The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#61
Ad Wim Wrote:Vind je nog steeds dat voetbal niet aan mij besteed is?
Ik geef iig nog toe dat Kuijt en Kalou goede spelers zijn; ik heb jou nog geen goed woord over Klaas-Jan of uberhaupt een speler van Ajax horen zeggen.

ik begin je meer te waarderen. in jou post waar deze discussie uit is ontstaan stond gewoon teveel onzin dat ik verwachtte dat je er echt weinig kaas van hebt gegeten. maar je begint je meer als kenner en liefhebber te ontpoppen. ook toen je zei dat je voor feyenoord bent als ze in europa spelen vond ik raar. ik heb een bloedhekel aan ajax en hoop dat ze alles verliezen wat ze maar kunnen verliezen. dat vind jij vast heel zielig maar 't is echt zo. en ik garandeer je dat 90% van de feyenoorders zo denkt. mss beetje calimero gedrag, maar de haat zit echt diep.
verder vind ik klaas jan een superspits, maar dan alleen dat goals maken. verder vind ik 'm niet bijzonder. verder ben ik erg gecharmeerd van urby, trabelsi, grygera, maxwell en vermaelen. helaas voor ajax gaan er 3 vd 5 weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Ad Wim Wrote:Ik ga maar eens de poel des verderfs in. Rick, ik spreek je vast morgen weer. Fijne avond nog.

neerlands grootste poel des verderfs. :8:

rustig aan ad. spreek je zeker morgen. dan kunnen we 't over de overwinningen van haas en spadea hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Het was een flinke elleboogstoot van Huntelaar. Vreemd dat er in de media geen woord over gerept is.
Reply
#64
Ad Wim Wrote:Vind je nog steeds dat voetbal niet aan mij besteed is?
Ik geef iig nog toe dat Kuijt en Kalou goede spelers zijn; ik heb jou nog geen goed woord over Klaas-Jan of uberhaupt een speler van Ajax horen zeggen.

Tja, dat kan ook niet :Big Grin
Reply
#65
Terug on-topic: de draw is er:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=/posting/2006/410/MDS.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 10/MDS.pdf</a><!-- m -->

Eindelijk weer een 64-schema en geen byes. Best interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Melle is weliswaar als 15e geplaatst in de quali's maar hij zal wel met Mayer af moeten rekenen wil hij zich plaatsen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ad Wim Wrote:Melle is weliswaar als 15e geplaatst in de quali's maar hij zal wel met Mayer af moeten rekenen wil hij zich plaatsen.

Mayer is al uitgeschakeld :lol: :lol: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Ik hoop op een toernooizege van Nadal, maar ik weet niet of ik het risico wel aandurf met hem. Nog geen wedstrijd op gravel gespeeld alhoewel hij dat ook niet nodig zou moeten hebben...
Reply
#69
Genomico Wrote:Ik hoop op een toernooizege van Nadal, maar ik weet niet of ik het risico wel aandurf met hem. Nog geen wedstrijd op gravel gespeeld alhoewel hij dat ook niet nodig zou moeten hebben...

Zou hij de afgelopen 2 weken niet vol in training zijn geweest.. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
En ook geen lekkere loting. 3e ronde Nieminen, kwartfinale Safin, Halve finale Gaudio. Federer komt goed weg aangezien hij in de halve finale Simon pas tegen zal komen (die een WC heeft gekregen) :Big Grin
Reply
#71
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Ik hoop op een toernooizege van Nadal, maar ik weet niet of ik het risico wel aandurf met hem. Nog geen wedstrijd op gravel gespeeld alhoewel hij dat ook niet nodig zou moeten hebben...

Zou hij de afgelopen 2 weken niet vol in training zijn geweest.. :wink:

Verklap nou niet alles. Natuurlijk neem ik mijn held Rafael!! Maar trainingen zijn natuurlijk geen wedstrijden...
Reply
#72
Genomico Wrote:En ook geen lekkere loting. 3e ronde Nieminen, kwartfinale Safin, Halve finale Gaudio. Federer komt goed weg aangezien hij in de halve finale Simon pas tegen zal komen (die een WC heeft gekregen) :Big Grin

Nadal zal Nieminen en Gaudio van de baan blazen, als die
al zo ver komen en Safin die 2 weken achter elkaar goed presteert :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Genomico Wrote:
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Ik hoop op een toernooizege van Nadal, maar ik weet niet of ik het risico wel aandurf met hem. Nog geen wedstrijd op gravel gespeeld alhoewel hij dat ook niet nodig zou moeten hebben...

Zou hij de afgelopen 2 weken niet vol in training zijn geweest.. :wink:

Verklap nou niet alles. Natuurlijk neem ik mijn held Rafael!! Maar trainingen zijn natuurlijk geen wedstrijden...

daag me niet uit dan coach :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Aangezien deze week de punten van Monte Carlo verdedigd werden, zullen dat nu wel die van Barcelona en Casablanca worden. Dat is dus wel interessant voor MV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Is dit een grapje:

B. Balleret vervangt Haas.
Reply
#76
Gelukkig wordt Horna-Robredo morgen gespeeld. Is toch wel fijn om de winnaar van die partij te weten voor de sluitingstijd van de database.
Reply
#77
En ze zijn los.
Deze partijen zijn de opening:

Acasuso - Volandri
Pashanski -Llodra
Hernych -Benneteau
Karlovic -Martin

Good luck boys
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#78
Acasuso-Volandri is een mooi affiche waarvan Chucho de eerste set pakt.

Llodra wint de eerste set van Pahanski, verrassend.

Maritn de eerste set van Karlo, dat is logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Genomico Wrote:Is dit een grapje:

B. Balleret vervangt Haas.
Nee. Het is een echte Monegask, die in de qualis even Portas en Bjorkman verslaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Llodra - Pashanski 6-3, 6-0
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#81
Boris.. ](*,)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Acasuso-Volandri 64 62, dat is wel heel dik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Maar veel heb je niet aan deze uitslag. Acasuso is erg wisselvallig en tsja.. Het wordt voor Gaudio nu wel een keertje tijd dat hij gaat presteren op "zijn" ondergrond.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Malisse-Nalbi de baan op, ik ben benieuwd hoe Nalbi het gaat doen tegen de toch wel lastige Malisse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
En voor de volgende partij staan klaar:

Malisse - Nalbandian
Monfils - O. Rochus

Heel Belgie wacht in spanning af wat hun landgenoten gaan doen.

:razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#86
Haggie Wrote:Maar veel heb je niet aan deze uitslag. Acasuso is erg wisselvallig en tsja.. Het wordt voor Gaudio nu wel een keertje tijd dat hij gaat presteren op "zijn" ondergrond.
Maar neem je die gok dan voor 1900 euro? Als ie dat wint, kan ie de halve halen, maar Gaudio heeft nog geen behoorlijke prestatie neergezet dit seizoen. En Acasuso toch wel op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Hier het speelschema voor vandaag (voor de liefhebbers):

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=/posting/2006/410/OP.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 410/OP.pdf</a><!-- m -->
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#88
Hernych en Benneteau de eerste set 1u20min: Hernych wint TB met 11-9
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#89
Het lastigste bij TM wordt Massu-Ferrer en Moya-Gonzalez. De winnaars daarvan winnen waarschijnlijk hun stukje maar het is wel een gok.
Ook vin dik het erg lastig wie in het stuk van Robredo t/m Nalbandian te nemen. Gelukkig wordt dat wel allemaal gespeeld, maar dan nog.

Wat ik vreemd en jammer vind, is dat Coria en Safin niet spelen vandaag terwijl de andere twee in dat stukje wel gespeeld worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ad Wim Wrote:Het lastigste bij TM wordt Massu-Ferrer en Moya-Gonzalez. De winnaars daarvan winnen waarschijnlijk hun stukje maar het is wel een gok.
Ook vin dik het erg lastig wie in het stuk van Robredo t/m Nalbandian te nemen. Gelukkig wordt dat wel allemaal gespeeld, maar dan nog.

Wat ik vreemd en jammer vind, is dat Coria en Safin niet spelen vandaag terwijl de andere twee in dat stukje wel gespeeld worden.

Safin het vliegtuig uit Spanje gemist? ziek, geblesseerd, baalt nog,....
volgens mij is Marat geen optie in Monte Carlo.
:razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply


Forum Jump: