The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV
#31
Ekslem Wrote:PSV abdominaal slecht

Undecided
Reply
#32
Swypen...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
wat een enorme zaadwedstrijd. na 45 minuten kon ik het niet meer aanzien. geen kans gezien! zo ongelooflijk slecht, waarbij psvee het allerslechtst was.

en dan speelt de wedstrijd ook nog in de aarsrena, met dat enorme kutpubliek dat alleen monotoon ajakkes amsterdam kan zingen met die kuttrommels, maar gelukkig heel stoer in hun blote buik. echt gruwelijk.

ik heb bij studio sport gezien dat ajakkes uiteindelijk gewonnen heeft, door een mazzelgoal van asati en en zeer makkelijk gegeven strafschop (maakt neit uit, psvee had in 500 minuten niet gescoord...) en dat dit het niveau was dat de boer nastreeft. aiaiaiaiaiai, dat moet pijnlijk zijn voor die paar echte supporters...
Reply
#34
Ik vond het ook een saaie wedstrijd en de goal van Aissatti was natuurlijk mazzel maar ook die telt Smile

Overigens vond ik het wel een pingel, PSV werkt niet weg en die voet wordt toch echt geraakt. Je weet als verdediger dat zodra je zoiets in het strafschopgebied doet de speler valt. Vink vond ik eigenlijk prima fluiten.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
Box Brother Wrote:Ik vond het ook een saaie wedstrijd en de goal van Aissatti was natuurlijk mazzel maar ook die telt Smile

Overigens vond ik het wel een pingel, PSV werkt niet weg en die voet wordt toch echt geraakt. Je weet als verdediger dat zodra je zoiets in het strafschopgebied doet de speler valt. Vink vond ik eigenlijk prima fluiten.

zeker, ook mazzel goals tellen, en dit zie je wel vaker, een bal die bij de 2de paal binnenvalt als niemand hem aanraakt, niet helemaal mazzel dus, gewoon afgedwongen geluk.

strikt genomen was het een pingel, maar ik denk dat er scheidsen zijn die dit wegwuiven. makkelijk gegeven dus.

en wat ik ervan gezien heb vond ik vink ook goed fluiten. vind ik altijd wel eigenlijk.
Reply
#36
was een 200% pingel... dat verdedigen vooraf was natuurlijk lachwekkend, maar dan ook nog zo'n overtreding maken... Dan denk ik serieus dat je maximaal een IQ van 80 hebt. Ongelooflijk.

PS Iemand kaartje bekerfinale overnemen? ;-) Deze nepsupporter heeft het weer ff helemaal gehad met die overbetaalde lamstralen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
Ekslem Wrote:Deze nepsupporter heeft het weer ff helemaal gehad met die overbetaalde lamstralen!

Hou anders de bus aan, kun je 't ze vertellen!
Reply
#38
Ik vond t zeker geen zaadpot.
Ik vond Ajax echt heel goed spelen, vooral naar de mogelijkheden.
Ze controleerden en haalden de angel(s) van PSV echt uit het spel. Toivonen, Mertens en Matavz, bijna niet gezien.
Het was wel een tactisch spel, dat is misschien de rede dat je het een zaadpot vond.
Maar als je de pot begint met de selectie die er stond en je wint 2-0 dan heb je echt iets heel goed gedaan. (aan het begin vh seizoen had je echt nooit gedacht dat deze 11 tegen PSV zouden spelen)
Ik denk dat deze uitslag echt de verdienste van de Boer is, hij heeft t tactisch gewoon perfect neergezet.
Ik vond Ajax gisteren heer en meester. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het door een zwak PSV kwam, maar dat is de eeuwige discussie
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Peter, ik ga ervanuit dat je mijn gegevens nog hebt en inmiddels al in je adresboek gepost heb (2 x per jaar 50 naar gitter)?
Zo niet, PM dan maar ff Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#40
wel weer typisch dat Strootman dit zegt... :roll:

Strootman: 'Had het liefst iemand de tribune ingeschopt'
26/03/2012 10:46

Kevin Strootman beleefde zondag een ellendige middag in de Arena. De PSV'er was onmachtig om Ajax te stoppen en verloor met 2-0. De middenvelder kon maar moeilijk zijn frustraties de baas.

'Het was niet PSV-waardig wat we hebben laten zien. Aanvallend hadden we te weinig te vertellen. Aan de bal waren we erg onrustig en kozen te snel voor de lange bal', analyseerde Strootman. 'Maar je geeft ook weinig weg en dan moet je op de nul kunnen spelen.'

'Het was frustrerend om achter de bal aan te lopen. Ajax kon rondspelen en wij waren overal een stap te laat', vervolgde de geagiteerde international. 'Het liefst had ik iemand de tribune ingetrapt.'

Overigens ontsnapte Strootman tijdens de wedstrijd daadwerkelijk aan een rode kaart toen hij Christian Eriksen van achteren tegen zijn kuiten schopte. Arbiter Pieter Vink toonde zich lankmoedig en hield het bij geel voor de PSV-middenvelder.
The great old Ludwig von...
Reply
#41
gittermaster Wrote:Ik vond t zeker geen zaadpot.
Ik vond Ajax echt heel goed spelen, vooral naar de mogelijkheden.
Ze controleerden en haalden de angel(s) van PSV echt uit het spel. Toivonen, Mertens en Matavz, bijna niet gezien.
Het was wel een tactisch spel, dat is misschien de rede dat je het een zaadpot vond.
Maar als je de pot begint met de selectie die er stond en je wint 2-0 dan heb je echt iets heel goed gedaan. (aan het begin vh seizoen had je echt nooit gedacht dat deze 11 tegen PSV zouden spelen)
Ik denk dat deze uitslag echt de verdienste van de Boer is, hij heeft t tactisch gewoon perfect neergezet.
Ik vond Ajax gisteren heer en meester. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het door een zwak PSV kwam, maar dat is de eeuwige discussie

FYI.... Matavz heeft nog zelden zijn schijnbaar aanwezige kwaliteiten geventileerd. Verschrikkelijke apaat... kon gister nog geen bal normaal aannemen / kaatsen.

En natuurlijk zal het mede Ajax eigen verdienste zijn dat PSV niks in te brengen had, maar als je met zo'n inzet speelt roep je het over jezelf af. Zit iets niet goed in die koppen, naar het lijkt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Verschil op het veld was ook waarneembaar langs de kant bij de coaches. De Boer toonde passie en schreeuwde zijn aanwijzingen het veld in; Cocu daarentegen zet een beetje apathisch toe te kijken hoe zijn PSV'ers het eens een dagje rustig aan deden. Goeie gast Cocu, met veel voetbalkennis, maar de zweep erover gooien als dat eens nodig is, dat ligt niet in zijn aard.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#43
gittermaster Wrote:Peter, ik ga ervanuit dat je mijn gegevens nog hebt en inmiddels al in je adresboek gepost heb (2 x per jaar 50 naar gitter)?
Zo niet, PM dan maar ff Smile

Ik kan tegenwoordig inderdaad best voor ieder seizoen op de datum na PSV-Ajax/Ajax-PSV 50 euro klaarzetten voor je. Wink

Geld is zojuist overgemaakt. Duurde dagje langer omdat in Manchester zat als 2e deel van mn CM prijs van vorig seizoen. Jol heeft een aardig ploegje neergezet, bracht Man U aan het wankelen. Die Dembele loopt lekker te ballen als verdedigende middenvelder zeg. En Ruizje mocht weer 20 minuutjes meeballen en lag na ieder duel op de grond zonder dat de scheids het affloot. Die kan fysiek echt niet meekomen daar en moet zorgen dat ie alsnog in Spanje ofzo terecht komt, anders gaat zn carriere uit als een nachtkaars.

Maar goed, nogal off-topic. Moet ook wel, want Ajax-PSV dus helaas (of gelukkig) niet kunnen zien omdat ik in het vliegtuig zat. Van wat ik gehoord heb dik verdiend, dan heb ik er geen moeite mee. PSV lijkt gewoon de verkeerde (afwacht) tacktiek gekozen te hebben. Balen, ga dan stijdend en met lef ten onder. Zo gaat het echt nergens over.

Maar goed, Heerenveen wint komende week van Ajax, Vitesse van AZ en AZ-Twente wordt, overigens net als Twente-Ajax, een gelijkspelletje. PSV wint ondertussen zelf week in week uit van de kleintjes. Kampioenen! cry
Reply
#44
Peter, ik zei je nog, wed op winst Ajax!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
Bredanaar Wrote:Verschil op het veld was ook waarneembaar langs de kant bij de coaches. De Boer toonde passie en schreeuwde zijn aanwijzingen het veld in; Cocu daarentegen zet een beetje apathisch toe te kijken hoe zijn PSV'ers het eens een dagje rustig aan deden. Goeie gast Cocu, met veel voetbalkennis, maar de zweep erover gooien als dat eens nodig is, dat ligt niet in zijn aard.

PSV, het CSKA Sofia anno 1983

Hij stond daar maar, in zijn stijlvolle pak, als een standbeeld langs de lijn. Alsof de nieuwe hoofdtrainer van PSV het allemaal best vond. Achteraf pas hoorden we dat Phillip Cocu zijn bedenkingen had gehad.

Genuanceerd zou hij zeggen: “Het had misschien af en toe iets meer naar voren kunnen zijn.”

Goeie tekst: misschien af en toe iets meer naar voren. PSV ging in de Arena vrijwel nooit naar voren, zeker in de eerste helft niet.

Terwijl Cocu daar zo mooi met zijn handen in de zakken stond, relaxt, slank, alles onder controle, verspeelde PSV mogelijk zijn titelkans door… hoegenaamd niets te doen. Niet dat Ajax de pannen van het dak speelde; de euforie bij trainer Frank de Boer na afloop leek het gevolg van een wel erg subjectieve, typisch De Boeriaanse waarneming van de feiten.

Met vijf invallers viel Ajax stroef aan, maar het viel tenminste aan. Wat van PSV niet kon worden gezegd. Cocu gebaarde nauwelijks, schreeuwde amper, liet op geen enkele manier onvrede blijken, die hij achteraf toch zei te hebben gehad.

Noem mij onnozel, maar ik snap dat niet. Cocu’s elftal mocht niet verliezen, maar liep over het veld op een manier die herinneringen opriep aan de Oostblokploegen van weleer: in eigen land soms overrompelend, maar op bezoek in het westen een flets gezelschap dat gebukt ging onder de vrees van verbanning naar Siberië. Minderwaardig.


Geen spoor
In anderhalf uur kreeg ik zelden de indruk dat ze voetbal bij PSV een leuk spel vinden. Geen heerlijke dribbels van gifkikker Dries Mertens, vrijwel geen opstomen door Erik Pieters (wat Ajax’ linksback Daley Blind juist zo vaak deed), en van de recentelijk zo goed spelende Kevin Strootman geen spoor.

De Strootman van zondagmiddag 25 maart 2012 sjokte wat in de buurt van Christian Eriksen, wat hij kennelijk voor dekken hield, en zette zo overtuigend een middenvelder van CSKA Sofia anno 1983 neer.

Ook na de 2-0 door Siem de Jong, toen PSV nog een half uur de tijd had om goals te maken, toonde de ploeg van Cocu het temperament van een waakvlammetje. Raadselachtig was dat, dat niemand het gas eens wat hoger draaide.

Cocu zou na afloop de agressie van Ajax prijzen, en inderdaad wonnen de Amsterdammers veel duels op inzet. Of kunnen we beter zeggen dat PSV veel duels verloor?


Onheil
Als Eyong Enoh vorstelijk ballen loopt te veroveren en zelfs - tamelijk uniek - in voorwaartse zin behoorlijk goed speelt, dan moet er iets mankeren aan de weerstand, zou je zeggen. Of Enoh is ineens twee keer zo goed geworden, natuurlijk.

De normaliter onstuimige Ajax-middenvelder kreeg zoveel speelruimte van PSV dat hij geen moment ook maar in de buurt kwam van een gele kaart.

Dus stel nou dat PSV straks in mei een puntje tekortkomt voor het kampioenschap. Dan gaan de gedachten hopelijk terug naar die zonnige middag in Amsterdam. Ja, laat de dan al wat gerijpte Cocu dan hardop zeggen dat PSV het onheil toen over zichzelf had afgeroepen. Niet door slecht te voetballen, nee, door níet te voetballen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Goed samengevat
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
*Hop*
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
Zeg dat wel.
May The Schwartz Be With You
Reply
#49
The silence of the lamps!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: