The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis/BA/Marseille
#61
andre Wrote:Op Raonic na heb ik hetzelfde team als CC genomen. Iets anders kan ik niet met deze week.

Jij durft Raonic weg te laten?
Reply
#62
zijn de q-spots in BA al bekend?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
andre Wrote:Op Raonic na heb ik hetzelfde team als CC genomen. Iets anders kan ik niet met deze week.

Icon_question
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
buurs Wrote:zijn de q-spots in BA al bekend?

Ik kan ze nog nergens vinden.
Reply
#65
_Tampie Wrote:
andre Wrote:Op Raonic na heb ik hetzelfde team als CC genomen. Iets anders kan ik niet met deze week.

Jij durft Raonic weg te laten?
O ja hoor, die gaat echt niet weer zo'n week beleven. Misschien wint hij nog van Verdasco, maar Stepanek is echt een stap te ver.

EDIT: Misschien bedenk ik me nog wel. Van die laatste 620 kan ik alleen nog maar spelers kopen die max 1 rondje winnen. Dan nog liever een kleine kans op 2 rondjes winst, dan een proper met geen kans.
Reply
#66
Verdasco won vorig jaar San Jose en verloor toen in Memphis direct van Chardy Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Tja, resultaten uit het verleden....
Reply
#68
Ik laat Fish eruit. Is me iets te slecht in vorm voor 2000 euro. Heb voor hem o.a. lekker laf Lacko, Dabul, Bohli en Andreev genomen. Fish haalt mits ie een topweek heeft 180 punten, dat halen die 4 met een beetje mazzel ook wel.
Fish er dus zsm uit, verder denk ik dat ik de top 15 van meest gekozen spelers wel heb. In BA en Marseille bijna niemand genomen. Hopen op nog een topweek van Tsonga, verder wordt daar niemand rendabel. In BA kan 10 man 't toernooi winnen, dat is niet te voorspellen, daarom dus geen risico daar. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Geen last minute wissels hier.....
Reply
#70
Haha, wat een team zeg. Het meest laffe team ooit.
Maar je kunt ook niet veel anders in een week dat een 500-toernooi zwakker bezet is dan een 250-toernooi.
Reply
#71
andre Wrote:Haha, wat een team zeg. Het meest laffe team ooit.
Maar je kunt ook niet veel anders in een week dat een 500-toernooi zwakker bezet is dan een 250-toernooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
andre Wrote:Haha, wat een team zeg. Het meest laffe team ooit.
Maar je kunt ook niet veel anders in een week dat een 500-toernooi zwakker bezet is dan een 250-toernooi.

ik ben nog erger dan jij :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
centre court Wrote:Ik laat Fish eruit. Is me iets te slecht in vorm voor 2000 euro. Heb voor hem o.a. lekker laf Lacko, Dabul, Bohli en Andreev genomen. Fish haalt mits ie een topweek heeft 180 punten, dat halen die 4 met een beetje mazzel ook wel.

CC: Andreev, Bohli, Lacko, Dabul, Tsonga
Andre: Fish, Mayer, Monaco

Zonder bovenstaande wissel was 't dus slechts Tsonga vs Mayer/Monaco geweest. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Leuk he zo spelen Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#75
Ik ga voor de finale Nalbandian-Monaco in BA, verder nog Mayer die al door is (lekker alvast 20 punten en weet niet of Almagro zin heeft). In Marseille held Mahut die een redelijk eenvoudige R1 heeft en dan Soderling treft, ook daar twijfel ik aan zijn motivatie deze week. Stakkie is al door en eigenlijk te duur als hij van Tsonga niet wint, maar ik voel een verrassing aankomen daar. Dimitrov moet het nog even van Tursu zien te winnen, en dan de goddelijke kale eenvoudig naar huis sturen.

Memphis niet: Berankis, Lu, Serra, Schuettler, Isner, Istomin, Przysiezhny, Gabashvili, Anderson (OUT), Mello, Becker en Verdasco ( 8-[ [-o< )
Reply
#76
Ik heb gelukkig een ander team. Valt er ook wat te juichen of te schelden. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#77
Buurs heeft 19 man in Memphis, maar niet de toernooiwinnaar.
Reply
#78
Stille Wrote:Leuk he zo spelen Buurs

als ik veel punten haal wel, anders wordt het net zo vloeken als jij iedere week doet. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Paire toch nog 6x gekozen, helden managers Notworthy

Verder werken de kleuren niet van de gekozen spelers, maar Verdasco blijkt erg weinig gekozen. Nu toch jammer dat ik hem niet heb.
Reply
#80
Fuck, zie nu dat mijn laatste wissels niet goed zijn gegaan. Del Bonis staat er nog in :letitallout:
Reply
#81
buurs Wrote:
Stille Wrote:Leuk he zo spelen Buurs

als ik veel punten haal wel, anders wordt het net zo vloeken als jij iedere week doet. :8:

:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
andre Wrote:Buurs heeft 19 man in Memphis, maar niet de toernooiwinnaar.

alleen verdasco kan mij verrassen.

op deze snelle ondergrond lijkt hij mij geen gevaar.
1e ronde wordt 50-50.
tegen stepanek staat hij achter in hth en stepanek toch een echte indoorspeler.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
Ik heb geen:
Robredo 33x (dat vind ik zo'n drol en verliest van Nalbi)
Querrey 30x (wel gevaarlijk, maar totaal nog niet in vorm, moest keuze's maken)
Raonic 30x (die loopt echt nog met zijn hoofd in de wolken en verliest kansloos van een op revanche belustte Verdasco)
Dodig 28x (zal de 1e ronde winnen van die kut-duitser, maar daarna verlies tegen Isner of Potro)
Tsonga 27x (is favoriet om de finale te halen, maar inderdaad de motivatie na vorige week en zal zich niet leegspelen met het oog op de komende weken)
Lacko 27x (ik heb de keus gemaakt voor Sela, toch een beetje sympathie voor na Rosmalen, haha)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#84
Verdasco zowel door Andre als CC gekozen, die moet er echt zsm uit. En Isner eruit tegen Potro zou ook heerlijk zijn die is door de hele top 5 gekozen behalve mij. Zou een leuke finale zijn Isner def. Verdasco [-X [-X
Reply
#85
Wtf doet iedereen met Tsonga dan?!

Ik mis een paar kleintjes in Memphis, maar heb daarentegen een hoop troeven.
Hup Verdasco, Wawrinka, Almagro en Nalbandian!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ad Wim Wrote:Wtf doet iedereen met Tsonga dan?!

Ik mis een paar kleintjes in Memphis, maar heb daarentegen een hoop troeven.
Hup Verdasco, Wawrinka, Almagro en Nalbandian!

Almagro verwacht ik deze week weer eens niets van, maar we zullen zien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#87
Haggie heeft zowel Tursunov als Dimitrov en de al uitgeschakelde Anderson... :-k
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Zo. Een lekker groot team gemaakt voor deze week. Eens kijken of ik wat kan inlopen... :8:
Reply
#89
Montanes maar 25x vind ik ook weinig.
Cilic en Llodra zo vaak snap ik ook niet echt.

Maar allemaal nog weinig van te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:zijn de q-spots in BA al bekend?

Ik kan ze nog nergens vinden.

Almagro - Galdon (Q)
Monaco - Navarro (Q)
Souza - Ramos-Vinolas (Q)
Volandri - Brzezicki (Q)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: