The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wie wordt kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Twente
20.83%
5 20.83%
AZ
0%
0 0%
PSV
12.50%
3 12.50%
Ajax
54.17%
13 54.17%
Feyenoord
8.33%
2 8.33%
Heerenveen
4.17%
1 4.17%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Eindstrijd, kampioen, de wedstrijden, polletje
#61
Wel heel interessant vanavond...

Voor Hee is het de avond vh seizoen eigenlijk. Zelf moeten ze winnen bij Twe om zeker te zijn van minimaal plek 5. Maar voor Twe ook de laatste kans. Maar als Hee wint, moet ook eerst Fey wel winnen vanavond. Nu zie ik dat wel gebeuren, maar ook voor Heracles is vanavond cruciaal.... Een stuntje in de Kuip zou voor hen heel welkom zijn.

En AZ wint vanavond ook niet zomaar ff van NEC die met plek 10 nu helemaal niks hebben.

Spannend avaondje!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Had tot tien minuten geleden hoop dat ik erbij zou zijn, toen kreeg ik bericht dat degene voor wie het kaartje eigenlijk was een vlucht eerder heeft kunnen nemen en nu wel kan.

Bad Luck, voor mij dus Eredivisie Live vanavond...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#63
och hemel, de gloryhunters komen weer uit alle gaten. die 20% scc ers die normaal gesproken no showt zal vanavond ook opeens wel aanwezig zijn.
Reply
#64
Quote:Mocht Feyenoord zich rechtstreeks plaatsen voor de Europa League of de voorrondes van de Champions League, dan volgt zondag een huldiging in De Kuip.

Volgens RTV Rijnmond zal het team zondagavond, na terugkeer uit Heerenveen, in eigen stadion worden toegejuicht als Europees voetbal veilig is gesteld. Het precieze tijdstip van de huldiging is nog niet bekend.

Vanavond speelt Feyenoord thuis tegen Heracles, zondag volgt de laatste wedstrijd van de reguliere competitie, de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen.

Mocht Feyenoord beide wedstrijden winnen, dan bereikt het de tweede plaats in de eindstand en plaatst de ploeg zich voor het eersst sinds tien jaar voor de voorrondes van de Champions League.

hier heb ik echt zo'n schijt aan. 2de of zelfs 3de en 4de plaatsen huldig je niet.

dit is van hetzelfde niveau als een dvd uitgeven als je 2x van ajakkes wint terwijl de playoffs nog komen.

(02-05-2012, 11:19 AM)Ekslem Wrote: Wel heel interessant vanavond...

meen je dat joh?Tongue
Reply
#65
Haha, de KNVB zal zich nu wel een keer heel hard achter de oren krabben...
Mss dat Dost zijn oude cluppie nog een dienst wil bewijzen en mooi afscheid wil nemen van het publiek en er 3 in naait tegen Fey, maar ik denk niet dat hij het risico mag nemen dat het 3-3 wordt Smile

Verbeek heeft natuurlijk ook een lijntje met zijn oud werkgever, dus zal er daar ook nog weleens op hameren dat Fey gewoon 2e moet worden. Overigens keurige prestatie van Fey, volledig zelf afgedwongen.

Persoonlijk vind ik gewoon EL ipv voorrondes CL ineens niet zo erg. Kans is redelijk aanwezig dat onze nummer 2 de CL uiteindelijk niet haalt. Eerst voorronde voor NLse club begint volgens mij al ergens in juli. Dit betekent wrs een niet al te optimale voorbereiding (daarbij komend een langlopend EK) en een lang seizoen dat wellicht kan opbreken (zoals nu bij AZ). Maar goed je moet altijd het hoogste nastreven, dus ik zal zeker ook niet klagen als 'we' uiteindelijk toch nog 2e blijken te worden Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
expres verliezen geloof ik geen sikkepit van. dat kan toch niet? het kan hooguit zo zijn dat je niet je best doet als je met 0-1 achter komt.

maar heerenveen kan 2de worden als ze met 6-0 winnen. ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet voor gaan.
Reply
#67
ik was nog een biertje aan het drinken in het maasgebouw en daar kwamen wat beelden van de aarsrena binnen. helemaal donker en allemaal lichtjes. leuk zeg. was er een concert van de toppers of zo? of waren ze de begrafenis van andre hazes aan het herhalen?
Reply
#68
(03-05-2012, 09:32 AM)waf Wrote: expres verliezen geloof ik geen sikkepit van. dat kan toch niet? het kan hooguit zo zijn dat je niet je best doet als je met 0-1 achter komt.

maar heerenveen kan 2de worden als ze met 6-0 winnen. ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet voor gaan.

Dit is een aardig zelfde gevalletje als de salonremise tussen Gro en PSV een x aantal seizoenen terug, waarbij beide ploegen 1 punt nodig hadden. Hee snapt ook wel dat plek 2 niet reeel is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
(03-05-2012, 11:52 AM)Ekslem Wrote:
(03-05-2012, 09:32 AM)waf Wrote: expres verliezen geloof ik geen sikkepit van. dat kan toch niet? het kan hooguit zo zijn dat je niet je best doet als je met 0-1 achter komt.

maar heerenveen kan 2de worden als ze met 6-0 winnen. ik kan me niet voorstellen dat ze daar niet voor gaan.

Dit is een aardig zelfde gevalletje als de salonremise tussen Gro en PSV een x aantal seizoenen terug, waarbij beide ploegen 1 punt nodig hadden. Hee snapt ook wel dat plek 2 niet reeel is.

nee dat is niet hetzelfde. een salonremise is substantieel anders dan expres verliezen. ik denk dat heereveen gewoon voor de winst gaat. en ik ga ervan uit dat feyenoord ook gewoon voor de winst gaat.
Reply
#70
Het is gewoon een vergelijkbare situatie, beide kunnen elkaar 'helpen' met een uitslag die voor beide gunstig/genoeg/voldoende/etc is.

Wellicht dat Hee gewoon vol voor de winst gaat, maar dat wanneer ze (eind) 2e helft met slechts 1 goal voorstaan of gelijk ze het gewoon laten lopen om zeker te zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#71
Als Heerenveen 1 goal voorstaat, zullen ze dat vast willen houden. PSV moet ook nog winnen tegen een EXcelsior dat knokt voor een laatste kans. Excelsior is soms in rare dingen in staat als het gaat om de laatste wedstrijd.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#72
Nou van Excelsior hoef je niet zo veel meer te verwachten. Ik was er gisterenavond bij en na afloop complete verslagenheid en bij thuiskomst in Rotterdam leekt het wel een begrafenis (was ook 01.45 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Hoe blij "een topclub" kan zijn met een 2e t/m 5e plek, genant gewoon zo'n huldiging.
Reply
#74
(03-05-2012, 12:45 PM)Jansoe Wrote: Als Heerenveen 1 goal voorstaat, zullen ze dat vast willen houden. PSV moet ook nog winnen tegen een EXcelsior dat knokt voor een laatste kans. Excelsior is soms in rare dingen in staat als het gaat om de laatste wedstrijd.

Ja, en dan bij 2-1 voorsprong in de 93e minuut de 2-2 tegenkrijgen en lekker playoffs spelen, omdat zowel PSV als AZ hebben gewonnen. Dream on!

Ik verwacht trouwens dat PSV het idd lastig krijgt op dat comp. vervalsend veld bij Excelsior en niet zomaar ff wint!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
maar hoe kun je expres verliezen, ik kan me daar niets bij voorstellen.

hoewel ik gisteren het keeperswerk van michalov erg verdacht vond. waren de spelers van twente aan het muiten? chinezen? ik weet niet,. maar ik vond het verdacht overkomen.
Reply
#76
uhhhhhhhh door een keer de spits te laten lopen, door een keer niet helemaal gestrekt de hoek in te gaan als keeper, etc etc Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#77
Quote:Voor Heerenveen staat na de zege bij FC Twente één ding vast: na een afwezigheid van twee jaar gaan de Friezen volgend seizoen weer Europa in. 'Linksom of rechtsom,'zegt technisch directeur Johan Hansma tegen AD Sportwereld. Hij neemt een nederlaag tegen Feyenoord zondag op de koop toe. 'Je mag het ons niet kwalijk nemen dat we het gaan halen.'

In de strijd om de tweede plaats dreigt PSV het kind van de rekening te worden. Heerenveen heeft de buit eigenlijk al binnen. De Friezen zullen er alles aan doen om te voorkomen dat het zondag een gelijkspel wordt, want bij die uitkomst kunnen de Eindhovenaren Feyenoord immers passeren, waardoor verliezend bekerfinalist Heracles Europees voetbal speelt en Heerenveen veroordeeld kan worden tot de play-offs.

PSV kan slechts hopen dat het elftal van trainer Ron Jans zijn sportieve plicht doet of inziet dat een zege op Feyenoord een beter Europa League-ticket oplevert. Als Heerenveen vierde wordt, hoeft het één kwalificatieronde minder te spelen en stroomt het later in. 'Er staat voor ons dus nog wel wat op het spel,' zegt Hansma tegen AD Sportwereld. 'We willen ook het liefst winnen, maar niet ten koste van alles. We moeten met ons hoofd spelen. Als we na rust 1-0 achter staan, nemen we geen onverantwoord risico meer om gelijk te maken. Een bizar scenario. Ik kan me voorstellen dat PSV daar van baalt.'

Een 'salonnederlaag' lijkt in de maak.

Michel Breuer sluit een soortgelijk duel zondag niet uit. 'Als Feyenoord scoort, kan het wel eens een hele rustige wedstrijd worden,' zegt de Heerenveen-back. 'We kunnen in het begin vol voor de winst gaan, maar dat het niet gelijk mag worden, daar ontkom je niet aan.'


tsja.....

het is natuurlijk wel beter als heerenveen of az europa ingaan ipv heracles. niet dat ik het heracles niet gun, maar de kans op europese punte is kleiner als je het mij vraagt.
Reply
#78
Wel fijn voor Feyenoord dat de NS de tienertour weer introduceert van de zomer, goedkoop reizen tot aan de grens.
Reply
#79
Echt bijzonder knap die tweede plaats maar naar mijn idee zo'n grote club als Feyenoord onwaardig om dat speciaal in de Kuip te gaan vieren. Dan doe je je kleiner voor dan je bent.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#80
Kun je je er nu iets bij voorstellen waf?
Gefeliciteerd met de 2e plek iig, volkomen verdiend!
Die huldiging vind ik overigens ook en beetje calimero gehalte hebben... Maar goed, boeiend
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
[Image: maikaa.png]

prihi

(06-05-2012, 08:58 PM)Ekslem Wrote: Kun je je er nu iets bij voorstellen waf?
Gefeliciteerd met de 2e plek iig, volkomen verdiend!
Die huldiging vind ik overigens ook en beetje calimero gehalte hebben... Maar goed, boeiend

ja, ik denk dat heerenveen het eerst geprobeerd heeft. toen het in de rust 0-0 stond hebben ze denk ik afspraken gemaakt.

maar feyenoord scoorde niet en heerenveen wel. volgens mij was koeman daarom zo kwaad, en sibon gaf echt aan: als jullie niet scoren moeten wij het maar doen, anders hebben wij niks. gelukkig schoten we daarna wel binnen de palen.

maar goed, het gaat natuurlijk niet om deze ene wedstrijd. psvee had het nooit zover moetenten komen, hoewel ik ze kwalitatief eigenlijk niet beter vind.

(04-05-2012, 10:26 AM)Dugarry Wrote: Wel fijn voor Feyenoord dat de NS de tienertour weer introduceert van de zomer, goedkoop reizen tot aan de grens.

wahahahahahhahahhaaa, wat een goeie grap man!
Reply
#82
hm, de aanval van PSV vind ik kwalitatief wel een heel stuk beter. Ik heb nu de wedstrijden van Feyenoord tegen AZ en Heerenveen gezien en ik heb me dood lopen ergeren aan Cabral, Cisse en Fernandez. Die gasten gaan eerst zoveel mogelijk lopen met de bal, op zoek naar hun eigen kans en zodra ze zien dat het niet kan kijken ze of er iemand anders beter voor staan... dan zijn ze vaak al te laat... of nog erger ze proberen het zelf terwijl het helemaal niet kan.

Defensief is Feyenoord beter dan PSV, die martens indy gaat echt heeel goed worden...
Reply
#83
Feyenoord heeft gewoon ontzettend veel geluk gehad met deze situatie. Tot aan de 1-1 kon het alle kanten op gaan. Het is dat Heerenveen eieren voor zijn geld koos (logisch) en ze Feyenoord vanaf dat moment alle ruimte gaven, anders was het wellicht heel anders gelopen. Volgend jaar maar de bekerfinale na de competitie. Met opzet verliezen bestaat dus wel degelijk, je hebt het gezien.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#84
(07-05-2012, 12:23 PM)Lamme Lennie Wrote: Feyenoord heeft gewoon ontzettend veel geluk gehad met deze situatie. Tot aan de 1-1 kon het alle kanten op gaan. Het is dat Heerenveen eieren voor zijn geld koos (logisch) en ze Feyenoord vanaf dat moment alle ruimte gaven, anders was het wellicht heel anders gelopen. Volgend jaar maar de bekerfinale na de competitie. Met opzet verliezen bestaat dus wel degelijk, je hebt het gezien.

waarom geluk, die situatie hebben we grotendeels zelf afgedwongen. als de bekerfinale niet gespeeld is maakt dat geen reet uit, want ze kunnen ook dan bedenken dat de kans groot is dat psvee wint.
Reply
#85
De verliezend bekerfinalist gewoon niet Europa in als de bekerwinnaar 1e of 2e wordt, maar dat ticket dan gewoon naar degene die het hoogst in de competitie staat en nog geen Europees heeft. Ben je in 1 keer van het hele gezeik af....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#86
ik zou het echt hilarisch vinden als Twente de play-offs wint en daardoor Excelsior Europa ingaat.
Gaat toch nergens over
The great old Ludwig von...
Reply
#87
Ik heb 5 en 12 juli al vrijgehouden hoor Smile Een wedstrijdje op de Faer Oer Eilanden, in Finland of Wales. Altijd leuk! Maar het kost ook heel veel geld en dat hebben we niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
Sowieso gaat dat fairplay ticket natuurlijk nergens over...bovendien is dit natuurlijk weer voer voor 'omkoping'. Twente staat ook hoog in het fair play klassement. Die kunnen best eens in de finale van de play offs rustig aan doen om zo geen gele kaarten te krijgen en op die manier al verzekerd te staan van europa.
Reply
#89
Ik weet niet of het uitmaakt qua kwalificatieronde.
Ik vermoed dat je via de fairplay prijs in de eerste voorronde uitkomt en als je de play offs wint wel wat rondes verder, maar dat weet ik niet zeker
The great old Ludwig von...
Reply
#90
yup, via fair play 1e ronde en via play offs 2e ronde
Reply


Forum Jump: