te pas en te onpas over mekkeren denk ik. Dat geeft me dus eigenlijk wel een goed gevoel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Neem je Raonic én Verdasco CC? :8:
Reply
#45
mindlight Wrote:Neem je Raonic én Verdasco CC? :8:

Én Steppie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Hup Benji Becker in dat geval :-({|=
Reply
#47
centre court Wrote:Als ik onderaan zou staan zou je er vast niet te pas en te onpas over mekkeren denk ik. Dat geeft me dus eigenlijk wel een goed gevoel.
Denk je nou echt dat dat uitmaakt? De stand maakt mij nooit uit, dat heb ik vaker gezegd, ook in andere context.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Iemand al een idee waarom Ramos en Munoz in de draw komen? De spots bij Almagro en Monaco trekken me niet zo, die bij Volandri en Souza wel eigenlijk.
Reply
#49
Waarom mekker je niet over teams van andere managers die ook niet volgens jouw visie een team maken dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Misschien omdat het bij jou extreem is? :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Maar ik ga dat ook eens een weekje proberen met 12 man in Memphis of is dat niet laf? Wil ook wel wat in de andere toernooitjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
12 in Memphis is niet zo laf, ligt er aan welke :wink: .
Reply
#53
In ieder geval niet 2 spelers tegen elkaar, dat vertik ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Echt lastig toch, om te kiezen tussen Raonic en Verdasco.... Of allebei niet en hopen dat de winnaar van die pot vermoeid is en in de tweede ronde verliest. Maar ja, moet je dan Steppie of Becker nemen..... of beide?
Reply
#55
kooltje Wrote:Ik hoop dat Anderson verliest, dan staat mijn team

Hij gaat het in ieder geval nog voor de deadline redden.... 3e set *5-5 15-40....
Reply
#56
Hij werkt een 0-40 weg =D>
Reply
#57
Anderson:
Breakpoints saved:
Set 1: 5/5
Set 3: 7/7
Reply
#58
Klasse Kendrick. Eerste mustpick
Reply
#59
andre Wrote:Anderson:
Breakpoints saved:
Set 1: 5/5
Set 3: 7/7

Wow, mooie stats maar het is niet voldoende. Kendrick door, 65 punten waard.
Reply
#60
Op Raonic na heb ik hetzelfde team als CC genomen. Iets anders kan ik niet met deze week.
Reply


Forum Jump: