The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Naja in ieder geval was weer een scherpe discussie...Marsh gelieve niet zomaar dingen aan te nemen en in mijn ogen iets vriendelijker reageren op IGM's.

Okiedokie, als jij dan iets vriendelijker reageert op mijn berichten Wink en met name Tool, maar goed die heeft toch een schijthekel aan me...

En ik wakker wel overal het discussievuur aan he?! Wink

Ja...kan soms wat subtieler :Big Grin
Ach, ik heb nou eenmaal een mening en daar kan niet iedereen even goed mee omgaan. Ondanks dat Tool mij continu op de huid zit moet ik toegeven dat hij het merendeels tenminste met argumenten probeert. Complimenten daarvoor Tool! Kan menig voetbalforummer nog een voorbeeld aan nemen! Wink

Bij de persoon van de discussie van vanavond wilde ik helemaal niet bepalen dat hij wel/niet voor CT in aanmerking zou komen maar had ik het gewoon al aangenomen...

Dat is het probleem niet eens, maar het gaat om het feit dat je soms uit de hoek kan komen alsof je het allemaal even bepaald en al weet, en daar hebben ik en T00L (geloof ik) het soms moeilijk mee. Je houd het zaakje wel scherp maar soms net wat te..
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:maar het gaat om het feit dat je soms uit de hoek kan komen alsof je het allemaal even bepaald en al weet
Dat komt me dan wel weer bekend voor van bepaalde andere forummers hier op het forum Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:maar het gaat om het feit dat je soms uit de hoek kan komen alsof je het allemaal even bepaald en al weet
Dat komt me dan wel weer bekend voor van bepaalde andere forummers hier op het forum Wink

jij jij jij jij jij jij :roll:

Jullie Jullie Jullie

Zij Zij Zij :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
boca je vergeet

ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
En de eerste kandidaat dient zich reeds aan...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hey alle info die ik geef zijn er op gericht om antwoord te geven
maar als dat niet gewaardeerd wordt kan dat ook geregeld worden hoor mars

per direct ignore
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:hey alle info die ik geef zijn er op gericht om antwoord te geven
maar als dat niet gewaardeerd wordt kan dat ook geregeld worden hoor mars

per direct ignore

Ik doelde op Boca, Uniek Big Grin
Jouw inzet wordt van harte gewaardeerd!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hoi!
Reply
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:maar het gaat om het feit dat je soms uit de hoek kan komen alsof je het allemaal even bepaald en al weet
Dat komt me dan wel weer bekend voor van bepaalde andere forummers hier op het forum Wink

Ja alleen weet ik het hier wel.... :roll:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
dan is het goed (je mag adder trouwens wel bedanken ik had je op ignore)
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:dan is het goed (je mag adder trouwens wel bedanken ik had je op ignore)

Daarom had ik je al een IGM gestuurd (aangezien we toch over IGM's aan het neuzelen waren Wink)

@Depor, daar ga ik wel van uit met je ervaring op S1 ja Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
:/\
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
[Image: HugLove-You.gif]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
uniek Wrote:hey alle info die ik geef zijn er op gericht om antwoord te geven
maar als dat niet gewaardeerd wordt kan dat ook geregeld worden hoor mars

per direct ignore

Ik doelde op Boca, Uniek Big Grin
Jouw inzet wordt van harte gewaardeerd!

Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Een bericht van een diplomaat uit een alliantie die ik eens gefarmt heb:

voor de originaliteit heb ik het op de correcte leesvolgorde geplakt:
____________
Pallas Athene schreef:

Geachte Hitchhiker,

Naar aanleiding van uw aanvallen op onze alliantiegenoot, doe ik u dit schrijven toekomen.

Uw aanvallen hebben betrekking op Seth, lid van Swat opl. Dit is een dochteralliantie van de moeder: Swat. Zoals u zult begrijpen stelt Swat uw aanvallen op één van haar dochters niet op prijs.

Ongetwijfeld zult u zich op het standpunt stellen het u met uw aanval te doen was voor de grondstoffen en dat de aangevallene in uw optiek een aantrekkelijk object was om deze doelstelling te verwezenlijken. Dit kan er in gelegen zijn dat zijn schuilplaatsen niet in orde waren of andere redenen van dien aard.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik mij kan inleven in uw standpunt en beweegredenen. 'It's all in the game'. Desalniettemin zou ik u vriendelijk willen vragen uw aanvallen op Seth te beëindigen. Hij kan op deze manier niets opbouwen waardoor hem de geneugten van dit spel snel ontnomen zullen worden.

Geenszins trek ik in twijfel dat u zich, als gerespecteerd speler, kunt inleven in de situatie waarin u voortdurend wordt aangevallen, zonder enige mogelijkheid verder te geraken in het spel. De lol is er dan snel van af en dat is waar het om gaat in de wondere wereld die Travian heet.

In het vertrouwen dat een gewaardeerd speler als u kunt meegaan in opgemeld betoog, hoop ik dat u uw aanvallen jegens de aangevallene zult beëindigen en wens ik u alle geluk en wijsheid toe in het verdere verloop van Travian.

Met de hoogste achting, verblijf ik.

Pallas Athene,
Diplomaat Swat Opl.

____________________________________

Beste Godin van de wijsheid en krijgsbeleid,

U bent met recht een goede diplomaat aangezien ik na dit onderstaande betoog besloten heb om mijn aanvallen te staken.

Vriendelijke groet,

Hitch
Fear is your worst enemy.
Reply
Zeer net bericht inderdaad... Af en toe wat over de top en niet overal helemaal taaltechnisch correct maar toch een stukje hoger in niveau dan "He sukkel, kap es met aanvalluh!" Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
inderdaad erg nette igm hitch..
zo kreeg ik er vandaag ook 1, of eigenlijk 2:

van boven naar onder:

Quote:T00L schreef:

wat flauw dat je m'n oh zo nieuwsgierige scouts niet ff een kijkje liet nemen Wink

lindax 15.06.06
RE: geen onderwerp 06:31:46
Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet zo leuk als mijn gasten onaangekondigd komen en met misschien wat minder aardige bedoelingen. Als we nou gewoon een vriendschapsverbond sluiten ligt de zaak natuurlijk anders.

lindax 15.06.06
RE: geen onderwerp 06:52:33
Zo, eerst even de rest gedaan en nu heb ik wat meer tijd voor een antwoord.

Waarom ben je zo nieuwsgierig naar mijn dorpje? Het is een gezellig vreedaam dorpje waarvan de bewoners het naar hun zin hebben en hopen dat hun rust niet wreed verstoord zal worden door een oorlog.

_Zij zijn zich er van bewust dat er stammen in de buurt misschien geïnteresseerd zijn in dit mooie plekje maar wat je na een oorlog overhoud is meestal niet meer wat je eerst zag. Verwoeste gebouwen en kapotgeschoten velden. Daarnaast zijn de inwoners alle vertrouwen kwijt en heb je de zorg voor al die gebroken gezinnen.

Dan is het toch veel prettiger als de bewoners van verschillende dorpen in vrede naast elkaar kunnen leven en elkaar mogelijk eens helpen tegen invallen van buiten de regio.

Ik vind het jammer van je scouts, maar dan moeten ze maar niet zo nieuwsierig zijn. Ik neem aan dat ze dit op eigen initiatief hebben gedaan buiten medeweten van hun leider en dat is jammer.

Groetjes,

Lindax___________
Reply
Lol... Hulde! Mooi IGM'tje! =D>

Ze moeten in Travian een paar van die PC Kolonisten van Catan beelden invoegen... VLuchtende mensen enzo Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
lemmer 21.06.06
RE^2: geen onderwerp 20:06:30
En dat is
____________
.Dre schreef:

Nee juist niet, dat zal een noob juist gaan doen. Ik heb gewoon meer behoefte aan een farmpje.
____________
lemmer schreef:

wat ben jij een noob val me dan met katepulten aan

Undecided
Reply
Wie is hier nou de noob Undecided
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
Saar kreeg een leuke IGM:

Hoi Xena,

Ik vraag me af wat er precies met jouw account gebeurd. Je hebt een graandorp, en je hebt vast wel door dat daar meerdere spelers op azen. Er staat een paleis in, dus het kan niet overgenomen worden, want een 4e dorp zal je niet snel bouwen. Dat is natuurlijk gewoon slimheid. Maar volgens mij speel je erg weinig, ik heb in ieder geval niet het idee dat je er zo veel lol aan beleefd. Maar je houdt wel een graandorp bezet. Ik ben benieuwd wat je precies wil gaan doen, tot en met het einde van de server met 3 dorpjes blijven spelen om je graandorp te beschermen?

Vriendelijke groeten,

Civilis
Live! And die another day
Reply
jazeker dat willen we alleen om jou te pesten
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Nee, we wachten met dorp 4 tot in het graandorp 2500+ legers staan, de silo's overvol zitten en het extra dorp ernaast ook overvol zit
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik kreeg vandaag deze IGM:

Turbay 07.07.06
verd. 14:53:09

Hoe word je een goede verdediger?



Ik vond hem wel grappig :Big Grin
Live! And die another day
Reply
had je terug moeten sturen:

ik stuur wel wat mannetjes op je af :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
veel oefenen... zullen we hem aanvallen ?? Icon_twisted Icon_twisted
Reply
Eigenlijk moeten we een persoon prikken om onze aanvallen te oefenen en dan zijn dorpen helemaal te slopen.....

gewoon om onze aanvalskracht te testen!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
van onder naar boven

Quote: er komen inderdaad geen katapulten bij te pas maar het is wel bijna dagelijks raak......als jij nu eens hun liet stoppen met het aanvallen en ik zorg dat onze leden stoppen met het aanvallen van jullie leden?

misschien een NAV? zijn we zo te zien allebei mee gebaad
ik kan niks garanderen maar als jij ermee instemt ga ik directm een mail sturen naar onze diplomaat
Undecided

k-ci
____________
skandalouz schreef:

Beste k-ci,

Ik zie maar 1 aanval vandaag in onze aanvalslijst. Dat ziet er uit als een gewone raid dus daar zie ik geen problemen in aangezien raids onderdeel van dit spel zijn. Zeker als ze elke keer grondstoffen ophalen. Zie namelijk ook regelmatig aanvallen van KB tegen ons.

Mocht ik dit fout hebben en mochten er ook cata's etc aan te pas komen dan moet je het maar even zeggen.

mvg, skandalouz
____________
k-ci schreef:

beste CTer,

Ik zie dat leden uit jullie alliantie stelselmatige Ape aanvallen.

mij vraag is dan oko wat de reden daarvoor is en of dit misschien zou kunnen stoppen.
het zijn voornamelijk zure flap postma die dat doen.

zou je ze misschien willen vragen om te stoppen?

bij voorbaat dank,

K-ci,

waakbeer van de =KB=
Reply
:Big Grin

Ik prijs Jansoe nog elke dag om het feit dat ik niet bij zo een alliantie zit, als KB, waar een alliantie aangegaan wordt alsof het niets is
Reply
hehe idd maar t ergste is nog het is de diplomaat van KB!! die lieve knuffelbeer waar we ruzie mee hadden
Reply


Forum Jump: