The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




IGM's die de moeite waard zijn om te delen
Heerlijke reactie Adder :lol:

Notworthy
Reply
Icon_twisted
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:Icon_twisted

klote onderschrift weer, uniek :wink:
Ze had 'm snel gelezen, maar geen reactie.
Stilte voor de storm......?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ik vond het wel een goeie :lol:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:ik vond het wel een goeie :lol:

Paar taalfoutjes maar hij is erg goed!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
uniek Wrote:ik vond het wel een goeie :lol:

Paar taalfoutjes maar hij is erg goed!

zijn jullie allemaal van de Nederlandse bond van taalkunde ofzo Tongue
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
plopje Wrote:
Deportivo Wrote:
uniek Wrote:ik vond het wel een goeie :lol:

Paar taalfoutjes maar hij is erg goed!

zijn jullie allemaal van de Nederlandse bond van taalkunde ofzo Tongue

Nee viel me gewoon op
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En een forum is geen excuus om het Nederlands taalgebruik te vernaggelen! Ik vind het juist top dat mensen je hier corrigeren! Ook ik word gecorrigeerd terwijl ik dat enkele jaren terug niet voor mogelijk had gehouden (tsja, wat alcohol allemaal met je doet Wink)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
hehe, nee jullie doen je best maar. Ik zie alleen zoveel mensen die elkaar "proberen" te verbeteren (niet iedereen lukt dat, zonder zelf fouten te maken Wink) dus was eigenlijk nieuwsgierig of jullie een of ander taalkundig verbond hadden gesloten
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
Nopes, ik verbeter enkel als ik het zeker weet en als ik het de moeite waard vind om te verbeteren (denk aan als/dan foutjes). Typefouten zijn veel voorkomend maar kun je er ook wel uitfilteren. Daar zul je mij dus ook nooit over zien 'zeiken' Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
zeiken, gebeurt dat hier dan. Heb ik nog niets van gemerkt
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
[Image: andareinbagno.gif]
[Image: wcj.gif]
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
Marjolein niets meer van gehoord. Wel ben ik met dorp 1(verweggistan) nog een Swatter aan het kwallen. Ik viel hem vanmorgen aan en hij had een puist aan verdediging neer gezet. Alle imps weg van mij.
van onderen naar boven:

Adder schreef:

Niet dreigen nou, daar hou ik niet van.
Ik wou het overwegen, tot dat je met dat 2e gedeelte kwam.
Marjolein 9 begon ook al met zo'n toontje....
Ik heb 1 woord voor jullie.
Oedo.
Groet, Adder____________

G3n3r@l Lee schreef:

Deze oorlog is overbodig, zullen we maar een alliantie sluiten samen? ik heb hier namelijk 5 dorpen en jij 1, nu kom je er nog zonder sancties vanaf
____________
Adder schreef:

auw.....
goeie actie van je.....




Waar is Rico?
Heb gisteren IGM gestuurd ivm berre, maar is nog niet gelezen.
Iig, Rico en /of Depor, kunnen jullie general en met name berre eens flink vegen en cata's want ik moet weer ff bouwen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Oedo :lol: =D>
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
Ik weet wat ik heb gestuurd en ik zou ook heel wat mensen koffie laten zetten Wink
____________
Vlads schreef:

ik weet wat suuske allemaal gestuurd heeft ..... zet de koffie maar klaar Wink
____________
Vassago schreef:

tja, dat zei ik al, het resultaat zien we wel. Ik hou wel van verrassingen, jij niet? Ik krijg een verrassing van suuske over de vloer waar ik over moet raden dus mag jij over deze raden, oké?
____________
Vlads schreef:

en is het de bedoeling dat ik je manschappen ga opwachten met een kopje koffie en een stukje gebak, of zou ik mijn mannen beter even bij de buren om wat suiker gaan vragen op het moment dat j ehier aankomt?
____________
Vassago schreef:

Ik kom net thuis van m'n werk. Ik heb geen flauw vermoeden wat ze doen. Waarschijnlijk vroegen ze m'n sitter of ze een rondje mochten lopen. Kennelijk heeft hij daar in toegestemd, iets wat ik nooit gedaan zou hebben. Maarja, ik kan ze nu niet meer annuleren dus we zullen wel zien wat het wordt.....
____________
Vlads schreef:

geachte,

Mag ik naar de reden vragen waarom uw troepen, onuitgenodigd, mijn dorpen komen binnengevallen?

Volgens mijn laatste berekeningen ben ik uw dorpen nooit persoonlijk van dichtbij komen bezichtigen ....

mvg,

Vlads


IGM wisseling die ik had met een gast van .W.A.R. Hij kreeg 3 fakes van mij op z'n dak omdat Hitch TUPAC weer ging pesten. En er stond géén Gallische versterking bij TUPAC :lol:
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
Ja, erg leuk Vassago.
dir blijft toch het 1 na leukste onderdeel dat IGM verkeer.
Het leukste is natuurlijk iemand overnemen/wegvagen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Marjolein niets meer van gehoord. Wel ben ik met dorp 1(verweggistan) nog een Swatter aan het kwallen. Ik viel hem vanmorgen aan en hij had een puist aan verdediging neer gezet. Alle imps weg van mij.
van onderen naar boven:

Adder schreef:

Niet dreigen nou, daar hou ik niet van.
Ik wou het overwegen, tot dat je met dat 2e gedeelte kwam.
Marjolein 9 begon ook al met zo'n toontje....
Ik heb 1 woord voor jullie.
Oedo.
Groet, Adder____________

G3n3r@l Lee schreef:

Deze oorlog is overbodig, zullen we maar een alliantie sluiten samen? ik heb hier namelijk 5 dorpen en jij 1, nu kom je er nog zonder sancties vanaf
____________
Adder schreef:

auw.....
goeie actie van je.....




Waar is Rico?
Heb gisteren IGM gestuurd ivm berre, maar is nog niet gelezen.
Iig, Rico en /of Depor, kunnen jullie general en met name berre eens flink vegen en cata's want ik moet weer ff bouwen.

Rico op vakantie en zijn dorpen zijn een puinbak, ik wil best ff rammen kan jij sweepen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote: riconisten 02.08.06
Aanval op Adder 23:12:52
Vergeet niet kleintjes kunnen ook vernietigd worden,

Laat dit een waarschuwing zijn, eerst volgende keer dat men vraagt of ik wat aan je kan doen is het einde travian voor jou.

Groeten,

marcel05 (sitter Rico)

Kijk aanvallen maar in het alliantie gedeelte geen zin om ze neer te zetten, 7x graan akker weg 1x verzamelplaats en 1x houtakker
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:ok, jammer dat je hem niet 1 week met rust wil laten, wel verstandig, aangezien hij anders legers zou kunnen maken.
Legers maken heb ik hem afgeraden, omdat hij er met moeite genoeg kan maken die aanvallen te doorstaan.

Ik zal u niet meer lastigvallen.

mvg
____________
Tiny Bob schreef:

ik ging er vanuit dat jij scharpschooter was, omdat hij simpelweg in het profiel van axium staat en iets groter is dan axium zelf. Gezien de locatie van zijn 2e dorp lijkt het mij een hopeloze missie waar je aan bent begonnen.
Dit neemt overigens nog steeds niet weg dat ik toch altijd graag wil weten met wie ik aan het praten ben, jij weet namelijk een hoop van mij, en ik helemaal niets van jou. Persoonlijk praat ik dan niet echt prettig met iemand, ik beschauw het overigens als een teken van zwakte om niet met je eigen naam te ondertekenen, lijkt er dan op dat je bang bent om te laten merken wie je bent.

meerder dorpen betekend idd kansen tot overname, maar helaas zit zijn dorp mij net iets te ver weg. Ik blijf liever in de buurt.

nou hoor ik tot nu toe ook alleen nog maar wat de niet online spelende axium er mee op schiet. En waarschijnlijk jij als sitter. Wat ik dus nog mis, is mijn voordeel hierbij. De grondstoffen zijn niet overweldigend nee, maar het is meer dan dat de troepen hier thuis staan. De kaart is wat overbevolkt in dit deel met grote en bevriende spelers
____________
axium schreef:

Beste Tiny Bob,

Ik heb met mijn account helemaal niets te maken met SD, verder wil ik deze account dan ook geheel afzijdig houden van de mijne.
Van ene scharpshoter heb ik nog niet gehoord, maar ik zal hem zo even opzoeken.
Feitelijk schiet je er niets mee op, tenzij je geduld hebt en Axium nog wat dorpjes laat stichen, dan heb je een overname kandidaat.

2000 preats zijn vrij eenvoudig overwinbaar, echter meer was niet nodig, omdat dit dorp zo vaak aangevallen is, dat men te laks is om te scouten en dus niet met grote aantallen aanvalt.
Grondstoffen zijn er (bijna) niet meer te halen de komende 14 dagen, aangezien ik wel TE vaak online ben Smile

Tevens zijn die 2000 preats niet alles wat ik hier kan krijgen. Er heeft hier vandaag heel wat meer gestaan, VOOR mijn alliantie genoot dit dorp aanviel Smile
Momenteel staat er niets meer, ik heb, om goede wil te tonen, de aanwezige versterkingen teruggestuurd, maar zal natuurlijk niet aarzelen om indien nodig, hier morgen weer een legertje te zetten.

Upgrades vandaag waren graansilo en korenmolen.
Dus al je dit dorp een week met rust laat, zal de produktie ook hoger worden.

mvg

____________
Tiny Bob schreef:

allereerst wil ik eigenlijk wel eens weten met wie ik spreek en met wie ik te maken heb. Volgens mij heb ik met scharpschooter van doen, maar dat is natuurlijk niet duidelijk.
Uiteraard wil ik dan ook weten wat ik er mee op schiet. Zoals je ziet zijn de opbrengsten ook niet misselijk en gezien recente schermutselingen zeer bruikbaar. 2000 preato's zijn niet misselijk, maar absoluut niet onoverwinnelijk.
____________
axium schreef:

Tiny Bob,

Ik ben niet zo snel in de war Smile

Zoals ik schreef, heb ik jou 1e aanval laten lopen, de 2e aanval niet, maar ik heb niet gezegd dat die van u was.

Ik ben wel blij dat er met u te praten valt. Ik ben sinds vandaag sitter van Axium, die overigens een zeer triest dorpje heeft.
Echter als ik in de aanvalsrapporten kijk, is dat niet zo gek, 7 a 8 aanvallen per dag, dan is groei lastig, als je niet weet hoe er mee om te gaan.

Ik zou indien mogelijk graag 1 week rust willen hebben.
1 andere aanvaller heeft al toegezegd, een andere aanvaller die vandaag een tikkie kreeg geeft geen reactie.
Ik hoop op uw medewerking ?!

mvg
De Sitter.
____________
Tiny Bob schreef:

ik denk dat je wat in de war bent, dat is namelijk niet mijn aanval geweest, maar praten is altijd een optie natuurlijk
____________
axium schreef:

Beste Tiny Bob,

Ik zie dat u Axium vrij regelmatig aanvalt.
Valt hierover te praten ?
Hedenochtend heb ik uw aanval door laten gaan, de 2e aanval enkele uren later heb ik geblokt ! (zie hieronder)

mvg Sitter van Axium,


Topic: *** viel axium aan
Verstuurd: bij 04.08.06 om 15:25:03


Aanvaller **** van het dorp *

troepen 0 0 0 0 0 587 0 0 0 0
slachtoffers 0 0 0 0 0 587 0 0 0 0
Opbrengst 0 0 0 5423


Verdediger axium van het dorp axium

troepen 0 2350 0 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 0 415 0 0 0 0 0 0 0 0


Verdediger Versterking

troepen 500 0 0 0 0 0 0 0 0 0
slachtoffers 61 0 0 0 0

lafaard, durft niet eens zijn eigen naam te noemen. Voor de mensen die dus ook axium farmen, een serie scouts van te voren kan (als ie idd geen onzin praat, wat ik wel geloof) wel handig zijn, je weet immers maar nooit
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen
Reply
Voor de verandering eens geen IGM's waarin iemand zich totaal belachelijk maakt (nou ja, niet heel erg), maar waaruit blijkt dat wij van SD/CT zo langzaamaan het nodige respect aan het opbouwen zijn:

Quote:Asmodea schreef:

heyhey!

Hoe is die aanval afgelopen? Veel fakes zeker?

Hoe gaat het voor de rest?

Moest laatst aan SD denken, "be ready to be assimulated", de BORG. Zo gaan die clusters ook van jullie Tongue, langzaam uitbreiden en wat erin komt, gaat er ook niet meer uit Tongue.
Sterk punt!

Niels
Quote:Asmodea schreef:

heb net even nog beter zitten kijken, ook toppers van magnox staat aan de rand van assimulatie (stiffler, denbasti, visio). Wel humor!
Ben blij dat ik geen magnox ben Wink
Quote: Onkruid zit overal Smile
Ik keek nooit verder naar boven. ik ben een overnemer, maar als ik bij mijn dorpen naar boven ging, kwam ik 274 dorpen van SD tegen, heb maar niet verder gekeken Smile
____________
T00L schreef:

welke speler is dat? dan blijven wij daar weg Wink

maareh, boven ons cluster hebben we ook nog "wat" magnox zitten.. Wink

Keep up the good work people!
Reply
als reactie op den basti zn berichtjes of mensen niet sd/ct zouden verlaten had ik gevraagd of ik neit magnox kon joinen:

Quote:k zal je zo gauw mogelijk een antwoord sturen, ik heb even niet zo veel tijd.

Tot gauw,
Thomas
____________
skandalouz schreef:

Ik zou heeeeel graag in magnoxNW willen!!! Ik heb begrepen dat jullie nog aardig wat plaatsen over hebben aangezien jullie flink aan het werven zijn! Laat me even weten of het kan.

bvd, skandalouz

vandaag kwam ie dus met zn antwoord hij ging er nog serieus op in ook :lol:

Quote:yups toch jammer dat je je imago zo tegen hebt als piraat. je wordt zo moeilijk geloofd op deze manier terwijl je toch echt het beste voor hebt met iedereen!
____________
denbasti schreef:

een kapitein verlaat nooit zijn schip en miss wil hij dat zijn matrozen samen met hem ten onder gaan. er zijn maar weinig piraten die mensen sparen dus dan ben ik wel een heel lieve piraat Wink

grtz
____________
skandalouz schreef:

heel nobel van je maar dat lijkt me meer de taak van kapitein en niet van de piraat.
____________
denbasti schreef:

o dat heb ik wel maar is dat niet normaal dat ik die stuur? ik geef mensen de kans om het zinkend schip te verlaten. het kan toch altijd zijn dat ze niet op de hoogte waren van de aanvallen tss MAGNOX en SD/CT?
____________
skandalouz schreef:

zeg ik ook niet en het heeft weinig zin om daarover te discussieren. Maar jij beweert dus dat jij nooit zulke berichtjes hebt gestuurd?
____________
denbasti schreef:

volgens mij is de situatie allesbehalve in ons nadeel maar ik weet niet wat ze jullie allemaal wijsmaken

grtz
____________
skandalouz schreef:

whahaha nee man het was een ietwat sarcastisch berichtje als reactie op jouw berichtjes naar leden sd/ct om maar uit de alliantie te stappen omdat de situatie 'onhoudbaar' zou zijn...
____________
denbasti schreef:

ok nu iets anders, jij wilt dus nog steeds magnox joinen? waarom? Smile
____________
skandalouz schreef:

haha nee man...SD en daarna TwT I waar ik het eindspel heb meegemaakt
____________
denbasti schreef:

yup Smile jij zat toch bij SaH? ik ook. Wink
____________
skandalouz schreef:

hmm naam komt me wel bekend voor maar nooit echt contact mee gehad ofzo...was jij dat?
____________
denbasti schreef:

ken je een zekere buce nog? Smile
____________
skandalouz schreef:

yup toen ook skandalouz. -100|17 zat ik ongeveer
____________
denbasti schreef:

hey,


hiervoor moet je bij clavat zijn (MAGNOX-T). btw: je naam zegt me iets. nooit op server 1 gespeeld?

grtz
Reply
Mocht ik ooit nog eens een kamikaze actie willen ondernemen, dan heb ik nu een target! wat een eikel
Fear is your worst enemy.
Reply
Wat een arrogante zak zeg. :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
arrakorn 16.08.06
geen onderwerp 18:03:06
KUT GAST
mijn kolonisten dood kap met aanvallen of stuur 3 kolonisten

=P~ =P~ wat een nerd =P~ =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
arakorn Wrote:mijn kolonisten dood kap met aanvallen of stuur 3 kolonisten

2000 imps sturen met 3 kolo's.... "ik moest toch kolonisten sturen?"
Fear is your worst enemy.
Reply
gaan nu even 1100 bijlen naar zn dorp om te kijken of er weer nieuwe staan =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Of zijn dorp platgooien en dan op het hoopje as 3 kolos's een nieuwe nederzetting laten maken!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ghehehee kata's worden gemaakt 8-[
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lib Wrote:Of zijn dorp platgooien en dan op het hoopje as 3 kolos's een nieuwe nederzetting laten maken!

whehehehe, hier heb je je kolo's!!
-=TRAVIAN=-
Reply
geen igm, maar de kraker blijft een vermakelijk persoon:

Quote:Denk dat magnox en unity 1 zijn dus de rest is gelul in de ruimte. Ik feliciteer alvast unity met de overwinning. Als magnox het met bovenstaande niet eens is, hoor ik dat graag. Hoewel ik een kleine speler ben (te laat begonnen op S2) , ben ik eem expert in militaire acties in zowel verdedigend als aanvallend opzicht. Ik hoor het wel maar bovenstaand laat eigenlijk geen ruimte over behalve als magnox nog wil winnen...

dit MOET gewoon de broer van EB zijn...
Reply


Forum Jump: