The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta & Hamburg
#1
De database is open. Succes met het maken van de teams!
Reply
#2
Fish def. Isner
Verdasco def. Chela
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Haase de baan op tegen Berlocq, denk 50-50. Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Krijgt een Q in Hamburg maar 10 punten?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Ja, komt door 64/48-draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
6-2 1e set eraf, au.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Zelf ook maar 1 schamel bp gehad. Mager.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Nu wel meteen 2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik proef een soort van berusting bij mezelf als het gaat om Haase, De Bakker enz. Het zit er gewoon niet in bij ze. Kunnen ze allerlei excuses hebben maar fitheid en mentaal sterk zijn, zijn ook kwaliteiten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
En de break meteen, maar zo ging het in de 1e set ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
centre court Wrote:Ik proef een soort van berusting bij mezelf als het gaat om Haase, De Bakker enz. Het zit er gewoon niet in bij ze. Kunnen ze allerlei excuses hebben maar fitheid en mentaal sterk zijn, zijn ook kwaliteiten.
Dat heb ik ook als ik dit potje volg. Ik vind sowieso dat Haase een tegenvallend jaar heeft tot nu toe en hij heeft nog een maand voordat er 300 punten afvallen en hij een flink end duikelt in de ranking. Daarvoor moet ie dus wel wat presteren.
Slecht is het ook niet, maar je verwacht meer na vorig jaar. Niet SF op een GS zoals sommigen hier beweerden, maar toch wel een keer een finaleweekend van een 250.
Als je ziet dat jongens als Andujar, Rochus, Lopez etc. dat kunnen. Dat kan Haase, maar ook De Bakker, toch ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
En de break alweer terug. Kopie van de 1e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
1e set 2-0 voor, 2-6. 2e set 2-0 voor, 2-6. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik proef een soort van berusting bij mezelf als het gaat om Haase, De Bakker enz. Het zit er gewoon niet in bij ze. Kunnen ze allerlei excuses hebben maar fitheid en mentaal sterk zijn, zijn ook kwaliteiten.
Dat heb ik ook als ik dit potje volg. Ik vind sowieso dat Haase een tegenvallend jaar heeft tot nu toe en hij heeft nog een maand voordat er 300 punten afvallen en hij een flink end duikelt in de ranking. Daarvoor moet ie dus wel wat presteren.
Slecht is het ook niet, maar je verwacht meer na vorig jaar. Niet SF op een GS zoals sommigen hier beweerden, maar toch wel een keer een finaleweekend van een 250.
Als je ziet dat jongens als Andujar, Rochus, Lopez etc. dat kunnen. Dat kan Haase, maar ook De Bakker, toch ook.

Nee die kunnen het niet omdat ze overschat worden. Haase staat over een paar weken rond plek 70-80 en dan verlies je dus veel 1e rondes. Het is niet anders. Af en toe een piek zoals een 3e ronde GS maar over de hele lijn is het ronduit zwak. Erg jammer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Poeh wat is dit matig zeg.
Reply
#16
En dan heeft ie dit seizoen nog behoorlijk geluk gehad met lotingen. Dat wordt idd lastiger als ie gaat zakken. Aan de andere kant gaat ie dan waarsch wel weer challengers spelen en kan ie weer eens wat winnen door het goede gevoel dat ie daaraan over houdt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Hebben we nog afzeggers?
Reply
#18
1 speler staat op de nominatie en beslist pas morgen. Ga maar zoeken :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
PM hem ff door Stille, ik weet wel bijna zeker dat hij in mijn team zal staan :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Lastige week. Grote jongens in Hamburg zijn erg onzeker, maar kunnen dan wel weer 500 punten halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Melzer gaat de 500 halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Stille Wrote:Melzer gaat de 500 halen

Melzer haalt de 0.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Lees ik 't nou goed dat Golubev hier vorig jaar won? Undecided

Die gaat dus heel hard zakken na deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Ik ga met Hags voorspelling mee.

Vind vooral Almagro heel lastig. Maar die kan ook zomaar winnen natuurlijk. Last Rosol is tricky. Chela heeft nog niet van Kamke gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ik vind het bovenin erg lastig. Monfils weet je het nooit mee. Simon en Youzhny draaien niet goed en Chela heeft het een lastige aan Kamke
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Pfff..... Melzer en Monfils.... wat moet je met die gasten...
Reply
#27
Nee Verdasco, Davy en Fognini staan ze lekker te raken. Daarnaast Melzer vorig jaar finale na een snelle exit in Stuttgart. Het is een rare snuiter en meestal doetie het goed als ie bij me in het team staat. Granollers vind ik nog de grootste bedreiging. Zou leuk zijn als ie minstens hf haalt. Zo niet jammer dan!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Ik heb de vier halve finalisten in Atlanta, en voor de rest maar wat aangeklikt in Hamburg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Stille Wrote:Nee Verdasco, Davy en Fognini staan ze lekker te raken. Daarnaast Melzer vorig jaar finale na een snelle exit in Stuttgart. Het is een rare snuiter en meestal doetie het goed als ie bij me in het team staat. Granollers vind ik nog de grootste bedreiging. Zou leuk zijn als ie minstens hf haalt. Zo niet jammer dan!

Ja er zijn er meer inderdaad.... om van Youzhny, Cilic en Chela nog maar te zwijgen. Het is een tricky draw.
Reply
#30
Daarom je moet gewoon geluk hebben deze week. Zal wel een cc of buursweek worden denk ik zo :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: