The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
Voyou Wrote:
Mac Wrote:hmmm vraag me af hoe dat in bed gaat...

ooh schatje val me aan met je imperiaantje!
oooh omarm me met die heerlijke phalanx van je!
vandaag niet lieverd...veel doden gevallen en er ligt bloed in m'n dorpje

'Zet je onderleider nog eens aan het werk'

Undecided
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote: Haha, ik val hem 3x aan en hij stopt?
Wees blij dat ik die angsthaas dan uit je alliantie heb gewerkt kan je op zoek naar betere spelers..hoe triest.
Kan je hem niet zeggen nog even te wachten dan kan ik zijn dorpjes overnemen Wink
____________
tribalkes schreef:

hij zal het niet meer zeggen ook niet :

Cazzo 14.07.06
Ik stop met Travian 13:11:25

Beste Leden van The Westside Crips...ik stop met Travian. Dit omdat voor mij de lol er een beetje af is.

Ik wens jullie veel succes in jullie travian carriere!


Met Vriendelijke Groet,

Cazzo....

dit maakte me razend Wink
------------------------------------------------------------
Beste Tribalkes,

Ten eerste mag hij het zelf vragen.
Ten tweede ben ik totaal niet gediend van dit dreigement, en ik kan je verzekeren dat SD/CT achter mij staan. Dus kijk voortaan eerst met wie je zelf te maken hebt.

Groet,

Depor
____________
tribalkes schreef:

stop je aanallen op cazzo want anders ga je met mij te maken hebben Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
De diplo van WAR, na mijn aanvallen:

(as usual: van onder naar boven)
Quote:____________
Vlads schreef:

Dreigende taal vermomd in de vorm van een nette repliek....me likes .....

Er is inderdaad een verschil tussen het aanvallen om de troepen uit te schakelen, en het aanvallen om het dorp te vernietigen.

De ene speler neemt het al anders op als de andere.

Laat me even duidelijk wezen dat ik bij deze mij meer verbonden voel met de aanpak van troepen te elimineren ipv gebouwen te slopen. Dat is echt voor als het "echt" nodig is.

Alhoewel ik blijkbaar ook ooit een aanval op postma gedaan heb met kata's, als ik me goed herrinner, alhoewel die troepen door mijn sitter gestuurd werden.

____________
Hitchhiker schreef:

Nu toch even wat dreigende taal, om u van repliek te dienen: U bent welkom, ik ben ZEER defensief ingesteld!

Mag ik daar ook bij vermelden dat ik mijn catta's tot heden toe altijd heb thuis gehouden, hoewel Tupac deze beleefdheid mist.
____________
Vlads schreef:

Geachte,

een uitermate beleefd gesprek is nooit ver weg in mijn dorpen. Wil je schelden en puberachtige taal spuien, gelieve dan mijn thuisbasisen te onthouden, want daar houdt deze jongen niet van.

Maar u begrijpt waarschijnlijk ook dat mijn alliantie verwacht van mij dat ik de aanvallen op hun dorpen ook ga vergelden, aangezien ik verweg de grootste aanvalsmacht van de alliantie bezit.

Dit zou dus wel eens een jammerlijke zaak kunnen worden...... maar wel een beleefde zaak Wink

mvg,

Vlads
____________
Hitchhiker schreef:

Beste Vlad,

Allereerst bedankt voor het uitnodigen voor de koffie, dit gesprek verloopt uitermate beleefd, waaraan ik de conclusie verbind dat ik niet persé bij uw dorp hoeft langs te komen voor een goed gesprek.

Vr. groet,

Hitch
___________
Vlads schreef:

Geachte,

"Persoonlijke NAV met: Postma" staat er luid ende duidelijk te lezen in uwer profiel.

Dit wil klaarblijkelijk zeggen dat u met elkaar een Niet AanvalsVerdrag aangaat.

Wat met andere woorden gewoon wil zeggen dat u onderling elkaar beloofd hebt elkaar niet aan te vallen.

Indien u duidelijk een ally hebt gevonden in elkaar, gelieve dat dan ook duidelijk in uw profiel te vermelden, zodat mensen die postma willen aanvallen, gewaarschuwd zijn.

Wanneer moet ik dan bij mij de koffie klaarzetten by the way?

Hoogachtend,

Vlads
____________
Hitchhiker schreef:

Beste Vlads,

Je zal ongetwijfeld ook hebben gelezen dat er "persoonlijke alliantie met Postma" staat. Deze persoon werd aangevallen, dit moest ik vergelden.

Het is namelijk zo dat elk lid van ons elkaar helpt, een erg hechte alliantie die voor elkaar opkomt.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd schrijf ik,

Vriendelijke groet,

Hitchhiker
SD&CT
____________
Vlads schreef:

Geachte,

"Vredelievend en wraakgevoelig" staat in je profile, maar ben je nu op eigen initiatief iedereen uit onze alliantie aan het aanvallen?

Indien het een vergeldingsactie zou betreffen, zou de wraakgevoeligheid nogal duidelijk zijn, maar hebben deze mensen jou ook persoonlijk aangevallen?

Wachtend op uw schrijven, groet ik u ......

mvg,

Vlads
Fear is your worst enemy.
Reply
1000 praets staan te wachten...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:1000 praets staan te wachten...

Vlads (Diplomaat WAR) Wrote:aangezien ik verweg de grootste aanvalsmacht van de alliantie bezit.

Dit is natuurlijk vette bluf van die Vlads, hij loopt zich hartstikke kapot. Bedankt voor het aanbod!
Fear is your worst enemy.
Reply
Zo lul je vananvond ook niet meer na een paar biertjes Hitch! Wat een ouwehoer. Heb je dat allemaal in Broek op Langedijk geleerd of had je er een woordenboek bij nodig?
Verder een mooie conversatie :lol: =D>
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
broek op langedijk?? :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:broek op langedijk?? :lol:

Ken je die plaats?
Fear is your worst enemy.
Reply
Kom uit Den Helder....

wat denk jij :wink:

toys komt btw uit schagen, zag heerhugowaard ook al ergens staan (bij vassago).
Leuke buurt :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
al het vullist zit in Frisialand en omstreken :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik zat laatst op mijn werk, toen kwam er een koerier langs en zag me Traviannen.... "Travian?" zei ie....

Welke alliantie zal ie in gezeten hebben?
Fear is your worst enemy.
Reply
Dat kun jij nog wel eens geweest zijn Adder. Je werkt toch in A'dam Hitch?
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
Adder Wrote:al het vullist zit in Frisialand en omstreken :wink:

doe is a........ addertje :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Dusss... Vlads krijg ik ook na vanavond Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Dusss... Vlads krijg ik ook na vanavond Big Grin

IMHO: ik denk dat vlads een beetje een mietje is, een "grote bek achter het hek-figuur" Maar hij is wel beschaafd.... :wink:
Fear is your worst enemy.
Reply
Aanvallen ingezet...

2 aanvallen, fakes, op War, 2 aanvallen, fakes, op War II, 2 aanvallen (1 fake, 1 echt) op War V
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
2 echte aanvallen ingezet op War V
1 fake op War III

Mijn imperianen zijn iets te snel, dan zou ik nu nog 2 uur moeten wachten
Fear is your worst enemy.
Reply
Zoals ik al zei heb ik geholpen met een overname van Dutchmasters zonder dat ik maar ergens vanaf wist.

Zojuist een bericht van iemand van Fire gehad (waar wij een NAV mee hebben). Zoals we gewend zijn van onder naar boven:

Gladio schreef:
dat maakt niks uit, je hebt geholpen, er zullen harde sancties worden uitgedeeld, binnenkort
____________
Jansoe schreef:

Ik heb helemaal geen dorp overgenomen...

____________
Gladio schreef:

je hebt een dorp van mn vriend afgejat, hier zal je erg veel spijt van gaan krijgen
____________
Jansoe schreef:

Mag ik misschien weten waarmee ik te ver ben gegaan?
____________
Gladio schreef:

Jij bent te ver gegaan, ik zal heel erg gaan oppassen, over een week heb je alleen nog maar een dorp, met 1 inwoner, dus pas maar vast op, en ik zou als ik jou was alvast je versterking gaan bouwen, heel fire komt bij je op bezoek.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Heb Gladio maar eens een IGM gestuurd.
Reply
Mag ik misschien ook weten wat daarin staat? :wink:

Vind het nogal overtrokken van die Gladio trouwens hoor. Een maand of 2 geleden heeft die Dutchmasters mij een keer aangevallen. 2 kolo's naar de kloten en een groot aantal grondstoffen verdwenen uit mijn 2e dorpje.
Die gladio is sitter voor dutchmasters, dus die weet hier ook wel vanaf.

Ik heb hem de keuze gegeven om mijn grondstoffen plus de grondstoffen van de 2 kolo's terug te geven maar dat heeft hij niet gedaan.
Toen heb ik hem beloofd hem ooit EENMALIG keihard terug te pakken. Dat was dus gisteren. In alledrie zijn dorpjes heb ik ervoor gezorgd met mijn paar 100 zwaardjes dat zijn verdediging weg was, zodat ik met mijn Toetatis en Headuans die eenmalige keiharde klap uit kon delen. Heb dus al zijn dorpjes totaal leeggeroofd.

Dat dan de nacht erop een overname plaatsvindt, is mijns inziens geheel toevallig... :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Quote: Timmyt 19.07.06
Bedankt voor de leuke tijd. 08:44:52
Beste Flipper55,

Sinds het begin van deze server heb ik geklaagd over personen die mij aan het raiden zijn. Eerst was het telkens counterdutch en nu is het enima. Ik heb nooit de kans gehad om travian fatsoenlijk te kunnen spelen.

Telkens werd ik gefarmd. Ik heb geklaag bij Hunters en ook dan maakte niet uit. Ik heb per sms betaald en je krijgt niet... Ik kon NOOIT iets. Ik kon niet bouwen ik kon niet groeien. Had ik een beetje grondstoffen werd ik weer geraid. Had ik 60 verdedigers en 80 paarden. Dan komen ze gewoon leuk met 300 aanvallers ofzo. Resultaat 0 verdedigers. Ik heb enige hulp gekregen van de guild maar dat blijft ook niet eeuwig doorgaan. Mensen stoppen niet met aanvallen en ook niet als je het vraagt.

Kortom dan is travian gewoon een groot kut spel! Personen die 24/7 online zijn en niets beters te doen hebben verpesten het zo voor de rest.

Travian kan geweldig zijn maar zo niet. Ik stop dus definitief met travian, voor mij is de lol er helemaal af door die hufters die als eerste op een server starten en verder niemand het plezier van travian gunnen!!

Voor die mensen bedankt voor het verpesten van Travian. Oh wat is dit een leuk spel. Ik hoop dat de organisatie dit toch gaat afkappen on eindig raiden is gewoon een klote streek. Een speler kan dan echt niets meer.


Mijn account wordt over 24 uur verwijderd.


Grz
Timmyt
Reply
Lib Wrote:broek op langedijk?? :lol:
Ken wel Broek in Waterland Big Grin
-=TRAVIAN=-
Reply
watje
schuilkelders bouwen

doe ik ook op s1.com Icon_twisted
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
lof102 Wrote:
Lib Wrote:broek op langedijk?? :lol:
Ken wel Broek in Waterland Big Grin

Broek op langedijk voor de leken:

20 inwoners
21 kerken
22 kroegen
Fear is your worst enemy.
Reply
Quote:Verdwijn
____________
flipper55 schreef:

val iemand anders lastig
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
IGM'pjes met Marcello van NLF1 die Maupster o.a. ook al niet hoog heeft zitten...



Niets is minder waar, deze redenatie klopte al. Jij snapt hem alleen nog niet, en maakt daar nu gelijktijdig mijn probleem van. In mijn ogen niet netjes: maar goed ik ben niet zo moeilijk.

Het simpele geval wil dat als ik gescout wordt door een dorp, ik wil weten wat ik tegenover me kan aantreffen, in geval er een aanval komt. Dus scout ik dat dorp terug. Dat ik jou al eerder heb gescout, komt erop neer dat jij dus dezelfde redenatie erop nahoudt. Je had het b.v. ook met een mailtje kunnen oplossen, jij besloot zelf om mij proberen te scouten, en dezelfde werkwijze erop na te houden als ikzelf.

Hoe je dit alles gaat opvatten, is niet echt aan mij. Als je het als daad van agressie wil zien, is dat je goed recht. Ikzelf scout om informatie in te winnen, en zie het als onderdeel van het spel.

Tevens wil ik hierbij wel aangeven dat je meer vliegen met stroop vangt dan met azijn. Denk er maar eens over na.

Groet, en succes
Marcello
____________
Marshall schreef:

Dus jij scout mij, ik scout jou terug en jij scout, om het 'recht te zetten' mij weer terug? En dat is voor jou zo recht als een hoepel? Ten eerste ben je zelf dan zo krom als een hoepel want een rechte hoepel heb ik nog nooit gezien en ten tweede: als jij dat 'normaal' vind dan neem ik dit op als een daad van agressie en leg dit even voor ter beoordeling van de rest van SD die toch al niet al teveel te spreken is over de gang van zaken bij NLF1..
Dus een nadere verklaring lijkt mij op z'n plaats.

m.vr.gr.
Marshall
____________
marcello schreef:

Dat dat jou mening is weet ik te accepteren. Voor mij is dit zo recht als een hoepel.

Groet
____________
Marshall schreef:

Jij redeneert wel erg krom, of niet?

3Robbie s Honk scoutte Sevilla 23.07.06 04:47
Cadiz scoutte 3Robbie s Honk 23.07.06 13:49:18
3Robbie s Honk scoutte Cádiz 23.07.06 20:07

En dan vereer jij mij met dezelfde groet?! Ik weet niet wat voor werk je doet maar is in dat werk ook altijd 2 voor de prijs van 1?
Zeer, zeer, zeer kromme redenering...

Marshall

____________
marcello schreef:

Dit was alleen omdat jij mij met dezelfde groet vereerde. Wat mij betreft kunnen we het hierbij laten. Ik hoor wel hoe jij erover denkt.

Groet
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Mijn redenatie is ook simpel. Platleggen. Hoe hij die mening opvat is niet mijn probleem.
Ik ben niet zo moeilijk.
Reply
Da's waar... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Een hoepel is idd niet recht.
Fear is your worst enemy.
Reply
Na 3 keer gelezen te hebben snap ik de redenatie van die Marcello nog steeds niet #-o

Eens even kijken hoe mooi recht we zijn stukjes grond kunnen maken Wink
Reply


Forum Jump: