The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#31
Ad Wim Wrote:Ik hoor in de Arena ook meer provinciaals accent dan Amsterdams, maar ik dacht dat dat alleen bij Ajax zo was.
Ik kan me niet voorstellen dat je zover reist om zulk slecht voetbal te zien.

Ik ook niet, maar ze zijn er dus :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Ik hoor in de Arena ook meer provinciaals accent dan Amsterdams, maar ik dacht dat dat alleen bij Ajax zo was.
Ik kan me niet voorstellen dat je zover reist om zulk slecht voetbal te zien.

Ik snap niet dat je in zo'n kutstad als Amsterdam blijft wonen...
Reply
#33
Ik snap niet waar jij dat op baseert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Even weer offtopic, wat ik niet snap, Rick, is dat je voor Feyenoord bent. Je komt toch uit de Ahcterhoek. Daar hebben ze toch genoeg clubs? Ik wist niet dat Feyenoord ook zoveel provincie-supporters had.

De grootste bullshit die ik ooit in 4 zinnen heb zien staan.
Je bent duidelijk een anti voetbalkenner. Ooit gehoord van de bijnamen van feyenoord als Volksclub, club van het volk, stadionclub enz enz. Daarnaast is algemeen bekend dat feyenoord het grootste legioen heeft van Nederland, verreweg zelfs. Feyenoordsupporters komen uit alle uithoeken van Nederland. Bussen vol zoals Buurs al zegt. De supportersvereninging organiseert per provincie meerdere bussen elke thuiswedstrijd. En wat boeit ‘t dat er hier zoveel clubs zijn. Ik ben geboren in een feyenoordgezin, mijn opa was er bij toen feyenoord in milaan van celtic won in 1970. mijn vader heeft feyenoord de uefa-cup zien winnen. En ik heb dat dunnetjes overgedaan door feyenoord in 2002 in milaan van Inter te zien winnen en enkele weken later was ik er bij in de kuip toen de uefa cup ook daadwerkelijk werd gewonnen. We gaan nog regelmatig met z’n 3en. Vind ik mooi. Wat moet ik dan bij vitesse of nec?

Je zegt ook dat Feyenoord zo vaak bagger speelt en dat je dat niet kan voorstellen dat ik dat keer op keer zou willen zien. Maar ik kan een post van je herinneren woensdag laat op de avond dat je redelijk euforisch was over haas jan klungelaar enz.. Nou als er 1 wedstrijd bagger geweest schijnt te zijn dat was ‘t woensdag bij ajax wel. Hele seizoen trouwens. Maar je weet dus ook niet dat feyenoordsupporters bekend staan als meest loyaal aan hun club itt onze vrienden uit Amsterdam? Het legioen reist feyenoord overal in de wereld achterna. Daarnaast is er een significant verschil in mentaliteit tussen feyenoord- en ajaxsupporters. De amsterdamse bluf en arrogantie, die graag technisch goed voetbal zien tegen over de arbeidersmentaliteit en het werkvoetbal waar de feyenoorders van houden. Eerst hard werken, dan komen de punten vanzelf wel. Ik ben trots op die mentaliteit. Ik kan er voor tekenen als feyenoord zondag maar met 1-0 van rbc wint maar wel hard werkt en de intentie toont goed te willen spelen. Rotterdammers werken doordeweeks keihard in de haven en gaan op zondag naar feyenoord, ze eisen dan dus ook dat de spelers ook hard werken. Nogmaals een verschil in mentaliteit. Niks mis mee hoor! Maar houd jij je gewoon bij het tennis Ad. Voetbal is duidelijk niet aan je besteed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Even weer offtopic, wat ik niet snap, Rick, is dat je voor Feyenoord bent. Je komt toch uit de Ahcterhoek. Daar hebben ze toch genoeg clubs? Ik wist niet dat Feyenoord ook zoveel provincie-supporters had.

Een heel verhaal van CC die ik maar niet helemaal zal gaan quoten.

Jongens, jongens, jongens... PSV blijft natuurlijk de mooiste club!! :Big Grin :wink:
Reply
#36
RODA JC,

DE TROTS VAN HET ZUIDEN......


:razz: :razz: :razz: [/b]
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#37
Jeetje, CC, waar zal ik beginnen.

Ten eerste moet je rustig aan doen met woorden als "grootste bullshit", "anti voetbalkenner" en "voetbal is duidelijk niet aan je besteed", want jij weet ook dat woorden van een dergelijke strekking nergens op slaan.

Ik weet natuurlijk dat Feyenoord de club van het volk is, maar over het algemeen is dat volk uit de omgeving. Bovendien wordt Ajax juist altijd verweten dat ongeveer het hele land voor Ajax is en dat dat het minder speciaal maakt om Ajax-supporter te zijn en dat daarom de aanhang minder hecht is.
En ik snapte aanvankelijk niet dat je voor Feyenoord bent. Ik zag je als een trotse Bakenees en daarom leek het mij logischer dat je voor een club uit de omgeving zou zijn. Niet zo'n hele gekke gedachte toch? Maar nu, gezien je Feyenoordgezin, snap ik dat meer.

Ten tweede heb je het over voetbalkwaliteiten. We hebben het natuurlijk niet alleen over dit seizoen, maar over de hele historie. Je pretendeert misschien wel een voetbalkenner te zijn, maar je bent blijkbaar geen echte liefhebber. In de hele wereld staat Ajax bekend als een van de mooist voetballende clubs van de wereld. Het 4-3-3 en het totaalvoetbal vindt zijn oorsprong bij Ajax. Ik, en ik denk velen met mij, ben trotser op een club die bekend staat om het spelen van mooi voetbal dan op een die het van werklust moet hebben. Het is een verschil van mening, maar ik kan me niet voorstellen dat je serieus achter deze zin staat: "Ik kan er voor tekenen als feyenoord zondag maar met 1-0 van rbc wint maar wel hard werkt en de intentie toont goed te willen spelen". Een topclub als Feyenoord moet de doelstelling hebben om een degradant, die pas 9 punten gehaald heeft, van de mat te spelen. Het gaat dus niet alleen maar om de punten op zo'n moment. En ik weet zeker dat Koeman die doelstelling ook voor ogen heeft. Die opmerking van jou getuigt van weinig inzicht de werkwijze van je eigen club.

Maar laat ik me distantiëren van uitspraken als de jouwe en afsluiten met dat het louter een verschil in mening is tussen ons.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
[Image: hysterical.gif] Gaap...

Het gaat natuurlijk niet alleen om de historie. Was jij erbij toen Ajakkes nog met Cruijff speelde? Het gaat om sinds je het voetbal volgt en dan verslaat PSV jullie cluppies toch lekker [Image: ras.gif]

Prijzen uit het verleden zeggen mij helemaal niets. Liever een hard werkende ploeg aan het werk zien dan een verwend nest bij elkaar die geen team kunnen vormen.
Reply
#39
Genomico Wrote:[Image: hysterical.gif] Gaap...

Het gaat natuurlijk niet alleen om de historie. Was jij erbij toen Ajakkes nog met Cruijff speelde? Het gaat om sinds je het voetbal volgt en dan verslaat PSV jullie cluppies toch lekker [Image: ras.gif]

Prijzen uit het verleden zeggen mij helemaal niets. Liever een hard werkende ploeg aan het werk zien dan een verwend nest bij elkaar die geen team kunnen vormen.

Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Sorry CC, moet natuurlijk "dat geen team kan vormen" zijn. Anders wordt Ad boos, omdat er een grammaticale fout in de zin zit :wink:
Reply
#41
Nijmegen boven alles :wink: !

Heftige verhalen hoor CC over Uefa cup enzo :razz: :wink: !

IK was erbij...toen we 0-3 achter stonden thuis tegen Eindhoven en alsnog 4-3 wonnen! IK was erbij toen we in 7-1 de boot in gingen op de lange leegte..

Oooww om in jou straatje te blijven...ik was er ook bij toen we van Ajax wonnen in de Meer..halve finale beker..eerste uitwedstrijd ooit :Big Grin ! 2e uitwedstrijd ooit was iets minder... feyenoord wint de beker na 2 arbitrale dwalingen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#42
Genomico Wrote:[Image: hysterical.gif] Gaap...

Het gaat natuurlijk niet alleen om de historie. Was jij erbij toen Ajakkes nog met Cruijff speelde? Het gaat om sinds je het voetbal volgt en dan verslaat PSV jullie cluppies toch lekker [Image: ras.gif]

Prijzen uit het verleden zeggen mij helemaal niets. Liever een hard werkende ploeg aan het werk zien dan een verwend nest bij elkaar die geen team kunnen vormen.
Als we het hebben over mentaliteit van beide clubs gaat het natuurlijk niet om de afgelopen jaren maar over de historie. Die mentaliteit komt namelijk niet zomaar.
Ik wil ook best wel naar de afgelopen jaren kijken, maar dat vind ik qua resultaten zo zielig voor CC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Dit is een goed voorbeeld:

'Feyenoord wees PSV-ruil Kalou-Huntelaar af'

14/4/2006 19:51

PSV heeft Klaas-Jan Huntelaar aangeboden in een poging Salomon Kalou los te weken bij Feyenoord. Het plan mislukte.
PSV-voorzitter Rob Westerhof vertelde tegen Radio Rijnmond over dit opmerkelijke voorstel, dat PSV afgelopen zomer neerlegde bij Feyenoord. De Rotterdammers konden naast Huntelaar ook nog een geldbedrag tegemoet zien, als ze wilden meewerken aan deze ruil.

Feyenoord zag niets in deze ruil met bijbetaling. Het aanbod is extra opvallend omdat Huntelaar op dat moment onder contract stond bij SC Heerenveen, dat de spits had overgenomen van PSV. De Eindhovense club had bij de overgang wel een optie Huntelaar terug te kopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
kalou is beter dan haas jan dus of 't aantrekkelijk was geweest ligt aan 't geldbedrag dat we er bij zouden krijgen.
Ik ben blij met de K2!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Hij is beter omdat hij harder werkt of niet :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
nee daar hebben we dirk voor, vinden jullie een mafkees zeker omdat ie zo hard werkt? hadden jullie er ook 1 of 2 van moeten hebben. had je nu niet zo'n speeltuin gehad en geen 25 punten achter gestaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Dirk is een koning en een van de beste voetballers die in Nederland rond loopt. Maar Klaas-Jan is gewoon echt een stuk beter dan Kalou. In de spits gaat het om het rendement en 31 goals (waarvan 16 bij een middenmoter) tegenover 15 lijkt me toch duidelijk. En ook qua assists blinkt Kalou niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:Dirk is een koning en een van de beste voetballers die in Nederland rond loopt. Maar Klaas-Jan is gewoon echt een stuk beter dan Kalou. In de spits gaat het om het rendement en 31 goals tegenover 15 lijkt me toch duidelijk. En ook qua assists blinkt Kalou niet uit.

kalou staat al 32 wedstrijden linksvoor en woensdag voor 't eerst!! dit jaar in de spits. hoeveel heeft rosenberg er als linksvoor gemaakt dan?
en voor de assists hebben we ook dirk! Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Zoals ik al zei, Dirk is een absolute koning en een heel andere spits dan Huntelaar maar ik zie ze dit seizoen op eenzelfde niveau.
Rosenberg heeft er al 12 als linksbuiten.
En jij vindt Kalou beter dan Klaas-Jan en een criterium om dat te bepalen lijkt me toch het aantal doelpunten. Bovendien steunde Heerenveen alleen op hem want na zijn vertrek gaat het daar kut en hij laat Ajax ook beter spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Psv heeft Huntelaar laten gaan omdat ze 't niet in hem zagen zitten. hij was toen op dezelfde leeftijd als Kalou toen psv hem wel wilde. haas jan is een type makaay, doelpunten maken en verder niks. kalou en zeker ook kuyt kunnen meer. en leer mij haas jan kennen... hij woonde hier 3 minuten fietsen vandaag en ben van dezelfde leeftijd als hem. tegen de baakse boys kwam hij er vroeger nooit aan te pas. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
PSV is sowieso stom dat ze Huntelaar hebben laten gaan. Net als dat ze Adriano een aantal jaar geleden niet goed genoeg achtten.

Als spits gaat het uiteindelijk om doelpunten maken. Werklust is een pre maar niet het belangrijkste. Bijna alle wereldspitsen (Schevchenko, Inzaghi, Ruud, Rooney) zijn goalscorers en hoeven niet perse drie man uit te spelen voor te scoren. Zet Kuyt en Huntelaar naast elkaar en je hebt een superduo. Bovendien is Klaas-Jan heel goed in de lucht en lichamelijk sterk dus kan je vaak aan hem de bal kwijt.

Kalou is weergaloze speler maar hij moet nog maar eens bewijzen dat hij meer dan 20 goals kan maken in een seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ad Wim Wrote:PSV is sowieso stom dat ze Huntelaar hebben laten gaan. Net als dat ze Adriano een aantal jaar geleden niet goed genoeg achtten.

Als spits gaat het uiteindelijk om doelpunten maken. Werklust is een pre maar niet het belangrijkste. Bijna alle wereldspitsen (Schevchenko, Inzaghi, Ruud, Rooney) zijn goalscorers en hoeven niet perse drie man uit te spelen voor te scoren. Zet Kuyt en Huntelaar naast elkaar en je hebt een superduo. Bovendien is Klaas-Jan heel goed in de lucht en lichamelijk sterk dus kan je vaak aan hem de bal kwijt.

Kalou is weergaloze speler maar hij moet nog maar eens bewijzen dat hij meer dan 20 goals kan maken in een seizoen.

2003/04 Feyenoord 2 0 Eredivisie
2003/04 Excelsior 11 4 Eerste divisie
2004/05 Feyenoord 31 20 Eredivisie
2005/06 Feyenoord 33 15 Eredivisie
Totaal 77 39
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Ad Wim Wrote:PSV is sowieso stom dat ze Huntelaar hebben laten gaan. Net als dat ze Adriano een aantal jaar geleden niet goed genoeg achtten.

Als spits gaat het uiteindelijk om doelpunten maken. Werklust is een pre maar niet het belangrijkste. Bijna alle wereldspitsen (Schevchenko, Inzaghi, Ruud, Rooney) zijn goalscorers en hoeven niet perse drie man uit te spelen voor te scoren. Zet Kuyt en Huntelaar naast elkaar en je hebt een superduo. Bovendien is Klaas-Jan heel goed in de lucht en lichamelijk sterk dus kan je vaak aan hem de bal kwijt.

Kalou is weergaloze speler maar hij moet nog maar eens bewijzen dat hij meer dan 20 goals kan maken in een seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
:Big Grin

tot hoelaat heb je vanavond de tijd voor deze discussies?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
3 tegen rbc zondag en tegen ajax in beide wedstrijden 2 en hij staat al op 22. en dan nog de dubbele kraker tegen az.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
centre court Wrote::Big Grin

tot hoelaat heb je vanavond de tijd voor deze discussies?
Ik ga zo maar weer eens de stad in, maar ik vind dit wel interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ik geef toe dat Ajax dit seizoen echt kut is, maar we hebben het natuurlijk niet alleen over dit seizoen. Bovendien is Feyenoord ook niet echt best sinds de winterstop. Het feit dat Ajax alleen maar irritante mannetjes zijn en dat het een speeltuin is, valt ook allemaal wel mee. En je weet het niet, misschien halen we uiteindelijk toch nog gewoon CL en winnen de beker en dan is het toch nog enigszins geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
absoluut, de playoffs zijn op dit moment op 't lijf geschreven van ajax terwijl je dat voor 't seizoen over feyenoord zou zeggen. en als feyenoord gewoon 3e wordt na 34 wedstrijden dan hebben ze ook geluk dat de playoffs er zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Vind je nog steeds dat voetbal niet aan mij besteed is?
Ik geef iig nog toe dat Kuijt en Kalou goede spelers zijn; ik heb jou nog geen goed woord over Klaas-Jan of uberhaupt een speler van Ajax horen zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ik ga maar eens de poel des verderfs in. Rick, ik spreek je vast morgen weer. Fijne avond nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: