The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Memphis/BA/Marseille
#91
Hmm zie dat ik blijkbaar helemaal niet meer op submit heb gedrukt. Had Almagro en Tursunov ook vervangen door Dimitrov, Cuevas en nog wat prutsers. Hoop dat dit niet duur wordt.
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Montanes maar 25x vind ik ook weinig.
Cilic en Llodra zo vaak snap ik ook niet echt.

Maar allemaal nog weinig van te zeggen.

Llodra gaat vlammen denk ik, ik denk zelfs finale :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#93
Dat denk ik van Stakhovsky.

Toch vind ik vreemd dat er zoveel mensen vrij veel investeren in onzekere jongens in Marseille. En dan niet voor gasten in BA gaan die wel kunnen winnen en waar het iets voorspelbaarder is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
ai, Souza krijgt de lastigste Q...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Stille Wrote:Haggie heeft zowel Tursunov als Dimitrov en de al uitgeschakelde Anderson... :-k

Haggie had het te druk op werk. Ik zat net in de auto.. en dacht van: Ohjaaa FTM!

Anderson had ik voor t laatst gezien 7-5. KNUPPEL!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#96
Ik heb ook Stakkie =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#97
buurs Wrote:ai, Souza krijgt de lastigste Q...

En die heb ik.....
Hup Ramos-Vinolas
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#98
Haggie Wrote:
Stille Wrote:Haggie heeft zowel Tursunov als Dimitrov en de al uitgeschakelde Anderson... :-k

Haggie had het te druk op werk. Ik zat net in de auto.. en dacht van: Ohjaaa FTM!

Anderson had ik voor t laatst gezien 7-5. KNUPPEL!

Haggie gaat naar pagina 2 :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Hup Grigor!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hup Tursu!!!!!!
Wel leuk om te zien dat zowel Ad, Haggie, The Player, Michael K, Trippp en ik allemaal Tursu hebben.
Zal toch met donderdag te maken hebben denk ik. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hehe, mooi ja. Voor mij was het echt een opvuller. Het was hem of Bohli.
Hup Dima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
11x Verdasco maar :eeeek:
Maar CC heeft hem Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Dimi! Sowieso de tb, die is voor jou!
Reply
Hup Dimitrov voor LTM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop, TB, doe het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-0!
Reply
Tampie met Dimitrov. Ad, Kuip, Hag, Tripp enz met Tursu. Lastig wie dit moet winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2-0!
Reply
2-1....
Reply
3-1!
Reply
O ja, ik heb Tursunov met LTM :lol:

Nu maakt het mij helemaal niet meer uit wie wint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-2....
Reply
Jaaaaaa, 3-2
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Waarom is Lu maar 2 x gekozen?!
Reply
3-3....
Reply
De winnaar kan ook van een uitrustende Ljubicic winnen!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Roos Wrote:Waarom is Lu maar 2 x gekozen?!

omdat hewitt zwaar favoriet is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog een keer 4 halve finalisten op het gravel zou mooi zijn. Ik zie het ook wel gebeuren met Nalbi-Almagro en Montanes-Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-4....
Reply
Welnee... :-"
Reply


Forum Jump: