The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo 2011
#61
4 Q zullen waarschijnlijk rendabeler zijn dan bijv Almagro dus toch maar de gok genomen en ook leuker om alles te volgen op die manier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Ik baalde eigenlijk dat ik ze niet allemaal heb genomen, maar dat paste echt niet. En ik wilde echt die 4 andere jongens hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ja dat dacht ik al...Ferrer en Robredo moeten er zsm uit...
Montanes in het rood baart mj zorgen????
Reply
#64
Hoeft niet, heeft wellicht nog met vorige week te maken.
Begrijpelijke keuze, maar in dat stukje kan iedereen de QF halen, dus heb ik maar links laten liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
K*t laptop.. Weer geen team opgeslagen Sad
Reply
#66
Almagro, Robredo, Gulbis en Raonic mogen er zsm uit. Eentje gaat er sowieso komende ronde uit. Robredo gaat denk ik niet winnen van Verdasco, alleen Almagro is link.
Maar die mag van Federer verliezen.

Giraldo helaas geen supertroef, had ik wel gehoopt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Bijna hetzelfde team als Ad alleen hij Lju en ik Davy. Het zal toch wel een keer beter gaan en misschien op gravel wel.

Die Buurs !!! Heeft zowel Raonic als Gulbis. Wat een laf team!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
Monaco is hier de supertroef, voor de rest zo min mogelijk verrassingen en het wordt een leuke week.
Reply
#69
Idd, finale Nadal-Ferrer en er kan weinig fout. Maar ook als Ferrer SF haalt en met een Fedal-finale, is het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Davydenko had ik ook graag willen hebben, maar net geen geld voor. En hij is zo wisselvallig, maar dat is Giraldo ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Hier geen enkele troef...Verdasco moet het wel gaan doen en daar heb ik ook wel vertrouwen in. Vorig jaar geweldig gespeeld op gravel.

Gulbis 16x valt me mee...Speelde echt heel aardig gisteren. Maar ja als je Ferrer kiest heeft hij maximaal 90 puntjes...
Reply
#72
Daarom. Hij zal wel van Raonic winnen, maar ik ga niet beiden nemen in een stukje. Dan besteed ik het geld liever elders in zo'n draw.

Rochus wilde ik eigenlijk ook heel graag, maar die heeft wel een hele lastige spot. Hij mag er zo meteen uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ook wel interessant, Almagro is nooit verder gekomen dan de 3e ronde hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Alleen koploper Tampie niet met Nadal.... =D>
Reply
#75
kooltje Wrote:Hier geen enkele troef...Verdasco moet het wel gaan doen en daar heb ik ook wel vertrouwen in. Vorig jaar geweldig gespeeld op gravel.

Gulbis 16x valt me mee...Speelde echt heel aardig gisteren. Maar ja als je Ferrer kiest heeft hij maximaal 90 puntjes...
Verdasco is wel een hele grote troef voor jou. Ik heb geen echte troef, maar dat was ook niet te verwachten in zo'n draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
hop chela!
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Ook wel interessant, Almagro is nooit verder gekomen dan de 3e ronde hier.
Klopt...Had ik gezien...maar heb hem toch genomen met deze loting.
Kan zomaar in de halve finale uitkomen tegen Ferrer/Verdasco
Reply
#78
kooltje Wrote:Alleen koploper Tampie niet met Nadal.... =D>
Wow, weer verrassend. Vorige week geen Starace, nu geen Nadal. Ben benieuwd hoe hij in zijn rekenschema's 1000 punten voor elkaar bokst met alternatieven.
Met Maximo en Hanescu in de 1e ronde tegen elkaar komt ie er al niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Alleen koploper Tampie niet met Nadal.... =D>
Wow, weer verrassend. Vorige week geen Starace, nu geen Nadal. Ben benieuwd hoe hij in zijn rekenschema's 1000 punten voor elkaar bokst met alternatieven.
Met Maximo en Hanescu in de 1e ronde tegen elkaar komt ie er al niet.
En hij wel Gulbis en Ferrer ennn ook nog Raonic...
Reply
#80
Nadal, Robredo, Verdasco, Giraldo, Raonic & Almagro als team. Gister geen tijd gehad om team nog in elkaar te futselen, dus quali's niet echt gevolgd.
Reply
#81
Daar gaan we, prachtig toernooi, daar aan het water!
En ik heb het nog live ook, dus lekker elke dag kijken als ik uit werk kom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Michael K Wrote:Nadal, Robredo, Verdasco, Giraldo, Raonic & Almagro als team. Gister geen tijd gehad om team nog in elkaar te futselen, dus quali's niet echt gevolgd.
ERV geeft je ook nog punten dacht ik...
Reply
#83
Ik werk vandaag en morgen nog thuis, prima dat Sport1 een keer vanaf het begin uitzendt.

Youzhny niet gekozen, opvallend wat is wel een dark horse voor de SF.
Reply
#84
Wel een gitzwart paard dan, ik heb het een beetje gehad met Youzhny. En dan ook nog een lastige loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Youzhny zit wel in het makkelijkste kwart, ik zie het wel gebeuren. Ook heb ik het allesbehalve gehad met Youzhny.
Reply
#86
Als ie in IW en Miami al niet presteert, heb ik zwaar mijn twijfels over gravel. En hij kan van de helft in dat stuk gewoon verliezen, waaronder dus al Mayer on fire.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Hup Giraldo, Chela!
Reply
#88
Huo Giraldo, hup Rochus. Heb naaast Nadal en Ferrer geen mensen die heel ver gaan komen dus de week wordt direct in het begin gemaakt of gekraakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Ad Wim Wrote:Als ie in IW en Miami al niet presteert, heb ik zwaar mijn twijfels over gravel. En hij kan van de helft in dat stuk gewoon verliezen, waaronder dus al Mayer on fire.

Nja in IW niet presteert, dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Wawrinka deze week niet presteert. Maargoed, hij was voor mij de enige over wie ik zwaar twijfelde, alleen kon ik niemand vinden om te offeren.
Reply
#90
Kom op nou Chela! Ik heb echt het langst getwijfeld of ik nou Rochus of Volandri moest nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: