The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#91
Daar zit ik ook aan te denken, maar Coria is ook nog helemaal niks dit seizoen en de rest van het stukje is ruk. Bovendien is Coria niet rendabel omdat er een kwart tegen Nadal wacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
THE MAILMAN Wrote:En voor de volgende partij staan klaar:

Malisse - Nalbandian
Monfils - O. Rochus

Heel Belgie wacht in spanning af wat hun landgenoten gaan doen.

:razz: :razz: :razz:
En ook nog eens Nieminen-VLiegen de baan op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Het dagmenu in Monte Carlo is dus vandaag: VLAAMSE FRIETEN :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#94
Tjonge, Nalbi is weer bezig aan een eerste ronde. Malisse 0/4 en Nalbi 0/3 qua bp's. Wat heeft die Nalbi toch in eerste rondes? Kan die gast zich niet goed opladen of zo? Hij heeft alleen maar te winnen de komende 3 Masters Series.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Monfils - Rochus 4-1*
Nieminen - Vliegen 3-1*
Hernych - Benneteau 7-6, 3-5*
Malisse - Nalbi 3*-3
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#96
Rochus mist 5 bp's en wordt op het eerste zelf gebroken. Leve het graveltennis :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Nieminen - Vliegen 6-1
Hernych - Benneteau 7-6, 4-6 (speelduur 2.09)

Malisse - Nalbi 4-6
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#98
Nalbi wint toch even de eerste set, maar het is verre van overtuigend.

Benneteau en Hernych zijn bezig aan de strijd der zekerheidjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ad Wim Wrote:Nalbi wint toch even de eerste set, maar het is verre van overtuigend.

Nu breekt hij Malisse op love in de 3e game.
Denk dat dit een eind maakt aan de aspiraties van de Belg.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Olivier Rochus terug van 2-5 naar 4-5 en zelf serveren.

Nieminen - Vliegen 6-1, 1-2*

Goede remonte van de belgen.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Is Nalbi dan een goede optie voor TM? Hij is toch wel erg sterk bezig dit seizoen, maar ook wel erg duur. Aan de andere kant heeft hij een niet al te lastige loting tot de kwart en daarin kan hij Gaudio of Acasuso ook wel hebben. Hij groeit namelijk altijd in het toernooi. Halve finale tegen Nadal zal wel te veel zijn, maar dan heeft ie al wel 45 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
p.s. Nu wel weer simpel terug gebroken en 3-2 achter :roll:

En Rochus verliest alsnog de set. Hij maakt 1/11 bp's en Monfils 2/2 :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Is Nalbi dan een goede optie voor TM? Hij is toch wel erg sterk bezig dit seizoen, maar ook wel erg duur. Aan de andere kant heeft hij een niet al te lastige loting tot de kwart en daarin kan hij Gaudio of Acasuso ook wel hebben. Hij groeit namelijk altijd in het toernooi. Halve finale tegen Nadal zal wel te veel zijn, maar dan heeft ie al wel 45 punten.

Inderdaad een goeie vraag, maar wat kunnen we van Nadal verwachten?
Die heeft nog helemaal niks laten zien dit jaar op het gemalen baksteen.

Het wordt dus kiezen of delen tussen Nalbi en Rafa.....moeilijk, moeilijk

:razz: :lol: :razz: :lol: :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Je kan bij TM voor Nadal gaan en bij MV voor Nalbi. Maar ja, dan krijg je weer dubbele belangen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi wint hem wel trouwens 64 64 en de battle tussen Hernych en Benneteau continues. Ze zijn nu al bijna 3 uur bezig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nalbi wint hem wel trouwens 64 64 en de battle tussen Hernych en Benneteau continues. Ze zijn nu al bijna 3 uur bezig!

En vliegen wint 2e set van Nieminen met 6-4
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Wat een rare pot: Hernych van 2-4 naar 5-4 en serveren voor de wedstrijd, wordt ie gebroken :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Hernych wint hem uiteindelijk na 3 uur en 17 minuten.

Monfils en Rochus zijn ook aardig lang bezig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sanguinetti wint de eerste set dik met 6-2 van Seppi, dat is ook wel verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Vliegen wint van Nieminen, Hernych dus een zekerheidje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer de baan op en meteen een break voorsprong. Roger haalt mijns inziens met redelijk gemak de finale. De enige die hem kan stoppen, is Massu of misschien Moya. Maar ja, zelfs met een finale is Roger niet rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer wil RG dit jaar winnen dus hou er maar rekening dat ie 't goed gaat doen dit gravelseizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:federer wil RG dit jaar winnen dus hou er maar rekening dat ie 't goed gaat doen dit gravelseizoen.

Maar Novak Djokovic serveert voor de 2e set tegen Fedex.
Als dit zo doorgaat ligt Roger er al na 1 potje tennis uit.

GO NOVAK..... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
fedex een dubbele break achter in de 2e set. altijd lastig om tegen een Q te beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar nu pakt hij gewoon weer netjes de derde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrero wint dik van Tursunov, maar die laatste kan dan ook heel weinig op gravel. Maar ga je nu voor zekerheid door Ferrero te nemen (nou ja, wat is zekerheid met Ferrero in deze vorm en een volgende ronde tegen Chela) of gok je op Massu? Dat wordt mijn grootste dilemma deze week, denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog zo eentje: Gaudio wint dik van Henman. Maar ja, die moet nu tegen Acasuso en die is 10-2 op gravel terwijl Gaudio 9-4 is. Bovendien is een overwinning op Volandri wel wat meer waard. Gaan voor de goedkope Acasuso of gokken op de wat duurdere Gaudio die in principe meer kwaliteiten heeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik gok op Acasuso denk ik. Gaudio is te matig dit seizoen. Vorige week ook weer een nederlaag in de QF, ik vertrouw er niet zo op.
Reply
En Ferrero?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Robredo en Di Mauro winnen vrij eenvoudig en Chela staat een break voor in de derde. Hier zullen we het mee moeten doen op TM-gebied. Succes allemaal, ik vind het lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: