The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord-PSV
#31
Ekslem Wrote:En dus onbegrijpelijker dat Wijnaldum continue uitgefloten werd

dat vind ik niet zoonbegrijpelijk (al doe ik er niet aan mee). als je naar een andere nederlandse club gaat wordt dat sowieso slecht getrokken, maar de meeste walging ontstaat omdat hij zo vaak dat smerige embleem van psvee kust. dna moet je niet roepen dat feyenoord nog steeds je club is, dat trekken de eenhersencelligen gewoon niet.

bovendien moeten wij hem uit zijn spel halen, misschien is dat nog wel gelukt ook. ik had het mooi gevonden als hij het publiek was komen bedanken aan het eind, van mij had hij applaus gekregen, jammer dat dat niet gebeurde.

ik denk dat fer het volgende week zwaarder te verduren krijgt trouwens. als je die stinkmoffen al als een verbetering ziet ben je een judas in het kwadraat.
Reply
#32
Ik zeg ook niet dat ik het helemaal onbegrijpelijk vind.... maar gezien de actie vd psv supporters vind ik het meer onbegrijpelijker dan anders.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Ekslem Wrote:Ik zeg ook niet dat ik het helemaal onbegrijpelijk vind.... maar gezien de actie vd psv supporters vind ik het meer onbegrijpelijker dan anders.

als jullie supporters een keer leuk meedoen, blijven jullie spelers wel gewoon naar koeienmest ruiken, dat wordt niet minder. die gaan we niet opeens toejuichen of zo. :wink:

ik denk trouwens dat er weinig supporters zijn die niet zouden meedoen. ik vreesde ooit voor de reactie van feyenoordsupporters bij de dood van het kindje van john bosman, maar gelukkig deden ze dat ontzettend respectvol toen in het az stadion.

als gini straks in het buitenland speelt en hij keert een keer terug, dan krijgt hij vast weer een hartverwarmend welkom. dat geldt niet voor fer denk ik.
Reply
#34
waf Wrote:als jullie supporters een keer leuk meedoen, blijven jullie spelers wel gewoon naar koeienmest ruiken,

:roll: :roll: een erg intelligent overkomende grap :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#35
Ja hap er ff lekker op Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:als jullie supporters een keer leuk meedoen, blijven jullie spelers wel gewoon naar koeienmest ruiken,

:roll: :roll: een erg intelligent overkomende grap :roll:

was het maar een grap! :excited:
Reply
#37
Is er nog wat gebeurd op voetbalgebied dit weekend?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#38
EJR Wrote:Is er nog wat gebeurd op voetbalgebied dit weekend?

Het leven is mooi. Soms dan. Als je een Feyenoorder bent. Of nee, eigenlijk is het leven altijd mooi als je een Feyenoorder bent. Alleen zijn er in dat geval regelmatig momenten dat je dat even vergeet. Dat totale wanhoop en ontluistering bezit van je nemen. Dat je vol vertwijfeling een wedstrijd aanschouwt waarin je voetballende helden er het spreekwoordelijke potje van maken.
Alleen dit seizoen al was het tijdens (en na) de wedstrijden tegen ADO, NEC, FC Groningen en Go Ahead gewoon helemaal kudt om je roodwitte hart te voelen kloppen.

Dan staat de wereld even stil, dan geldt het adagium ‘Het is maar een spelletje’ niet meer, dan heeft het leven even geen enkele zin en glans meer. Dan wil je met je hoofd tegen de muur rammen, door je stadionstoeltje heenzakken, je TV uit het raam flikkeren én iedereen die je probeert te ‘troosten’ een klap voor zijn of haar bakkes geven. Maar dat doe je niet. Want dat roodwitte hart klopt gewoon door, vol met hoop op betere, mooie tijden. Betere en mooie tijden die dan ook altijd komen, ook al zijn ze nog zo kort en vluchtig. Al is het maar het moment dat een volle Kuip massaal achter de ploeg gaat staan, vol passie, vuur, liefde en vaak ook heilige verontwaardiging. Al is het maar omdat de aanblik van de Kuip eigenlijk al genoeg is. Al is het maar omdat dat magische roodwitzwarte thuistenue zo schitterend is dat de rest niet eens uitmaakt. Al is het maar omdat je voelt dat de verbondenheid zo ontzettend diep zit dat je weet dat je dat aan ‘normale’ mensen nooit écht kunt uitleggen.
Want we zijn allemaal een beetje gek. Of eigenlijk helemaal gek. Van die club, Met die machtige naam. Feyenoord. Er zit iets magisch in. Iets troostends. Iets heldhaftigs. Iets romantisch. Iets roemruchts. Iets rauws. Iets wat puur is. Echt. Zuiver. Net zoals ons prachtige clubembleem. Krachtig door de eenvoud. Geen rare opsmuk. Gewoon die Gouden F op die roodwitte achtergrond. Die gouden F die aan de binnenkant van onze ziel getattoëerd is. En uiteraard heeft die ziel een rode en een witte helft. Zo is het nou eenmaal.
Maar er zijn ook dagen dat je in al je vezels voelt hoe overweldigend machtig euforisch mooi het is. Gisteren was zo’n dag. Feyenoord-Psv 2-0. Met een kolkende Kuip, een uitzinnig Legioen, een op en neer golvende wedstrijd waarin Feyenoord de overhand had, waarin de jonge ploeg liet zien dat de weg terug naar de vaderlandse voetbaltop echt is ingezet.
Er waren dit seizoen al eerder momenten die ons trots maakten. Een prima pot in Alkmaar, die helaas op het nippertje verloren ging. Een uitstekende wedstrijd in het lelijkste stadion van Nederland en wijde omtrek, waar onze helden de aartsrivaal van de mat speelden maar vergaten te winnen. Een overtuigende match in de sporthal van Vitesse.
Thuis tegen Psv was het door de eerdere wisselvalligheid een kwestie van erop of eronder. Aanhaken of afhaken. De dood of de gladiolen. Ook al omdat de 10-0 van vorig seizoen in de lampjes-stad voor veel Feyenoorders nog altijd aanvoelt als een gapende wond. Vorig seizoen was er in een voor Psv’s titelkansen fatale wedstrijd al gedeeltelijk wraak genomen natuurlijk. Maar met één overwinning van 3-1 was die gapende wond nog lang niet dicht. Daar is wel wat meer voor nodig. Ook al omdat Psv, gesteund door de gemeente Eindhoven, ons eigen troetelkind Gini Wijnaldum naar Eindhoven had weten te lokken. Onze Gini, die op zijn 16e al in het eerste debuteerde. Onze Gini, met zijn ontwapenende lach, met zijn enthousiasmerende spel. Het was een gruwel om Wijnaldum in een Psv-shirt te moeten aanschouwen. Men zegt dat alles went, maar sommige dingen blijven onverteerbaar. Zeker voor Feyenoorders, die hun club diep in hun hart dragen.
Maar het kwam goed. In een Kuip vol emoties, met een hartverscheurend mooie en ontroerende 12e minuut waarin ook de Psv-supporters zich van hun beste kant lieten zien, werd Psv uiteindelijk overtuigend verslagen. Feyenoord stond er als team. De spelers lieten zien dat ze wél bij Feyenoord passen, dat ze wél verdomd goed snappen wat Feyenoord betekent. En dat was mooi. Dat was heerlijk, geweldig, prachtig, hartverwarmend. Het zorgde voor uitzinnige euforie. In de Kuip, bij de supporters, bij de spelers. En ook bij al die Feyenoorders die met een onverantwoord hoge hartslag voor de TV zaten. Het was feest zoals het al lang niet meer geweest was. Het was een feest zoals dat alleen bij Feyenoord kan. Een dag waarop de club zich in alle opzichten van zijn allerbeste kant liet zien. Zoals de bikkels die op een kille decemberzondag op een onmenselijk vroeg tijdstip al in de Kuip waren om de Tifo-actie tot een succes te maken. Zoals de spelers die voor elk grassprietje knokten, met hart en ziel.
Wij zijn altijd trots op Feyenoord. Altijd. Gisteren was een dag dat die trots gepaard ging met kippenvel, euforie, vreugdetranen en -dansjes en uitzinnig gejuich. Gisteren glom onze roodwitte ziel als vanouds.
Vandaag, morgen, overmorgen en alle dagen daarna zijn we wéér trots. Omdat we dat altijd zijn. Omdat we niet anders kunnen, niet anders willen.
Wij zijn Feyenoord. Wij houden van die club.
Reply
#39
Feyenoord! :/\
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: