The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo 2011
hmm het was een bar slechte wedstrijd, van beide kanten. Vleminckx had de wedstrijd natuurlijk gewoon op slot moeten gooien maar goed dat doet ie niet en daarna maakt ajax het knap af. Echt een 'vechtwedstrijd' maar goed die tellen ook voor 3.
Reply
maar goed die wedstrijd was beter dan nadal-ferrer...ongelofelijk wat een fouten, vooral van ferrer.
Reply
De scheids was nog het meest vermakelijk, wat een ongelooflijk drama.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, helaas simpel weggepoetst.
Reply
Klasse hoor Beest. Helaas niks van kunnen zien, maar je hebt het zeer close gemaakt; in vrijwel alle statistieken gelijkwaardig. Op RG pak je hem!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli Ad met de weekwinst
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dank, zeer welkom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, feli nog! Mooie middag zo voor je.
Reply
Feli Ad ! =D>
Reply
_Tampie Wrote:Mijn kernteam was:
F. Gil (q)
M. Gonzalez (q)
N. Davydenko
J. Benneteau (q)
O. Rochus (q)
P. Riba (q)
T. Robredo
F. Volandri (q)
I. Ljubicic
E. Gulbis
R. Stepanek (wc)

Dat kon ik aanvullen met Nadal (600 maar zeer waarschijnlijk 1000), ik heb gekozen voor:

360 D. Ferrer (4)
45 M. Raonic
180 N. Almagro (9)
45 P. Kohlschreiber
45 S. Giraldo
45 V. Hanescu
90 V. Troicki (11)
810 totaal.

Giraldo haalt zijn 45 niet. Verder zit de rek hem voornamelijk in Almagro of Ferrer, die daarvoor FedEx moeten pakken. Ze kunnen natuurlijk ook ver onder het geplande aantal komen.

600 D. Ferrer (4)
90 M. Raonic
90 N. Almagro (9)
45 P. Kohlschreiber
10 S. Giraldo
10 V. Hanescu
180 V. Troicki (11)

1025 totaal, deze keuze heeft dus goed uitgepakt, ondanks dat Nadal het toernooi wint.

Feli Ad, feli andre met de koppositie.

Komende week geen Nadal-dillemma, want hij is te duur om te kiezen.
Reply
Zeg dames, dat voetbal mag voortaan op het andere forum blijven (wordt daar ook nog eens wat gepost), beetje jammer als je nietsvermoedend het tennisforum checkt en je 's avonds studio sport wil kijken zonder de uitslagen te weten!
Reply
Goede opmerking Overdune. Bovendien hoef ik niet weer herinnerd te worden aan de ellende van die lelijke Belg. Hij mag van mij 1 (of 2) keer per jaar scoren en dan faalt hij zo hopeloos.
Reply
Tja, het tijdperk van de uitslagen niet volgen op zondag lijkt me voorbij in het huidige internettijdperk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt mij toch ook, en om 19:49 was Ajax toch al wel geweest?
Reply
Kut Ajax! wat een mazzel! Maar ja zondag 16.15 uur zullen ze in tranen zijn :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
mindlight Wrote:Dat lijkt mij toch ook, en om 19:49 was Ajax toch al wel geweest?

Ik had die post over Ajax natuurlijk al eerder gezien, daarna niet meer gekeken om niet meer uitslagen te weten te komen. En op een tennisforum in het Monte Carlo topic verwacht ik niet direct een half verslag van de eredivisie.
Reply
Ik zie nu dat de knipoog bij mijn post ontbrak. Ik snap uiteraard dat je het toch al gezien had.
Reply
Hier wordt iig meestal nog inhoudelijk en goed gediscussieerd over voetbal. Dit in tegenstelling tot de, over het algemeen, onzin op het voetbalforum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als er überhaupt al wat staat, zelfs bij zo'n ontknoping in de eredivisie wordt niet of nauwelijks gepost.
Reply
Hmm ok, ik zal er proberen rekening mee te houden in het vervolg OD. En mocht ik echt iets kwijt willen, open ik wel een [OT] topic Wink
Reply
Ik snap de aanleiding ook wel (voetbal kijken was beter dan een saaie tennispot), ik was alleen een beetje gefrustreerd om hier een uitslag tegen te komen aangezien ik voor de rest alles (teletekst/nu.nl/email/sms/etc) uit voorzorg al geschrapt had. Wink
Reply


Forum Jump: