The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
zwarte neger :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Das een pleonasme :wink:
Reply
da's moeilijke woord gebruik
ikke nie begrijp
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Sorry had ff een helder moment. Zal waarschijnlijk niet weer gebeuren :wink:
Reply
ik hoop het :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Phoebus Wrote:Komma vergeten????

Volgens mij is dit een tautologie.

Lol! Bijna Phoebus, bijnaaaa....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hmm nu moet ik het woordt ook nog gaan opzoeken ook Icon_evil
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
ja en nu weet ik ook alweer waarom ik zo slecht in nederlands ben



het intreseert mij niet

boel onzin
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Marshall Wrote:
Tool Wrote:blablabla
Och och een kommaatje vergeten, wat een raaaaaaaamp!
Ik ga niet over de werving van CT maar weet wel wat de eisen zijn en derhalve komt deze speler niet in aanmerking...

Deportivo Wrote:Beaam
Spuit elf!

Waar slaat dit op...Ik vind dat je niet zo bijdehand moet doen tegen iemand die misschien in CT wil, en dat hij bij jou 2 taalfoutjes maakt vind ik een minder groot probleem dan jij blijkbaar...en aangezien jij helemaal geen donder met het selectie beleid van CT te maken hebt hoef je ook niet te vertellen of hij wel of niet in aanmerking komt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Marshall Wrote:... dat jouw emailtje nu op dit moment uitgeprint wordt en als toiletpapier gebruikt gaat worden?!...

plee-onasme?
Fear is your worst enemy.
Reply
Deportivo Wrote:
Marshall Wrote:
Tool Wrote:blablabla
Och och een kommaatje vergeten, wat een raaaaaaaamp!
Ik ga niet over de werving van CT maar weet wel wat de eisen zijn en derhalve komt deze speler niet in aanmerking...

Deportivo Wrote:Beaam
Spuit elf!

Waar slaat dit op...Ik vind dat je niet zo bijdehand moet doen tegen iemand die misschien in CT wil, en dat hij bij jou 2 taalfoutjes maakt vind ik een minder groot probleem dan jij blijkbaar...en aangezien jij helemaal geen donder met het selectie beleid van CT te maken hebt hoef je ook niet te vertellen of hij wel of niet in aanmerking komt.

Is ook aardig aggressief maar goed... overigens komt deze meneer idd niet bij CT aangezien we de stelregel hadden dat geen enkele farm naar CT mocht Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Deportivo Wrote:
Marshall Wrote:
Tool Wrote:blablabla
Och och een kommaatje vergeten, wat een raaaaaaaamp!
Ik ga niet over de werving van CT maar weet wel wat de eisen zijn en derhalve komt deze speler niet in aanmerking...

Deportivo Wrote:Beaam
Spuit elf!

Waar slaat dit op...Ik vind dat je niet zo bijdehand moet doen tegen iemand die misschien in CT wil, en dat hij bij jou 2 taalfoutjes maakt vind ik een minder groot probleem dan jij blijkbaar...en aangezien jij helemaal geen donder met het selectie beleid van CT te maken hebt hoef je ook niet te vertellen of hij wel of niet in aanmerking komt.

Is ook aardig aggressief maar goed... overigens komt deze meneer idd niet bij CT aangezien we de stelregel hadden dat geen enkele farm naar CT mocht Wink

Nee precies, maar dan moet dat aangegeven worden...en niet het gezever over dat meneer Marshall even bepaald wie wel en niet in CT komt. Dan moet Marshall CT maar gaan leiden, aangezien ik er toch mee stop.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Nee precies, maar dan moet dat aangegeven worden...en niet het gezever over dat meneer Marshall even bepaald wie wel en niet in CT komt. Dan moet Marshall CT maar gaan leiden, aangezien ik er toch mee stop.

Waar zeur je dan over?
Regel 1 van CT zoals gesteld in Travian (en ik citeer (mag ik aannemen) Depor's woorden!!!):

Quote:Toelatingseisen:

- Populatie >= 500

Kijk nog even naar deze meneer in Travian en kom dan nog even terug Depor! Ik heb nergens, maar dan ook nergens, gezegd dat ik bepaal of hij erin komt of niet... Ik reageer gewoon 'grappig' richting hem omdat ik weet dat hij er nooit en te nimmer in zal komen aangezien hij al niet aan de allereerste toelatingseis voldoet... Dussss, even dimmen Depor!!! De enige die heeft gezegd dat ik zogenaamd bepaal wie er in CT komt is Tool, die was de eerstte die het aankaartte, ik heb het nooit gezegd!!!

En bedankt Depor!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Mag ik je dan op voorhand verblijden met het feit dat jouw emailtje nu op dit moment uitgeprint wordt en als toiletpapier gebruikt gaat worden?!
Een eerste vereiste bij onze alliantie is namelijk al een redelijke beheersing van de nederlandse taal in woord en geschrift.

Betekent 'en als toiletpapier gebruikt gaat worden' dat het in behandeling is bij jou?

De leiding van CT gaat over de recruiting daar, dus als iemand er bij jou om vraagt kun je hem gewoon doorverwijzen naar die leiding. Ookal weet je 99% zeker dat hij toch geweigerd wordt, laat dat lekker over aan de leiding. Die zijn daarvoor en hebben zoals je aan de onderste regionen van CT kan zien al eens vaker van de populatie eis afgeweken...

Als ik een verzoek tot alliantie/nav/weetikveel via IGM krijg, dan accepteer/weiger ik die toch ook niet omdat ik toevallig de rechten daartoe heb/aan mezelf toe kan kennen?
Reply
T00L Wrote:Betekent 'en als toiletpapier gebruikt gaat worden' dat het in behandeling is bij jou?

De leiding van CT gaat over de recruiting daar, dus als iemand er bij jou om vraagt kun je hem gewoon doorverwijzen naar die leiding. Ookal weet je 99% zeker dat hij toch geweigerd wordt, laat dat lekker over aan de leiding. Die zijn daarvoor en hebben zoals je aan de onderste regionen van CT kan zien al eens vaker van de populatie eis afgeweken...

Als ik een verzoek tot alliantie/nav/weetikveel via IGM krijg, dan accepteer/weiger ik die toch ook niet omdat ik toevallig de rechten daartoe heb/aan mezelf toe kan kennen?

Tool, op voorhand: is je vrouw/vriendin ongesteld ofzo dat je zo aan het zeiken bent? Get of my back man! Waarom spring je er zo bovenop? Omdat ik het ben?
Ten tweede: als gezegd, ik heb helemaal niks bepaald. Ik heb enkel de regels van CT toegepast. Als die niet gelden waarom zijn ze er dan??
Ten derde: Je laatste alinea snap ik niet, die moet je even nogmaals uitleggen/toelichten...

Algemeen wil ik er alleen over kwijt: what's all the fuss about? Ik val iemand aan, die iemand stuurt mij daarna een PM dat ie ook in de alliantie wil, zomaar out of the blue, ik toets even snel de regels van CT en zie al direct dat dit bullshit is en stuur hem een imo 'grappig' IGM'tje terug...
Ik zal nog eens wat delen met het forum, kolere, wat een opgefokte bende is het hier. Lijkt verdomme het voetbalforum wel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
marsh die regels zijn er wel maar het is niet aan jou om ze toe te passen. Anders doeken we gelijk de diplomaat ook maar op want die heeft toch geen nut meer als iedereen maar mensen gaat afwijzen.

Die 'banen' zijn juist ingesteld om enige structuur te krijgen in de alli en die gaat compleet als mensen op hun eigen houtje gaan handelen. Zoveel moeite is het toch niet om die gast naar ct door te verwijzen?
Reply
Dus als de regel is dat er in Nederland geen glas op straat kapot gegooid mag worden en ik zie een groepje jongeren dat doen ben ik niet de aangewezen persoon om er wat van te zeggen?
Totaal ander voorbeeld maar geeft wel een indicatie van regels en toepasbaarheid...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
zo, nu zijn we weer klaar, suffe discussies, die nergens toe leiden.
Fear is your worst enemy.
Reply
Agree Hitchhiker, enige waar dit toe leidt is dat ik weet dat ik geen enkele IGM hier op het forum meer moet plaatsen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
nee marsh als de regel is dat jij geen mensen mag aannemen op je werk en er komt iemand langs die een baan wilt en jij vindt dat geen geschikte kandidaat ga jij die toch ook niet wegsturen?
Reply
:roll:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Nee precies, maar dan moet dat aangegeven worden...en niet het gezever over dat meneer Marshall even bepaald wie wel en niet in CT komt. Dan moet Marshall CT maar gaan leiden, aangezien ik er toch mee stop.

Waar zeur je dan over?
Regel 1 van CT zoals gesteld in Travian (en ik citeer (mag ik aannemen) Depor's woorden!!!):

Quote:Toelatingseisen:

- Populatie >= 500

Kijk nog even naar deze meneer in Travian en kom dan nog even terug Depor! Ik heb nergens, maar dan ook nergens, gezegd dat ik bepaal of hij erin komt of niet... Ik reageer gewoon 'grappig' richting hem omdat ik weet dat hij er nooit en te nimmer in zal komen aangezien hij al niet aan de allereerste toelatingseis voldoet... Dussss, even dimmen Depor!!! De enige die heeft gezegd dat ik zogenaamd bepaal wie er in CT komt is Tool, die was de eerstte die het aankaartte, ik heb het nooit gezegd!!!

En bedankt Depor!

Zoals vaker met travian praat je over dingen die je niet helemaal begrijpt.....populatie 500 is belangrijk maar niet bindend, dat was het niet toen ik het deurbeleid deed en is het nu ook niet, deze hebben we alleen om berichten van mensen die 10 pop hebben weg te houden. En of hij aan die eis voldoet bepalen de mensen van CT. En ik heb niet eens naar deze meneer gekeken, gaat me niet om deze persoon gaat me om jouw reactie naar hem toe en dan ook naar mij toe "spuit elf". We staan bekend als een beschaafde alliantie en dat proberen we ook uit te dragen, en dan kom jij met het toilet papier verhaal, je spreekt voor een hele alliantie en dan met zo een lomp bericht. Had hem dan gewoon op een normale manier verteld dat de kans dat hij in SD/CT komt zeer klein is, had hem afgewezen laten worden (aangeven dat je hem farmed is al genoeg) en had hem dan gefarmed en had dan iets "grappigs" gestuurd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Mac Wrote:nee marsh als de regel is dat jij geen mensen mag aannemen op je werk en er komt iemand langs die een baan wilt en jij vindt dat geen geschikte kandidaat ga jij die toch ook niet wegsturen?

Als het een zwerver is wel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Mac Wrote:nee marsh als de regel is dat jij geen mensen mag aannemen op je werk en er komt iemand langs die een baan wilt en jij vindt dat geen geschikte kandidaat ga jij die toch ook niet wegsturen?

Als het een zwerver is wel...

Gaan we daar weer een discussie over krijgen....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
aaah dus johannes is een zwerver? :p

Mac heeft inmiddels al verwoord waar ik op doelde.

enneh, wat betreft de toepasbaarheid van die regels..
als jij ziet dat er iemand bij je buren aan het inbreken is, ga jij dan achter hem aan om te vertellen dat ie dat niet mag doen, of bel je de politie en laat je het hen opknappen?
Reply
T00L Wrote:aaah dus johannes is een zwerver? :p

Mac heeft inmiddels al verwoord waar ik op doelde.

enneh, wat betreft de toepasbaarheid van die regels..
als jij ziet dat er iemand bij je buren aan het inbreken is, ga jij dan achter hem aan om te vertellen dat ie dat niet mag doen, of bel je de politie en laat je het hen opknappen?

Beide... Dan bel ik EN de politie EN ik ga erop af met een metalen stok in mijn hand... Wat ik dus ook gedaan heb hier want ik heb VOORAF aan mijn bericht netjes een medling op het CT-forum geplaatst
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Naja in ieder geval was weer een scherpe discussie...Marsh gelieve niet zomaar dingen aan te nemen en in mijn ogen iets vriendelijker reageren op IGM's.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Naja in ieder geval was weer een scherpe discussie...Marsh gelieve niet zomaar dingen aan te nemen en in mijn ogen iets vriendelijker reageren op IGM's.

Okiedokie, als jij dan iets vriendelijker reageert op mijn berichten Wink en met name Tool, maar goed die heeft toch een schijthekel aan me...

En ik wakker wel overal het discussievuur aan he?! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Naja in ieder geval was weer een scherpe discussie...Marsh gelieve niet zomaar dingen aan te nemen en in mijn ogen iets vriendelijker reageren op IGM's.

Okiedokie, als jij dan iets vriendelijker reageert op mijn berichten Wink en met name Tool, maar goed die heeft toch een schijthekel aan me...

En ik wakker wel overal het discussievuur aan he?! Wink

Ja...kan soms wat subtieler :Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Naja in ieder geval was weer een scherpe discussie...Marsh gelieve niet zomaar dingen aan te nemen en in mijn ogen iets vriendelijker reageren op IGM's.

Okiedokie, als jij dan iets vriendelijker reageert op mijn berichten Wink en met name Tool, maar goed die heeft toch een schijthekel aan me...

En ik wakker wel overal het discussievuur aan he?! Wink

Ja...kan soms wat subtieler :Big Grin
Ach, ik heb nou eenmaal een mening en daar kan niet iedereen even goed mee omgaan. Ondanks dat Tool mij continu op de huid zit moet ik toegeven dat hij het merendeels tenminste met argumenten probeert. Complimenten daarvoor Tool! Kan menig voetbalforummer nog een voorbeeld aan nemen! Wink

Bij de persoon van de discussie van vanavond wilde ik helemaal niet bepalen dat hij wel/niet voor CT in aanmerking zou komen maar had ik het gewoon al aangenomen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: